NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » ZAKUPY SPRZETU KRÓTKOFALARSKIEGO » OPINIE O CONSPARK GDYNIA

Przejdz do dołu strony<<<Strona: 8 / 9>>>    strony: 1234567[8]9

Opinie o Conspark Gdynia

sklep / serwis
  
BC109
02.08.2018 06:45:47
poziom 4

Grupa: Użytkownik

QTH: Toruń

Posty: 210 #2571544
Od: 2018-7-17


Ilość edycji wpisu: 1
    SQ5KLN pisze:

    Wprawdzie FT-817 jest tak "sprytnie" zaprojektowane, że używa modulatora SSB do nadawania CW

Możesz rozwinąć temat? Rozróżnoważenie, czy jak?

EDIT: W sumie zostawmy temat, bo OT się robi, a to nie wątek na to. wesoły
_________________
Pozdrawiam, Rafał
  
Electra28.09.2020 15:21:16
poziom 5

oczka
  
BC109
08.08.2018 19:13:05
poziom 4

Grupa: Użytkownik

QTH: Toruń

Posty: 210 #2573476
Od: 2018-7-17
Obiecałem relację...
Zabieram radio do pracy aby po robocie wysłać. Z pracy tel. do serwisu, miła rozmowa z Panem serwisanetm, opisuję co i jak, Pan robi testy na innym radiu i słysząc jakie są wyniki, decyduję o wysyłce. Następnego dnia rano dzwoni do mnie Pan, że przetestował radio, ma je przed sobą, ale wszystko jest OK. Proszę o jeden test, dostaje (słyszę) wyniki i mówię, że gdybym też tak miał, to bym nie wysyłał. Pytanie Pana co robimy, bo radio sprawne. Jako, że chce mieć to radio, proszę o odesłanie. Mogłem jeszcze zrezygnować z zakupu i zwrócić. Dobra, niech będzie, złożyłem tylko trzy radia QRP SSB więc pewnie mało się znam i coś źle robię. Uciąłem sobie jeszcze naprawdę miłą rozmowę z Panem serwisantem o antenach, radiach itp. Po kilkunastu minutach dzwoni Pani, żeby zapłacić za przesyłkę, bo radio sprawne. Pal sześć, płacę.
Dzisiaj radio na biurku, robię swoje testy i kufa jasna, wszystko jest OK...
Załóżmy więc na potrzeby "tego filmu", że radio jadąc do Gdańska spadło z trzy razy kurierowi i się naprawiło. Pozostało mi sprawdzić modulację, ale to już nie dzisiaj.
_________________
Pozdrawiam, Rafał
  
sp3mep
08.08.2018 22:20:00
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)

Grupa: Użytkownik

Posty: 2619 #2573555
Od: 2009-2-21
może się "samo naprawiło",
może szybko facet "naprawił",
lub
poustawiał"jak należy",
najważniejsze że jest OK,aniołek
  
BC109
09.08.2018 09:14:05
poziom 4

Grupa: Użytkownik

QTH: Toruń

Posty: 210 #2573663
Od: 2018-7-17
    sp3mep pisze:

    poustawiał "jak należy",

To raczej w menu serwisowym, bo resetowałem po odbiorze. (Jeśli masz na myśli ustawienia programowe.)
_________________
Pozdrawiam, Rafał
  
sq2lyf
09.08.2018 09:39:28
poziom 6

Grupa: Użytkownik

QTH: Starogard Gd.

Posty: 864 #2573672
Od: 2009-1-26
Miałeś chyba jakiegoś pecha i możliwe że nie było styku na złączach od kabla mikrofonowego
_________________
Przemek
Sq2LyF
http://4m6m.blogspot.com
  
SP2SNF
09.08.2018 10:39:36
poziom 4

Grupa: Użytkownik

QTH: Leżenica / JO83GD

Posty: 231 #2573695
Od: 2014-5-7
A ja pochwalę Conspark. Wczoraj zamówione Yaesu vx6 , i przed chwilą kurier przyniósł paczkę.
  
