NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » ZAKUPY SPRZETU KRÓTKOFALARSKIEGO » OPINIE O AVANTI RADIOKOMUNIKACJA WARSZAWA

Przejdz do dołu strony<<<Strona: 4 / 7>>>    strony: 123[4]567

Opinie o Avanti Radiokomunikacja Warszawa

sklep / serwis
  
usuniety20130717
08.04.2012 17:52:38
poziom 6

Grupa: Użytkownik

QTH: Warszawa. KO02MF

Posty: 982 #914726
Od: 2012-1-24



UŻYTKOWNIK ZABLOKOWANY
    SP5DpB pisze:

    Witam. Uważam, że jak każda firma mają dobre i słabsze strony. Jak dokonywałem zakupów i bez problemu. Korzystałem z serwisu i też bez problemów.

Stachu, wspomniana firma jest na rynku od ponad dwudziestu kilu lat a rzetelność działania, to zdecydowanie pozytywna ich wizytówka. Były w miedzy czasie drobne zgrzyty, poczynając od arogancji obsługi oraz elektoro zamkach w drzwiach wejściowych. (uruchamiał sprzedawca) aby ich klient, mógł spokojnie od nich wyjść. aniołek
  
Electra26.04.2024 06:41:20
poziom 5

oczka
  
SP7JWT
08.04.2012 20:51:54
poziom 4



Grupa: Użytkownik

QTH: KO01AM * T.M.city

Posty: 235 #914863
Od: 2011-11-5
Byłem jakiś czas temu i elektrozamek wesoło sobie w drzwiach siedział może kolega miał jakieś przykrości z tymi drzwiami ze zaliczył to na minus. wg mnie to tylko kwestia bezpieczenstwa. w końcy to nie miesny zeby sie tabuny ludzi przewijaly a troche kasy na polkach lezy
_________________
... .--. --... .--- .-- -
Wojtek - SP7JWT
  
usuniety20130717
08.04.2012 21:27:36
poziom 6

Grupa: Użytkownik

QTH: Warszawa. KO02MF

Posty: 982 #914881
Od: 2012-1-24



UŻYTKOWNIK ZABLOKOWANY
    jawor pisze:

    Byłem jakiś czas temu i elektrozamek wesoło sobie w drzwiach siedział może kolega miał jakieś przykrości z tymi drzwiami ze zaliczył to na minus.

Zdecydowanie nie było tu żadnych przykrości, gdyż znamy się od wielu lat! A wspomniana historia, to zdecydowanie wiele lat temu wstecz! I bez większego znaczenia dla tych aktualnie kupujących!
  
SP7JWT
08.04.2012 21:46:30
poziom 4



Grupa: Użytkownik

QTH: KO01AM * T.M.city

Posty: 235 #914892
Od: 2011-11-5
przyznaje ze jak sie wchodzi pierwszy raz to te drzwi budza lekkie zdziwienie ale mozna to zrozumiecoczko
_________________
... .--. --... .--- .-- -
Wojtek - SP7JWT
  
SQ9MES
27.12.2012 15:26:25
poziom 6



Grupa: Użytkownik

QTH: JO90SG89IF

Posty: 923 #1098614
Od: 2008-7-28
U nich pierwszy raz zrobiłem zakup,
100% satysfakcji z obsługi jak i szybkości działania
Polecam.
_________________
Icom-820H / Yaesu 857D / Alinco DJ-G7
HM TRV 1.2 GHz
QSO via SAT MARIUSZ
http://gumisiorek.blogspot.com/
  
sp5iou
25.03.2013 08:32:31
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Użytkownik

QTH: Warszawa

Posty: 2010 #1273419
Od: 2012-9-2
Bardzo dobry sklep.

Zrobiłem na jesieni 2012 spore zakupy:
IC-7000
Zasilacz QJE
Skrzynka antenowe LDG.
Na radio mieli najlepszą cenę w tym momencie w Polsce, więc nie utargowałem upustu, ale dostałem upust na pozostałe sprzęty.

