NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » OBWIESZCZENIA, INFORMACJE DLA KRÓTKOFALOWCÓW » UWAGA NA SKLEP ERCOMER

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 2>>>    strony: [1]2

Uwaga na sklep ERcomER

  
sq9ttw
24.03.2022 12:58:27
poziom 3

Grupa: Użytkownik

QTH: Mysłowice

Posty: 110 #7939312
Od: 2013-2-12


Ilość edycji wpisu: 1
Proszę dwa razy zastanowić się za nim ktoś podejmie jaką kolwiek współpracę z tym sklepem/serwisem.
Moja uwaga dotyczy dokładnie serwisu. Radio wysłane do naprawy w Grudniu 2021r. Kompletne olewanie klienta. Na maile odpowiadają bardzo sporadycznie. Dodzwonienie się graniczy z cudem a gdy już się to uda informacja jest taka że jest "wojna" poruszony i mają masę roboty. Na dzień dzisiejszy już jest prawie 4 miesiące od wysłania radia. diabeł
  
Electra24.11.2024 03:46:39
poziom 5

oczka
  
sp5it
24.03.2022 13:00:05
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Użytkownik

QTH: KO02OI

Posty: 7488 #7939313
Od: 2009-12-28
Serwis gwarancyjny/pogwarancyjny?
_________________
You can't have too many antennas...
Obrazek
  
Rob208
24.03.2022 13:44:33
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 146 #7939352
Od: 2022-1-12


Ilość edycji wpisu: 1

Mam takie samo doświadczenie z próbą zakupu w tym sklepie (która się na szczęście widzę nie powiodła)
do tego dochodzi dezinformacja na poziomie cen - te na stronie i w sklepie są poglądowe (stąd niektóre atrakcyjniejsze o 20% niż w innych miejscach)

Kontakt 0 można pisać w różnych komunikatorach itd dzwonić też można ile się chce na komórkę i stacjonarny... ale najlepiej kamieniami w szybę
  
SP5TE
24.03.2022 14:54:31
Grupa: Użytkownik

QTH: Radzymin

Posty: 16 #7939393
Od: 2020-9-6
Nigdy nie miałem z nimi problemu, cena na stronie, taką samą miałem w sklepie jak byłem osobiście.
Jak nie odbierali telefonu, zawsze oddzwaniali.
_________________
Mariusz
Icom IC-7300
Anytone UV-578UV PRO
Anytone UV-878UV
  
SQ5AAG
24.03.2022 16:17:49
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Użytkownik

Posty: 1623 #7939421
Od: 2009-5-10
    SP5TE pisze:

    Nigdy nie miałem z nimi problemu, cena na stronie, taką samą miałem w sklepie jak byłem osobiście.
    Jak nie odbierali telefonu, zawsze oddzwaniali.

Dokładnie takie same odczucia. Nigdy żadnego problemu. Nie dalej jak 2 dni temu. Telefon z pytaniem o towar - odpowiedź po 30 s z podaniem ilości sztuk na magazynie. Wizyta nastepnego dnia zapłata za towar w cenie podanej na stronie. Miła rozmowa z Panem Adamem i Panem Szymonem. 130 procent zadowolenia. A nie jest to mój pierwszy zakup w Ercomer. Ja polecam.
  
SP1N
24.03.2022 17:17:53
poziom 4



Grupa: Użytkownik

QTH: Maciej

Posty: 328 #7939464
Od: 2009-4-21
Tak samo, nigdy nie było problemu... kilka rzeczy już u nich kupiłem. Sklep prowadzi krótkofalowiec.
  
Rob208
24.03.2022 19:52:16
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 146 #7939550
Od: 2022-1-12


Ilość edycji wpisu: 2
Może wspomniana wojna… i się zmieniło, moje doświadczenia są z ostatniego tygodnia
wykonałem kilkanaście telefonów i zostawiłem wiadomości na FB oraz msg
Co do cen to może zachowałem się niesprawiedliwie… bo informacja na temat ceny dotyczy wzmacniacza i pochodzi od kolegi, który się u nich o ten wzmacniacz pytał i dostał odpowiedz o braku aktualizacji ceny na stronie, ale fakt to info z drugiej ręki - bo ja się osobiście niestety nie dopytalem się o tą cenę - jak wspomniałem - nikt nie był zainteresowany mi odpowiedzieć albo nawet porozmawiać.
  
