Opinie o Conspark Gdynia
sklep / serwis
Wysłałęm swój FT450 do regulacji. Przed wysyłką zadzwoniłem, wszystko ok, czekają na paczkę. Po 7 dniach od dostarczania sprzętu do Conspark (napisali jak dostali od kurjera) i braku wiadomości od firmy zapytałem jak idzie sprawa. Dostałem takie:

    "ConSpark" pisze:


    Dzień dobry,
    W pierwszej kolejności naprawiamy radia gwarancyjne. Poza tym po urlopie serwisanta nazbierało się kilka napraw płatnych.
    Jeśli to Panu nie przeszkadza serwis podejmie próbę naprawy za ok. 10 dni.

    Przepraszamy, ale wcześniej nie damy rady zająć się Pana radiem.
    Jeśli podany orientacyjny termin nie satysfakcjonuje Pana, proszę o informację a wtedy odeślemy radio.


fajnie, a chyba nie można było powiedzić mnie to PRZED wysyłką, kiedy dzwoniłem? No ok, czekam.

po 11 dniach i ponownie pełnym braku info napisałem ,zapytałem. Dostałem odpowiedż, że regulacja wykonana, koszt taki. Wpłaciłęm i dostałem radio.

Ale.

Kiedy wysylałem radio - zapakowałem go pożądnie. A dostałem paczkę (tą samą, bo był specjalne zrobiony karton) w której zamiast umieścić radio w ŚRODKU folii ochronnej - folia leży sobie skręcona, radio po prostu z góry na tym. Czyli nie jest w ogóle zabezpieczone przed oderzeniem (których, wychodząc z widoka opakowania, było kilka). Wygląda na to, że po prostu wrzucili wszystko w karton nie patrząc i wyslali.
Do tego naklejli plombę ConSpark, ale jest ona rozerwana. Albo otwierali po naklejeniu, albo paznogciem - ale jest pęknięcie na całą szerokość....

Radio działa lepiej, ale chyba nie będzie więcej do nich zgłaszać się...
Gdy by ktoś chciał - mam zdjęcia tej paczki, którą dostałem.


  PRZEJDŹ NA FORUM