Opinie o Avanti Radiokomunikacja Warszawa
sklep / serwis
    Stefan91 pisze:

    Kolego Hamsiak7. Ty jednak nic nie rozumiesz.
    Wsiadasz, na kolegę SP5MG, że twoje dane ujawnił a przecież "ciąża nie choroba a znak nie PESEL". Jedziesz po sklepie anonimowo za chwilę po koledze MG, że go ujawnił (a tak na prawdę ty ujawniłeś bo on tylko zapytał". Możesz napisać cokolwiek a internet jak papier przyjmie wszystko. Sprzedawca popełnił błąd z paragonem (nawet nie wiemy, czy celowo, czy przez niedopatrzenie bo nie napisałeś) a ty robisz z tego wykład na kiloka wielkich postów. Jeżeli jak piszesz firma próbowała się z tobą skontaktować a ty ich olałeś (swoją drogą dopisek o dziwnych numerach brzmi jak teoria spiskowa, raczej sklep z doświadczeniem się w takie dziecinne gierkii nie bawi. Nie opisujesz żadnych innych negatywnych działań sprzedawcy, więc mogłoby to być zarówno celowe, jak i niechcący.
    Napisałem, że plujesz we własne gniazdo bo mało jest sklepów z ze sprzętem dla CB stów i hamsów i temat ten, jak mniemam ma być wskazówką dla kupującego za i przeciw. Czytajacy sobie wyrobi sam opinię ale ja po twojej litanii poza chęcią dopieczenia sklepowi na zasadzie "ja ich obsmaruję, ja im pokażę" za celowe lub nie niedopatrzenie, które w niczym ci nie ujeło godności, nie naraziło cię na straty itp. nic ci nie daje poza sianiem zamętu i robieniem się z tego tematu spamu.
    Ponawiam pytanie:

    W jaki sposób ucierpiałeś TY, TWÓJ SPRZĘT, TWOJE PIENIĄDZE, TWOJA REPUTACJA na kontakcie z avanti ?. Na razie widzę, że udzierpiał tylko budżet RP.


    OT. Swoją drogą skoro pojechałeś koledze Piotrowi SP5MG to jak rozumiem nie jest już tajemnicą twój znak i przyznałeś tym samy, że to ty.
    Oglądałem twoją stronę sq5tdw.com (jeśli to ty) i jest bardzo ciekawa. Oby więcej takich artykułów w temacie Android/Ham. Dodaję do zakładek. Świetne zdjęcia !



Szanowny Kolego

Proponuję wziąć głęboki oddech i zacząć czytać od początku ze ZROZUMIENIEM

Bo piszesz Waść BZDURY totalne które wynikają z nieznajomości przepisów które były wyżej zacytowane.



Sprzedawca popełnił błąd z paragonem

A to jest już przestępstwo skarbowe. (ukrywanie dochodów)
Popytaj w US to Ciebie oświecą. Sprzedawca nie ma prawa się w takich przypadkach mylić.
Na emaile sklep ma OBOWIĄZEK odpowiadać skoro takie dane kontaktowe upublicznił na SWOJEJ stronie.
Brak odpowiedzi na email jest lekceważeniem klienta.

Osobiście postąpiłbym inaczej. Wizyta z owym paragonem klienta w US i ciekawe jak wtedy właściciel sklepu by się tłumaczył.



  PRZEJDŹ NA FORUM