NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » ZAKUPY SPRZETU KRÓTKOFALARSKIEGO » OPINIE O AVANTI RADIOKOMUNIKACJA WARSZAWA

Przejdz do dołu strony<<<Strona: 5 / 7>>>    strony: 1234[5]67

Opinie o Avanti Radiokomunikacja Warszawa

sklep / serwis
  
sq5ebm
07.12.2013 14:14:01
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Użytkownik

QTH: KO02PD

Posty: 1621 #1679008
Od: 2011-7-24
    SQ9KEJ pisze:

    Co prawda poprzedni post to zapewne post właściciela lub pracownika Avanti, albo post zamówiony (konto stworzone dla napisania powyższego wpisu), a ponadto nie podpisany, ale co mi tam.

    Nie widzę tutaj żadnego "plucia" w poprzednich wypowiedziach. Ktoś został źle obsłużony - tak jak ja - i wyraził swoją opinię ku przestrodze innych. Elementarna zasada handlu: jeden niezadowolny klient zrazi 10-ciu następnych. Jak ktoś chce prowadzić profesjonalny biznes, to nie ma miejsca na "gorsze dni" i "incydenty".

    I jeszcze jedno: takie sprawy można załatwiać w urzędach czy nawet sądach, ale, zwłaszcza w Polsce, jest to zdecydowanie długa droga. Lepiej zagłosować nogami i omijać z daleka taki sklep!



Nie wiem czy pisal go pracownik,ale potwierdze jego slowa. Z czescia ekipy znam sie od.lat. Niektorych z Avanti znam jeszcze z czasow CB w latach 90tych. Od 14 lat kupuje u nich sprzet od drobnicy po duze trxy. Faktem jest,ze w kontakcie z klientami o.niebo lepiej wypadajaobecny i poprzedni sprzedawca (znam obu) niz szefowie,ale nie ma ludzi idealnych i nie kazdy ma predyspozycje do obsługi klienta. Cenie sobie u nich wlasnie to dobre i indywidualne podejście, to ze nie czuje sie.tam jak.kolejny klient... I to ze zawsze mozna sie z nimi dogadać. Dlatego zostawiłem tam juz troche gotówki i z czystym sumieniem moge ich polecic.

Pzdrv EBM/p/gsm
_________________
Maciej "Miles" Muszalski
SQ5EBM / SN5V
QRV: Lokalnie najczęściej na 145.500
Przemiennikowo najczęściej na SR5WZ.
YT: http://www.youtube.com/user/sq5ebm
  
Electra23.11.2024 09:18:30
poziom 5

oczka
  
SP2LIG
07.12.2013 14:38:16
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Użytkownik

QTH: GDYNIA

Posty: 13101 #1679021
Od: 2009-3-16

Jak do tej pory spotkałem się z takimi praktykami dot płatności kartą, mianowicie są sklepy w których można płacić od zera, są też takie w których można płacić od pewnej kwoty np od 10 pln. Na pewnej prywatnej stacji paliw jest stosowana taka praktyka jeżeli płacisz gotówką to cena np. za litr LPG jest 2,5 pln ale jak płacisz kartą to cena za ten sam gaz jest 2,55 pln. Informacja ta jest ogólnie dostępna i nikt z klientów nie robi rabanu. Przed rzeczoną stacją 200m jest bankomat i tam klienci wybierają pieniądze i dopiero jadą na stacje po paliwo.
Jeżeli w Avanti jest takie ogólnie dostępne info to uważam że sklep jest cacy ale jak klient dowiaduję się o tym fakcie w chwili regulacji rachunku to uważam że sklep jest be.
Klient powinien być świadomy powyższego przed kupnem żeby miał szansę przyjść i zapłacić gotówką.
___________
Greg SP2LIG
  
hamsiak7
07.12.2013 14:40:21
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Posty: 86 #1679022
Od: 2013-12-2


Ilość edycji wpisu: 1
    sq5ebm pisze:

    Nie wiem czy pisal go pracownik,ale potwierdze jego slowa. Z czescia ekipy znam sie od.lat. Niektorych z Avanti znam jeszcze z czasow CB w latach 90tych. Od 14 lat kupuje u nich sprzet od drobnicy po duze trxy. Faktem jest,ze w kontakcie z klientami o.niebo lepiej wypadajaobecny i poprzedni sprzedawca (znam obu) niz szefowie,ale nie ma ludzi idealnych i nie kazdy ma predyspozycje do obsługi klienta. Cenie sobie u nich wlasnie to dobre i indywidualne podejście, to ze nie czuje sie.tam jak.kolejny klient... I to ze zawsze mozna sie z nimi dogadać. Dlatego zostawiłem tam juz troche gotówki i z czystym sumieniem moge ich polecic.