SP2SNF
24.10.2018 15:20:41
poziom 4

Grupa: Użytkownik

QTH: Leżenica / JO83GD

Posty: 231 #2599042
Od: 2014-5-7
Kolejna pochwała. Tym razem zakupione ft 7900 i znowu szybko , sprawnie i bez problemów.
  
OT
25.10.2018 11:48:17
poziom 4



Grupa: Użytkownik

QTH: Warszawa

Posty: 225 #2599422
Od: 2018-2-12


Ilość edycji wpisu: 1
Wysłałęm swój FT450 do regulacji. Przed wysyłką zadzwoniłem, wszystko ok, czekają na paczkę. Po 7 dniach od dostarczania sprzętu do Conspark (napisali jak dostali od kurjera) i braku wiadomości od firmy zapytałem jak idzie sprawa. Dostałem takie:

    "ConSpark" pisze:


    Dzień dobry,
    W pierwszej kolejności naprawiamy radia gwarancyjne. Poza tym po urlopie serwisanta nazbierało się kilka napraw płatnych.
    Jeśli to Panu nie przeszkadza serwis podejmie próbę naprawy za ok. 10 dni.

    Przepraszamy, ale wcześniej nie damy rady zająć się Pana radiem.
    Jeśli podany orientacyjny termin nie satysfakcjonuje Pana, proszę o informację a wtedy odeślemy radio.


fajnie, a chyba nie można było powiedzić mnie to PRZED wysyłką, kiedy dzwoniłem? No ok, czekam.

po 11 dniach i ponownie pełnym braku info napisałem ,zapytałem. Dostałem odpowiedż, że regulacja wykonana, koszt taki. Wpłaciłęm i dostałem radio.

Ale.

Kiedy wysylałem radio - zapakowałem go pożądnie. A dostałem paczkę (tą samą, bo był specjalne zrobiony karton) w której zamiast umieścić radio w ŚRODKU folii ochronnej - folia leży sobie skręcona, radio po prostu z góry na tym. Czyli nie jest w ogóle zabezpieczone przed oderzeniem (których, wychodząc z widoka opakowania, było kilka). Wygląda na to, że po prostu wrzucili wszystko w karton nie patrząc i wyslali.
Do tego naklejli plombę ConSpark, ale jest ona rozerwana. Albo otwierali po naklejeniu, albo paznogciem - ale jest pęknięcie na całą szerokość....

Radio działa lepiej, ale chyba nie będzie więcej do nich zgłaszać się...
Gdy by ktoś chciał - mam zdjęcia tej paczki, którą dostałem.
  
SP2SNF
25.10.2018 12:02:42
poziom 4

Grupa: Użytkownik

QTH: Leżenica / JO83GD

Posty: 231 #2599441
Od: 2014-5-7


Ilość edycji wpisu: 1
Wysłałem kiedyś do nich ft 857 na przegląd i nie miałem problemu z nieodpowiednim spakowaniem radia. Wręcz przeciwnie bo było lepiej niż ja je spakowałem. Co do czasu naprawy to nie ma się co dziwić że priorytetem są radia na gwarancji. Ja czekałem chyba 14 dni.
  
