| |
Perio | 01.12.2010 21:15:55 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 7 #611864 Od: 2010-9-30
| Przyłączam się do pochwał firmy. Najpierw p. Stanisław długo i cierpliwie pokazywał kolejne radia i akcesoria oraz odpowiadał na pytania. Duży plus dla firmy. Jakość sprzedawcy ocenia się też po jakości obsługi posprzedażnej. Reklamowałem rzecz mocno subiektywną, mianowicie dzięki wydawane przez zasilacz. Na miejscu długo testowaliśmy zasilacz a po dwóch tygodniach inny egzemplarz z kolejnej dostawy. Godne podkreślenia jest to, że ani razu nie usłyszałem, iż czepiam się szczegółów itp. Na koniec zaproponowano mi zwrot pieniędzy/rabat na inne urządzenie. Jestem pełen uznania dla firmy. Szczerze polecam. Pozdrawiam Jarek SQ2OFU
|
| |
Electra | 21.11.2024 13:41:19 |
|
|
| |
kolumb | 29.01.2011 13:11:24 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Pasłęk, JO94TB
Posty: 10 #640439 Od: 2011-1-29
| Polecam. W razie problemów p. Stanisław służy pomocą. Polecam raz jeszcze. |
| |
sq5nwa | 29.01.2011 13:54:46 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Warszawa
Posty: 705 #640476 Od: 2009-11-14
Ilość edycji wpisu: 1 | Ja też się przełączam do pozytywnych pochwał. Miałem awarię FT857 w styczniu tego roku. Pech chciał, że na 4 dni przed planowanym wyjazdem z radiem. Zadzwoniłem, przedstawiłem sprawę i w ciągu dosłownie 3 dni Stanisław naprawił radio i miałem je u siebie w dniu wyjazdu. W Avanti nie chcieli ze mną rozmawiać - bo to nie u nich sprzęt kupiony. To tak przy okazji. POLECAM CONSPARK jak najbardziej. Zakupy również w jak najlepszym porządku. Szybka dostawa, pełna informacja. _________________ Artur-SQ5NWA
|
| |
SP2UKG | 16.03.2011 22:05:49 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Dobrcz
Posty: 156 #666987 Od: 2010-5-8
| Ponownie pochwalę firmę, zakupiłem FT-7900 na dogodnych dla mnie warunkach i dzięki temu mogę się cieszyć nowiutkim trx-em w samochodzie co znacząco poprawiło komfort obsługi podczas jazdy. Jednym słowem można się dogadać.
_________________ 73 Marcin Orion II + Delta 84 metry (jest moc), i FT-7900 w domku + Diamond X-510N ID-51E wiec zapraszam na d-star FT-817 w ogródku lub wyjazdowo ,-) |
| |
cra3y | 06.09.2011 11:41:57 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 10 #762733 Od: 2011-9-6
Ilość edycji wpisu: 3 | Dołożę łyżkę dziegciu do beczki miodu.
Wysyłałem firmy Con Spark (czy Con-spark) z Gdynii, ponieważ radio przeleżało tam 14 dni bez pofatygowania się serwisu do zobaczenia co w nim jest (nie mówię o naprawie, ale o diagnozie, wstępnej wycenie naprawy itp.) - w dodatku Pan serwisant stwierdził, ze nie obowiązują go żadne terminy i nie będzie ze mną dyskutował (dostawałem w kółko odpowiedź "przyszły tydzien") - przez co radyjko wraca do mnie.
Zależało mi na czasie, o czym informowałem Pana serwisanta (oraz Panią, która odbierała telefony) - obiecywano mi kontakt (który nie nastąpił). To już zwykłe dbanie o dobre PR firmy wymagałoby, żeby zainteresować się klientem i poinformować go, co dalej.
Sądze, ze firma prowadzi inną politykę dla sprzętu kupionego u nich (skoro tyle pozytywów), a zupełnie inną, jeżeli "wolny strzelec" wyśle coś do naprawy.
