NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » ZAKUPY SPRZETU KRÓTKOFALARSKIEGO » OPINIE O CONSPARK GDYNIA

Przejdz do dołu strony<<<Strona: 8 / 8    strony: 1234567[8]

Opinie o Conspark Gdynia

sklep / serwis
  
BC109
02.08.2018 06:45:47
poziom 2

Grupa: Użytkownik

QTH: Toruń

Posty: 66 #2571544
Od: 2018-7-17


Ilość edycji wpisu: 1
    SQ5KLN pisze:

    Wprawdzie FT-817 jest tak "sprytnie" zaprojektowane, że używa modulatora SSB do nadawania CW

Możesz rozwinąć temat? Rozróżnoważenie, czy jak?

EDIT: W sumie zostawmy temat, bo OT się robi, a to nie wątek na to. wesoły
_________________
Pozdrawiam, Rafał
  
Electra18.02.2019 09:29:19
poziom 5

oczka
  
BC109
08.08.2018 19:13:05
poziom 2

Grupa: Użytkownik

QTH: Toruń

Posty: 66 #2573476
Od: 2018-7-17
Obiecałem relację...
Zabieram radio do pracy aby po robocie wysłać. Z pracy tel. do serwisu, miła rozmowa z Panem serwisanetm, opisuję co i jak, Pan robi testy na innym radiu i słysząc jakie są wyniki, decyduję o wysyłce. Następnego dnia rano dzwoni do mnie Pan, że przetestował radio, ma je przed sobą, ale wszystko jest OK. Proszę o jeden test, dostaje (słyszę) wyniki i mówię, że gdybym też tak miał, to bym nie wysyłał. Pytanie Pana co robimy, bo radio sprawne. Jako, że chce mieć to radio, proszę o odesłanie. Mogłem jeszcze zrezygnować z zakupu i zwrócić. Dobra, niech będzie, złożyłem tylko trzy radia QRP SSB więc pewnie mało się znam i coś źle robię. Uciąłem sobie jeszcze naprawdę miłą rozmowę z Panem serwisantem o antenach, radiach itp. Po kilkunastu minutach dzwoni Pani, żeby zapłacić za przesyłkę, bo radio sprawne. Pal sześć, płacę.
Dzisiaj radio na biurku, robię swoje testy i kufa jasna, wszystko jest OK...
Załóżmy więc na potrzeby "tego filmu", że radio jadąc do Gdańska spadło z trzy razy kurierowi i się naprawiło. Pozostało mi sprawdzić modulację, ale to już nie dzisiaj.
_________________
Pozdrawiam, Rafał
  
sp3mep
08.08.2018 22:20:00
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)

Grupa: Użytkownik

Posty: 2268 #2573555
Od: 2009-2-21
może się "samo naprawiło",
może szybko facet "naprawił",
lub
poustawiał"jak należy",
najważniejsze że jest OK,aniołek
  
BC109
09.08.2018 09:14:05
poziom 2

Grupa: Użytkownik

QTH: Toruń

Posty: 66 #2573663
Od: 2018-7-17
    sp3mep pisze:

    poustawiał "jak należy",

To raczej w menu serwisowym, bo resetowałem po odbiorze. (Jeśli masz na myśli ustawienia programowe.)
_________________
Pozdrawiam, Rafał
  
sq2lyf
09.08.2018 09:39:28
poziom 6

Grupa: Użytkownik

QTH: Starogard Gd.

Posty: 849 #2573672
Od: 2009-1-26
Miałeś chyba jakiegoś pecha i możliwe że nie było styku na złączach od kabla mikrofonowego
_________________
Przemek
Sq2LyF
http://4m6m.blogspot.com
  
SP2SNF
09.08.2018 10:39:36
poziom 4

Grupa: Użytkownik

QTH: Piła / Inowrocław

Posty: 202 #2573695
Od: 2014-5-7
A ja pochwalę Conspark. Wczoraj zamówione Yaesu vx6 , i przed chwilą kurier przyniósł paczkę.
  
SP2SNF
24.10.2018 15:20:41
poziom 4

Grupa: Użytkownik

QTH: Piła / Inowrocław

Posty: 202 #2599042
Od: 2014-5-7
Kolejna pochwała. Tym razem zakupione ft 7900 i znowu szybko , sprawnie i bez problemów.
  
OT
25.10.2018 11:48:17
poziom 3



Grupa: Użytkownik

QTH: Warszawa

Posty: 196 #2599422
Od: 2018-2-12


Ilość edycji wpisu: 1
Wysłałęm swój FT450 do regulacji. Przed wysyłką zadzwoniłem, wszystko ok, czekają na paczkę. Po 7 dniach od dostarczania sprzętu do Conspark (napisali jak dostali od kurjera) i braku wiadomości od firmy zapytałem jak idzie sprawa. Dostałem takie:

    "ConSpark" pisze:


    Dzień dobry,
    W pierwszej kolejności naprawiamy radia gwarancyjne. Poza tym po urlopie serwisanta nazbierało się kilka napraw płatnych.
    Jeśli to Panu nie przeszkadza serwis podejmie próbę naprawy za ok. 10 dni.

    Przepraszamy, ale wcześniej nie damy rady zająć się Pana radiem.
    Jeśli podany orientacyjny termin nie satysfakcjonuje Pana, proszę o informację a wtedy odeślemy radio.


fajnie, a chyba nie można było powiedzić mnie to PRZED wysyłką, kiedy dzwoniłem? No ok, czekam.

po 11 dniach i ponownie pełnym braku info napisałem ,zapytałem. Dostałem odpowiedż, że regulacja wykonana, koszt taki. Wpłaciłęm i dostałem radio.

Ale.

Kiedy wysylałem radio - zapakowałem go pożądnie. A dostałem paczkę (tą samą, bo był specjalne zrobiony karton) w której zamiast umieścić radio w ŚRODKU folii ochronnej - folia leży sobie skręcona, radio po prostu z góry na tym. Czyli nie jest w ogóle zabezpieczone przed oderzeniem (których, wychodząc z widoka opakowania, było kilka). Wygląda na to, że po prostu wrzucili wszystko w karton nie patrząc i wyslali.
Do tego naklejli plombę ConSpark, ale jest ona rozerwana. Albo otwierali po naklejeniu, albo paznogciem - ale jest pęknięcie na całą szerokość....

Radio działa lepiej, ale chyba nie będzie więcej do nich zgłaszać się...
Gdy by ktoś chciał - mam zdjęcia tej paczki, którą dostałem.
  
SP2SNF
25.10.2018 12:02:42
poziom 4

Grupa: Użytkownik

QTH: Piła / Inowrocław

Posty: 202 #2599441
Od: 2014-5-7


Ilość edycji wpisu: 1
Wysłałem kiedyś do nich ft 857 na przegląd i nie miałem problemu z nieodpowiednim spakowaniem radia. Wręcz przeciwnie bo było lepiej niż ja je spakowałem. Co do czasu naprawy to nie ma się co dziwić że priorytetem są radia na gwarancji. Ja czekałem chyba 14 dni.
  
Electra18.02.2019 09:29:19
poziom 5

oczka

Przejdz do góry strony<<<Strona: 8 / 8    strony: 1234567[8]

  << Pierwsza     < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » ZAKUPY SPRZETU KRÓTKOFALARSKIEGO » OPINIE O CONSPARK GDYNIA

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

randki | własny sklep internetowy | promocje | CyberCiekawostki | darmowe forum | sklepy
opinie, testy, oceny | katalog stron | toplsta