Po jakimś czasie (miesiąc, dwa, już nie pamiętam) Miałem problem z zasilaczem QJE - działało bez powodu któreś z zabezpieczeń i się wyłaczał. Udokumentowałem to zjawisko. Problem był bardzo przypadkowy i trudny do zreplikowania.
Serwis wymienił zasilacz na nowy - kilka maili / telefonów i jedna wizyta. Nowy zasilacz już na mnie czekał.

Drugi problem miałem z radiem - kawałek wtyczki jack - od interfejsu CAT poprostu został w gniazdku. Jakaś wada wtyczki.
Serwis usunął usterkę gratis, choć wymagało to sporo rozkręcania i zabawy na tyle, że nie dało się tego sfinalizować na poczekaniu.

Miła obsługa i nie zostawiają klienta na lodzie.

Ceny może nie zawsze najniższe, ale można pogadać o upustach a tak jak w przypadku IC-7000 bywa że na coś konkretnego nie znajdzie się lepszej ceny w Polsce.

Również nie ukrywają że sprowadzenie np. z USA wypada taniej, natomiast mogę sobie wyobrazić jak by wyglądała naprawa zasilacza z przypadkowym problemem, czy usunięcie końcówki wtyczki na odległość przez ocean.

Tego nie praktykowałem, ale nawet akceptują pewne przeróbki w sprzęcie jeśli są skonsultowane z serwisem. Pan sprzedawca mi o tym wspominał.

Ponieważ profesjonalna opinia powinna być zbilansowana, to na co mogę pomarudzić to że trudno znaleźć miejsce do zaparkowania samochodu w pobliżu sklepu.



_________________
(((73))) Marcin.
Słucham na DMR TG-26056 i 2605 i FM SR5RR. ID: 2605142-portable lub 2605153-home
Warszawa KO02OE, VOT PZK 73
KF: FTDX101D, FT-817ND, FT897, IC735, IC706, FT991, IC7000, UNIDEN2020,
HM: QCX, Forty-9er,uBitX, Pilgrim, Kacper 40m, Taurus 40m,
UKF: Motorola MCX100, Radmor FM315K, IC211E, Intek HR2040, TM-218, QYT KT-8900 i KT8900D, TYT DM380, RT320. Baofengi UV-5R, UV-B6, UV82. FT-817ND, Radioddity GD-77, TYT DM-9600, TYT DMUV380, Anytone D868UV, Anytone D578UV PRO, Anytone D878UV, FT290RII,
PA: IC2KL(500W), Tuner: LDG600 ProII, LDG11ZPro.
ANT: Multiband InVee, GP7DX, Slooper 160m, Lafayette UV300 i uv200, InV L na samochodzie.
((( NIGDY NIE PRZEKRACZAM MOCY LICENCYJNEJ )))
Niema głupich pytań, spotyka się niezbyt mądre odpowiedzi.

  
sq6ocr
25.03.2013 15:46:36
poziom 5



Grupa: Użytkownik

QTH: Kamieniec Wr. - JO81OB

Posty: 734 #1279644
Od: 2011-3-13
Robiłem kilka razy zakupy w Avanti i jestem bardzo zadowolony ze współpracy.
Raz przy większych zakupach przysłali mi niewłaściwą złączkę antenową, ale koszty reklamacji, wysyłki itp. przewyższały wartość złączki więc dogadałem się z nimi że właściwą złączkę dokupię sobie już na giełdzie a oni obiecali mi rabat przy kolejnych zakupach, i słowa dotrzymali - kolejnym zakupem jaki u nich robiłem był zasilacz, kupiłem go z bbbbaaaaarrrrdddzzzooo dużym rabatem.
_________________
Pozdrawiam Mariusz - SQ6OCR - 73!
http://www.sq6ocr.bnx.pl
  
