NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » ZAKUPY SPRZETU KRÓTKOFALARSKIEGO » OPINIE O AVANTI RADIOKOMUNIKACJA WARSZAWA

Przejdz do dołu strony<<<Strona: 6 / 7>>>    strony: 12345[6]7

Opinie o Avanti Radiokomunikacja Warszawa

sklep / serwis
  
SQ9NFI
21.08.2014 00:53:53
poziom 6



Grupa: Użytkownik

QTH: ROOT

Posty: 879 #1921732
Od: 2014-8-6
A ja nie mam nic do zarzucenia. Zamówiłem telefonicznie urządzenie. Dokonałem przelewu na konto. Dostałem rabat. A urządzenie takie jak zamówiłem dotarło na drugi dzień.
Jakby tak zakupy wyglądały wszędzie to żyć nie umierać.

Niebawem zamówię ic-5100 bo jestem bardzo zadowolony z obsługi i profesjonalnego podejścia do klienta.
  
Electra20.06.2018 03:41:51
poziom 5

oczka
  
SP5XMI
27.07.2015 16:25:09
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)

Grupa: Użytkownik

QTH: Warszawa

Posty: 2993 #2149311
Od: 2012-12-16
Dziś w Avanti kupiłem zasilacz, chłopaki zaproponowali mi Nissei (powszechnie znany zasilacz, bardzo dobry). Rabat dostałem i to spory w stosunku do ceny na stronie.
Na deser dodam, że mają świetną kolekcję starych odbiorników i transceiverów, począwszy od militarnych polskich i radzieckich aż po takie legendy jak R250M2, OK-106, Eddystone E770R(!) oraz popularny zestaw Mackay+RCA znany z różnych filmów. Do tego prawdziwy rarytas - radziecki odbiornik US-P, pradziadek spotykanego później PARKSa. Większość z tego jest sprawna!
_________________
Sent from Marconi Oceanspan with 3x807 in the finals.
Pozdrawiam, SP5XMI Marcin
  
sq3skv
01.11.2015 15:33:44
poziom 2



Grupa: Użytkownik

QTH: Mobilna baza

Posty: 62 #2196471
Od: 2015-5-15
Jestem stałym klientem tego sklepu, kupuje na telefon, dostawa kurierem, rabat dostaję na dzień dobry na icom 7600 czekałem nie całe 2 tygodnie, drobne zakupy są wysyłane zanim zdążę wysłać pieniądze,, zawsze miło w expresowym tempie, polecam i wszystkim życzę tak miłej obsługi, Pozdrawiam Pana Grzegorza i Pana Radka oczko
  
ebc41
29.12.2015 13:17:56
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)

Grupa: Użytkownik

QTH: Bielsko-Biała

Posty: 1810 #2219702
Od: 2010-9-18


Ilość edycji wpisu: 4
Po ostatnich zakupach w Avanti mam o tym sklepie jak najgorsze mniemanie i zdecydowanie odradzam jakiekolwiek kontakty biznesowe z tymi panami.

Zakupiłem trójpasmową (6m/2m/70cm) antenę Lafayette MV2000 pod stację SR8WXD. Paczka została do mnie nadana 17 grudnia kurierem DPD a 18 grudnia została wydana do doręczenia. Niestety była ona uszkodzona, co przedstawiają poniższe zdjęcia: https://picasaweb.google.com/116678234437950717727/UszkodzonaAntenaLafayette18Grudnia2015# . Pomijając fakt, że antena była nienależycie zapakowana (wsadzona w karton bez żadnego wypełnienia, czy dystansów) widać, że ktoś stąpał po paczce butem. Efektem są liczne zadrapania i wyłamania fiberglasowej obudowy anteny, co wyłącza możliwość jej praktycznego używania.

W obecności kuriera spisałem protokół szkody i natychmiast zatelefonowałem do Avanti w celu wyjaśnienia tej sprawy. Człowiek z którym rozmawiałem wyraził współczucie z powodu takiego obrotu sprawy i obiecał szybie załatwienie tematu. Prosił o przesłanie mu fotografii i skanu protokołu szkody. Zapewnił, że jak najszybciej wyślą mi nową antenę a tą odbiorą ode mnie na własny koszt. Ponieważ miałem w planach delegację do Stolycy powiedziałem, że w poniedziałek dam znać czy odbiorę ją osobiście, czy będziemy znowu próbowali wysyłki kurierem. Myślałem, że problem został rozwiązany. Niestety myliłem się.....