    Pzdrv EBM/p/gsm


Kolego SQ5EBM,

Kiedyś jeden pracodawca zadał mi pytanie - jeśli do sklepu przyjdzie nowy klient którego jeszcze w owym sklepie nie było to jak doradca klienta powinien go obsłużyć?..

Moja odpowiedź brzmiała:

Wszystkich klientów traktujemy tak samo bez segregacji na stałych i nowych. Taki nowy klient musi zostać obsłużony profesjonalnie i w żadnym wypadku nie można mu narzucać żadnych zasad - np. dodatkowej opłaty. Trzeba wyczuć potrzeby klienta i spełnić wszystkie zachcianki. Tylko wtedy taki klient odejdzie od stanowiska zadowolony a po kilku dniach przyjdzie ponownie ze swoim znajomym co w krótkim okresie czasu przełoży się na 2-3 krotne zyski dla firmy.


Nie neguję SQ5EBM że masz dobre kontakty z tą firmą ale pamiętaj - wystarczy przy wizycie nowego klienta dodać nawet drobną opłatę i zapomnieć wydać paragon a już taki klient nie wróci do takiego sklepu. Avanti nie jest dużą siecią handlową więc obsługa winna dbać zwłaszcza o... nowych klientów.


Pracując w takim sklepie jak Avanti powinno się mieć sprzedawców z predyspozycjami obsługi klienta.

Pozdrawiam
  
hamsiak7
07.12.2013 14:55:26
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Posty: 86 #1679025
Od: 2013-12-2
    SP2LIG pisze:

    Jak do tej pory spotkałem się z takimi praktykami dot płatności kartą, mianowicie są sklepy w których można płacić od zera, są też takie w których można płacić od pewnej kwoty np od 10 pln. Na pewnej prywatnej stacji paliw jest stosowana taka praktyka jeżeli płacisz gotówką to cena np. za litr LPG jest 2,5 pln ale jak płacisz kartą to cena za ten sam gaz jest 2,55 pln. Informacja ta jest ogólnie dostępna i nikt z klientów nie robi rabanu. Przed rzeczoną stacją 200m jest bankomat i tam klienci wybierają pieniądze i dopiero jadą na stacje po paliwo.
    Jeżeli w Avanti jest takie ogólnie dostępne info to uważam że sklep jest cacy ale jak klient dowiaduję się o tym fakcie w chwili regulacji rachunku to uważam że sklep jest be.
    Klient powinien być świadomy powyższego przed kupnem żeby miał szansę przyjść i zapłacić gotówką.
    ___________
    Greg SP2LIG



W Avanti nie ma takiej informacji i nie będzie. Jeśli się pojawi, to klient w najprostszym wypadku informuje operatora swojej karty że sprzedawca mimo iż płaci stałą opłatę za wynajęcie terminala i płaci marżę od sprzedanych produktów pobiera od swoich klientów dodatkowe opłaty tytułem płatności kartą.

Jeśli kogoś nie stać na terminal to niech się go pozbędzie..

Praktyka ustalania płatności kartą np. przez stacje BP jest niezgodna z prawem. Pod Tomaszowem Mazowieckim jest stacja gdzie pomimo zapłacenia za paliwo ponad 300 zł zażądano od drugiej osoby minimalnej płatności która wynosiła 20 zł.

Napisaliśmy do centrali BP do Częstochowy gdzie po 2 tygodniach otrzymaliśmy list polecony i odpowiedź:

Bardzo przepraszamy Państwa za narzucenie minimalnej płatności kartą i oświadczamy że sieć BP nie ma prawa ustalać minimalnych sum od jakich klient może zapłacić kartą.


Kolego SP2LIG - na ogół ludzie zgadzają się z takimi limitami ponieważ ich wiedza na temat przepisów jest bardzo ograniczona. Polacy myślą że jeśli jest kartka to trzeba zapłacić więcej. Niestety takiej kartki tam być nie powinno i tylko naiwni płacą więcej.


