| |
obserwator | 13.02.2010 08:17:59 |
Grupa: Użytkownik
QTH: zachodniopomorskie
Posty: 203 #450799 Od: 2010-1-9
UŻYTKOWNIK ZABLOKOWANY | Ja nie śledziłem temetu wtyków, ale wogóle podrzuciłem kolegom sklep z przykładowymi elementami i ich ceną! Tego mi chyba nikt nie zabroni, bo wielu kolegów takich informacji poszukuje, a ponieważ ten sklep znam i zawsze cieszył się dobrą opinią, to napisałem! Pozdrawiam!
de Zbycho _________________ SP1@@@, also SP1-1300 Łk 6:31 |
| |
Electra | 27.11.2024 08:01:38 |
|
|
| |
SQ9MCS | 23.02.2010 15:38:01 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Kraków - KO00AC
Posty: 602 #468385 Od: 2008-7-29
| Dotarły wtyki, mamy dużą ilość na magazynie. zapraszam na www.ten-tech.pl _________________ PGA: KM01, LOC: KO00AC, QSX: 144.550MHz-FM, 3.581MHz-PSK31.
SPPA: MKM, EPC #3065 |
| |
sq9mez | 28.05.2010 21:40:33 |
Grupa: Użytkownik
QTH: zibbi kamienica
Posty: 632 #539463 Od: 2007-7-5
| I kolejny bardzo udany zakup w w/w firmie , szybko profesjonalnie i z gwarancją . P.S. Pozdrowienia dla Kasi _________________ JO90wi EPC#10042 pga:ME02 via12 80m-70cm,DMR:TG26019,Wires-X:RoomPOLAND DStar-Ref032A Mobil:tylko dmr,ysf,dstar-ref032A APRS_SQ9MEZ-14 |
| |
sp5vr | 16.08.2010 15:54:28 |
Grupa: Użytkownik
QTH: KO02li
Posty: 405 #566643 Od: 2010-2-28
| A ja wrzucę kamyczek do ogródka ten-tech! Żona w dniu 15 lipca 2010r zamówiła dla mnie przełącznik antenowy Maas. Wpłaciła pieniądze i...cisza. Telefonów nie odbierali, na e-malie nie odpowiadali... Wreszcie 14 sierpnia 2010 r kurier zapukał do drzwi. Faktura wystawiona 2 sierpnia 2010 r.!!! Rozpakowałem i uradowany z prezentu przystąpiłem do testów. Przełącznik uszkodzony. W pierwszej chwili myślałem, że jeden z trx ma uszkodzony rx. Nie podejrzewałem,że tak proste urządzenie może mieć wadę. Telefon do ten-tech i odpowiedź: proszę odesłać na swój koszt a my wyślemy do producenta i po diagnozie naprawa lub nowy przełącznik odeślemy (i na pewno znowu miesiąc oczekiwania?!). Gdy nieśmiało zaproponowałem żeby zwrócono mi koszt przesyłki bo podnosi ona cenę urządzenia, kierownik, z którym rozmawiałem, niemal mnie wyśmiał. Rezygnując z gwarancji, rękojmi itp. śrubokręt w rękę i dostałem się do wnętrza. A tam lutowanie... szkoda opisywać. Poprawiłem i działa. Niestety jestem niezadowolony z tego sklepu. Kupowałem jakiś czas temu w innym internetowym sklepie wtyczkę za 15 PLN a przysłano mi gniazdko i po jednym telefonie pracownik przywiózł mi pod dom zamawiany towar. Widocznie opłacało się dołożyć do interesu a zyskać klienta. _________________ "Lepiej nic nie mówić i wydawać się głupim, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości" Mark Twain http://sp5vr.blogspot.com/ Krzysztof Warszawa
|
| |
SQ9MCS | 16.08.2010 16:08:09 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Kraków - KO00AC
Posty: 602 #566645 Od: 2008-7-29
| Przełączniki są wysyłane bez otwierania pudełek, żeby klient nie upierał się że sprzęt dostał używany. Nie odpowiadamy za jakość tych produktów z takimi informacjami należy zwrócić się do producenta.
Towar zostałby wymieniony od razu bez najmniejszych problemów bo przełączniki są na magazynie. Należało wysłać ten przełącznik a nie robić problemy. Gdyby się okazało że przełącznik posiadał wadę ukrytą, pieniążki za przesyłkę zostałyby zwrócone - bo takie regulacje są zapisane w ustawie.
