| |
sq9ttw | 24.03.2022 12:58:27 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Mysłowice
Posty: 110 #7939312 Od: 2013-2-12
Ilość edycji wpisu: 1 | Proszę dwa razy zastanowić się za nim ktoś podejmie jaką kolwiek współpracę z tym sklepem/serwisem. Moja uwaga dotyczy dokładnie serwisu. Radio wysłane do naprawy w Grudniu 2021r. Kompletne olewanie klienta. Na maile odpowiadają bardzo sporadycznie. Dodzwonienie się graniczy z cudem a gdy już się to uda informacja jest taka że jest "wojna" i mają masę roboty. Na dzień dzisiejszy już jest prawie 4 miesiące od wysłania radia. |
| |
Electra | 03.12.2024 18:09:39 |
|
|
| |
sp5it | 24.03.2022 13:00:05 |
Grupa: Użytkownik
QTH: KO02OI
Posty: 7496 #7939313 Od: 2009-12-28
| Serwis gwarancyjny/pogwarancyjny? _________________ You can't have too many antennas...
|
| |
Rob208 | 24.03.2022 13:44:33 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 146 #7939352 Od: 2022-1-12
Ilość edycji wpisu: 1 | Mam takie samo doświadczenie z próbą zakupu w tym sklepie (która się na szczęście widzę nie powiodła) do tego dochodzi dezinformacja na poziomie cen - te na stronie i w sklepie są poglądowe (stąd niektóre atrakcyjniejsze o 20% niż w innych miejscach)
Kontakt 0 można pisać w różnych komunikatorach itd dzwonić też można ile się chce na komórkę i stacjonarny... ale najlepiej kamieniami w szybę |
| |
SP5TE | 24.03.2022 14:54:31 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Radzymin
Posty: 16 #7939393 Od: 2020-9-6
| Nigdy nie miałem z nimi problemu, cena na stronie, taką samą miałem w sklepie jak byłem osobiście. Jak nie odbierali telefonu, zawsze oddzwaniali. _________________ Mariusz Icom IC-7300 Anytone UV-578UV PRO Anytone UV-878UV |
| |
SQ5AAG | 24.03.2022 16:17:49 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 1623 #7939421 Od: 2009-5-10
| SP5TE pisze:
Nigdy nie miałem z nimi problemu, cena na stronie, taką samą miałem w sklepie jak byłem osobiście. Jak nie odbierali telefonu, zawsze oddzwaniali.
Dokładnie takie same odczucia. Nigdy żadnego problemu. Nie dalej jak 2 dni temu. Telefon z pytaniem o towar - odpowiedź po 30 s z podaniem ilości sztuk na magazynie. Wizyta nastepnego dnia zapłata za towar w cenie podanej na stronie. Miła rozmowa z Panem Adamem i Panem Szymonem. 130 procent zadowolenia. A nie jest to mój pierwszy zakup w Ercomer. Ja polecam.
|
| |
SP1N | 24.03.2022 17:17:53 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Maciej
Posty: 328 #7939464 Od: 2009-4-21
| Tak samo, nigdy nie było problemu... kilka rzeczy już u nich kupiłem. Sklep prowadzi krótkofalowiec. |
| |
Rob208 | 24.03.2022 19:52:16 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 146 #7939550 Od: 2022-1-12
Ilość edycji wpisu: 2 | Może wspomniana wojna… i się zmieniło, moje doświadczenia są z ostatniego tygodnia wykonałem kilkanaście telefonów i zostawiłem wiadomości na FB oraz msg Co do cen to może zachowałem się niesprawiedliwie… bo informacja na temat ceny dotyczy wzmacniacza i pochodzi od kolegi, który się u nich o ten wzmacniacz pytał i dostał odpowiedz o braku aktualizacji ceny na stronie, ale fakt to info z drugiej ręki - bo ja się osobiście niestety nie dopytalem się o tą cenę - jak wspomniałem - nikt nie był zainteresowany mi odpowiedzieć albo nawet porozmawiać. |