Pozdrawiam
  
sq5ebm
07.12.2013 15:02:00
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Użytkownik

QTH: KO02PD

Posty: 1621 #1679029
Od: 2011-7-24
Hamsiaku , na szczęście mozna wybrac inny sklep. Mozesz kupic w Wimo.de albo w radiokf - jesli odpowiedza na zapytanie wesoły) (mnie olali to kupilm PA gdzie indziej). Z Avanti tez nie bede mial dylematye. Jesli "przegna" to kupie gdzie indziej. Poki co jestem zadowolony i cenie.sobie to.o.czympisal Stefan. Biore tez poprawke na to,ze jestem wyrozumiały. Sam lata pracowałem z trudnymi klientami(artysci) i poznie prawie dekade z klientami z tzw. Mejnstrimowych mediow. Wiem ,ze mozna miec gorszy dzien i zaliczyc wtope. Dlatego jestem bardziej wyrozumiały dla innych towarzyszy z z ludu pracujacego.

Ebm/p/gsm
_________________
Maciej "Miles" Muszalski
SQ5EBM / SN5V
QRV: Lokalnie najczęściej na 145.500
Przemiennikowo najczęściej na SR5WZ.
YT: http://www.youtube.com/user/sq5ebm
  
Stefan91
07.12.2013 15:20:15
Grupa: Użytkownik

Posty: 3 #1679045
Od: 2013-12-6
Kolego Hamsiak7 (przepraszam za przekręcenie nicku w poprzednim poście).
Po prostu nie bardzo widzę powód twoich ataków w kilku miejscach tego forum. Albo piszesz dla samego pisania albo masz jakiś inny powód takiej determinacji i tyle.
Sam miałem z nimi drobny zgrzyt ale przy następnych zakupach sprawa została wyjaśniona, bonus dostałem i nie ma sprawy.

Jeszeli kupiłeś jakieś jakiś bubel, ktoś cię zwymyślał bez powodu, oszukał cię albo coś w ten deseń to to napisz. Piszesz tylko o prowizji od karty która nie jest niczym niezwykłym (też tego nie lubię ale spotykam się z tym coraz częściej).
Napisz czym cię ten sklep skrzywdził, że tak po nim jedziesz, z taką determinacją w w dwóch tematach.
Nt. paragonów i faktur się nie wypowiadam, bo mam za małą wiedzę na ten temat.

Odpowiem też kol. SQ9KIE. Nie, nie pracuję w Avanti. Łączy mnie z tą firmą kupno dwóch CB, jednego Skanera, anteny Sky scan, Discone i parunastu metrów kabla. Nie mam znaku, ponieważ dopiero szykuję się do zostania hamsem za namową kolegów. W sklepie tym spędziłem jednak trochę czasu, bo to jedyny serwis CB w Warszawie i drugi po Grzybkach sklep, w którym sprzedawca cokolwiek wie o tym co sprzedaje i doradzi raczkującemu radioamatorowi. Jako piszący jestem tu nowy ale jako czytający jestem tu już jakiś czas. Sporo się tu można nauczyć.


  
hamsiak7
07.12.2013 15:25:08
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Posty: 86 #1679054
Od: 2013-12-2
    sq5ebm pisze:

    Hamsiaku , na szczęście mozna wybrac inny sklep. Mozesz kupic w Wimo.de albo w radiokf - jesli odpowiedza na zapytanie wesoły) (mnie olali to kupilm PA gdzie indziej). Z Avanti tez nie bede mial dylematye. Jesli "przegna" to kupie gdzie indziej. Poki co jestem zadowolony i cenie.sobie to.o.czympisal Stefan. Biore tez poprawke na to,ze jestem wyrozumiały. Sam lata pracowałem z trudnymi klientami(artysci) i poznie prawie dekade z klientami z tzw. Mejnstrimowych mediow. Wiem ,ze mozna miec gorszy dzien i zaliczyc wtope. Dlatego jestem bardziej wyrozumiały dla innych towarzyszy z z ludu pracujacego.

    Ebm/p/gsm


Mogę skorzystać z oferty konkurencji ale w ten sposób firma traci.

Sklepy radiokomunikacyjne to nie sieć Biedronek w Polsce więc winno dbać się o każdego klienta. Rozumiem że ktoś ma zły dzień ale olewać po całej linii swojego klienta jest bardzo niepoważne. Wyrozumiałość to dobra cecha ale ma pewne granice..

No chyba że owy sklep uważa że skoro głównymi ich odbiorcami są np. służby mundurowe to nie warto dbać o jednostkowego klienta który jak robi zakupy to raz-dwa razy w roku więc co to za zysk?..


