NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » ZAKUPY SPRZETU KRÓTKOFALARSKIEGO » OPINIE O CONSPARK GDYNIA

Przejdz do dołu strony<<<Strona: 3 / 6>>>    strony: 12[3]456

Opinie o Conspark Gdynia

sklep / serwis
  
Perio
01.12.2010 21:15:55
Grupa: Użytkownik

Posty: 7 #611864
Od: 2010-9-30
Przyłączam się do pochwał firmy. Najpierw p. Stanisław długo i cierpliwie pokazywał kolejne radia i akcesoria oraz odpowiadał na pytania. Duży plus dla firmy. Jakość sprzedawcy ocenia się też po jakości obsługi posprzedażnej. Reklamowałem rzecz mocno subiektywną, mianowicie dzięki wydawane przez zasilacz. Na miejscu długo testowaliśmy zasilacz a po dwóch tygodniach inny egzemplarz z kolejnej dostawy. Godne podkreślenia jest to, że ani razu nie usłyszałem, iż czepiam się szczegółów itp. Na koniec zaproponowano mi zwrot pieniędzy/rabat na inne urządzenie. Jestem pełen uznania dla firmy. Szczerze polecam.
Pozdrawiam
Jarek SQ2OFU
  
Electra23.04.2018 11:39:24
poziom 5

oczka
  
kolumb
29.01.2011 13:11:24
Grupa: Użytkownik

QTH: Pasłęk, JO94TB

Posty: 10 #640439
Od: 2011-1-29
Polecam. W razie problemów p. Stanisław służy pomocą. Polecam raz jeszcze.
  
sq5nwa
29.01.2011 13:54:46
poziom 5



Grupa: Użytkownik

QTH: Warszawa

Posty: 693 #640476
Od: 2009-11-14


Ilość edycji wpisu: 1
Ja też się przełączam do pozytywnych pochwał. Miałem awarię FT857 w styczniu tego roku. Pech chciał, że na 4 dni przed planowanym wyjazdem z radiem. Zadzwoniłem, przedstawiłem sprawę i w ciągu dosłownie 3 dni Stanisław naprawił radio i miałem je u siebie w dniu wyjazdu. W Avanti nie chcieli ze mną rozmawiać - bo to nie u nich sprzęt kupiony. To tak przy okazji. POLECAM CONSPARK jak najbardziej. Zakupy również w jak najlepszym porządku. Szybka dostawa, pełna informacja.
_________________
Artur-SQ5NWA
Grupa Field Day na FB
https://www.facebook.com/groups/hamradiofieldday/
IC 7300|HY GAIN AV-640 | Portable: KX3, Yaesu FT891, SOLAR+LiIon/LiFePO, MP1DXMAX/DIPOLE


  
SP2UKG
16.03.2011 22:05:49
poziom 3

Grupa: Użytkownik

QTH: Dobrcz

Posty: 136 #666987
Od: 2010-5-8
Ponownie pochwalę firmę, zakupiłem FT-7900 na dogodnych dla mnie warunkach i dzięki temu mogę się cieszyć nowiutkim trx-em w samochodzie co znacząco poprawiło komfort obsługi podczas jazdy. Jednym słowem można się dogadać.


_________________
73 Marcin
FT-817ND + Delta 84 metry (jest moc), i FT-7900 w domku + Diamond X-510N
ID-51E wiec zapraszam na d-star
  
cra3y
06.09.2011 11:41:57


Grupa: Użytkownik

Posty: 10 #762733
Od: 2011-9-6


Ilość edycji wpisu: 3
Dołożę łyżkę dziegciu do beczki miodu.

Wysyłałem firmy Con Spark (czy Con-spark) z Gdynii, ponieważ radio przeleżało tam 14 dni bez pofatygowania się serwisu do zobaczenia co w nim jest (nie mówię o naprawie, ale o diagnozie, wstępnej wycenie naprawy itp.) - w dodatku Pan serwisant stwierdził, ze nie obowiązują go żadne terminy i nie będzie ze mną dyskutował (dostawałem w kółko odpowiedź "przyszły tydzien") - przez co radyjko wraca do mnie.

Zależało mi na czasie, o czym informowałem Pana serwisanta (oraz Panią, która odbierała telefony) - obiecywano mi kontakt (który nie nastąpił). To już zwykłe dbanie o dobre PR firmy wymagałoby, żeby zainteresować się klientem i poinformować go, co dalej.