kreator
06.04.2013 08:13:38
poziom 1



Grupa: Użytkownik

QTH: Warszawa

Posty: 43 #1301607
Od: 2009-4-24
Kupowałem w Avanti anteny i mocowania. Taktyka jaką mam względem tego sklepu to kupuję konkretny towar jaki mają na stanie, nie oczekuję aby się do mnie uśmiechano i mile traktowano bo to i tak mi w niczym nie pomoże.
Często jak się wchodzi do sklepu to nikogo nie ma, loterią czy szczęściem lub nieszczęściem dla niektórych jest to który z pracowników zejdzie z pierwszego piętra do kupującego. Kiedyś SP5SS miał swój sklep na Mokotowie lecz padł. Profesjonalnych sklepów dla HAMmów jest tak mało, że trzeba być wyrozumiałym i cieszyć się z tego, że jest gdzie pojechać i popatrzeć, dotknąć i kupić ponieważ kupując tylko w Internecie nie możemy towaru ocenić w realu aniołek
  
sp5iou
06.04.2013 10:31:04
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Użytkownik

QTH: Warszawa

Posty: 2010 #1301793
Od: 2012-9-2
Hej.
Nie było by problemu, gdybyśmy mieli opłaty za używanie plastikowych pieniędzy na poziomie innych krajów a nie najwyższe w Europie. Dobrze że się ustawodawcy za to biorą.

Doliczanie boli, ale tego rodzaju politykę stosuje wiele sklepów.
Np. w którymś ze sklepów Warszawskiej Giełdy Elektronicznej, wisi kartka że na wszystko jest upust (nie pamiętam dokładnie ile, ale to właśnie w pobliżu kosztu opłaty kartą), pod warunkiem że nie płaci się kartą.
Przynajmniej dobrze że w Avanti informują o dopłacie od razu.
Osobiście lubię płacić kartą, gdyż odroczona płatność mi to w zarządzaniu finansami i jeśli mam wybór, to decyduję się na sklep gdzie w ten sposób można zapłacić, bez dodatkowych kosztów.
Z drugiej strony sklep ponosi koszt płatności plastikiem i taki "upust" dla gotówki czy przelewu, daje możliwość wyboru i jest na pewno lepszym rozwiązaniem niż tylko gotówka / przelew.

Ponieważ cena produktu nie powinna wprost zależeć od formy płatności, rozwiązanie z WGE wydaje mi się bardziej sensowne, ponieważ upust za wybór dogodniejszej formy płatności dla sklepu jest czymś zrozumiałym, natomiast dodatkowe obciążenie za dogodną formę płatności dla klienta, może burzyć krew.
Forma inna a finansowo to samo.


_________________
(((73))) Marcin.
Słucham na DMR TG-26056 i 2605 i FM SR5RR. ID: 2605142-portable lub 2605153-home
Warszawa KO02OE, VOT PZK 73
KF: FTDX101D, FT-817ND, FT897, IC735, IC706, FT991, IC7000, UNIDEN2020,
HM: QCX, Forty-9er,uBitX, Pilgrim, Kacper 40m, Taurus 40m,
UKF: Motorola MCX100, Radmor FM315K, IC211E, Intek HR2040, TM-218, QYT KT-8900 i KT8900D, TYT DM380, RT320. Baofengi UV-5R, UV-B6, UV82. FT-817ND, Radioddity GD-77, TYT DM-9600, TYT DMUV380, Anytone D868UV, Anytone D578UV PRO, Anytone D878UV, FT290RII,
PA: IC2KL(500W), Tuner: LDG600 ProII, LDG11ZPro.
ANT: Multiband InVee, GP7DX, Slooper 160m, Lafayette UV300 i uv200, InV L na samochodzie.
((( NIGDY NIE PRZEKRACZAM MOCY LICENCYJNEJ )))
Niema głupich pytań, spotyka się niezbyt mądre odpowiedzi.