W poniedziałek odebrała inna osoba. Misiu nie był zbytnio zorientowany w temacie dlatego poprosił o oddzwonienie za 5 minut, gdyż musiał to z kimś skonsultować. Po 5 minutach telefonuję ponownie i na jego szczęście dobrze, że tylko telefonuję bo gdybym był na miejscu to nie było by tak przyjemnie.

Misiu stwierdził, że to nie ich problem a zleceniodawcą przesyłki jestem naprawdę Ja a Avanti jedynie nadaję paczkę w moim imieniu. Krótko powiedział, że muszę złożyć ten wniosek samodzielnie do działu reklamacji DPD i czekać na zwrot pieniędzy od DPD. Na moje argumenty i pytania dlaczego tak nagle zmienili zdanie odparł, ze to jest stanowisko szefa i nic na to nie poradzi. Przypominanie o nienależycie zapakowanej paczce też nie przyniosły rezultatu. Było słychać, że misiu chcę mnie po prostu jak najszybciej zbyć.

W Efekcie tej żenującej sytuacji, ja pozostałem bez anteny, montaż SR8WXD opóźnia się z winy Avanti a mi pozostaje jedynie próba dodzwonienia się na wiecznie zajętą recepcję działu reklamacji DPD. Znając typowy obrót sprawy DPD w ostatnim możliwym terminie wykpi się, że wina leży po stronie nadawcy nienależycie przygotowującego przesyłkę. Mi pozostanie wtedy jedynie użeranie się z patałachami z Avanti i próba odzyskania moich pieniędzy.

W związku z powyższym kategorycznie odradzam kupowanie tam czegokolwiek a już tym bardziej z wysyłką kurierem.
_________________
Mateusz SP8EBC -- https://www.youtube.com/watch?v=HNZd2JIhYbE
  
SQ5OMU
29.12.2015 13:43:55
poziom 4



Grupa: Użytkownik

QTH: KO02lh

Posty: 304 #2219713
Od: 2009-9-24
Witam

chciałem także opisać ostatnie podejście kolegów z Avanti to bratniej pomocy wszak ich klientela to bardzo wąska grupa - chyba, że mają w D... krótkofalowców i liczą tylko na komercyjną sprzedaż.

W okresie przed świętami udałem się do Avanti z popsutym radiem IC 880, które nie było kupione w Avanti i było już po gwarancji (zakup u innego dystrybutora)
Na samym wstępie zaznaczyłem, że radio jest po gwarancji i, że pokryje wszystkie koszty związane z odesłaniem go od serisu i naprawy.

Usłyszałem cytuje "nie dał nam Pan zarobić to nie będziemy się tym zajmować, nie naprawiamy radii i nie obsługujemy sprzetu zakupionego u innych dystrytbutorów"

Pomyśłałem ok, ale serwisu Icoma w Polsce nie ma, poprosiłem więc o pomoc licząc na zakupy w tym sklepie i wieloletnią współpracę także na imprezach krótkofalarskich.
Ponownie powiedziałem, że koszty nie grają roli i zapłace za wszystko, a na argument , że nie dałem zarobić odpowiedziałem, iż jak kupowałem np dwa radia na raz za ponad 5 tys to byłem najlepszym przyjacielem, a jak proszę o pomoc to psami poszczują i won ze dwora.

Niestety zostałem olany, zbyty i totalnie zlekceważony.
Nie boleję nad tym bo są inni dystrybutorzy, którzy zaoferowali pomoc , ale po "KOLEGACH" z Avanti się tego nie spodziewałem.
Jak widzę po wcześniejszym wpisie widzę podobne podejście do klienta
Wpis swój umieszczam ku przestrodze i zastanowieniu przed zakupami bo jak masz pieniądze w ręku to jesteś KLIENTEM, ale jak potrzebujesz pomocy za pieniądze bo nie za darmo to jesteś kLIENTEM przez małe K



_________________
SQ5OMU Konrad
można mnie spotkać na 439.350 MHz i 145.575 MHz FM - Wawa, oraz APRS.Fi :)i D-Star 434.900
  
SP2LIG
29.12.2015 14:15:44
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Użytkownik

QTH: GDYNIA

Posty: 11716 #2219725
Od: 2009-3-16

Po waszych wpisach należy domniemać że być może zmienił się właściciel i załoga w Avanti.
Swego czasu robiłem tam drobne zakupu przez telefon: antena Diamond NR 770H, antena Diamond NR 77, Daiwa CN 101L i jakieś inne pierdoły. Zawsze obsługa był totalnie cacy i przesyłki docierały bez bólu.