Sądze, ze firma prowadzi inną politykę dla sprzętu kupionego u nich (skoro tyle pozytywów), a zupełnie inną, jeżeli "wolny strzelec" wyśle coś do naprawy.

Ze swojego doświadczenia - nie polecam tam naprawiać sprzętu kupionego poza Con-Spark.
_________________
Pozdrawiam
K.Gajda(cra3y)
  
SP2LIG
06.09.2011 12:23:08
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Użytkownik

QTH: GDYNIA

Posty: 11593 #762754
Od: 2009-3-16
cra3y.

Ameryki to raczej nie odkryłeś,od zawsze wiadomo że sprzęt servisuje się tam gdzie został kupiony( wywiad w ŚR z 09/11).Takie są realia w SP,czy słuszne można by dyskutować długo.
Jeżeli kupiłeś używkę to możesz wykorzystać do servisu te ogłoszenia w ŚR lub z podpowiedzi innych kolegów.
___________
Greg SP2LIG
  
cra3y
06.09.2011 12:59:40


Grupa: Użytkownik

Posty: 10 #762764
Od: 2011-9-6
    SP2LIG pisze:

    cra3y.

    Ameryki to raczej nie odkryłeś,od zawsze wiadomo że sprzęt servisuje się tam gdzie został kupiony
    ___________
    Greg SP2LIG


mi bardziej chodzi o podejscie do klienta - juz prosciej byloby, gdybym wprost dostal info, ze nie maja zamiaru podjac sie naprawy (przed wysylka do nich dzwonilem i z rozmowy wynikalo, ze tak, jak najbardziej sprawnie i szybko bedzie zrobiona usluga).
_________________
Pozdrawiam
K.Gajda(cra3y)
  
SQ5VGA
06.09.2011 13:23:10
poziom 5

Grupa: Użytkownik

QTH: KO01UU

Posty: 513 #762777
Od: 2010-12-19
Nie bardzo mogę pojąć, czym różni się PŁATNA naprawa radia kupionego w tymże sklepie od płatnej naprawy radia kupionego w np. Chinach?
Kasa jest kasa!
_________________
Pozdrawiam
Marek SQ5VGA
  
cra3y
06.09.2011 13:47:49


Grupa: Użytkownik

Posty: 10 #762782
Od: 2011-9-6


Ilość edycji wpisu: 2
być może firma gardzi naprawą "tanich handheldów" - nie wiem. uznałem, ze po 2 tygodniach czołgania sie z serwisem (łącznie kilka telefonów z grzecznym zapytaniem czy radio doszlo a poźniej, czy bylo do niego zaglądane - padała odpowiedź, ze "nie zagladane i nie wiadomo kiedy, dzwonić za tydzien" i tak w kółko), to dalem sobie pass.

konkludując - zanim coś wyślecie do naprawy (pogwarancyjnej), to spróbujcie ustalic termin, do jakiego firma zobowiąże sie zdiagnozować usterke i wycenić naprawę.
_________________
Pozdrawiam
K.Gajda(cra3y)
  
SP9RQA
06.09.2011 14:19:46
poziom 6

Grupa: Użytkownik

QTH: KN09NP

Posty: 1024 #762793
Od: 2010-3-23
    cra3y pisze:



    konkludując - zanim coś wyślecie do naprawy (pogwarancyjnej), to spróbujcie ustalic termin, do jakiego firma zobowiąże sie zdiagnozować usterke i wycenić naprawę.



Ja mimo to polecam ten serwis choć sam mam bardzo podobne przejścia (czekałem 2 miesiące na naprawę). Pan w serwisie usunął mi usterki o których nawet nie miałem pojęcia że są, a wcale tego nie musiał robić, bo radio zostało wysłane z zupełnie inną usterką.
I raczej bym nie liczył na wcześniejszą wycenę naprawy (sam tak chciałem), bo jak Pan w serwisie stwierdził, że aby stwierdzić uszkodzenie i oszacować koszty to go trzeba najpierw naprawić bo niby jak inaczej ma zdiagnozować usterkę... Ale cnotę cierpliwości na pewno pomagają rozwinąć ;-) (pozdrawiam Pana z serwisu, którego znaku nie znam, ale wiem, że czyta to forum)


Pozdrawiam
_________________
Krzysztof, Gorlice
http://www.kawalek-nieba.pl/?p=5840
  
cra3y
06.09.2011 14:29:00


Grupa: Użytkownik

Posty: 10 #762795
Od: 2011-9-6


Ilość edycji wpisu: 3
Jak czyta, to dobrze - może wyciągnie jakieś wnioski, przez co kolejni klienci Con Spark nie będą musieli rozwijac "cnoty cierpliwości" ;-)