  
bemol
15.10.2013 13:02:50
poziom 4



Grupa: Użytkownik

QTH: Kraków

Posty: 323 #1625464
Od: 2010-12-30
kupowałem u nich Kratownice grauta i antene 2m/70cm + jakies fidery . Wszystko ok, CZy to via net i kurier czy to stacjonarnie. Ogólnie polecam

pawel
  
nowy
15.10.2013 14:02:57
poziom 6

Grupa: Użytkownik

Posty: 1182 #1625509
Od: 2011-6-20
Dorzucę swoje 3 grosze. To co kupowałem u nich dawno temu zawsze w miłej i życzliwej atmosferze. Tak jakby w sklepie hamsiaki obsługiwały hamsiaka, bardzo po koleżeńsku. Ale kiedyś zadzwoniłem do nich z jakimś zapytaniem, tuż po zamknięciu sklepu i odpowiedział mi jakiś jeden hamowaty gbur (podejrzewam o to właściciela), nie udzielając odpowiedzi lecz wytykając, że jak śmiem po godzinach. Było to gdy sprzedawali Rexon 102 (?). Do dziś, zawsze pamiętając tę reakcję pełną pretensji, czuję niechęć do Avanti. Może nie słusznie, ale to mało zależne ode mnie. Jednak, jak się okaże, że coś potrzebne i nie można gdzie indziej, podejmę próbę ponownie, lecz ze stresem. Tak jest z handlem.
  
Electra26.04.2024 06:41:20
poziom 5

oczka
  
SP5AX
15.10.2013 20:36:11
poziom 4



Grupa: Użytkownik

QTH: KO02MH

Posty: 227 #1625849
Od: 2012-4-5
Kolego "nowy" nie obrażaj się na całą firmę. Może ktoś miał kiepski dzień. Osobiście kupuję w Avanti i uważam, że firma i ludzie są w porządku.
_________________
Pozdrawiam Staszek
  
SP2LIG
16.10.2013 09:20:36
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Użytkownik

QTH: GDYNIA

Posty: 13005 #1626100
Od: 2009-3-16
Kupowałem w Avanti co prawda tylko drobnicę ale na obsługę narzekać nie mogę, było grzecznie i szybko
___________
Greg SP2LIG
  
nowy
16.10.2013 12:16:07
poziom 6

Grupa: Użytkownik

Posty: 1182 #1626201
Od: 2011-6-20


Ilość edycji wpisu: 1
    SP5DPB pisze:

    Kolego "nowy" nie obrażaj się na całą firmę. Może ktoś miał kiepski dzień. Osobiście kupuję w Avanti i uważam, że firma i ludzie są w porządku.

A czy ja poczułem się obrażony? Po prostu tamta reakcja jakiegoś chamowatego, przypuszczalnie właściciela, spowodowała moją niechęć do korzystania ze sklepu na długie lata. Mimo,co podkreśliłem, że zawsze panowie ze sklepu zawsze byli bardzo ok, bez zarzutu z mojej strony. Tak łatwo można zrazić klienta i popsuć sobie opinię na zawsze. Jak , mimo pozytywnego całokształtu, mam tam iść czuję dreszcz nieprzyjemny. I tyle napisałem.
  
SP2LIG
05.12.2013 15:46:19
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Użytkownik

QTH: GDYNIA

Posty: 13005 #1677335
Od: 2009-3-16
Nie jestem stałym klientem Avanti kupowałem raczej drobnicę(anteny mobilowe,reflektometr) ale ta cena którą uzgodniłem telefonicznie i dokonałem przelewu ta była na paragonie w paczce, nie było żadnego szacher macher. Mało tego to potrafili włożyć do paczki gratis, przy zakupie drobnicy to była miła niespodzianka.
____________
Greg SP2LIG
  
sp5iou
05.12.2013 17:18:33
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Użytkownik