| |
so5u | 24.03.2022 20:04:15 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Legionowo
Posty: 169 #7939556 Od: 2018-2-17
| Mam dobre doświadczenia. Kupowałem kilka rzeczy (ręczniak, trx KF, skrzynka antenowa) i cena była zgodna z internetową, i odpowiedzi szybkie (via e-mail). _________________ 73, Piotr SO5U |
| |
Texas | 24.03.2022 21:49:25 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 1 #7939586 Od: 2021-11-24
| Beznadziejna firma i serwis. Brak szacunku dla klienta. Trzy razy reklamowałem produkt. Później dwa miesiące sprawdzali (aktywną antenę odbiorczą). Oddali twierdząc, że wszystko jest Ok. Oczywiście antena nie działała nadal. Wkurzyłem się i napisałem do producenta. Przekazał mi jak zrobić test. Trwało to 5 minut. Oczywiście antena testu nie przeszła. Poprosili abym ją im przysłał do Niemiec. Naprawią bezpłatnie. |
| |
OMO | 25.03.2022 17:51:50 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 23 #7939902 Od: 2021-12-15
| Ja kiedyś kupiłem radio w pewnej renomowanej firmie z Gdyni odesłałem bo nie działały dtmf poprawnie ,kontakt był wzorcowy ale cóż z tego skoro panu z którym rozmawiałem musiałem zrobić wykładnie na jakiej zasadzie działa echolink bo pan kompletnie nie widział problemu,olali mnie odesłali nienaprawione ,ja też ich olałem i dałem sobie spokój kupowałem również w ERcomER i nigdy problemu nie miałem
|
| |
sp5nvx | 27.03.2022 15:18:18 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 1572 #7940468 Od: 2009-2-22
| Mam własne zdanie, kupowałem tam kilka razy i zawsze wszystko było ok. _________________ 73! Tom
|
| |
Electra | 03.12.2024 18:09:39 |
|
|
| |
SP4BF | 29.03.2022 08:48:19 |
Grupa: Użytkownik
QTH: OLSZTYN KO03FS
Posty: 4218 #7941164 Od: 2007-11-26
| A ja tam lubię tą firmę z Gdyni... _________________ ***** *** Fan club TRX Digital 942. |
| |
brumich | 04.04.2022 11:44:03 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 25 #7943536 Od: 2020-5-26
| sq9ttw pisze: Proszę dwa razy zastanowić się za nim ktoś podejmie jaką kolwiek współpracę z tym sklepem/serwisem. Moja uwaga dotyczy dokładnie serwisu. Radio wysłane do naprawy w Grudniu 2021r. Kompletne olewanie klienta. Na maile odpowiadają bardzo sporadycznie. Dodzwonienie się graniczy z cudem a gdy już się to uda informacja jest taka że jest "wojna" i mają masę roboty. Na dzień dzisiejszy już jest prawie 4 miesiące od wysłania radia. "
A to zaskakujące! Ja mam bardzo dobre wrażenia z kontaktów z tą firmą. Miła i profesjonalna obsługa, a "interesy" z servisem były przyjemnością.Obsłużono mnie bardzo fajnie, w zakresie daleko wykraczającym za obowiązki. Technicy z zaangażowaniem starali się rozwiązać mój problem... |
| |
SQ9RNU | 04.04.2022 16:49:13 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Stara Wieś k. Bielska B.
Posty: 30 #7943675 Od: 2013-9-9
| Osobiście polecam. Naprawiano mi tam radio - fachowo , terminowo .
Subiekywnie 5 z plusem
|
| |
Grzegorz_37 | 06.04.2022 21:47:28 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Warszawa / Ożarów Maz.