(podkreślam, ze chodzi o czas między dostarczeniem urządzenia a jego zdiagnozowaniem - pomijam tutaj czas oczekiwania na części)

Jestem z natury cierpliwy, nawet bardzo (praca w IT wymusza cierpliwosc i odpornosc na stres), ale bycie zbywanym potrafi mnie zirytowac.
Co innego, gdybym dostał czytelną informację typu "Pańskie radio zostanie zdiagnozowane za miesiąc" lub dostał informacje (dzisiaj), że "wstepnie zdiagnozowano to czy tamto, na dokladniejsza analize i naprawe potrzeba tyle a tyle" to jestem przekonany, ze firma dziala, zainteresowala sie sprawą itp.

Zbywanie poprzez "niech Pan zadzwoni za tydzien" + "a które to radio? aaa .. a co mu bylo?" (co rozmowe tel.) nie rokuje raczej na to, ze sprawa sie rozwija.

Oczekiwalem konkretnej informacji, dostawałem "zapchaj dziury", a tego nie lubię i nikomu nie życzę takiego traktowania.

PS: Kolega wyzej pisal, ze czekal na radio 2 miesiace - ok, widocznie radio nie bylo potrzebne. Mi jest potrzebne (narazie mam pozyczone, ale muszę oddac), poniewaz wykonujemy loty paralotniowe na lotnisku AZL przy ZG, przez co nasluch AM na 122.800 na to, co tam sie dzieje jest dla mnie niezbędny (dla bezpieczeństwa, separacji itp - my rozmawiamy w pasmie PMR). za 2 miesiace juz bedzie po sezonie na latanie, wiec wtedy mogloby sobie leżeć i dojrzewać gdzies na półce.
_________________
Pozdrawiam
K.Gajda(cra3y)
  
Electra23.04.2018 11:39:24
poziom 5

oczka
  
SP9RQA
06.09.2011 15:36:10
poziom 6

Grupa: Użytkownik

QTH: KN09NP

Posty: 1024 #762827
Od: 2010-3-23
    cra3y pisze:



    PS: Kolega wyzej pisal, ze czekal na radio 2 miesiace - ok, widocznie radio nie bylo potrzebne.


To prawda, miałem jeszcze inne w zapasie choć mniej mobilne. Nawiasem mówiąc to swoje też kupiłem od jakiegoś paralotniarza, który jak się okazało
podkręcił w menu serwisowym moc do 10W (o czym nie miałem pojęcia) i wykończyłem radio na emisjach cyfrowych...
_________________
Krzysztof, Gorlice
http://www.kawalek-nieba.pl/?p=5840
  
cra3y
06.09.2011 17:35:41


Grupa: Użytkownik

Posty: 10 #762862
Od: 2011-9-6


Ilość edycji wpisu: 1
No nic - zobaczymy, jak to sie zakończy (radio jest jeszcze w Con Spark) - poprosilem o odsylke, z gory pokrylem koszty przesyłki.

Jeżeli firma zechce dbac o wizerunek, to byc moze zaproponuje rozwiazanie problemu, np. diagnostyke (byc moze naprawe) w sensownym, ustalonym czasie, co odebralbym jako dobre checi a opisywana sytuacje jako jednostkowy przypadek. W tym przypadku cale te zamieszanie wyszloby im na plus, poniewaz firma wyraznie wyszlaby na przeciw oczekiwan klienta.

Natomiast rozwiazaniem bardziej prawdopodobnym bedzie to, ze firma wysle radio bez słowa (podczas rozmowy z miłą Pania z Con Spark nie uslyszalem nic, co mialoby mnie zachecic do tego, zeby naprawa doszla do skutku - dostalem tylko cene, ile kosztuje wysylka za pobraniem oraz za przelewem z gory oraz kolejne stwierdzenie, ze zadne terminy Con Spark nie zobowiazuja)

Zobaczymy.
_________________
Pozdrawiam
K.Gajda(cra3y)
  
cra3y
07.09.2011 13:56:23


Grupa: Użytkownik

Posty: 10 #763194
Od: 2011-9-6


Ilość edycji wpisu: 4
EPILOG

Dzis miła Pani z Con Spark zadzwoniła do mnie i poinformowała mnie, że Vx-6R został naprawiony (i po uiszczeniu opłaty za naprawę zostanie niezwłocznie wysłany).