sp3sla
22.05.2020 20:13:31
Grupa: Użytkownik

Posty: 6 #5460322
Od: 2020-5-21
Zakupy w Cons Park robiłem w od kilkunastu lat. Korzystałem także ze serwisu. Wszystko było ok, ale czasy się pozmieniały. Na tą chwile próbuje wyegzekwować skuteczną naprawę gwarancyjną swojego FTDX5000. Radio ma 15 miesięcy, z czego od niemal 6 miesięcy ( tak: pół roku) jest naprawiane. Jakikolwiek kontakt ze serwisem - niemożliwy,ze względu na chorobę serwisanta. Kłamstwo goni kłamstwo. Gwarancja, na podstawie której zobowiązują się naprawić sprzęt w ciągu 21 dni, jest nic nieznaczącym kawałkiem papieru. Niby chęć współpracy ale:
1. skuteczna naprawa - NIE
2. jakieś zastępcze radio tej samej klasy - NIE ( nie było takiej propozycji)
3. wymiana radia na nowe - NIE
4. zwrot zapłaconej ceny - NIE
Skoro wszystko na NIE, to jak ma wyglądać współpraca w ramach gwarancji? 2 dni temu usłyszałem, że postarają się jakoś mi to zrekompensować. Zastanawiam się, czy to będzie jakaś nalepka, a może nawet długopis firmowy...
Nie widząc innej możliwości, została wynajęta kancelaria prawna i sprawa zostanie skierowana na drogę sądową.
To tylko moja historia - bieżąca.
Naprawdę w SP na tą chwilę jest wiele innych miejsc, gdzie można kupić amatorskie radio. Nad wyborem sprzedającego, proponuję głeboko zastanowić się.
  
sq6ade
22.05.2020 23:08:09
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Użytkownik

QTH: Wrocław (Breslau)

Posty: 13738 #5460387
Od: 2008-3-21
    sp3sla pisze:

    .......Nad wyborem sprzedającego, proponuję głeboko zastanowić się.


Tak. To są bardzo złożone urządzenia i wogóle dziwię się że polscy sprzedawcy oferują serwis w kraju. Serwis gwarancyjny.


_________________



Obrazek
  
Electra28.09.2020 15:21:16
poziom 5

oczka
  
sp3sla
22.05.2020 23:34:07
Grupa: Użytkownik

Posty: 6 #5460397
Od: 2020-5-21
Mam tego świadomość, ale skoro serwis w PL twierdzi, że radio nie wykazuje błędów.... i nagrywa film, w którym błąd występuje....( film dotarł do mnie).....
Wysyła to radio do serwisu w UK, wiedząc, że jest tam totalny lockdown... To jest po prostu niefajne. Kłamstwo goni kłamstwo.... Czemu ma służyć gwarancja? Na czym polega "autoryzaca" serwisu...Podobno jedyny autoryzowany serwis w SP. To trwa pół rokuwesoły
  
sp3sla
22.05.2020 23:54:23
Grupa: Użytkownik

Posty: 6 #5460402
Od: 2020-5-21
Wpis nie został zamieszczony po to, żeby kogoś zrazić. Został zamieszczony po to, żeby otworzyć oczy. Jest fajnie, jak nic się nie dzieje. Jak się podzieje, zarówno autoryzacja serwisu jak i opowieści o szybkiej naprawie nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. Jak sama Pani z Cons Parku wyznała...karteczka o nazwie "GWARANCJA" to taki zwykły, standardowy drukwesoły
  
RV12P2000
23.05.2020 11:45:17
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 110 #5460500
Od: 2019-5-24
    sp3sla pisze:

    "GWARANCJA" to taki zwykły, standardowy drukwesoły

Jeśli możesz doprecyzuj: korzystasz z gwarancji producenta, sprzedawcy czy też rękojmi?
Przy okazji dodam, że prawa konsumenta w Polsce to w dużej mierze fikcja. Urzędy i organizacje ograniczają się do pomocy w postaci standardowej odpowiedzi z ogólnikami. Bezskutecznie próbowałem uzyskać naprawę gwarancyjną drogiego smartfona, na którego ekranie pojawiały się różowe linie. Usterka bardzo popularna w pewnych modelach. Odmowa była motywowana drobnym uszkodzeniem mechanicznym, co było niezgodne z zapisami gwarancji i oczywistymi faktami wady produkcyjnej. Konsument jest bez szans. Jedyną drogą jest droga sądowa, życzę sukcesu, ale to czas, pieniądze, niewiadomy efekt, a nawet w przypadku sukcesu ewentualnie naprawa, która należała się od początku. A jakie szanse ma w sądzie klient w starciu z dużą korporacją?
  
sp3sla
23.05.2020 12:14:19
Grupa: Użytkownik

Posty: 6 #5460506
Od: 2020-5-21
Nie potrafię odpowiedzieć - nie jestem prawnikiem. Rozmowy telefoniczne, spełzły na niczym. W piśmie jakie kancelaria prawna wysłała do Cons Parku - skutecznie doręczonym, powołują się na art 561 k.c.