Szkoda że obecnie jest tak jak opisujecie, niekorzystna opinia poszła już w świat, a tak dobrze żarło.

Może właściciel Avanti zainteresuje się tą sprawą i jakoś ją tu wyjaśni. Hej panie właściciel, rusz pan swój szanowny zadek i weź się pan do roboty, bo przyjdzie panu budę zamknąć.
___________
Greg SP2LIG
  
SQ9KEJ
29.12.2015 16:53:19
poziom 5



Grupa: Użytkownik

QTH: Knurów

Posty: 688 #2219798
Od: 2010-12-9
    SP2LIG pisze:

    Po waszych wpisach należy domniemać że być może zmienił się właściciel i załoga w Avanti.
    Swego czasu robiłem tam drobne zakupu przez telefon: antena Diamond NR 770H, antena Diamond NR 77, Daiwa CN 101L i jakieś inne pierdoły. Zawsze obsługa był totalnie cacy i przesyłki docierały bez bólu.

    Szkoda że obecnie jest tak jak opisujecie, niekorzystna opinia poszła już w świat, a tak dobrze żarło.

    Może właściciel Avanti zainteresuje się tą sprawą i jakoś ją tu wyjaśni. Hej panie właściciel, rusz pan swój szanowny zadek i weź się pan do roboty, bo przyjdzie panu budę zamknąć.
    ___________
    Greg SP2LIG


Greg,
Jeżeli się zmienił, to dawno temu. Ja już 2 lata temu ostrzegałem przed nieuprzejmą obsługą w tym sklepie - jak widać, nic się od tego czasu nie zmieniło. Też mocno odradzam, sam tam już niczego nie kupię.

_________________
Darek, SQ9KEJ
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
SP9KAG, VHF 145,2875
  
sq3skv
29.12.2015 20:18:28
poziom 2



Grupa: Użytkownik

QTH: Mobilna baza

Posty: 62 #2219873
Od: 2015-5-15
Czytam i nie wierzę, a co do firm kurierskich to fakt że w Polsce nie szanują cudzej własności i trzeba było nie podpisać i nie odebrać uszkodzonej przesyłki, ja w tym roku kupiłem tam ic7600 ft 991 różne anteny, kable mierniki i inne tam, zawsze na tel z dużym rabatem, zawsze miło nie jednokrotnie paczka była u mnie przed prze zrobieniem przelewu, tak że trzeba sprawdzić paczkę a jak widzimy uszkodzenie to nie ptzyjmowac i nie podpisywać i nie było by problemu i wieszania psów..
  
Usuniety_2016_03_08
29.12.2015 21:33:39
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 112 #2219920
Od: 2014-11-28



UŻYTKOWNIK ZABLOKOWANY


Ilość edycji wpisu: 1
Niestety czesto jest tak, ze z zewnatrz wszystko ok, a w srodku... balagan. Trzeba najpierw podpisać kwity kurierowi i dopiero w jego obecnosci otworzyc paczke i jesli zawartosc okaze sie uszkodzona spisac protokol szkody, nie ma opcji zeby nie podpisujac wczesniej papierow kurier pozwolil otworzyć paczke.
  
ebc41
29.12.2015 21:55:22
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)

Grupa: Użytkownik

QTH: Bielsko-Biała

Posty: 1810 #2219939
Od: 2010-9-18
No tutaj ośmielę się nie zgodzić. Gdybym nie przyjął tej paczki i nie spisał protokołu szkody ta poszła by z powrotem do sklepu. W tej sytuacji nie miałbym ani pieniędzy, ani anteny, ani podstawy do reklamacji. Wobec zaistniałych okoliczności nie wierzę, że w takim przypadku po prostu wysłali by mi kolejną antenę
_________________
Mateusz SP8EBC -- https://www.youtube.com/watch?v=HNZd2JIhYbE
  
Usuniety_2016_03_08
29.12.2015 21:59:05
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 112 #2219943
Od: 2014-11-28



UŻYTKOWNIK ZABLOKOWANY
Mateusz, dobrze zrobiles. Mi raczej chodzilo o to, ze zaden kurier nie pozwoli otworzyc paczki przed podpisaniem papierow. Powodzenia!
  