QTH: Warszawa

Posty: 2010 #1677396
Od: 2012-9-2
Hej.
Jeśli chodzi o Avanti, to tak jak pisałem jakiś czas temu - to mój ulubiony sklep, zwłaszcza że potrafią okazać przychylność dla klientów, którzy mają konkretną historię zakupów. To dobra kupiecka praktyka.
Co do tych opłat za płatność kartą, to jest to rzecz zrozumiała - no bo to konkretny koszt dla sklepu i nawet zasugerowałem w rozmowie nieco inne rozwiązanie, które stosują sklepy w przejściu podziemnym koło GUS w Warszawie. Wisi kartka o treści mniej więcej takiej: Dla klientów płacących gotówką, udzielamy 3% upustu.
Taka praktyka stosowana jest powszechnie i urząd niema podstaw aby się do czegokolwiek przyczepić.
Z podobną praktyką spotkałem się w Weronie, na moście złotników, gdzie jest dużo sklepów z biżuterią. Płacisz kartą - no to targujesz upust. Płacisz gotówką - sprzedawca sam obniża cenę. To po prostu życie: c'est la vie.
_________________
(((73))) Marcin.
Słucham na DMR TG-26056 i 2605 i FM SR5RR. ID: 2605142-portable lub 2605153-home
Warszawa KO02OE, VOT PZK 73
KF: FTDX101D, FT-817ND, FT897, IC735, IC706, FT991, IC7000, UNIDEN2020,
HM: QCX, Forty-9er,uBitX, Pilgrim, Kacper 40m, Taurus 40m,
UKF: Motorola MCX100, Radmor FM315K, IC211E, Intek HR2040, TM-218, QYT KT-8900 i KT8900D, TYT DM380, RT320. Baofengi UV-5R, UV-B6, UV82. FT-817ND, Radioddity GD-77, TYT DM-9600, TYT DMUV380, Anytone D868UV, Anytone D578UV PRO, Anytone D878UV, FT290RII,
PA: IC2KL(500W), Tuner: LDG600 ProII, LDG11ZPro.
ANT: Multiband InVee, GP7DX, Slooper 160m, Lafayette UV300 i uv200, InV L na samochodzie.
((( NIGDY NIE PRZEKRACZAM MOCY LICENCYJNEJ )))
Niema głupich pytań, spotyka się niezbyt mądre odpowiedzi.

  
SP5MG
05.12.2013 23:43:34
poziom 6



Grupa: Użytkownik

QTH: KO02LG - Warszawa

Posty: 1345 #1677698
Od: 2009-3-24


Ilość edycji wpisu: 2
"Byłem 2 krotnie klientem Avanti Radiokomunikacja i niestety nie jestem zadowolony.

Sklep nagminnie dolicza dodatkową opłatę w wysokości 6 zł dla klientów płacących kartą oraz nie wydaje paragonów fiskalnych przy płatności kartą " Czy to kolega SQ5TDW Grzesiek proszę o potwierdzenie ?
_________________
Piotrek - SP5MG
  
Stefan91
06.12.2013 23:55:34
Grupa: Użytkownik

Posty: 3 #1678711
Od: 2013-12-6
Kolego Hamsik7

Nie wiem, czy nie plujesz właśnie we własne gniazdo. Znam ten sklep od wielu lat i zarówno ja, jak i moj bliscy zaopatrują się w tym sklepie (bo sam im polecalem) od bardzo dawna. Mój ojciec ma już drugie radio Lafajete z te firmy. Maja swoje lepsze i gorsze dni ale na pewno nie można im odmówić profesjonalizmu i cierpliwości do klienta. Mogę potwierdzić, to co napisał, któryś z kolegów, że pomagają w nietypowych sprawach, zupełnie za darmo, choć nie muszą wcale a na pewno mogli by to robić za kase. W ojca radiu pojawiły się zimne luty (cokolwiek to znaczy) i usuneli je na poczekaniu, nie biorąc ani złotówki a radio było po gwarancji.