I nikt nikogo nie wyśmiewał bo byłem świadkiem tej rozmowy. Gdyby kierownik działu wysyłek urządzałby takie ekscesy to by z roboty wyleciał. Mamy okres wakacyjny i z dostawami urządzeń spoza SP jest różnie. Jedne hurtownie pracują cały czas inne z przerwami. Mniej emocji następnym razem. _________________ PGA: KM01, LOC: KO00AC, QSX: 144.550MHz-FM, 3.581MHz-PSK31.
SPPA: MKM, EPC #3065 |
| |
sp5vr | 17.08.2010 01:24:19 |
Grupa: Użytkownik
QTH: KO02li
Posty: 405 #566771 Od: 2010-2-28
| Kolego SQ9MCS stwierdzenie, że sklep nie odpowiada za jakość sprzedawanych produktów i z informacją o bublu należy zwrócić się do producenta jest kompromitacją dla handlowca. To sklep czy szatnia w której za pozostawione przedmioty firma nie odpowiada?
Zamówionego przeze mnie towaru nie ma aktualnie w Waszym sklepie więc mogłem domniemywać, że nie prędko do mnie dotrze. W rozmowie telefonicznej nie otrzymałem takiej informacji podobnie jak informacji, że po uznaniu reklamacji uzyskam zwrot opłaty za przesyłkę. Wada ukryta istniała i nie trzeba być fachowcem żeby ją stwierdzić. Tak proste urządzenie jak przełącznik antenowy jeśli działa to jest ok, jeśli nie to znaczy, że ma wadę. W rozmowie telefonicznej poinformowałem, że jedno z gniazd nie ma galwanicznego połączenia co jest wadą. Inną sprawą jest czas od wpływu pieniędzy na Wasze konto a realizacją zamówienia. Jeśli czas oczekiwania na towar jest długi to moim zdaniem taka informacja powinna znaleźć się na stronie internetowej. Jeśli jest a jej nie znalazłem to przepraszam. Klient powinien być poinformowany o takim stanie rzeczy aby mógł podjąć decyzję. Płaci i czeka czy szuka gdzie indziej. Trzydziestodniowy czas oczekiwania to lekka przesada. Nie czepiałbym się jednak gdyby reklamacja załatwiona była w inny sposób. A komentarz: "Mniej emocji następnym razem" był po prostu niegrzeczny. Następnego razu na pewno nie będzie! Jak już ktoś napisał na tym forum, firmę poznaje się po jakości reklamacji... Pozdrawiam P.S. To forum ma chyba inne przeznaczenie niż przekomarzanie się klient-sprzedawca więc przepraszam czytających za te osobiste wycieczki. _________________ "Lepiej nic nie mówić i wydawać się głupim, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości" Mark Twain http://sp5vr.blogspot.com/ Krzysztof Warszawa
|
| |
SQ9MCS | 17.08.2010 07:26:13 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Kraków - KO00AC
Posty: 602 #566779 Od: 2008-7-29
| Trzeba było kupić markowy przełącznik a nie najtańszy, to nie byłoby problemu z tą całą sytuacją. Pracownik przekazał informację o konieczności wysyłki na reklamację, więc należało z niej skorzystać a nie naprawiać samemu. Co do czasu realizacji, na głównej stronie sklepu widniała informacja o przedłużonym ze względu na czas urlopów, okresie realizacji.
Najbardziej denerwujące jest to że 90% informacji w tym dziale forum dotyczy problemów i żali. A zadowolony klient nie musi napisać czegoś dobrego bo i po co, żal swój trzeba wygłosić. I niestety wszystkie firmy cierpią na tym. _________________ PGA: KM01, LOC: KO00AC, QSX: 144.550MHz-FM, 3.581MHz-PSK31.
