Opinie o Conspark Gdynia
sklep / serwis
    sp3sla pisze:

    "GWARANCJA" to taki zwykły, standardowy drukwesoły

Jeśli możesz doprecyzuj: korzystasz z gwarancji producenta, sprzedawcy czy też rękojmi?
Przy okazji dodam, że prawa konsumenta w Polsce to w dużej mierze fikcja. Urzędy i organizacje ograniczają się do pomocy w postaci standardowej odpowiedzi z ogólnikami. Bezskutecznie próbowałem uzyskać naprawę gwarancyjną drogiego smartfona, na którego ekranie pojawiały się różowe linie. Usterka bardzo popularna w pewnych modelach. Odmowa była motywowana drobnym uszkodzeniem mechanicznym, co było niezgodne z zapisami gwarancji i oczywistymi faktami wady produkcyjnej. Konsument jest bez szans. Jedyną drogą jest droga sądowa, życzę sukcesu, ale to czas, pieniądze, niewiadomy efekt, a nawet w przypadku sukcesu ewentualnie naprawa, która należała się od początku. A jakie szanse ma w sądzie klient w starciu z dużą korporacją?


  PRZEJDŹ NA FORUM