Czekając na naprawę miałem okazję przysłuchiwać się rozmowie z klientem. Widać, że po obu stronach lady byli ludzie, którzy się znają na krótkofalartwie i są to z pewnością pasjonaci (wymieniali się znakami). Nie wiem jak tam z tobą hamsik7 było ale nie chce mi się wierzyć, że firma, która jest na rynku z 10 lat (jak nie lepiej) chciała cię orżnąć na 6 zł. Gdyby tak było chyba jednak rynek zweryfikowałby ich bardzo szybko i dawno by ich nie było. Stawiam raczej na jakieś nieporozumienie.

Pierwszy raz też widziałem zwyczaj witania się uściskiem dłoni z prawdopodobnie stałymi klientami. W Kolchozach typu Media Markt tego nie ma. Tam się czuję jak trybik w jakiejś poekielnej maszynie, nie wspominając, że o jakiejś poradzie kogoś znającego się na CB mogę tylko pomarzyć.

Odwiedzałem ten sklep wiele razy o różnych porach dnia i wiem, że popołudniami mają tam czasem niezły zachrzan. Zdarzały im się też gorsze dni ale zrzucam to na zamieszanie (popołudniami pakują paczki - sklep internetowy). Zawsze jednak w dłuższej perspektywie mogłem liczyć na jakiś rabacik i mogłem liczyć na jakąś poradę.

Zdecydowanie lepiej kontaktować się z nimi telefonicznie lub osobiście. Zdarzało się, że nie odpisywali na mejle (albo z jakiegoś powodu nie dochodziły). Mimo wszystko to incydenty i zawsze mogłem liczyć na jakąś zniżkę a raz nawet dali kubek firmowy !

Czytając posty na ich fejsie i tu raczej zdecydowana większość ocenia tą firmę pozytywnie a tu nagle post o próbie oszukania na 6 zł., czy też hejt, że paragonu zapomniał wystawić. Trochę mi się to kupy nie trzyma. Jak ja tam kupuję to się nie muszę upominać. Zawsze na końcu słyszę skaramentalne "paragon, faktura?".

Do doliczania za kartę się nie czepiam. Już się z taką praktyką spotkałem (ostatnio w Komputroniku w Złotych Tarasach). Osobiście wolę jak mnie uczciwie informują, że za kartę zapłacę JA extra niż, żeby prowizja była w cenie i wtedy WSZYSCY ją płacą.

Po prostu na moje doświadczenia z tym sklepem mimo paru drobnych i nieistotnych incydentów nie pozwalają mi uwierzyć, że Avanti z premedytacją chciało cię oszukać.

Po postach na fejsie Avanti i na tym forum widzę, że przeważają raczej pozytywne opinie i z drobnym minusikiem mogę się do nich dołączyć.

Ciekawy jestem, czy Avanti czyta to forum. Chętnie poznalbym opinię drugiej strony bo post kol. hamsika7 pachnie mi brzydko jakąś prywatną wojenką na publicznym forum.

Takie sprawy załatwia się w odpowiednich urzędach (np. UOKIK) a nie na forach, zwłaszcza, że kolega nie opisał, że został w jakikolwiek sposób oszukany.

Tak więc kolego trochę plujesz we własne gniazdo albo jesteś cichociemny i celowo siejesz zamęt, zwłaszcza, że jak sam napisałeś wcale nie chcesz załatwić sprawy polubownie (chcieli ci dać fakturę).
  
SQ9KEJ
07.12.2013 10:11:34
poziom 5



Grupa: Użytkownik

QTH: Knurów

Posty: 688 #1678854
Od: 2010-12-9


Ilość edycji wpisu: 1
Co prawda poprzedni post to zapewne post właściciela lub pracownika Avanti, albo post zamówiony (konto stworzone dla napisania powyższego wpisu), a ponadto nie podpisany, ale co mi tam.

Nie widzę tutaj żadnego "plucia" w poprzednich wypowiedziach. Ktoś został źle obsłużony - tak jak ja - i wyraził swoją opinię ku przestrodze innych. Elementarna zasada handlu: jeden niezadowolny klient zrazi 10-ciu następnych. Jak ktoś chce prowadzić profesjonalny biznes, to nie ma miejsca na "gorsze dni" i "incydenty".