SPPA: MKM, EPC #3065 |
| |
SP2LIG | 17.08.2010 09:59:36 |
Grupa: Użytkownik
QTH: GDYNIA
Posty: 13101 #566806 Od: 2009-3-16
| Firmy które wywiązują się należycie ze swoich obowiązków ku zadowoleniu kupujących zbierają dobre recenzje a te co klienta olewaja zbierają negatywne.Przykładów nie podaję bo wszyscy wiedzą które są dobre a które są badziewiaste,nie wszystkie firmy na tym cierpią tylko te ostatnie kolego SQ9MCS. Pozdrawiam ____________ Greg,SP2LIG |
| |
sp5vr | 17.08.2010 10:56:27 |
Grupa: Użytkownik
QTH: KO02li
Posty: 405 #566819 Od: 2010-2-28
| Co trzeba było zrobić to wiem teraz... Nie zawracać sobie głowy z ten tech. Nie wiem jaką funkcje pełnisz Kolego w tej firmie i czy Twoje wypowiedzi są autoryzowane? Jedno jest pewne, że takie wypowiedzi psują wizerunek. Sprzedajecie produkty drogie i tanie. Za wszystkie więc ponosicie odpowiedzialność. Pozdrawiam serdecznie i życzę mniej wymagających klientów. P.S. Proszę o opinie osoby postronne na temat toczącej się dyskusji. _________________ "Lepiej nic nie mówić i wydawać się głupim, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości" Mark Twain http://sp5vr.blogspot.com/ Krzysztof Warszawa
|
| |
nico | 17.08.2010 12:01:47 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Mikołaj Siemianice JO81KH
Posty: 183 #566840 Od: 2009-9-11
| Trzeba było kupić markowy przełącznik a nie najtańszy, to nie byłoby problemu z tą całą sytuacją. To mnie osobiście rozłożyło. Trzeba było nie sprzedawać badziewia.
_________________ Pozdrawiam Mikołaj SP3RNP |
| |
sp8mrd | 17.08.2010 12:19:36 |
Grupa: Użytkownik
QTH: KO00XC
Posty: 3484 #566846 Od: 2010-2-2
Ilość edycji wpisu: 1 | Zanim kupiłem sprzęt w Ten-Tech korespondowałem i dzwoniłem do kilku sprzedawców. Wybrałem Ten-Tech, bo mieli najniższą cenę i najlepszą obsługę - telefoniczną i e-mail - nawet natychmiastową - Michała . Towar dotarł terminowo, dobrze zapakowany i działa bez zarzutu.
SP5VR napisał:P.S. Proszę o opinie osoby postronne na temat toczącej się dyskusji. Moim zdaniem właściwe było standardowe w takiej sytuacji zgłoszenie reklamacji - odesłanie uszkodzonego towaru do sprzedawcy. Przekonuje mnie odpowiedź: Przełączniki są wysyłane bez otwierania pudełek, żeby klient nie upierał się że sprzęt dostał używany. Zdanie:Trzeba było kupić markowy przełącznik a nie najtańszy, to nie byłoby problemu z tą całą sytuacją. - napisane pewnie pod wpływem emocji nie było potrzebne. Faktem natomiast jest, że markowe przełączniki są pewniejsze o czym i ja dwukrotnie przekonałem się chcąc zaoszczędzić na tańszych. _________________ 73, Piotr SP8MRD ex SP6MRD, SP6KKE, SP6KGN, SP6KBR, nadal SP8POP, SP-22107-OP ------------------------------------------------------------------------------------ "Niebezpieczeństwo jest zawsze to samo: człowiek odłączony od miłości! Człowiek wykorzeniony z najgłębszego gruntu swej duchowej egzystencji, człowiek znowu skazany na „kamienne serce” – pozbawiony owego „serca z ciała”, które zdolne jest prawidłowo reagować na dobro i na zło." - Jan Paweł II - Paray-le-Monial, 5 X 1986 r. Świadectwo Andrzeja - sens życia: https://www.youtube.com/watch?v=dG4-NjcWwSo |
| |
Electra | 27.11.2024 08:01:38 |
|
|
| |
sp5vr | 17.08.2010 14:48:23 |
Grupa: Użytkownik
QTH: KO02li
Posty: 405 #566890 Od: 2010-2-28
| Kolego sp8mrd, na pewno nie jesteś jedynym zadowolonym klientem. Nie dyskredytuje firmy ten tech. Wyraziłem swoją opinie po pierwszym, niezbyt udanym kontakcie. Prawdopodobnie jest to wina sklepów, które rozpieszczają klientów szybkością realizacji zamówień. Zdarzyło mi się zamówić podkładki miedziane rano a po południu kurier dostarczył przesyłkę. (Śląsk-Mazowsze!). Ale jest to na pewno jednostkowy przypadek traktowany w kategoriach wypadku przy pracy. Jeśli chodzi o emocje to na pewno czytałeś pierwszy post sq9mcs? Jednak okazywanie emocji przez handlowca jest nieprofesjonalne.