so5u
24.03.2022 20:04:15
poziom 3

Grupa: Użytkownik

QTH: Legionowo

Posty: 169 #7939556
Od: 2018-2-17
Mam dobre doświadczenia. Kupowałem kilka rzeczy (ręczniak, trx KF, skrzynka antenowa) i cena była zgodna z internetową, i odpowiedzi szybkie (via e-mail).
_________________
73, Piotr SO5U
  
Texas
24.03.2022 21:49:25
Grupa: Użytkownik

Posty: 1 #7939586
Od: 2021-11-24
Beznadziejna firma i serwis. Brak szacunku dla
klienta. Trzy razy reklamowałem produkt. Później dwa miesiące sprawdzali (aktywną antenę odbiorczą). Oddali twierdząc, że wszystko jest Ok. Oczywiście antena nie działała nadal. Wkurzyłem się i napisałem do producenta. Przekazał mi jak zrobić test. Trwało to 5 minut. Oczywiście antena testu nie
przeszła. Poprosili abym ją im przysłał do Niemiec. Naprawią bezpłatnie.
  
OMO
25.03.2022 17:51:50
Grupa: Użytkownik

Posty: 23 #7939902
Od: 2021-12-15
Ja kiedyś kupiłem radio w pewnej renomowanej firmie z Gdyni
odesłałem bo nie działały dtmf poprawnie ,kontakt był wzorcowy ale cóż z tego skoro panu z którym rozmawiałem musiałem zrobić wykładnie na jakiej zasadzie działa echolink bo pan kompletnie nie widział problemu,olali mnie
odesłali nienaprawione ,ja też ich olałem i dałem sobie spokój wesoły
kupowałem również w ERcomER i nigdy problemu nie miałem

zakręcony
  
sp5nvx
27.03.2022 15:18:18
poziom 6



Grupa: Użytkownik

Posty: 1572 #7940468
Od: 2009-2-22
Mam własne zdanie, kupowałem tam kilka razy i zawsze wszystko było ok.
_________________
73!
Tom
  
Electra24.11.2024 03:46:39
poziom 5

oczka
  
SP4BF
29.03.2022 08:48:19
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)

Grupa: Użytkownik

QTH: OLSZTYN KO03FS

Posty: 4217 #7941164
Od: 2007-11-26
A ja tam lubię tą firmę z Gdyni...
_________________
***** ***
Fan club TRX Digital 942.
  
brumich
04.04.2022 11:44:03
Grupa: Użytkownik

Posty: 25 #7943536
Od: 2020-5-26
    sq9ttw pisze:

    Proszę dwa razy zastanowić się za nim ktoś podejmie jaką kolwiek współpracę z tym sklepem/serwisem.
    Moja uwaga dotyczy dokładnie serwisu. Radio wysłane do naprawy w Grudniu 2021r. Kompletne olewanie klienta. Na maile odpowiadają bardzo sporadycznie. Dodzwonienie się graniczy z cudem a gdy już się to uda informacja jest taka że jest "wojna" poruszony i mają masę roboty. Na dzień dzisiejszy już jest prawie 4 miesiące od wysłania radia. diabeł
"

A to zaskakujące!
Ja mam bardzo dobre wrażenia z kontaktów z tą firmą. Miła i profesjonalna obsługa, a "interesy" z servisem były przyjemnością.Obsłużono mnie bardzo fajnie, w zakresie daleko wykraczającym za obowiązki. Technicy z zaangażowaniem starali się rozwiązać mój problem...
  
SQ9RNU
04.04.2022 16:49:13
poziom 1

Grupa: Użytkownik

QTH: Stara Wieś k. Bielska B.

Posty: 30 #7943675
Od: 2013-9-9
Osobiście polecam.
Naprawiano mi tam radio - fachowo , terminowo .

Subiekywnie 5 z plusem

  
Grzegorz_37
06.04.2022 21:47:28


Grupa: Użytkownik

QTH: Warszawa / Ożarów Maz.

Posty: 9 #7944571
Od: 2012-2-26
Zawsze miałem pozytywne zdanie i niech tak pozostanie
_________________
- Grzegorz SP5USG
  
SQ4AFJ
06.04.2022 22:18:02
poziom 4

Grupa: Użytkownik

QTH: KĘTRZYN KO04QB

Posty: 353 #7944576
Od: 2011-3-11
Kupiłem u nich AnyTone AT-D878UV PLUS wszystko szybko i bez problemu. Miła obsługa, odpowiadają na wszelkie zapytania. ZERO PROBLEMU
_________________
Krzysztof
TRX-y Yaesu FT-710AESS,Icom IC-7100, Motorola MTR-2000 przerobiona na repeater DMR PLUS (SR4KT) , Motorola DP4801e
ANT COMET GP-9M (2m/70cm), GP7 (HF)
  
sp3mep
06.04.2022 22:24:48
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)