I jeszcze jedno: takie sprawy można załatwiać w urzędach czy nawet sądach, ale, zwłaszcza w Polsce, jest to zdecydowanie długa droga. Lepiej zagłosować nogami i omijać z daleka taki sklep!

_________________
Darek, SQ9KEJ
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
SP9KAG, VHF 145,2875
  
hamsiak7
07.12.2013 13:22:40
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Posty: 86 #1678972
Od: 2013-12-2


Ilość edycji wpisu: 7
    SQ9KEJ pisze:

    Co prawda poprzedni post to zapewne post właściciela lub pracownika Avanti, albo post zamówiony (konto stworzone dla napisania powyższego wpisu), a ponadto nie podpisany, ale co mi tam.

    Nie widzę tutaj żadnego "plucia" w poprzednich wypowiedziach. Ktoś został źle obsłużony - tak jak ja - i wyraził swoją opinię ku przestrodze innych. Elementarna zasada handlu: jeden niezadowolny klient zrazi 10-ciu następnych. Jak ktoś chce prowadzić profesjonalny biznes, to nie ma miejsca na "gorsze dni" i "incydenty".

    I jeszcze jedno: takie sprawy można załatwiać w urzędach czy nawet sądach, ale, zwłaszcza w Polsce, jest to zdecydowanie długa droga. Lepiej zagłosować nogami i omijać z daleka taki sklep!


Witam,

Przepraszam kolegów za usunięcie swoich wcześniejszych wątków na temat opinii sklepu z tego wątku ale wypowiedzi innych ludzi stały się już niesmaczne. Poprawiłem też niniejszy post kilka razy ponieważ widać że wiele osób nie czyta tego co piszę a szkoda.

Kolego SQ9KEJ – zastanawia mnie fakt jaki udział w tej dyskusji ma kolega Piotr SP5MG?..

    SP5MG pisze:

    2013-12-05 23:43:34 - "Byłem 2 krotnie klientem Avanti Radiokomunikacja i niestety nie jestem zadowolony. Sklep nagminnie dolicza dodatkową opłatę w wysokości 6 zł dla klientów płacących kartą oraz nie wydaje paragonów fiskalnych przy płatności kartą "

    Czy to kolega Grzesiek proszę o potwierdzenie ?


- wydaje mi się że sklep wyjawił koledze SP5MG dane kupującego a on sam zaczyna prowadzić prywatne dochodzenie. Jeśli tak jest naprawdę to jest to zachowanie chamskie mające na cel zniszczenie osoby która odważyła się napisać opinię o sklepie. Ponadto źle świadczy o sklepie.


Opiszę swoją historię ponieważ mam do tego prawo.

Zrobiłem zakupy w tym sklepie zakupy ponad tydzień temu ponieważ nie uśmiechało mi się kupowanie anteny w innym mieście. Pojechałem, otrzymałem produkty a następnie okazałem sprzedawcy kartę przy regulowaniu płatności co spotkało się z tekstem: ale muszę Panu doliczyć 6 zł. Poczekałem chwilę i otrzymałem raport z terminala płatniczego który nazywał się paragonem klienta.

Wiele razy płaciłem kartą ale po raz pierwszy spotkałem się ze zdarzeniem że na raporcie z terminala jest wpis: "paragon klienta" oraz imię i nazwisko. Nie można takich informacji umieszczać na takich dokumentach i pozwolę sobie kolegom zaprezentować 2 raporty z innych sklepów gdzie owych informacji nie ma:

Obrazek

Zanim opublikowałem informację na forum – sprawdziłem u źródła jak być powinno z dodatkowymi opłatami za płatność kartą i jak winien wyglądać paragon fiskalny.


