Uwaga na sklep ERcomER
Kupione dwa radia i trochę innych gratów. Sprowadzona na zmówienie (przez e-mail) ładowarka stołowa do TH-D74 - dodam że w bardzo dobrej cenie w stosunku do innych ofert. Generalnie miły kontakt z właścicielem Rafałem SQ5FWR jak i w samym sklepie z pracującym tam (przynajmniej jakiś czas temu) Adamem SP5XHC.

Natomiast co do serwisu to nie wiem, naprawy gwarancyjne to raczej serwis producenta niż sklepowy. Pogwarancyjne znowu mam chyba największe zaufanie do siebie ,)

Chyba mimo tylu lat dalej mamy u ludzi problem z zrozumieniem co to gwarancja, jakie obowiązki ma sklep wobec konsumenta (i tutaj nie jest to gwarancja która jest dobrowolną umową z której można skorzystać lub nie w dodatku najczęściej z producentem lub dystrybutorem). Natomiast jeśli serwis pogwarancyjny jak bym sam nie potrafił to skorzystał bym raczej z serwisów autoryzowanych.

Jeszcze dodam że owszem można sprzęt przekazać do sklepu aby wysłał do serwisu producenta, ale często jest to dłuższa droga i sami sobie robimy "dobrze" z niewiedzy...
Inna sprawa możemy skorzystać z innych praw i się nie bawić w gwaracje czyli skorzystać z innych praw - sklepy owszem tego nie lubią bo na tym tracą... no ale takie życie. Dla przypomnienia do poczytania 558 § 1 Kodeksu Cywilnego i 556 KC - bo już słabo się czasem robi jak człowiek widzi podobne tematy. Nie znasz prawa tracisz taka prawda...

Dodam jeszcze jedno - jak ktoś myśli że sklepy które importują np. chińskie radia i same to serwisują zatrudniają dobrej klasy inżyniera elektronika który jest w stanie poprawnie naprawić nowoczesny sprzęt to są w grubym błędzie, poszły by takie sklepy z torbami na pensje (takie osoby się cenią). Nie wspomnę już o wyposażeniu serwisu w jakiś rozsądny sprzęt pomiarowy który nie jest małym kosztem i w przypadku sklepu jego posiadanie jest mało prawdopodobne oczko


  PRZEJDŹ NA FORUM