Opinie o Avanti Radiokomunikacja Warszawa sklep / serwis |
sq5ebm pisze: SQ9KEJ pisze: Co prawda poprzedni post to zapewne post właściciela lub pracownika Avanti, albo post zamówiony (konto stworzone dla napisania powyższego wpisu), a ponadto nie podpisany, ale co mi tam. Nie widzę tutaj żadnego "plucia" w poprzednich wypowiedziach. Ktoś został źle obsłużony - tak jak ja - i wyraził swoją opinię ku przestrodze innych. Elementarna zasada handlu: jeden niezadowolny klient zrazi 10-ciu następnych. Jak ktoś chce prowadzić profesjonalny biznes, to nie ma miejsca na "gorsze dni" i "incydenty". I jeszcze jedno: takie sprawy można załatwiać w urzędach czy nawet sądach, ale, zwłaszcza w Polsce, jest to zdecydowanie długa droga. Lepiej zagłosować nogami i omijać z daleka taki sklep! Nie wiem czy pisal go pracownik,ale potwierdze jego slowa. Z czescia ekipy znam sie od.lat. Niektorych z Avanti znam jeszcze z czasow CB w latach 90tych. Od 14 lat kupuje u nich sprzet od drobnicy po duze trxy. Faktem jest,ze w kontakcie z klientami o.niebo lepiej wypadajaobecny i poprzedni sprzedawca (znam obu) niz szefowie,ale nie ma ludzi idealnych i nie kazdy ma predyspozycje do obsługi klienta. Cenie sobie u nich wlasnie to dobre i indywidualne podejście, to ze nie czuje sie.tam jak.kolejny klient... I to ze zawsze mozna sie z nimi dogadać. Dlatego zostawiłem tam juz troche gotówki i z czystym sumieniem moge ich polecic. Pzdrv EBM/p/gsm Maćku, To, co opisujesz, to są właśnie podwójne standardy i brak profesjonalizmu. Inaczej traktują osobę znaną od lat, inaczej "szeregowych" klientów. Dlatego z tym polecaniem uważaj, zwłaszcza polecając osobom, których Avanti nie zna od lat. Ja - jak to napisałeś w kolejnym poście - skorzystam raczej z usług konkurencji. |