Ze swojego doświadczenia - nie polecam tam naprawiać sprzętu kupionego poza Con-Spark. _________________ Pozdrawiam K.Gajda(cra3y) |
| |
SP2LIG | 06.09.2011 12:23:08 |
Grupa: Użytkownik
QTH: GDYNIA
Posty: 13102 #762754 Od: 2009-3-16
| cra3y.
Ameryki to raczej nie odkryłeś,od zawsze wiadomo że sprzęt servisuje się tam gdzie został kupiony( wywiad w ŚR z 09/11).Takie są realia w SP,czy słuszne można by dyskutować długo. Jeżeli kupiłeś używkę to możesz wykorzystać do servisu te ogłoszenia w ŚR lub z podpowiedzi innych kolegów. ___________ Greg SP2LIG |
| |
cra3y | 06.09.2011 12:59:40 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 10 #762764 Od: 2011-9-6
| SP2LIG pisze:
cra3y.
Ameryki to raczej nie odkryłeś,od zawsze wiadomo że sprzęt servisuje się tam gdzie został kupiony ___________ Greg SP2LIG
mi bardziej chodzi o podejscie do klienta - juz prosciej byloby, gdybym wprost dostal info, ze nie maja zamiaru podjac sie naprawy (przed wysylka do nich dzwonilem i z rozmowy wynikalo, ze tak, jak najbardziej sprawnie i szybko bedzie zrobiona usluga). _________________ Pozdrawiam K.Gajda(cra3y) |
| |
SQ5VGA | 06.09.2011 13:23:10 |
Grupa: Użytkownik
QTH: KO01UU
Posty: 514 #762777 Od: 2010-12-19
| Nie bardzo mogę pojąć, czym różni się PŁATNA naprawa radia kupionego w tymże sklepie od płatnej naprawy radia kupionego w np. Chinach? Kasa jest kasa! _________________ Pozdrawiam Marek SQ5VGA |
| |
cra3y | 06.09.2011 13:47:49 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 10 #762782 Od: 2011-9-6
Ilość edycji wpisu: 2 | być może firma gardzi naprawą "tanich handheldów" - nie wiem. uznałem, ze po 2 tygodniach czołgania sie z serwisem (łącznie kilka telefonów z grzecznym zapytaniem czy radio doszlo a poźniej, czy bylo do niego zaglądane - padała odpowiedź, ze "nie zagladane i nie wiadomo kiedy, dzwonić za tydzien" i tak w kółko), to dalem sobie pass.
konkludując - zanim coś wyślecie do naprawy (pogwarancyjnej), to spróbujcie ustalic termin, do jakiego firma zobowiąże sie zdiagnozować usterke i wycenić naprawę. _________________ Pozdrawiam K.Gajda(cra3y) |
| |
SP9RQA | 06.09.2011 14:19:46 |
Grupa: Użytkownik
QTH: KN09NP
Posty: 1250 #762793 Od: 2010-3-23
| cra3y pisze:
konkludując - zanim coś wyślecie do naprawy (pogwarancyjnej), to spróbujcie ustalic termin, do jakiego firma zobowiąże sie zdiagnozować usterke i wycenić naprawę.
Ja mimo to polecam ten serwis choć sam mam bardzo podobne przejścia (czekałem 2 miesiące na naprawę). Pan w serwisie usunął mi usterki o których nawet nie miałem pojęcia że są, a wcale tego nie musiał robić, bo radio zostało wysłane z zupełnie inną usterką. I raczej bym nie liczył na wcześniejszą wycenę naprawy (sam tak chciałem), bo jak Pan w serwisie stwierdził, że aby stwierdzić uszkodzenie i oszacować koszty to go trzeba najpierw naprawić bo niby jak inaczej ma zdiagnozować usterkę... Ale cnotę cierpliwości na pewno pomagają rozwinąć ;-) (pozdrawiam Pana z serwisu, którego znaku nie znam, ale wiem, że czyta to forum)
Pozdrawiam _________________ Krzysztof, Gorlice http://www.kawalek-nieba.pl/?p=5840
|
| |
cra3y | 06.09.2011 14:29:00 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 10 #762795 Od: 2011-9-6
Ilość edycji wpisu: 3 | Jak czyta, to dobrze - może wyciągnie jakieś wnioski, przez co kolejni klienci Con Spark nie będą musieli rozwijac "cnoty cierpliwości" ;-)
(podkreślam, ze chodzi o czas między dostarczeniem urządzenia a jego zdiagnozowaniem - pomijam tutaj czas oczekiwania na części)
Jestem z natury cierpliwy, nawet bardzo (praca w IT wymusza cierpliwosc i odpornosc na stres), ale bycie zbywanym potrafi mnie zirytowac. Co innego, gdybym dostał czytelną informację typu "Pańskie radio zostanie zdiagnozowane za miesiąc" lub dostał informacje (dzisiaj), że "wstepnie zdiagnozowano to czy tamto, na dokladniejsza analize i naprawe potrzeba tyle a tyle" to jestem przekonany, ze firma dziala, zainteresowala sie sprawą itp.