Posty: 9 #7944571 Od: 2012-2-26
| Zawsze miałem pozytywne zdanie i niech tak pozostanie _________________ - Grzegorz SP5USG |
| |
SQ4AFJ | 06.04.2022 22:18:02 |
Grupa: Użytkownik
QTH: KĘTRZYN KO04QB
Posty: 353 #7944576 Od: 2011-3-11
| Kupiłem u nich AnyTone AT-D878UV PLUS wszystko szybko i bez problemu. Miła obsługa, odpowiadają na wszelkie zapytania. ZERO PROBLEMU _________________ Krzysztof TRX-y Yaesu FT-710AESS,Icom IC-7100, Motorola MTR-2000 przerobiona na repeater DMR PLUS (SR4KT) , Motorola DP4801e ANT COMET GP-9M (2m/70cm), GP7 (HF) |
| |
sp3mep | 06.04.2022 22:24:48 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 3895 #7944578 Od: 2009-2-21
| nic u "nich" nie kupowałem ani nic nie naprawiałem, nie przypuszczam abym kiedyś coś teges,,, ale, zauważam że jest pół na pól, Ci co kupili i są szczęśliwi, i Ci co chcą "naprawić" i o kant d,,,,,,,,,, generalnie, jeśli dzwonisz i chcesz kupić odbierają, jeśli chcesz "reklamować" to mają to w d,,,,,,,,,,, oczywiście to tylko na podstawie tego co tu czytam, _________________ Jurek ------------------- od czasu jak znam alfabet Morsa nie mogę słuchać padającego deszczu, wczoraj wołał mnie na drinka, trzy razy, i to po imieniu, (nie moje :-)) |
| |
jfr | 07.04.2022 13:02:18 |
Grupa: Użytkownik
QTH: JO90WA
Posty: 742 #7944757 Od: 2017-11-3
| sp3mep pisze:
nic u "nich" nie kupowałem ani nic nie naprawiałem, nie przypuszczam abym kiedyś coś teges,,, ale, zauważam że jest pół na pól, Ci co kupili i są szczęśliwi, i Ci co chcą "naprawić" i o kant d,,,,,,,,,, generalnie, jeśli dzwonisz i chcesz kupić odbierają, jeśli chcesz "reklamować" to mają to w d,,,,,,,,,,, oczywiście to tylko na podstawie tego co tu czytam,
To jest o tyle smutne, że - za klasykiem - "mężczyznę poznaje się po tym jak kończy". Sprzedawcę zaś w sytuacjach trudnych. Ja w tym przypadku mam tylko jeden, bardzo udany kontakt w celu zakupu i mam nadzieję, że kwestii serwisowych nie będę musiał przerabiać. Trochę dziwi "mają w d..." jeśli zauważyć, że gwarancji nie mają "do asfaltu" tylko np. w przypadku yaesu piszą 4,5 roku... można odnieść wrażenie, że nie boją się i umieją w serwis.
_________________ Paweł sierrapapaninepapaalphazulu |
| |
sp6vgx | 14.04.2022 22:17:01 |
Grupa: Użytkownik
QTH: KO02NG
Posty: 406 #7948298 Od: 2012-10-18
Ilość edycji wpisu: 8 | Kupione dwa radia i trochę innych gratów. Sprowadzona na zmówienie (przez e-mail) ładowarka stołowa do TH-D74 - dodam że w bardzo dobrej cenie w stosunku do innych ofert. Generalnie miły kontakt z właścicielem Rafałem SQ5FWR jak i w samym sklepie z pracującym tam (przynajmniej jakiś czas temu) Adamem SP5XHC.
Natomiast co do serwisu to nie wiem, naprawy gwarancyjne to raczej serwis producenta niż sklepowy. Pogwarancyjne znowu mam chyba największe zaufanie do siebie ,)
Chyba mimo tylu lat dalej mamy u ludzi problem z zrozumieniem co to gwarancja, jakie obowiązki ma sklep wobec konsumenta (i tutaj nie jest to gwarancja która jest dobrowolną umową z której można skorzystać lub nie w dodatku najczęściej z producentem lub dystrybutorem). Natomiast jeśli serwis pogwarancyjny jak bym sam nie potrafił to skorzystał bym raczej z serwisów autoryzowanych.
Jeszcze dodam że owszem można sprzęt przekazać do sklepu aby wysłał do serwisu producenta, ale często jest to dłuższa droga i sami sobie robimy "dobrze" z niewiedzy... Inna sprawa możemy skorzystać z innych praw i się nie bawić w gwaracje czyli skorzystać z innych praw - sklepy owszem tego nie lubią bo na tym tracą... no ale takie życie. Dla przypomnienia do poczytania 558 § 1 Kodeksu Cywilnego i 556 KC - bo już słabo się czasem robi jak człowiek widzi podobne tematy. Nie znasz prawa tracisz taka prawda...