Electra20.06.2018 03:41:51
poziom 5

oczka
  
sq6ocr
30.12.2015 13:00:46
poziom 5



Grupa: Użytkownik

QTH: Kamieniec Wr. - JO81OB

Posty: 719 #2220155
Od: 2011-3-13
    SQ9KEJ pisze:

      SP2LIG pisze:

      Po waszych wpisach należy domniemać że być może zmienił się właściciel i załoga w Avanti.
      Swego czasu robiłem tam drobne zakupu przez telefon: antena Diamond NR 770H, antena Diamond NR 77, Daiwa CN 101L i jakieś inne pierdoły. Zawsze obsługa był totalnie cacy i przesyłki docierały bez bólu.

      Szkoda że obecnie jest tak jak opisujecie, niekorzystna opinia poszła już w świat, a tak dobrze żarło.

      Może właściciel Avanti zainteresuje się tą sprawą i jakoś ją tu wyjaśni. Hej panie właściciel, rusz pan swój szanowny zadek i weź się pan do roboty, bo przyjdzie panu budę zamknąć.
      ___________
      Greg SP2LIG


    Greg,
    Jeżeli się zmienił, to dawno temu. Ja już 2 lata temu ostrzegałem przed nieuprzejmą obsługą w tym sklepie - jak widać, nic się od tego czasu nie zmieniło. Też mocno odradzam, sam tam już niczego nie kupię.


Kiedyś, kilka lat temu robiąc zakupy w Avanti wychwalałem ich pod niebiosa, dobre ceny z rabatami, dobry towar, dobre doradztwo itp, po prostu rewelacja.
Ale coś się zmieniło, nie wiem co i nie będę snuł domysłów, ale już jest zdecydowanie gorzej. Jakiś czas temu zamówiłem krzyżowy miernik na 70cm, wskazywał on wszystko, tylko nie to czego od niego oczekiwałem, po wcześniejszych doświadczeniach z Avanti liczyłem, że się dogadamy, zaproponują coś innego w dobrej cenie itp. przeliczyłem się. Zmusili mnie do skorzystania z przysługującego mi prawa zwrotu, z tym nie miałem już żadnych problemów, pieniądze zwrócili szybko i wysłali kuriera aby odebrał miernik.
Innym razem wysłali mi nie właściwy towar, miałem również problem z wymianą, ale zwrócili pieniądze.
Coś się u nich zmieniło, już nie będę ich chwalił, ale nie będę też przed nimi przestrzegał. Faktem jest, że przez ich obecne błędy człowiek traci czas, nerwy i zdrowie, i tego Avanti nie rekompensuje, ale uczciwie zwracają pieniądze i załatwiają tak, aby kupujący nie ponosił już żadnych dodatkowych kosztów.
Dalej będę robił u nich zakupy, ale już ostrożniej, co zrobią inni po zapoznaniu się z opiniami w tym temacie już nie wiem, każdy ma swój rozum.

_________________
Pozdrawiam Mariusz - SQ6OCR - 73!
http://www.sq6ocr.bnx.pl
  
SWL_SP5
30.12.2015 13:05:58
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Posty: 649 #2220156
Od: 2015-9-7


Ilość edycji wpisu: 4
    ebc41 pisze:

    Po ostatnich zakupach w Avanti mam o tym sklepie jak najgorsze mniemanie i zdecydowanie odradzam jakiekolwiek kontakty biznesowe z tymi panami.

    Zakupiłem trójpasmową (6m/2m/70cm) antenę Lafayette MV2000 pod stację SR8WXD. Paczka została do mnie nadana 17 grudnia kurierem DPD a 18 grudnia została wydana do doręczenia. Niestety była ona uszkodzona, co przedstawiają poniższe zdjęcia: https://picasaweb.google.com/116678234437950717727/UszkodzonaAntenaLafayette18Grudnia2015# . Pomijając fakt, że antena była nienależycie zapakowana (wsadzona w karton bez żadnego wypełnienia, czy dystansów) widać, że ktoś stąpał po paczce butem. Efektem są liczne zadrapania i wyłamania fiberglasowej obudowy anteny, co wyłącza możliwość jej praktycznego używania.

    W obecności kuriera spisałem protokół szkody i natychmiast zatelefonowałem do Avanti w celu wyjaśnienia tej sprawy. Człowiek z którym rozmawiałem wyraził współczucie z powodu takiego obrotu sprawy i obiecał szybie załatwienie tematu. Prosił o przesłanie mu fotografii i skanu protokołu szkody. Zapewnił, że jak najszybciej wyślą mi nową antenę a tą odbiorą ode mnie na własny koszt. Ponieważ miałem w planach delegację do Stolycy powiedziałem, że w poniedziałek dam znać czy odbiorę ją osobiście, czy będziemy znowu próbowali wysyłki kurierem. Myślałem, że problem został rozwiązany. Niestety myliłem się.....