Jestem zniesmaczony obsługą, brakiem kontaktu przez prawie miesiąc i nieprofesjonalnymi komentarzami w stylu "trzeba było..." i "Nie odpowiadamy za jakość tych produktów z takimi informacjami należy zwrócić się do producenta". Treść rozmowy telefonicznej, w sprawie ewentualnej reklamacji, i jej ton odbiegał od przyjętych standartów.
Co do jakości towaru to przełączniki Maas są dobrze skonstruowane i ich wnętrze nie różni się zasadniczo od markowych przełączników. Montaż był fatalny, ale jak już ustaliliśmy, sprzedający nie musi o tym wiedzieć. Nawet K2 można schrzanić dając ją do montażu pierwszoklasistom szkoły elektronicznej na pierwszych zajęciach z lutowania.
To forum jest przede wszystkim dla firm, które chcąc się rozwijać i dążyć do sukcesu wyciągają wnioski. Wszak ten się nie myli co nic nie robi... Pozdrawiam Krzysztof SP5VR _________________ "Lepiej nic nie mówić i wydawać się głupim, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości" Mark Twain http://sp5vr.blogspot.com/ Krzysztof Warszawa
|
| |
SQ8CBF | 17.08.2010 15:01:42 |
Grupa: Użytkownik
QTH: KN09VQ KROSNO
Posty: 533 #566894 Od: 2010-5-30
| Super szybko i profesjonalnie przeprowadzone zakupy w Krakowie w TEN TECHu.Nawt akcesoria których nie ma w ofercie u nich w Krakowie jest szansa dostać,potrwa to kilka dni ale nawet z USA ściągną i sprowadza.Polecam!!! przez duże P. |
| |
sp8mrd | 17.08.2010 15:40:24 |
Grupa: Użytkownik
QTH: KO00XC
Posty: 3484 #566900 Od: 2010-2-2
| Krzysztofie SP5VR, ze wszystkim się zgadzam poza jednym Twoim zdaniem: Jednak okazywanie emocji przez handlowca jest nieprofesjonalne. Wiem, że współczesny świat oferuje nam takie myślenie, ale do czego to prowadzi? Handlowiec jest człowiekiem i czasem może popełnić taką czy inną gafę. Potem poniesie tego konsekwencje. W Twoim przypadku nie polecasz T-T czyli stracili klienta. Michał jest młodym, dobrze zapowiadającym się handlowcem i uczynnym krótkofalowcem, więc tym bardziej myślę, że można Mu pewne gafy wybaczyć licząc na unikanie ich w przyszłości. Wracając do przełącznika Maas to przepraszam nie zapytałem czy chodzi Ci o model KX-201N? Na zdjęciach wygląda dobrze, na stronach polskich sprzedawców ma lub raczej miał go tylko Ten-Tech (brak obecnie na stronie), więc wybór sprzedawcy jest bardzo ograniczony. Czemu tak jest? Nie sprzedaje się, a jeśli tak to czemu? Ale to już temat poboczny. _________________ 73, Piotr SP8MRD ex SP6MRD, SP6KKE, SP6KGN, SP6KBR, nadal SP8POP, SP-22107-OP ------------------------------------------------------------------------------------ "Niebezpieczeństwo jest zawsze to samo: człowiek odłączony od miłości! Człowiek wykorzeniony z najgłębszego gruntu swej duchowej egzystencji, człowiek znowu skazany na „kamienne serce” – pozbawiony owego „serca z ciała”, które zdolne jest prawidłowo reagować na dobro i na zło." - Jan Paweł II - Paray-le-Monial, 5 X 1986 r. Świadectwo Andrzeja - sens życia: https://www.youtube.com/watch?v=dG4-NjcWwSo |
| |
SQ9MCS | 18.08.2010 11:45:07 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Kraków - KO00AC
Posty: 602 #567066 Od: 2008-7-29
Ilość edycji wpisu: 1 | Piotrze odpowiem ci na to pytanie: bo to bubel. Na 15 zamówionych 10 trzeba było poprawić i niestety otworzyć, a później słuchać od klientów że używanego dostali co nie obeszło się bez zwrotów funduszy. Jak już wcześniej napisałem to jest wybór klienta co kupuje. Jak wszyscy wiedzą w naszym hobby cena przekłada się na jakość.