Grupa: Użytkownik

Posty: 3889 #7944578
Od: 2009-2-21
nic u "nich" nie kupowałem
ani nic nie naprawiałem,
nie przypuszczam abym kiedyś coś teges,,,
ale,
zauważam że jest pół na pól,
Ci co kupili i są szczęśliwi,
i Ci co chcą "naprawić" i o kant d,,,,,,,,,,
generalnie,
jeśli dzwonisz i chcesz kupić odbierają,
jeśli chcesz "reklamować" to mają
to w d,,,,,,,,,,,
oczywiście to tylko na podstawie tego co tu czytam,
_________________
Jurek
-------------------
od czasu jak znam alfabet Morsa nie mogę słuchać
padającego deszczu,
wczoraj wołał mnie na drinka,
trzy razy,
i to po imieniu,
(nie moje :-))
  
jfr
07.04.2022 13:02:18
poziom 5

Grupa: Użytkownik

QTH: JO90WA

Posty: 741 #7944757
Od: 2017-11-3
    sp3mep pisze:

    nic u "nich" nie kupowałem
    ani nic nie naprawiałem,
    nie przypuszczam abym kiedyś coś teges,,,
    ale,
    zauważam że jest pół na pól,
    Ci co kupili i są szczęśliwi,
    i Ci co chcą "naprawić" i o kant d,,,,,,,,,,
    generalnie,
    jeśli dzwonisz i chcesz kupić odbierają,
    jeśli chcesz "reklamować" to mają
    to w d,,,,,,,,,,,
    oczywiście to tylko na podstawie tego co tu czytam,


To jest o tyle smutne, że - za klasykiem - "mężczyznę poznaje się po tym jak kończy". Sprzedawcę zaś w sytuacjach trudnych. Ja w tym przypadku mam tylko jeden, bardzo udany kontakt w celu zakupu i mam nadzieję, że kwestii serwisowych nie będę musiał przerabiać. Trochę dziwi "mają w d..." jeśli zauważyć, że gwarancji nie mają "do asfaltu" tylko np. w przypadku yaesu piszą 4,5 roku... można odnieść wrażenie, że nie boją się i umieją w serwis.




_________________
Paweł
sierrapapaninepapaalphazulu
  
sp6vgx
14.04.2022 22:17:01
poziom 5

Grupa: Użytkownik

QTH: KO02NG

Posty: 406 #7948298
Od: 2012-10-18


Ilość edycji wpisu: 8
Kupione dwa radia i trochę innych gratów. Sprowadzona na zmówienie (przez e-mail) ładowarka stołowa do TH-D74 - dodam że w bardzo dobrej cenie w stosunku do innych ofert. Generalnie miły kontakt z właścicielem Rafałem SQ5FWR jak i w samym sklepie z pracującym tam (przynajmniej jakiś czas temu) Adamem SP5XHC.

Natomiast co do serwisu to nie wiem, naprawy gwarancyjne to raczej serwis producenta niż sklepowy. Pogwarancyjne znowu mam chyba największe zaufanie do siebie ,)

Chyba mimo tylu lat dalej mamy u ludzi problem z zrozumieniem co to gwarancja, jakie obowiązki ma sklep wobec konsumenta (i tutaj nie jest to gwarancja która jest dobrowolną umową z której można skorzystać lub nie w dodatku najczęściej z producentem lub dystrybutorem). Natomiast jeśli serwis pogwarancyjny jak bym sam nie potrafił to skorzystał bym raczej z serwisów autoryzowanych.

Jeszcze dodam że owszem można sprzęt przekazać do sklepu aby wysłał do serwisu producenta, ale często jest to dłuższa droga i sami sobie robimy "dobrze" z niewiedzy...
Inna sprawa możemy skorzystać z innych praw i się nie bawić w gwaracje czyli skorzystać z innych praw - sklepy owszem tego nie lubią bo na tym tracą... no ale takie życie. Dla przypomnienia do poczytania 558 § 1 Kodeksu Cywilnego i 556 KC - bo już słabo się czasem robi jak człowiek widzi podobne tematy. Nie znasz prawa tracisz taka prawda...

