Opinie o Conspark Gdynia
sklep / serwis
Jak czyta, to dobrze - może wyciągnie jakieś wnioski, przez co kolejni klienci Con Spark nie będą musieli rozwijac "cnoty cierpliwości" ;-)

(podkreślam, ze chodzi o czas między dostarczeniem urządzenia a jego zdiagnozowaniem - pomijam tutaj czas oczekiwania na części)

Jestem z natury cierpliwy, nawet bardzo (praca w IT wymusza cierpliwosc i odpornosc na stres), ale bycie zbywanym potrafi mnie zirytowac.
Co innego, gdybym dostał czytelną informację typu "Pańskie radio zostanie zdiagnozowane za miesiąc" lub dostał informacje (dzisiaj), że "wstepnie zdiagnozowano to czy tamto, na dokladniejsza analize i naprawe potrzeba tyle a tyle" to jestem przekonany, ze firma dziala, zainteresowala sie sprawą itp.

Zbywanie poprzez "niech Pan zadzwoni za tydzien" + "a które to radio? aaa .. a co mu bylo?" (co rozmowe tel.) nie rokuje raczej na to, ze sprawa sie rozwija.

Oczekiwalem konkretnej informacji, dostawałem "zapchaj dziury", a tego nie lubię i nikomu nie życzę takiego traktowania.

PS: Kolega wyzej pisal, ze czekal na radio 2 miesiace - ok, widocznie radio nie bylo potrzebne. Mi jest potrzebne (narazie mam pozyczone, ale muszę oddac), poniewaz wykonujemy loty paralotniowe na lotnisku AZL przy ZG, przez co nasluch AM na 122.800 na to, co tam sie dzieje jest dla mnie niezbędny (dla bezpieczeństwa, separacji itp - my rozmawiamy w pasmie PMR). za 2 miesiace juz bedzie po sezonie na latanie, wiec wtedy mogloby sobie leżeć i dojrzewać gdzies na półce.


  PRZEJDŹ NA FORUM