Zbywanie poprzez "niech Pan zadzwoni za tydzien" + "a które to radio? aaa .. a co mu bylo?" (co rozmowe tel.) nie rokuje raczej na to, ze sprawa sie rozwija.
Oczekiwalem konkretnej informacji, dostawałem "zapchaj dziury", a tego nie lubię i nikomu nie życzę takiego traktowania.
PS: Kolega wyzej pisal, ze czekal na radio 2 miesiace - ok, widocznie radio nie bylo potrzebne. Mi jest potrzebne (narazie mam pozyczone, ale muszę oddac), poniewaz wykonujemy loty paralotniowe na lotnisku AZL przy ZG, przez co nasluch AM na 122.800 na to, co tam sie dzieje jest dla mnie niezbędny (dla bezpieczeństwa, separacji itp - my rozmawiamy w pasmie PMR). za 2 miesiace juz bedzie po sezonie na latanie, wiec wtedy mogloby sobie leżeć i dojrzewać gdzies na półce. _________________ Pozdrawiam K.Gajda(cra3y) |
| |
Electra | 21.11.2024 13:41:19 |
|
|
| |
SP9RQA | 06.09.2011 15:36:10 |
Grupa: Użytkownik
QTH: KN09NP
Posty: 1250 #762827 Od: 2010-3-23
| cra3y pisze:
PS: Kolega wyzej pisal, ze czekal na radio 2 miesiace - ok, widocznie radio nie bylo potrzebne.
To prawda, miałem jeszcze inne w zapasie choć mniej mobilne. Nawiasem mówiąc to swoje też kupiłem od jakiegoś paralotniarza, który jak się okazało podkręcił w menu serwisowym moc do 10W (o czym nie miałem pojęcia) i wykończyłem radio na emisjach cyfrowych... _________________ Krzysztof, Gorlice http://www.kawalek-nieba.pl/?p=5840
|
| |
cra3y | 06.09.2011 17:35:41 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 10 #762862 Od: 2011-9-6
Ilość edycji wpisu: 1 | No nic - zobaczymy, jak to sie zakończy (radio jest jeszcze w Con Spark) - poprosilem o odsylke, z gory pokrylem koszty przesyłki.
Jeżeli firma zechce dbac o wizerunek, to byc moze zaproponuje rozwiazanie problemu, np. diagnostyke (byc moze naprawe) w sensownym, ustalonym czasie, co odebralbym jako dobre checi a opisywana sytuacje jako jednostkowy przypadek. W tym przypadku cale te zamieszanie wyszloby im na plus, poniewaz firma wyraznie wyszlaby na przeciw oczekiwan klienta.
Natomiast rozwiazaniem bardziej prawdopodobnym bedzie to, ze firma wysle radio bez słowa (podczas rozmowy z miłą Pania z Con Spark nie uslyszalem nic, co mialoby mnie zachecic do tego, zeby naprawa doszla do skutku - dostalem tylko cene, ile kosztuje wysylka za pobraniem oraz za przelewem z gory oraz kolejne stwierdzenie, ze zadne terminy Con Spark nie zobowiazuja)
Zobaczymy. _________________ Pozdrawiam K.Gajda(cra3y) |
| |
cra3y | 07.09.2011 13:56:23 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 10 #763194 Od: 2011-9-6
Ilość edycji wpisu: 4 | EPILOG
Dzis miła Pani z Con Spark zadzwoniła do mnie i poinformowała mnie, że Vx-6R został naprawiony (i po uiszczeniu opłaty za naprawę zostanie niezwłocznie wysłany).