Jeśli ktoś chce zobaczyć na własne oczy raport z terminala płatniczego nazwany paragonem klienta to zapraszam do spotkania. Obejdzie się wtedy od tekstów że cała historia jest po prostu zmyślona mająca na cel obrzucenie błotem dobrego sklepu…

W przeciwnym wypadku wychodzi na to że tutaj nie można złego słowa napisać na temat sklepu który KLIENTA traktuje niepoważnie i zamiast załatwić sprawę jak KRÓTKOFALOWCY posługują się ludźmi których nikt nie skojarzy ze sklepem.


Co do polubownego rozwiązania sprawy to ja od kilku dni pisałem do sklepu a ten nawet nie raczył odpisać tylko dzwoniono do mnie z numerów nie związanych ze sklepem zupełnie tak jakby sprzedawcy wiedzieli że wysłany e-mail stanowi dowód więc lepiej zadzwonić z byle jakiego numeru bo w razie draki - nie będzie można zidentyfikować nadawcy.

Tak ciężko jest sklepowi wyciągnąć rolkę z dobowego raportu dnia i skserować owy paragon fiskalny?...

Oto obowiązki sprzedawcy posiadający kasę fiskalną:
http://www.kasyfiskalne.com.pl/porady.htm

Prowadząc ewidencję przy zastosowaniu kas rejestrujących, trzeba:

1.- Rejestrować na niej każdą sprzedaż i drukować do każdej sprzedaży paragon fiskalny, i wydawać go nabywcy;
2.- Po zakończeniu sprzedaży zadany dzień, nie później jednak niż przed dokonaniem pierwszej sprzedaży w dniu następnym, sporządzić raport fiskalny dobowy;
3.- Sporządzać raporty fiskalne za poszczególne miesiące po zakończeniu sprzedaży w ostatnim dniu miesiąca, nie później jednak niż przed rozpoczęciem sprzedaży w następnym miesiącu.
4.- Z posiadaniem urządzenia fiskalnego związany jest obowiązek prowadzenia wpisów w książce kasy rejestrującej. Musi być ona przechowywana w miejscu jej użytkowania i udostępniania na żądanie kontrolujących, a także służby serwisowej.


JAK BYK JEST NAPISANE - Po zakończeniu sprzedaży zadany dzień, nie później jednak niż przed dokonaniem pierwszej sprzedaży w dniu następnym, sporządzić raport fiskalny dobowy;

Skoro więc sklep oferuje mi fakturę to co ja mam myśleć?... sklep nie sporządza raportów fiskalnych dobowych...


Miło że bronicie koledzy owy sklep ale faktem jest że to ja zapłaciłem za produkty i na potwierdzeniu transakcji znajduje się coś, czego być tam nie powinno.


A do kolegi „Stefan91” mam jedno pytanie i proszę o odpowiedź bez teoretyzowania: dlaczego w tym wątku mają być wyłącznie dobre opinie?..

Gdy będziesz się zastanawiał nad rzeczową odpowiedzią zacytuję ci twoje słowa:

    Stefan91 pisze:

    nie chce mi się wierzyć, że firma, która jest na rynku z 10 lat (jak nie lepiej) chciała cię orżnąć na 6 zł.


a na sam koniec piszesz:

    Stefan91 pisze:

    Do doliczania za kartę się nie czepiam. Już się z taką praktyką spotkałem (ostatnio w Komputroniku w Złotych Tarasach).


Wytłumacz mi jak dziecku – jak zrozumieć twój wpis?...


Na koniec zacytuję słowa kolegi SQ9KEJ:
Jak ktoś chce prowadzić profesjonalny biznes, to nie ma miejsca na "gorsze dni" i "incydenty"..


Dziękuję za uwagę.

  
Electra26.04.2024 06:41:20
poziom 5

oczka

Przejdz do góry strony<<<Strona: 4 / 7>>>    strony: 123[4]567

  << Pierwsza     < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » ZAKUPY SPRZETU KRÓTKOFALARSKIEGO » OPINIE O AVANTI RADIOKOMUNIKACJA WARSZAWA

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

TestHub.pl - opinie, testy, oceny