Pozdrawiam

  
hamsiak7
07.12.2013 15:40:10
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Posty: 86 #1679062
Od: 2013-12-2


Ilość edycji wpisu: 2
    Stefan91 pisze:

    nie bardzo widzę powód twoich ataków w kilku miejscach tego forum. Albo piszesz dla samego pisania albo masz jakiś inny powód takiej determinacji i tyle.


Robisz sobie jaja?.. O wszystkim jest napisane wyżej...

    Stefan91 pisze:

    Jeszeli kupiłeś jakieś jakiś bubel, ktoś cię zwymyślał bez powodu, oszukał cię albo coś w ten deseń to to napisz. Piszesz tylko o prowizji od karty która nie jest niczym niezwykłym (też tego nie lubię ale spotykam się z tym coraz częściej).
    Napisz czym cię ten sklep skrzywdził, że tak po nim jedziesz, z taką determinacją w w dwóch tematach.


Kolega robi sobie żart powyższym wpisem?.. wydaje mi się że tak..

A TO MNIE ZSZOKOWAŁO: !!

    Stefan91 pisze:

    Nt. paragonów i faktur się nie wypowiadam, bo mam za małą wiedzę na ten temat.


Po co brać udział w dyskusji jeśli nie ma się zielonego pojęcia o takich sprawach?..

    Stefan91 pisze:

    Nie mam znaku, ponieważ dopiero szykuję się do zostania hamsem za namową kolegów.


Jak chcesz zdawać egzamin krótkofalarski skoro nie czytasz ze zrozumieniem? Czyli kolejna osoba która wykuje egzamin na blachę...

Ja napisałem o wszystkim a ty tworzysz nowe posty nie mające zupełnie sensu zadając głupie pytanie:

Jeszeli kupiłeś jakieś jakiś bubel, ktoś cię zwymyślał bez powodu, oszukał cię albo coś w ten deseń to to napisz.


Brak mi słów...
  
sq6ade
07.12.2013 15:51:15
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Użytkownik

QTH: Wrocław (Breslau) Party-n

Posty: 15172 #1679067
Od: 2008-3-21
Ostatnio kupowałem akcesoria ekspl. do pojazdu i że tego było parę szt z głupia zażartowałem czy będzie rabacik.
Facio : "owszem jeśli zapłaci pan gotówką".
Myk do bankomatu i było kilka procent mniej wydane. Znaczy łupią nieźle sprzedawców firmy od tych terminali.

_________________
Wiosna się budzi w całej naturze
Witana rzewnym słowików pieniem,
W zielonym gaju, ponad strumieniem,
Kwitną prześliczne dwie róże.

Obrazek
  
hamsiak7
07.12.2013 15:58:47
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Posty: 86 #1679071
Od: 2013-12-2
    sq6ade pisze:

    Znaczy łupią nieźle sprzedawców firmy od tych terminali.


To ma się zmienić:

http://www.strefabiznesu.nto.pl/artykul/od-lipca-2014-tansze-oplaty-interchange-czy-bedzie-wiecej-terminali-w-sklepach-0

Od lipca 2014 roku prowizja, jaką ponoszą sklepy za transakcje dokonywane przez klientów kartami, spadnie do 0,5 proc. Ma je to zachęcić do wprowadzania terminali.
  
Stefan91
07.12.2013 17:21:29
Grupa: Użytkownik

Posty: 3 #1679121
Od: 2013-12-6
Kolego Hamsiak7. Ty jednak nic nie rozumiesz.
Wsiadasz, na kolegę SP5MG, że twoje dane ujawnił a przecież "ciąża nie choroba a znak nie PESEL". Jedziesz po sklepie anonimowo za chwilę po koledze MG, że go ujawnił (a tak na prawdę ty ujawniłeś bo on tylko zapytał". Możesz napisać cokolwiek a internet jak papier przyjmie wszystko. Sprzedawca popełnił błąd z paragonem (nawet nie wiemy, czy celowo, czy przez niedopatrzenie bo nie napisałeś) a ty robisz z tego wykład na kiloka wielkich postów. Jeżeli jak piszesz firma próbowała się z tobą skontaktować a ty ich olałeś (swoją drogą dopisek o dziwnych numerach brzmi jak teoria spiskowa, raczej sklep z doświadczeniem się w takie dziecinne gierkii nie bawi. Nie opisujesz żadnych innych negatywnych działań sprzedawcy, więc mogłoby to być zarówno celowe, jak i niechcący.
Napisałem, że plujesz we własne gniazdo bo mało jest sklepów z ze sprzętem dla CB stów i hamsów i temat ten, jak mniemam ma być wskazówką dla kupującego za i przeciw. Czytajacy sobie wyrobi sam opinię ale ja po twojej litanii poza chęcią dopieczenia sklepowi na zasadzie "ja ich obsmaruję, ja im pokażę" za celowe lub nie niedopatrzenie, które w niczym ci nie ujeło godności, nie naraziło cię na straty itp. nic ci nie daje poza sianiem zamętu i robieniem się z tego tematu spamu.
Ponawiam pytanie:

W jaki sposób ucierpiałeś TY, TWÓJ SPRZĘT, TWOJE PIENIĄDZE, TWOJA REPUTACJA na kontakcie z avanti ?. Na razie widzę, że udzierpiał tylko budżet RP.


OT. Swoją drogą skoro pojechałeś koledze Piotrowi SP5MG to jak rozumiem nie jest już tajemnicą twój znak i przyznałeś tym samy, że to ty.
Oglądałem twoją stronę sq5tdw.com (jeśli to ty) i jest bardzo ciekawa. Oby więcej takich artykułów w temacie Android/Ham. Dodaję do zakładek. Świetne zdjęcia !

  
Electra23.11.2024 09:18:30
poziom 5

oczka
  
SQ9KEJ
07.12.2013 18:36:59
poziom 5



Grupa: Użytkownik

QTH: Knurów

Posty: 688 #1679205
Od: 2010-12-9


Ilość edycji wpisu: 1
    sq5ebm pisze:

      SQ9KEJ pisze:

      Co prawda poprzedni post to zapewne post właściciela lub pracownika Avanti, albo post zamówiony (konto stworzone dla napisania powyższego wpisu), a ponadto nie podpisany, ale co mi tam.

      Nie widzę tutaj żadnego "plucia" w poprzednich wypowiedziach. Ktoś został źle obsłużony - tak jak ja - i wyraził swoją opinię ku przestrodze innych. Elementarna zasada handlu: jeden niezadowolny klient zrazi 10-ciu następnych. Jak ktoś chce prowadzić profesjonalny biznes, to nie ma miejsca na "gorsze dni" i "incydenty".

      I jeszcze jedno: takie sprawy można załatwiać w urzędach czy nawet sądach, ale, zwłaszcza w Polsce, jest to zdecydowanie długa droga. Lepiej zagłosować nogami i omijać z daleka taki sklep!



    Nie wiem czy pisal go pracownik,ale potwierdze jego slowa. Z czescia ekipy znam sie od.lat. Niektorych z Avanti znam jeszcze z czasow CB w latach 90tych. Od 14 lat kupuje u nich sprzet od drobnicy po duze trxy. Faktem jest,ze w kontakcie z klientami o.niebo lepiej wypadajaobecny i poprzedni sprzedawca (znam obu) niz szefowie,ale nie ma ludzi idealnych i nie kazdy ma predyspozycje do obsługi klienta. Cenie sobie u nich wlasnie to dobre i indywidualne podejście, to ze nie czuje sie.tam jak.kolejny klient... I to ze zawsze mozna sie z nimi dogadać. Dlatego zostawiłem tam juz troche gotówki i z czystym sumieniem moge ich polecic.

    Pzdrv EBM/p/gsm


Maćku,
To, co opisujesz, to są właśnie podwójne standardy i brak profesjonalizmu. Inaczej traktują osobę znaną od lat, inaczej "szeregowych" klientów. Dlatego z tym polecaniem uważaj, zwłaszcza polecając osobom, których Avanti nie zna od lat. Ja - jak to napisałeś w kolejnym poście - skorzystam raczej z usług konkurencji.

_________________
Darek, SQ9KEJ
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
SP9KAG, VHF 145,2875
  
hamsiak7
08.12.2013 00:11:27
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Posty: 86 #1679525
Od: 2013-12-2


Ilość edycji wpisu: 2
    Stefan91 pisze:

    Kolego Hamsiak7. Ty jednak nic nie rozumiesz.


Widzę że dyskusja z tobą człowieku nie ma najmniejszego sensu bo nie czytasz tego co piszę a prowadzisz bezsensowną dyskusję...

2 fakty:

- Zapłaciłem za zakupy o 6 zł więcej ponieważ użyłem do płatności karty płatniczej.
- Zamiast paragonu fiskalnego otrzymałem potwierdzenie płatności o nazwie "paragon klienta".