W miłej rozmowie doszliśmy do porozumienia co do powodów zaistniałej sytuacji (rzeczywisty nawał pracy serwisowej w firmie, w szczególności napraw gwarancyjnych, które maja pierwszeństwo - jest to dla mnie zrozumiałe).
Zgodziliśmy sie co do tego, żeby pomyśleć o drobnej zmianie, która to pozwoli uniknąć takich sytuacji, np.: klient byłby informowany o przybliżonym terminie diagnozy produktu (nawet gdyby to był dlugi czas), przez co wiedziałby, że sprawy się mają dobrze i nie musiałby (jak tu Kolega wspomnial) "rozwijać cnotę cierpliwości".
Chylę czoła przed podejściem firmy, która w tej sytuacji według mnie zachowała sie profesjonalnie i jej podejscie przeszło moje oczekiwania.
Jestem przekonany, ze mój przypadek zdarzył sie incydentalnie, a cały szum wywołany przez moją osobę przyczyni sie na plus w postrzeganiu firmy Con Spark, która w sytuacji spornej potrafi zareagować właściwie. _________________ Pozdrawiam K.Gajda(cra3y) |
| |
SQ5VGA | 07.09.2011 14:44:18 |
Grupa: Użytkownik
QTH: KO01UU
Posty: 514 #763210 Od: 2010-12-19
| Akurat jestem przekonany, że wpis na forum pomógł, co oznacza, że. 1. Warto nałaśniać takie sprawy; 2. Ktoś to jednak czyta
_________________ Pozdrawiam Marek SQ5VGA |
| |
sq5ltw | 18.09.2011 22:34:50 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Warszawa KO02LG
Posty: 40 #769313 Od: 2011-5-19
| Nie mam zastrzeżeń , zakupiłem 3 TRX i zgodnie z moimi prośbami wszelkie zmiany zostały uwzględnione. Wg. mnie jest to jedna z rozsądniejszych opcji zakupu sprzętu ze względu na serwis. Fakt ,że nie ma znaczenia czy TRX jedzie do naprawy 400 km czy 4000 km , ale masz to pod ręką . Zawsze można się dogadać , a nie walczyć. Tak generalnie to za bardzo nie ma opcji serwisowych i tu maja przewagę nad nami. Sam prowadzę serwis z innej dziedziny i doskonale wiem jak to działa. _________________ 73 Jacek |
| |
max77 | 19.09.2011 20:51:28 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 1310 #769939 Od: 2010-12-11
| Kupiłem u nich jedno radio i dostałem gratis antenę mobilową , wysłali kurierem za darmo , ku mojemu zdziwieniu -- Polecam wzorowa postawa . |
| |
maxoon | 20.09.2011 13:47:05 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 1 #770478 Od: 2011-4-16
| Moje kontakty z ta firma oceniam jak najbardziej pozytywnie. Kilkakrotnie kupowalem u nich i nawet na zamowienie elementy sprowadzaja na zamowienie. Mam porownanie w stosunku do innych firm gdzie niestety stosunek do klienta jest wrecz arogancki. |
| |
Radioman | 13.10.2011 00:38:55 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 48 #784108 Od: 2011-10-12
| max77 pisze: Kupiłem u nich jedno radio i dostałem gratis antenę mobilową , wysłali kurierem za darmo , ku mojemu zdziwieniu -- Polecam wzorowa postawa .
Oj, z tymi gratisami to nie całkiem tak. Handlowcy mogliby coś na ten temat powiedzieć. |
| |
SP2LIG | 13.10.2011 09:08:48 |
Grupa: Użytkownik
QTH: GDYNIA
Posty: 13102 #784216 Od: 2009-3-16
| Radioman.
Twój post jest bardzo lakoniczny,możesz tak bardziej jaśniej wyjasnić o co Tobie chodzi.Domniemam że wątki pomyliłeś. ___________ Greg SP2LIG |
| |
Electra | 21.11.2024 13:41:19 |
|
|