Dodam jeszcze jedno - jak ktoś myśli że sklepy które importują np. chińskie radia i same to serwisują zatrudniają dobrej klasy inżyniera elektronika który jest w stanie poprawnie naprawić nowoczesny sprzęt to są w grubym błędzie, poszły by takie sklepy z torbami na pensje (takie osoby się cenią). Nie wspomnę już o wyposażeniu serwisu w jakiś rozsądny sprzęt pomiarowy który nie jest małym kosztem i w przypadku sklepu jego posiadanie jest mało prawdopodobne
_________________ Tomek - SP6VGX (SWL: SP-0316-JG) QTH: Warszawa, LOKATOR: KO02NG http://www.sp6vgx.pl/ |
| |
SQ4AFJ | 14.04.2022 23:11:22 |
Grupa: Użytkownik
QTH: KĘTRZYN KO04QB
Posty: 353 #7948323 Od: 2011-3-11
Ilość edycji wpisu: 1 | sp6vgx pisze:
Kupione dwa radia i trochę innych gratów. Sprowadzona na zmówienie (przez e-mail) ładowarka stołowa do TH-D74 - dodam że w bardzo dobrej cenie w stosunku do innych ofert. Generalnie miły kontakt z właścicielem Rafałem SQ5FWR jak i w samym sklepie z pracującym tam (przynajmniej jakiś czas temu) Adamem SP5XHC.
Natomiast co do serwisu to nie wiem, naprawy gwarancyjne to raczej serwis producenta niż sklepowy. Pogwarancyjne znowu mam chyba największe zaufanie do siebie ,)
Chyba mimo tylu lat dalej mamy u ludzi problem z zrozumieniem co to gwarancja, jakie obowiązki ma sklep wobec konsumenta (i tutaj nie jest to gwarancja która jest dobrowolną umową z której można skorzystać lub nie w dodatku najczęściej z producentem lub dystrybutorem). Natomiast jeśli serwis pogwarancyjny jak bym sam nie potrafił to skorzystał bym raczej z serwisów autoryzowanych.
Jeszcze dodam że owszem można sprzęt przekazać do sklepu aby wysłał do serwisu producenta, ale często jest to dłuższa droga i sami sobie robimy "dobrze" z niewiedzy... Inna sprawa możemy skorzystać z innych praw i się nie bawić w gwaracje czyli skorzystać z innych praw - sklepy owszem tego nie lubią bo na tym tracą... no ale takie życie. Dla przypomnienia do poczytania 558 § 1 Kodeksu Cywilnego i 556 KC - bo już słabo się czasem robi jak człowiek widzi podobne tematy. Nie znasz prawa tracisz taka prawda...
Dodam jeszcze jedno - jak ktoś myśli że sklepy które importują np. chińskie radia i same to serwisują zatrudniają dobrej klasy inżyniera elektronika który jest w stanie poprawnie naprawić nowoczesny sprzęt to są w grubym błędzie, poszły by takie sklepy z torbami na pensje (takie osoby się cenią). Nie wspomnę już o wyposażeniu serwisu w jakiś rozsądny sprzęt pomiarowy który nie jest małym kosztem i w przypadku sklepu jego posiadanie jest mało prawdopodobne ,)
W przypadku gwarancji producenta sklep ma obowiązek poinformować nabywcę w ciągu 2 tygodni jaki jest status naprawy ( przekazano/wysłano i oczekuje na decyzję/naprawę), a sama naprawa (czas realizacji i nie są to 2 tygodnie) zależy od serwisu pruoducenta. Jeżeli dajesz sprzęt na gwarancję ( a nie rękojmię ) to jest już nieodwracalnie GWARANCJA za którą odpowiada producent a nie sprzedawca
Art. 558. Modyfikacja odpowiedzialności z tytułu rękojmi Dz.U.2020.0.1740 t.j. - Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny § 1. Strony mogą odpowiedzialność z tytułu rękojmi rozszerzyć, ograniczyć lub wyłączyć. Jeżeli kupującym jest konsument, ograniczenie lub wyłączenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi jest dopuszczalne tylko w przypadkach określonych w przepisach szczególnych. § 2. Wyłączenie lub ograniczenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi jest bezskuteczne, jeżeli sprzedawca zataił podstępnie wadę przed kupującym. _________________ Krzysztof TRX-y Yaesu FT-710AESS,Icom IC-7100, Motorola MTR-2000 przerobiona na repeater DMR PLUS (SR4KT) , Motorola DP4801e ANT COMET GP-9M (2m/70cm), GP7 (HF) |
| |
Electra | 03.12.2024 18:09:39 |
|
|