    W poniedziałek odebrała inna osoba. Misiu nie był zbytnio zorientowany w temacie dlatego poprosił o oddzwonienie za 5 minut, gdyż musiał to z kimś skonsultować. Po 5 minutach telefonuję ponownie i na jego szczęście dobrze, że tylko telefonuję bo gdybym był na miejscu to nie było by tak przyjemnie.

    Misiu stwierdził, że to nie ich problem a zleceniodawcą przesyłki jestem naprawdę Ja a Avanti jedynie nadaję paczkę w moim imieniu. Krótko powiedział, że muszę złożyć ten wniosek samodzielnie do działu reklamacji DPD i czekać na zwrot pieniędzy od DPD. Na moje argumenty i pytania dlaczego tak nagle zmienili zdanie odparł, ze to jest stanowisko szefa i nic na to nie poradzi. Przypominanie o nienależycie zapakowanej paczce też nie przyniosły rezultatu. Było słychać, że misiu chcę mnie po prostu jak najszybciej zbyć.

    W Efekcie tej żenującej sytuacji, ja pozostałem bez anteny, montaż SR8WXD opóźnia się z winy Avanti a mi pozostaje jedynie próba dodzwonienia się na wiecznie zajętą recepcję działu reklamacji DPD. Znając typowy obrót sprawy DPD w ostatnim możliwym terminie wykpi się, że wina leży po stronie nadawcy nienależycie przygotowującego przesyłkę. Mi pozostanie wtedy jedynie użeranie się z patałachami z Avanti i próba odzyskania moich pieniędzy.

    W związku z powyższym kategorycznie odradzam kupowanie tam czegokolwiek a już tym bardziej z wysyłką kurierem.



Spróbuję pomóc,


1.- Mniemam, że antenę zamówiłeś przez internet więc przysługuje ci prawo zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki od kuriera (czyli jeśli odebrałeś przesyłkę 19 grudnia to masz czas do 1.1.2016)

Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 30 maja 2014 r o prawach konsumenta, Dz.U. 2014 poz. 827


2.- Możesz tez zareklamować towar który został uszkodzony w trakcie przesyłki.

Tłumaczenie AVANTI odnośnie: zleceniodawcą przesyłki jestem naprawdę Ja a Avanti jedynie nadaję paczkę w moim imieniu. Krótko powiedział, że muszę złożyć ten wniosek (protokół szkody) samodzielnie do działu reklamacji DPD i czekać na zwrot pieniędzy od DPD.

..jest bzdurne, ponieważ:

Przedsiębiorca czyli AVANTI odpowiada za niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru do momentu, w którym kupujący go otrzyma. Sprzedawca nie może się uchylać od tej odpowiedzialności nawet wtedy, gdy do utraty przesyłki doszło z winy profesjonalnego przewoźnika (w tym wypadku firmy kurierskiej DPD), któremu powierzył dostawę.

Podstawa prawna:
art. 548 § 3 Kodeksu cywilnego



Co powinieneś zrobić?

Zareklamować towar który zakupiłeś!

Do AVANTI kierujesz pismo w którym musisz napisać:


Szanowni Państwo,

Chciałbym zareklamować towar (nazwa towaru), zakupiony w dniu (data) który w trakcie przewozu został uszkodzony. Załączam Państwu protokół sporządzenia szkody oraz zdjęcia uszkodzonego towaru.


Zgodnie z regulaminem zamówień w AVANTI:
Zobowiązują się Państwo dostarczyć towar bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży a w moim przypadku, antena Lafayette MV2000 została przysłana uszkodzona czyli z wadą.


Z poważaniem
Mateusz (nazwisko)

(odręczny podpis pod imieniem i nazwiskiem)


Podstawa prawna:
art. 548 § 3 Kodeksu cywilnego

Przedsiębiorca odpowiada za niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru do momentu, w którym kupujący go otrzyma. Sprzedawca nie może się uchylać od tej odpowiedzialności nawet wtedy, gdy do utraty przesyłki doszło z winy profesjonalnego przewoźnika (w tym wypadku firmy kurierskiej DPD), któremu powierzył dostawę.




Pismo napisz na komputerze i wyślij koniecznie jeszcze dzisiaj (!) listem poleconym ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (na poczcie wypełnij biały i żółty druk a na kopercie naklej żółtą naklejkę).