W miłej rozmowie doszliśmy do porozumienia co do powodów zaistniałej sytuacji (rzeczywisty nawał pracy serwisowej w firmie, w szczególności napraw gwarancyjnych, które maja pierwszeństwo - jest to dla mnie zrozumiałe).

Zgodziliśmy sie co do tego, żeby pomyśleć o drobnej zmianie, która to pozwoli uniknąć takich sytuacji, np.: klient byłby informowany o przybliżonym terminie diagnozy produktu (nawet gdyby to był dlugi czas), przez co wiedziałby, że sprawy się mają dobrze i nie musiałby (jak tu Kolega wspomnial) "rozwijać cnotę cierpliwości".

Chylę czoła przed podejściem firmy, która w tej sytuacji według mnie zachowała sie profesjonalnie i jej podejscie przeszło moje oczekiwania.

Jestem przekonany, ze mój przypadek zdarzył sie incydentalnie, a cały szum wywołany przez moją osobę przyczyni sie na plus w postrzeganiu firmy Con Spark, która w sytuacji spornej potrafi zareagować właściwie.
_________________
Pozdrawiam
K.Gajda(cra3y)
  
SQ5VGA
07.09.2011 14:44:18
poziom 5

Grupa: Użytkownik

QTH: KO01UU

Posty: 513 #763210
Od: 2010-12-19
bardzo szczęśliwy Akurat jestem przekonany, że wpis na forum pomógł, co oznacza, że. 1. Warto nałaśniać takie sprawy; 2. Ktoś to jednak czyta wesoły

_________________
Pozdrawiam
Marek SQ5VGA
  
sq5ltw
18.09.2011 22:34:50
poziom 1

Grupa: Użytkownik

QTH: Warszawa KO02LG

Posty: 40 #769313
Od: 2011-5-19
Nie mam zastrzeżeń , zakupiłem 3 TRX i zgodnie z moimi prośbami wszelkie zmiany zostały uwzględnione.
Wg. mnie jest to jedna z rozsądniejszych opcji zakupu sprzętu ze względu na serwis. Fakt ,że nie ma znaczenia czy TRX jedzie do naprawy 400 km czy 4000 km , ale masz to pod ręką . Zawsze można się dogadać , a nie walczyć. Tak generalnie to za bardzo nie ma opcji serwisowych i tu maja przewagę nad nami. Sam prowadzę serwis z innej dziedziny i doskonale wiem jak to działa.
_________________
73 Jacek
  
max77
19.09.2011 20:51:28
poziom 5



Grupa: Użytkownik

Posty: 677 #769939
Od: 2010-12-11
Kupiłem u nich jedno radio i dostałem gratis antenę mobilową ,
wysłali kurierem za darmo , ku mojemu zdziwieniu --
Polecam wzorowa postawa .lol
  
maxoon
20.09.2011 13:47:05
Grupa: Użytkownik

Posty: 1 #770478
Od: 2011-4-16
Moje kontakty z ta firma oceniam jak najbardziej pozytywnie. Kilkakrotnie kupowalem u nich i nawet na zamowienie elementy sprowadzaja na zamowienie. Mam porownanie w stosunku do innych firm gdzie niestety stosunek do klienta jest wrecz arogancki.
  
Radioman
13.10.2011 00:38:55
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Posty: 48 #784108
Od: 2011-10-12
    max77 pisze:

    Kupiłem u nich jedno radio i dostałem gratis antenę mobilową ,
    wysłali kurierem za darmo , ku mojemu zdziwieniu --
    Polecam wzorowa postawa .lol



Oj, z tymi gratisami to nie całkiem tak. Handlowcy mogliby coś na ten temat powiedzieć.
  
SP2LIG
13.10.2011 09:08:48
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Użytkownik

QTH: GDYNIA

Posty: 11593 #784216
Od: 2009-3-16
Radioman.

Twój post jest bardzo lakoniczny,możesz tak bardziej jaśniej wyjasnić o co Tobie chodzi.Domniemam że wątki pomyliłeś.
___________
Greg SP2LIG
  
Electra23.04.2018 11:39:24
poziom 5

oczka

Przejdz do góry strony<<<Strona: 3 / 6>>>    strony: 12[3]456

  << Pierwsza     < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » ZAKUPY SPRZETU KRÓTKOFALARSKIEGO » OPINIE O CONSPARK GDYNIA

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

randki | własny sklep internetowy | promocje | CyberCiekawostki | darmowe forum | sklepy
opinie, testy, oceny | katalog stron | toplsta