Problem polega gdzie indziej... Przez pół roku słyszałem, że radio jest sprawne i wydziwiam. Przez czyjąś nieuwagę, nonszalancję dostałem mejla, którego chyba nie powinienem był dostać. Cała korespondencja pomiędzy Gdynią - serwisem w JA - Serwisem w UK. Tam jest nagrany film, nagrany przez serwis w Gdyni, gdzie błąd występuje, rozpaczliwe naciski na JA, co mają dalej zrobić...

Ja już decyzją podjąłem - będę walczył. Radio nie kosztowało mało...
  
sq6ade
23.05.2020 12:19:00
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Użytkownik

QTH: Wrocław (Breslau)

Posty: 13738 #5460508
Od: 2008-3-21
Możesz napisać co dolega temu urządzeniu ? Jak się objawia awaria i w jakiej mierze utrudnia korzystanie ze sprzętu ?
_________________



Obrazek
  
sp3sla
23.05.2020 12:32:41
Grupa: Użytkownik

Posty: 6 #5460513
Od: 2020-5-21
Radio powinno oddawać 200W. Na wyświetlaczu moc ustawiona 200W. Radio w momencie występowania usterki oddaj 140W. Błąd pojawia się i znika. Nie ma reguły czy radio jest używane 5 godzin czy 10min. Raz jest dobrze, a raz źle. W momencie wystąpienia błędu, miernik ALC nie wychyla się. Odpowiedź producenta - Yaesu JA:

ALC meter is not moving.
>, >, Obviously there is a problem with the PA part of the Final FET or
>, >, Drive FET.(most consider is Final FET(VRF150)) If it defect again
>, >, after replacement, it may be due to incomplete adjustment or self oscillation

Nie potrzebuję 200W, ale 30W - stabilnie. Za chwile upalę wszystkie urządzenie peryferyjne...


  
sq6ade
23.05.2020 12:52:56
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Użytkownik

QTH: Wrocław (Breslau)

Posty: 13738 #5460519
Od: 2008-3-21
Ok. Teraz jasne. Współczuję firmie Conspark. Bez odbioru.


Obrazek
_________________



Obrazek
  
sp3sla
23.05.2020 13:36:43
Grupa: Użytkownik

Posty: 6 #5460543
Od: 2020-5-21
Dlaczego współczujesz Cons Parkowi. Co zrobiłem nie tak? wesoły
  
SP4SKN
25.05.2020 12:46:24
poziom 4

Grupa: Użytkownik

Posty: 349 #5461265
Od: 2018-11-9
Również zostałem oszukany na "gwarancji" przez Conspark... Nie miałem wówczas pieniędzy na prawnika... Generalnie nie ma w Polsce ŻADNEGO autoryzowanego serwisu firm Icom, Yaesu czy Kenwood. Kto chce kupić radio z gwarancją, tylko kierunek Niemcy lub Wielka Brytania. Reszta to ściema...
  
Electra28.09.2020 15:21:16
poziom 5

oczka

Przejdz do góry strony<<<Strona: 8 / 9>>>    strony: 1234567[8]9

  << Pierwsza     < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » ZAKUPY SPRZETU KRÓTKOFALARSKIEGO » OPINIE O CONSPARK GDYNIA

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

randki | własny sklep internetowy | promocje | darmowe forum | sklepy | opinie, testy, oceny