W jakim terminie przedsiębiorca (AVANTI) powinien rozpatrzyć twoją reklamację?

Sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie się do reklamacji. Jeżeli tego nie zrobi, można przyjąć, iż uznał żądanie konsumenta za uzasadnione (uwaga – nie dotyczy to żądania odstąpienia od umowy).

Co ważne, przez rozpatrzenie reklamacji należy rozumieć możliwość zapoznania się konsumenta ze stanowiskiem przedsiębiorcy. Nie jest więc wystarczające wysłanie przez sprzedawcę odpowiedzi na reklamację przed upływem 14 dni, jeżeli dojdzie ona do konsumenta po upływie tego terminu.

Podstawa prawna:
art. 561 ustęp 5 Kodeksu cywilnego


ps.
W razie problemów napisz Mateusz do mnie wiadomość prywatną - pomogę!


73'
  
SWL_SP5
30.12.2015 13:31:25
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Posty: 649 #2220166
Od: 2015-9-7
    SQ5OMU pisze:

    Witam

    chciałem także opisać ostatnie podejście kolegów z Avanti to bratniej pomocy wszak ich klientela to bardzo wąska grupa - chyba, że mają w D... krótkofalowców i liczą tylko na komercyjną sprzedaż.

    W okresie przed świętami udałem się do Avanti z popsutym radiem IC 880, które nie było kupione w Avanti i było już po gwarancji (zakup u innego dystrybutora)
    Na samym wstępie zaznaczyłem, że radio jest po gwarancji i, że pokryje wszystkie koszty związane z odesłaniem go od serisu i naprawy.

    Usłyszałem cytuje "nie dał nam Pan zarobić to nie będziemy się tym zajmować, nie naprawiamy radii i nie obsługujemy sprzetu zakupionego u innych dystrytbutorów"

    Pomyśłałem ok, ale serwisu Icoma w Polsce nie ma, poprosiłem więc o pomoc licząc na zakupy w tym sklepie i wieloletnią współpracę także na imprezach krótkofalarskich.
    Ponownie powiedziałem, że koszty nie grają roli i zapłace za wszystko, a na argument , że nie dałem zarobić odpowiedziałem, iż jak kupowałem np dwa radia na raz za ponad 5 tys to byłem najlepszym przyjacielem, a jak proszę o pomoc to psami poszczują i won ze dwora.

    Niestety zostałem olany, zbyty i totalnie zlekceważony.
    Nie boleję nad tym bo są inni dystrybutorzy, którzy zaoferowali pomoc , ale po "KOLEGACH" z Avanti się tego nie spodziewałem.
    Jak widzę po wcześniejszym wpisie widzę podobne podejście do klienta
    Wpis swój umieszczam ku przestrodze i zastanowieniu przed zakupami bo jak masz pieniądze w ręku to jesteś KLIENTEM, ale jak potrzebujesz pomocy za pieniądze bo nie za darmo to jesteś kLIENTEM przez małe K




Konrad,

Masz absolutną rację ale pamiętaj, prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie..


AVANTI nie musi ci serwisować sprzętu który nie był u nich zakupiony ale z racji, że nie ma już autoryzowanego serwisu ICOM w Polsce a oni sprzedają produkty firmy ICOM (i naprawiają je zgodnie z gwarancją jaką dają do nich) to za dodatkową opłatą z twojej strony powinni naprawić twój transceiver.


Niestety wielu sprzedawców sprzętu radiokomunikacyjnego w Polsce zupełnie nie rozumie, że towar który oferują jest skierowany do wąskiej grupy odbiorców.

Nawet jeśli dany klient nie kupił transceivera w AVANTI to w ramach bycia firmy przyjaznej klientowi powinno się mu pomóc ponieważ przez taką nieodpłatną usługę zatrzymuje się na dłużej takiego klienta w swojej firmie a ponadto..

Mówi się, że jeden zadowolony klient zachęci do skorzystania z usług twojej firmy jedną osobę, podczas gdy niezadowolony zniechęci aż 10 osób. Wiadomo także, że zdobycie nowego klienta jest pięć razy droższe niż utrzymanie już zdobytego.

Troska o klienta jest jednym z głównych elementów składowych działań marketingowych.


Sprzętu radiokomunikacyjnego nie kupuje się tak często jak chleb. Jeśli wykruszą się stali klienci takiego sklepu to właściciel najpierw będzie wydawał sporo pieniędzy na reklamę a jeśli ona nie da zauważalnego wzrostu obrotów to sklep będzie musiał ogłosić upadłość.