Dodam jeszcze jedno - jak ktoś myśli że sklepy które importują np. chińskie radia i same to serwisują zatrudniają dobrej klasy inżyniera elektronika który jest w stanie poprawnie naprawić nowoczesny sprzęt to są w grubym błędzie, poszły by takie sklepy z torbami na pensje (takie osoby się cenią). Nie wspomnę już o wyposażeniu serwisu w jakiś rozsądny sprzęt pomiarowy który nie jest małym kosztem i w przypadku sklepu jego posiadanie jest mało prawdopodobne oczko

_________________
Tomek - SP6VGX (SWL: SP-0316-JG)
QTH: Warszawa, LOKATOR: KO02NG
http://www.sp6vgx.pl/
  
SQ4AFJ
14.04.2022 23:11:22
poziom 4

Grupa: Użytkownik

QTH: KĘTRZYN KO04QB

Posty: 353 #7948323
Od: 2011-3-11


Ilość edycji wpisu: 1
    sp6vgx pisze:

    Kupione dwa radia i trochę innych gratów. Sprowadzona na zmówienie (przez e-mail) ładowarka stołowa do TH-D74 - dodam że w bardzo dobrej cenie w stosunku do innych ofert. Generalnie miły kontakt z właścicielem Rafałem SQ5FWR jak i w samym sklepie z pracującym tam (przynajmniej jakiś czas temu) Adamem SP5XHC.

    Natomiast co do serwisu to nie wiem, naprawy gwarancyjne to raczej serwis producenta niż sklepowy. Pogwarancyjne znowu mam chyba największe zaufanie do siebie ,)

    Chyba mimo tylu lat dalej mamy u ludzi problem z zrozumieniem co to gwarancja, jakie obowiązki ma sklep wobec konsumenta (i tutaj nie jest to gwarancja która jest dobrowolną umową z której można skorzystać lub nie w dodatku najczęściej z producentem lub dystrybutorem). Natomiast jeśli serwis pogwarancyjny jak bym sam nie potrafił to skorzystał bym raczej z serwisów autoryzowanych.

    Jeszcze dodam że owszem można sprzęt przekazać do sklepu aby wysłał do serwisu producenta, ale często jest to dłuższa droga i sami sobie robimy "dobrze" z niewiedzy...
    Inna sprawa możemy skorzystać z innych praw i się nie bawić w gwaracje czyli skorzystać z innych praw - sklepy owszem tego nie lubią bo na tym tracą... no ale takie życie. Dla przypomnienia do poczytania 558 § 1 Kodeksu Cywilnego i 556 KC - bo już słabo się czasem robi jak człowiek widzi podobne tematy. Nie znasz prawa tracisz taka prawda...

    Dodam jeszcze jedno - jak ktoś myśli że sklepy które importują np. chińskie radia i same to serwisują zatrudniają dobrej klasy inżyniera elektronika który jest w stanie poprawnie naprawić nowoczesny sprzęt to są w grubym błędzie, poszły by takie sklepy z torbami na pensje (takie osoby się cenią). Nie wspomnę już o wyposażeniu serwisu w jakiś rozsądny sprzęt pomiarowy który nie jest małym kosztem i w przypadku sklepu jego posiadanie jest mało prawdopodobne ,)


W przypadku gwarancji producenta sklep ma obowiązek poinformować nabywcę w ciągu 2 tygodni jaki jest status naprawy ( przekazano/wysłano i oczekuje na decyzję/naprawę), a sama naprawa (czas realizacji i nie są to 2 tygodnie) zależy od serwisu pruoducenta. Jeżeli dajesz sprzęt na gwarancję ( a nie rękojmię ) to jest już nieodwracalnie GWARANCJA za którą odpowiada producent a nie sprzedawca


Art. 558. Modyfikacja odpowiedzialności z tytułu rękojmi
Dz.U.2020.0.1740 t.j. - Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny
§ 1. Strony mogą odpowiedzialność z tytułu rękojmi rozszerzyć, ograniczyć lub wyłączyć. Jeżeli kupującym jest konsument, ograniczenie lub wyłączenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi jest dopuszczalne tylko w przypadkach określonych w przepisach szczególnych.
§ 2. Wyłączenie lub ograniczenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi jest bezskuteczne, jeżeli sprzedawca zataił podstępnie wadę przed kupującym.
_________________
Krzysztof
TRX-y Yaesu FT-710AESS,Icom IC-7100, Motorola MTR-2000 przerobiona na repeater DMR PLUS (SR4KT) , Motorola DP4801e
ANT COMET GP-9M (2m/70cm), GP7 (HF)
  
Electra24.11.2024 03:46:39
poziom 5

oczka

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 2>>>    strony: [1]2

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » OBWIESZCZENIA, INFORMACJE DLA KRÓTKOFALOWCÓW » UWAGA NA SKLEP ERCOMER

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

TestHub.pl - opinie, testy, oceny