Opnie o ten-tech Kraków
sklep / serwis
Kolego SQ9MCS stwierdzenie, że sklep nie odpowiada za jakość sprzedawanych produktów i z informacją o bublu należy zwrócić się do producenta jest kompromitacją dla handlowca. To sklep czy szatnia w której za pozostawione przedmioty firma nie odpowiada?

Zamówionego przeze mnie towaru nie ma aktualnie w Waszym sklepie więc mogłem domniemywać, że nie prędko do mnie dotrze. W rozmowie telefonicznej nie otrzymałem takiej informacji podobnie jak informacji, że po uznaniu reklamacji uzyskam zwrot opłaty za przesyłkę.
Wada ukryta istniała i nie trzeba być fachowcem żeby ją stwierdzić. Tak proste urządzenie jak przełącznik antenowy jeśli działa to jest ok, jeśli nie to znaczy, że ma wadę. W rozmowie telefonicznej poinformowałem, że jedno z gniazd nie ma galwanicznego połączenia co jest wadą.

Inną sprawą jest czas od wpływu pieniędzy na Wasze konto a realizacją zamówienia. Jeśli czas oczekiwania na towar jest długi to moim zdaniem taka informacja powinna znaleźć się na stronie internetowej. Jeśli jest a jej nie znalazłem to przepraszam. Klient powinien być poinformowany o takim stanie rzeczy aby mógł podjąć decyzję. Płaci i czeka czy szuka gdzie indziej. Trzydziestodniowy czas oczekiwania to lekka przesada. Nie czepiałbym się jednak gdyby reklamacja załatwiona była w inny sposób. A komentarz: "Mniej emocji następnym razem" był po prostu niegrzeczny. Następnego razu na pewno nie będzie! Jak już ktoś napisał na tym forum, firmę poznaje się po jakości reklamacji...
Pozdrawiam
P.S. To forum ma chyba inne przeznaczenie niż przekomarzanie się klient-sprzedawca więc przepraszam czytających za te osobiste wycieczki.


  PRZEJDŹ NA FORUM