Myślę, że sklepy radiokomunikacyjne powinny bardzo poważnie traktować zwłaszcza krótkofalowców bo to oni są w gruncie rzeczy głównym źródłem zysków w takich sklepach.

W hipermarkecie klienci zawsze się znajdą..


73'
  
SWL_SP5
30.12.2015 14:14:51
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Posty: 649 #2220184
Od: 2015-9-7
    SP2LIG pisze:

    ..Po waszych wpisach należy domniemać że być może zmienił się właściciel i załoga w Avanti..

    ..Może właściciel Avanti zainteresuje się tą sprawą i jakoś ją tu wyjaśni. Hej panie właściciel, rusz pan swój szanowny zadek i weź się pan do roboty, bo przyjdzie panu budę zamknąć..
    ___________
    Greg SP2LIG



Właściciel nigdy nie powinien wdawać się w dyskusje na publicznym forum.


Prawidłowe podejście właściciela AVANTI w zaistniałej sytuacji czyli uszkodzenie przesyłki będące jego winą to odesłanie nowego egzemplarza anteny Lafayette MV2000 w taki sposób, aby w trakcie przewozu nie doszło do ponownego jej uszkodzenia.

Idealnie byłoby umożliwienie kupującemu odbiór osobisty nowego egzemplarza anteny i to w dniu najlepiej pasującemu klientowi.


Spychanie odpowiedzialności za uszkodzenie przesyłki na firmę kurierską jest przykładem nieznajomości przepisów.


73'
  
sq5ebm
30.12.2015 14:17:12
poziom 6



Grupa: Użytkownik

QTH: KO02PD

Posty: 1099 #2220186
Od: 2011-7-24
A ja w ostatnim czasie kupowałem parę urządzeń z ant włącznie i znów nie mogę inaczej napisać jak: super obsługa i uwielbiam robić tam zakupy... No cóż... Może to kwestia szczęścia... A to w zakupach u nich dopisuje mi niezmiennie od prawie 20 lat. A moze kwestia umiejętności arykulowania swoich potrzeb i umiejętności komunikacji ze sprzedawca? Pzdrv de Ebm /p
_________________
Maciej "Miles" Muszalski
SQ5EBM / SN5V
Koordynator Mazowieckiej Amatorskiej Sieci Ratunkowej PZK
QRV: Lokalnie najczęściej na 145.500 / 70.260 FM
Przemiennikowo na SR5WC i SR5WB.
YT: http://www.youtube.com/user/sq5ebm
  
SP2LIG
30.12.2015 15:05:24
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Użytkownik

QTH: GDYNIA

Posty: 11716 #2220207
Od: 2009-3-16



Ilość edycji wpisu: 1
    sq5ebm pisze:

    A ja w ostatnim czasie kupowałem parę urządzeń z ant włącznie i znów nie mogę inaczej napisać jak: super obsługa i uwielbiam robić tam zakupy... No cóż... Może to kwestia szczęścia... A to w zakupach u nich dopisuje mi niezmiennie od prawie 20 lat. A moze kwestia umiejętności arykulowania swoich potrzeb i umiejętności komunikacji ze sprzedawca? Pzdrv de Ebm /p


Jesteś w tej dobrej sytuacji że wszelkie sprawy/zakupy dokonujesz osobiście, tak sadzę po cyfrze w Twoim znaku.
Zastrzeżenia co do jakości obsługi zgłaszają koledzy którzy zakupy dokonują na odległość, różnica pomiędzy jednymi a drugimi jest oczywista.
Trudno być osobiście w sklepie i pozwolić sobie na gburowatą obsługą lub zgodzić się na kupno bubla. Jaką szansę ma kupujący na odległość który naiwnie wierzy w solidną obsługę i wierzy że kupuje towar o najwyższym standardzie ???

