Opinie o Avanti Radiokomunikacja Warszawa
sklep / serwis
    sq5ebm pisze:

    Nie wiem czy pisal go pracownik,ale potwierdze jego slowa. Z czescia ekipy znam sie od.lat. Niektorych z Avanti znam jeszcze z czasow CB w latach 90tych. Od 14 lat kupuje u nich sprzet od drobnicy po duze trxy. Faktem jest,ze w kontakcie z klientami o.niebo lepiej wypadajaobecny i poprzedni sprzedawca (znam obu) niz szefowie,ale nie ma ludzi idealnych i nie kazdy ma predyspozycje do obsługi klienta. Cenie sobie u nich wlasnie to dobre i indywidualne podejście, to ze nie czuje sie.tam jak.kolejny klient... I to ze zawsze mozna sie z nimi dogadać. Dlatego zostawiłem tam juz troche gotówki i z czystym sumieniem moge ich polecic.

    Pzdrv EBM/p/gsm


Kolego SQ5EBM,

Kiedyś jeden pracodawca zadał mi pytanie - jeśli do sklepu przyjdzie nowy klient którego jeszcze w owym sklepie nie było to jak doradca klienta powinien go obsłużyć?..

Moja odpowiedź brzmiała:

Wszystkich klientów traktujemy tak samo bez segregacji na stałych i nowych. Taki nowy klient musi zostać obsłużony profesjonalnie i w żadnym wypadku nie można mu narzucać żadnych zasad - np. dodatkowej opłaty. Trzeba wyczuć potrzeby klienta i spełnić wszystkie zachcianki. Tylko wtedy taki klient odejdzie od stanowiska zadowolony a po kilku dniach przyjdzie ponownie ze swoim znajomym co w krótkim okresie czasu przełoży się na 2-3 krotne zyski dla firmy.


Nie neguję SQ5EBM że masz dobre kontakty z tą firmą ale pamiętaj - wystarczy przy wizycie nowego klienta dodać nawet drobną opłatę i zapomnieć wydać paragon a już taki klient nie wróci do takiego sklepu. Avanti nie jest dużą siecią handlową więc obsługa winna dbać zwłaszcza o... nowych klientów.


Pracując w takim sklepie jak Avanti powinno się mieć sprzedawców z predyspozycjami obsługi klienta.

Pozdrawiam


  PRZEJDŹ NA FORUM