Obrazek


Wielu "stałych" klientów owego sklepu cieszy się z rabatów przy płaceniu gotówką ale gdzie tkwi diabeł?...

Skoro sklep Avanti Radiokomunikacja nie wystawia paragonów fiskalnych to spokojnie mogą dać każdemu płacącym gotówką rabat w wysokości 23% bo i tak nie płacą VAT-u.

Nie jest to uczciwe zachowanie w stosunku do innych firm płacących podatek bo narusza to zasady uczciwej konkurencji.


To tłumaczy dlaczego sklep Avanti 5 grudnia b.r. wprowadził zapis że ceny podane na ich stronie www są cenami informacyjnymi:

Obrazek

W taki sposób można jednemu klientowi sprzedać antenę za 250 zł a innemu za 300 zł.


Najciekawszy jest fakt że od 29 listopada b.r. do dziś sklep Avanti nie wydał mi paragonu fiskalnego i nie wyda mi bo... wydając mi taki dokument musiałby wskazać na rachunku fiskalnym pobraną kwotę 6 zł a sklep wie że tego nie może robić.

ps. W chwili publikacji mojej opinii tu na forum o sprawie widział jedynie sklep...


Nie musicie koledzy płacić więcej bo ktoś wam każe a karteczka o minimalnej płatności to wyłącznie wymysł sprzedawcy który szuka "jeleni".

Przepraszam że używam pogrubienia w swoim poście ale piszę o ważnych rzeczach na które kilka osób nie zwraca uwagi.

  
SO5WM
21.01.2014 13:55:18
poziom 6

Grupa: Użytkownik

QTH: Mińsk Mazowiecki

Posty: 988 #1721794
Od: 2014-1-7
o ile gdyby mnie spotkała sytuacja, że kartą miałbym zapłacić więcej to poprosiłbym o wystawienie faktury i wskazanie tej kwoty z jako usługi użycia terminala. Jeśli nie, to bym powiedział bye i poszedłbym do innego sklepu, proste i to dotyczy każdego sklepu, mnie osobiście takie coś wkurza podobnie jak jakieś wymyślone ustalanie minimalnych limitów.
Ale odszedłem od tematu, byłem w AVANTI w grudniu i zakupiłem Baofenga UV-82, miałem gotówkę więc nie było żadnej dziwnej sytuacji. Sprzedający opowiedział mi o tym ręczniaku, spytałem o radia KF, też powiedziano mi kilka słów o nich, jestem z tej wizyty zadowolony i pewnie próbowałbym dokonywać tam kolejnych zakupów jednak przed większymi zadzwoniłbym i zapytał jaka jest konkretna cena danego sprzętu i czy są jakieś dodatkowe opłaty, jeśli by mi coś nie odpowiadało to jest kilka innych sklepów gdzie można kupić sprzęt.
_________________
Piotr
http://www.radiooperator.pl/ mimo, że UKE ma swoją wyszukiwarkę tu również zostaje :)
  
usuniety8_02_2021
21.01.2014 18:50:35
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Użytkownik

QTH: Suszec JO90JB

Posty: 9221 #1722070
Od: 2008-10-24
    Stefan91 pisze:

    Kolego Hamsiak7. Ty jednak nic nie rozumiesz.
    Wsiadasz, na kolegę SP5MG, że twoje dane ujawnił a przecież "ciąża nie choroba a znak nie PESEL". Jedziesz po sklepie anonimowo za chwilę po koledze MG, że go ujawnił (a tak na prawdę ty ujawniłeś bo on tylko zapytał". Możesz napisać cokolwiek a internet jak papier przyjmie wszystko. Sprzedawca popełnił błąd z paragonem (nawet nie wiemy, czy celowo, czy przez niedopatrzenie bo nie napisałeś) a ty robisz z tego wykład na kiloka wielkich postów. Jeżeli jak piszesz firma próbowała się z tobą skontaktować a ty ich olałeś (swoją drogą dopisek o dziwnych numerach brzmi jak teoria spiskowa, raczej sklep z doświadczeniem się w takie dziecinne gierkii nie bawi. Nie opisujesz żadnych innych negatywnych działań sprzedawcy, więc mogłoby to być zarówno celowe, jak i niechcący.
    Napisałem, że plujesz we własne gniazdo bo mało jest sklepów z ze sprzętem dla CB stów i hamsów i temat ten, jak mniemam ma być wskazówką dla kupującego za i przeciw. Czytajacy sobie wyrobi sam opinię ale ja po twojej litanii poza chęcią dopieczenia sklepowi na zasadzie "ja ich obsmaruję, ja im pokażę" za celowe lub nie niedopatrzenie, które w niczym ci nie ujeło godności, nie naraziło cię na straty itp. nic ci nie daje poza sianiem zamętu i robieniem się z tego tematu spamu.
    Ponawiam pytanie:

    W jaki sposób ucierpiałeś TY, TWÓJ SPRZĘT, TWOJE PIENIĄDZE, TWOJA REPUTACJA na kontakcie z avanti ?. Na razie widzę, że udzierpiał tylko budżet RP.


    OT. Swoją drogą skoro pojechałeś koledze Piotrowi SP5MG to jak rozumiem nie jest już tajemnicą twój znak i przyznałeś tym samy, że to ty.
    Oglądałem twoją stronę sq5tdw.com (jeśli to ty) i jest bardzo ciekawa. Oby więcej takich artykułów w temacie Android/Ham. Dodaję do zakładek. Świetne zdjęcia !



Szanowny Kolego

Proponuję wziąć głęboki oddech i zacząć czytać od początku ze ZROZUMIENIEM

Bo piszesz Waść BZDURY totalne które wynikają z nieznajomości przepisów które były wyżej zacytowane.



Sprzedawca popełnił błąd z paragonem

A to jest już przestępstwo skarbowe. (ukrywanie dochodów)
Popytaj w US to Ciebie oświecą. Sprzedawca nie ma prawa się w takich przypadkach mylić.
Na emaile sklep ma OBOWIĄZEK odpowiadać skoro takie dane kontaktowe upublicznił na SWOJEJ stronie.
Brak odpowiedzi na email jest lekceważeniem klienta.

Osobiście postąpiłbym inaczej. Wizyta z owym paragonem klienta w US i ciekawe jak wtedy właściciel sklepu by się tłumaczył.

  
SQ6GIT
08.02.2014 12:41:40
poziom 5



Grupa: Użytkownik

QTH: JO80TU

Posty: 406 #1740802
Od: 2014-1-1


Ilość edycji wpisu: 2
Moja cegielka - normalny kontakt, sprzedawcy troche zalatani i nie do konca ogarniaja jak jest kilku klientow - sprzedawca pojawia sie i znika. Jednak osobiscie nie widze w tym wiekszego problemu.
Nic mi nie doliczali za platnosc karta.
Co do czasu - trzeba przeznaczyc pare chwil wiecej, bo sprzedawcy troche nie ogarniaja momentami plus drzwi sie otwieraja na przycisk/sygnal sprzedawcy - dotyczy zarowno wchodzacych jak i wychodzacych.
Poki co nie moge nic zarzucic. 2 zakupy na te chwile. Pwnie wroce do sklepu, bo ma niezle wyposazenie, nie wiem czy alternatywnie na polkach jest gdzies w Warszawie tyle towaru.
_________________
siemdiesiat tri de SQ6GIT
145.550 / SOTA
http://sq6git.blogspot.com | http://twitter.com/sq6git
  
slafar
24.06.2014 23:47:12
Grupa: Użytkownik

Posty: 6 #1873373
Od: 2012-4-20
Nie rozumiem tej nagonki jaka tu powstała odnośnie sklepu Avanti w Warszawie. Osobiście robię tam zakupy od 1991 roku i jestem przekonany, że jest to jeden z najlepszych sklepów radioelektronicznych w Polsce. Obsługa merytoryczna a ceny jedne z najniższych przy prowadzonej normalnie działalności gospodarczej która wymusza płacenie podatków. Zastanawia mnie tylko post kolegi SQ9JXB który napisał: " Osobiście postąpiłbym inaczej. Wizyta z owym paragonem klienta w US i ciekawe jak wtedy właściciel sklepu by się tłumaczył. ". Jaką trzeba być szują aby w ten sposób wyrazić Swoje stanowisko w temacie "posłusznie donoszę" będąc jednocześnie pełnoprawnym krótkofalowcem czyli jak rozumiem człowiekiem z charakterem. Mogę tylko ubolewać, iż myślenie nie jest Twoją domeną ale z drugiej strony zawsze jest czas na poprawę. Przemyśl to co napisałeś raz jeszcze.
  