Nie występuję tutaj jako handlowiec, od tego jest oficjalne konto. Wracając do sprawy całego zamówienia na ten przełącznik. Zamówienie zostało złożone 16.07.2010 godzina 14:16, z płatnością na konto. Przelew bank zaksięgował 20.07.2010 o godzinie 16:00, wtedy przystąpiliśmy do realizacji zamówienia. Dostawa od producenta przyjechała 30.07.2010 (piątek). Towar został wysłany w poniedziałek 2.08.2010 o godzinie 11:45, pocztą polską bo takie było życzenie klienta.
I to by było tyle na temat czasu realizacji tego zamówienia. Jakoś miesiąca czekania tutaj nie widać. 12dni na dostarczenie przez pocztę paczki jest rzeczywiście dziwne. Ale my nie mamy wpływu na czas doręczenia przez ich kurierów _________________ PGA: KM01, LOC: KO00AC, QSX: 144.550MHz-FM, 3.581MHz-PSK31.
SPPA: MKM, EPC #3065 |
| |
sq9msi | 28.09.2010 11:22:28 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 186 #581853 Od: 2010-9-28
| Witam serdecznie Kupiłem w tym sklepie radio, i mogę wydać pozytywną opinię o jakości współpracy i kontakcie. Odpowiadają natychmiast i rzeczowo na pytania i wątpliwości. Faktem jest, że sprzętu "na półce" nie mają, a czas oczekiwania czasami jest trudny do określenia. Jednak z tym faktem trzeba się oswajać, większość dystrybutorów działa w ten sposób (nie tylko sprzętu krótkofalarskiego), trzymanie sprzętu jest dość kosztowne. Nawet w Consparku przy zakupie kilku urządzeń pojawił się kłopot z dostawą, i musiałem czekać ponad miesiąc, w Ten-Tech tylko dwa tygodnie, a sprzęt nieporównywalnie mniej popularny niż Yaesu. Oczywiście ten sposób sprzedaży jest dość kłopotliwy w przypadku sprzętu bardzo kosztownego, ale dogadaliśmy się i nie musiałem wpłacać całej kwoty, Panowie ze sklepu zgodzili się na zaliczkę. Drugim problemem jest brak możliwości "pokręcenia gałką" przed zakupem, musiałem się opierać na opisach i opiniach z czasopism i oczywiście forach dyskusyjnych. Niestety Polska jest omijana przez dystrybutorów autoryzowanych i to wydłuża czas realizacji zamówień. Na szczęście Panowie z Ten-Tech zapewnili możliwość ewentualnej rozbudowy sprzętu o nowe komponenty całkowicie w cenie zakupu tychże podzespołów w Krakowie. Tak czy inaczej polecam. Marcin _________________ Marcin |
| |
SQ9MCS | 28.09.2010 11:25:57 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Kraków - KO00AC
Posty: 602 #581854 Od: 2008-7-29
| Trochę ot. Jak sprawuje się Flex-5000A? _________________ PGA: KM01, LOC: KO00AC, QSX: 144.550MHz-FM, 3.581MHz-PSK31.
SPPA: MKM, EPC #3065 |
| |
SP7IDX | 28.09.2010 16:27:12 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Staszów
Posty: 1345 #581972 Od: 2009-8-30
| coś mam wrażenie ze towaru w tym sklepie ubyło czy tylko w sieci tak mało jest go wystawionego ?
_________________ Waldi SP7IDX
|
| |
SQ9MCS | 28.09.2010 16:31:36 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Kraków - KO00AC
Posty: 602 #581974 Od: 2008-7-29
| zmieniliśmy platformę sklepu i trzeba od nowa wystawiać produkty. Oferta zwiększyła się i to znacznie. _________________ PGA: KM01, LOC: KO00AC, QSX: 144.550MHz-FM, 3.581MHz-PSK31.
SPPA: MKM, EPC #3065 |
| |
SP7IDX | 28.09.2010 16:52:51 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Staszów
Posty: 1345 #581979 Od: 2009-8-30
| nie przeczę ale ze strony kupującego w tym momencie wygląda to jak opadająca firma i sorki za to słowo _________________ Waldi SP7IDX
|
| |
Electra | 27.11.2024 08:01:38 |
|
|