Opinie o Conspark Gdynia
sklep / serwis
EPILOG

Dzis miła Pani z Con Spark zadzwoniła do mnie i poinformowała mnie, że Vx-6R został naprawiony (i po uiszczeniu opłaty za naprawę zostanie niezwłocznie wysłany).

W miłej rozmowie doszliśmy do porozumienia co do powodów zaistniałej sytuacji (rzeczywisty nawał pracy serwisowej w firmie, w szczególności napraw gwarancyjnych, które maja pierwszeństwo - jest to dla mnie zrozumiałe).

Zgodziliśmy sie co do tego, żeby pomyśleć o drobnej zmianie, która to pozwoli uniknąć takich sytuacji, np.: klient byłby informowany o przybliżonym terminie diagnozy produktu (nawet gdyby to był dlugi czas), przez co wiedziałby, że sprawy się mają dobrze i nie musiałby (jak tu Kolega wspomnial) "rozwijać cnotę cierpliwości".

Chylę czoła przed podejściem firmy, która w tej sytuacji według mnie zachowała sie profesjonalnie i jej podejscie przeszło moje oczekiwania.

Jestem przekonany, ze mój przypadek zdarzył sie incydentalnie, a cały szum wywołany przez moją osobę przyczyni sie na plus w postrzeganiu firmy Con Spark, która w sytuacji spornej potrafi zareagować właściwie.


  PRZEJDŹ NA FORUM