SQ5OMU
25.06.2014 09:13:55
poziom 4



Grupa: Użytkownik

QTH: KO02lh

Posty: 305 #1873502
Od: 2009-9-24


Ilość edycji wpisu: 2
Dodatkowa opłata za kartę to słaby marketing i osobiście bym się wkurzył bo bank mi gwarantuje płatności bez prowizji ...ale ogólnie nie rozumiem tej nagonki bo jak sklep daje rabat to okej jak nie daje to beee i ukamienowac ich
Przecież robimy do własnego gniazda zarżnijmy ich z Polskiej zawiści zamkną sklep a zakupy będziemy robić na eBay.
Rozumiem rzeczowe krytyki ale dochodzenia skarbowe są słabe :/

Właścicielowi radzę zlikwidować tą opłatę za kartę bo to jest bardzo nieprzyjemne dla klienta i budzi słuszne oburzenie , a reszta nie jest idealna, ale z chłopakami da się dogadać (fakt ja też miałem chwilę zwątpienia).
Widzimy tylko złe rzeczy , a oni nie wiem jakby się starali to i tak będą beee, Panowie oszczedzcie dochodzeń skarbowych i donosów do US i Policji Skarbowej

Często mam wrażenie, że nie ma gorszego klienta niż klient HAM-ski
_________________
SQ5OMU Konrad
można mnie spotkać na 439.350 MHz i 145.575 MHz FM - Wawa, oraz APRS.Fi :)i D-Star 434.900
  
SP2LIG
25.06.2014 12:39:04
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Użytkownik

QTH: GDYNIA

Posty: 13101 #1873672
Od: 2009-3-16



Ilość edycji wpisu: 1
Od 01.07 tego roku ma wejść w życie nowa ustawa/przepisy stwarzająca lepsze warunki opłat kartą dla firm i banków. Kartą już będzie można płacić praktycznie wszędzie bez jakiejkolwiek kontrybucji. Zapewne w Avanti też.
___________
Greg SP2LIG
  
sq3mve
25.06.2014 14:53:16
poziom 6



Grupa: Użytkownik

QTH: JO82MB

Posty: 988 #1873750
Od: 2011-2-24
Witam

    SQ5OMU pisze:


    Dodatkowa opłata za kartę to słaby marketing i osobiście bym się wkurzył bo bank mi gwarantuje płatności bez prowizji ...


No właśnie sęk w tym, że bank ową prowizję od Twoich zakupów kartą obarczył sprzedawcę.
Za taką transakcję bezgotówkową sklep uiszcza od 2 do 5 % haraczu do banku :-(

Tak więc właściciele sklepu postanowili nie być jeleniami i przywrócić normalną kolej rzeczy, czyli owym haraczem z powrotem obarczyć kupującego :-)


    SQ5OMU pisze:


    ale ogólnie nie rozumiem tej nagonki bo jak sklep daje rabat to okej jak nie daje to beee i ukamienowac ich
    Przecież robimy do własnego gniazda zarżnijmy ich z Polskiej zawiści zamkną sklep a zakupy będziemy robić na eBay.
    Rozumiem rzeczowe krytyki ale dochodzenia skarbowe są słabe :/

    Właścicielowi radzę zlikwidować tą opłatę za kartę bo to jest bardzo nieprzyjemne dla klienta i budzi słuszne oburzenie , a reszta nie jest idealna, ale z chłopakami da się dogadać (fakt ja też miałem chwilę zwątpienia).
    Widzimy tylko złe rzeczy , a oni nie wiem jakby się starali to i tak będą beee, Panowie oszczedzcie dochodzeń skarbowych i donosów do US i Policji Skarbowej

    Często mam wrażenie, że nie ma gorszego klienta niż klient HAM-ski


Tu nie do końca mogę się z tobą zgodzić.

Pozdrawiam
_________________
Mariusz SQ3MVE
http://sq3mve.marph.pl
-----------------------------------
Dobrze jest gdy satysfakcja mówiącego nie przewyższa znacznie satysfakcji słuchających.
Jerzy Bralczyk
-----------------------------------
Najlepszy hosting w Polsce już od 100 zł.
  
Electra23.11.2024 09:18:30
poziom 5

oczka

Przejdz do góry strony<<<Strona: 5 / 7>>>    strony: 1234[5]67

  << Pierwsza     < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » ZAKUPY SPRZETU KRÓTKOFALARSKIEGO » OPINIE O AVANTI RADIOKOMUNIKACJA WARSZAWA

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

TestHub.pl - opinie, testy, oceny