Lokalni klienci Avanti na bank nie zapewnią spokojnej egzystencji właściciela o załodze już nie wspominam, myślę że o wiele więcej jest klientów z tz prowincji.
Właściciel widząc że koło tyłka zaczyna być ciepło(jak będzie gorąco to mleko będzie już wylane) powinien błyskawicznie wygasić problem powstały wokół jego biznesu, bo jak już wcześniej wspomniałem przyjdzie jemu budę zamknąć. Jak do tej pory to wygląda ze głowę chowa w przysłowiowy piasek, totalnie zapominając że tyłek jemu dalej wystaje i w który zbiera kopy od niezadowolonych klientów
_____________
Greg SP2LIG
  
SWL_SP5
30.12.2015 15:12:29
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Posty: 649 #2220208
Od: 2015-9-7
    sq5ebm pisze:

    A ja w ostatnim czasie kupowałem parę urządzeń z ant włącznie i znów nie mogę inaczej napisać jak: super obsługa i uwielbiam robić tam zakupy... No cóż... Może to kwestia szczęścia... A to w zakupach u nich dopisuje mi niezmiennie od prawie 20 lat. A moze kwestia umiejętności arykulowania swoich potrzeb i umiejętności komunikacji ze sprzedawca? Pzdrv de Ebm /p



Co innego Maciej gdy robisz zakupy fizycznie w sklepie a co innego przez Internet.

Czy gdyby twój nowo zamówiony transceiver wysłany z AVANTI został uszkodzony przez kuriera to zgodziłbyś się z AVANTI, że wina leży po stronie dostawcy czyli DPD?..


Niestety, problemy nie biorą się z artykułowania swoich potrzeb bo jako klient zamawiasz towar, płacisz i oczekujesz, że dostaniesz go w fabrycznym stanie do domu.

Jeśli powstaje problem to sprzedawcy powinno zależeć na szybkim rozwiązaniu sprawy która satysfakcjonowała obie strony a nie stosować spychologię..


Swoją drogą, AVANTI mogło by wkońcu dorosnąć do faktu, że w XXI wieku są już płatności elektroniczne i zamówienia poprzez formularz są już nieco archaiczne zwłaszcza, że cena podana na stronie AVANTI może być inna o czym mówi regulamin zamówień:

Wysłanie formularza zamówienia nie jest jednoznaczne z zawarciem umowy kupna sprzedaży w rozumieniu prawa. Umożliwia ono stworzenie oferty dopasowanej na potrzeby klienta oraz wyliczenie kosztów przesyłki. Po wysłaniu formularza sprzedaży klient otrzyma maila z wyceną wraz z kosztami przesyłki. Akceptacja przesłanej przez sklep Avanti oferty jest równoznaczna z zawarciem umowy na odległość i sprzedaż wysyłkową.


  
sq5ebm
30.12.2015 15:29:23
poziom 6



Grupa: Użytkownik

QTH: KO02PD

Posty: 1099 #2220212
Od: 2011-7-24
Tak kupuje osobiscie. Sa przedmioty,ktorych nie chce dac kurierowi w rece,bo moze je zniszczyc. Czasami wiazalo sie to z podroza na drugi kraniec Polski. Wspolczuje jesli komus kurier zniszyczl paczke i zycze powodzenia w dochodzeniu swojego,ale daleki jestem od wieszania psow na Avanti.
_________________
Maciej "Miles" Muszalski
SQ5EBM / SN5V
Koordynator Mazowieckiej Amatorskiej Sieci Ratunkowej PZK
QRV: Lokalnie najczęściej na 145.500 / 70.260 FM
Przemiennikowo na SR5WC i SR5WB.
YT: http://www.youtube.com/user/sq5ebm
  
sq3skv
31.12.2015 22:54:44
poziom 2



Grupa: Użytkownik

QTH: Mobilna baza

Posty: 62 #2220811
Od: 2015-5-15
    SO5CAM pisze:

    Niestety czesto jest tak, ze z zewnatrz wszystko ok, a w srodku... balagan. Trzeba najpierw podpisać kwity kurierowi i dopiero w jego obecnosci otworzyc paczke i jesli zawartosc okaze sie uszkodzona spisac protokol szkody, nie ma opcji zeby nie podpisujac wczesniej papierow kurier pozwolil otworzyć paczke.


Kolego jak widzisz uszkodzoną paczkę to pod żadnym pozorem nie kwitujesz i nic nie odbierasz, odsyłaszkuriera z taką paczką do nadawcy.

Pozdr
  
Electra20.06.2018 03:41:51
poziom 5

oczka

Przejdz do góry strony<<<Strona: 6 / 7>>>    strony: 12345[6]7

  << Pierwsza     < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » ZAKUPY SPRZETU KRÓTKOFALARSKIEGO » OPINIE O AVANTI RADIOKOMUNIKACJA WARSZAWA

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

randki | własny sklep internetowy | promocje | CyberCiekawostki | darmowe forum | sklepy
opinie, testy, oceny | katalog stron | toplsta