| |
RadioKF.PL | 21.01.2011 09:09:40 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 8 #634321 Od: 2009-11-17
| Przykro nam jest, że ma Pan takie zdanie o naszej firmie. Firma nasza nie wypiera się jednak odpowiedzialności z tytułu dostarczonego przez nas sprzętu. W dniu dzisiejszym przygotuję dla Pana specjalną instrukcję obsługi dla zasilacza, otrzyma Pan także kopię paragonu oraz przygotowaną na piśmie, kartę gwarancyjną. Mam nadzieję że Poczta Polska dostarczy to w jak najkrótszym terminie.
|
| |
Electra | 21.11.2024 13:40:46 |
|
|
| |
sp5twa | 21.01.2011 09:34:24 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Lodz JO91QT
Posty: 751 #634332 Od: 2010-10-20
| W takim razie to zmienia postać rzeczy, dziękuje bardzo za zainteresowanie. Instrukcje proszę sobie darować, nie chcę sprawiać kłopotu, chciałem jednak zauważyć problem. Zwracam uwagę, że na przykład w przypadku instrukcji montażu anteny byłoby to dość istotne. Dokumenty zakupu są jednak rzeczą dla mnie podstawową. _________________ 73 !!! Michał SP7TWA (ex SP5TWA) |
| |
RadioKF.PL | 21.01.2011 09:37:22 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 8 #634335 Od: 2009-11-17
| Jak napisałem wcześniej, paragon został włożony do wewnątrz opakowania. Być może wypadł gdzieś podczas transportu. Zasilacz jednak nie jest anteną i nie posiada elementów montażowych. |
| |
sq5str | 21.01.2011 14:23:08 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Piaseczno KO02MB
Posty: 281 #634479 Od: 2009-6-23
| "W dniu dzisiejszym przygotuję dla Pana specjalną instrukcję obsługi dla zasilacza", Super takie podejście rozumiem, a co z klientami kupującymi trx? np. ftm-350 czy także dostają instrukcję w języku polskim? _________________ Przemysław
|
| |
SP2LIG | 21.01.2011 14:44:16 |
Grupa: Użytkownik
QTH: GDYNIA
Posty: 13102 #634488 Od: 2009-3-16
| Od momentu wejścia Polski do UE wszeliki towar obcego pochodzenia powinien być wyposażony przy sprzedaży w instrukcję w j polskim.Jeżeli towar w chwili sprzedazy nie posiada instrukcji w j polskim należy go uważać za towar drugiego gatunku z odpowiednio obniżoną ceną.Żaden sklep łaski nie robi że dodaje instrukcję w polskim języku tylko kupujący nie zawsze ma wiedzę w tej kwestii.Życzę udanych zakupów. Pozdrawiam ___________ Greg,SP2LIG |
| |
LID | 21.01.2011 14:55:16 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 38 #634494 Od: 2010-9-9
| Koledzy nie ośmieszajcie się. Instrukcja do zasilacza dobre bueheh. Widzicie że gość sprowadza z zagranicy rozmaity sprzęt. Skąd miałby mieć do tego instrukcję po Polsku? Co z Was za krótkofalowcy? Jak złapiecie dxa na 14tce to będziecie go zmuszać do gadania po Polsku? Pamiętam że kiedyś czytanie instrukcji do trxa to było prawie jak obciach a dziś krótkofalowiec potrzebuje instrukcji do zasilacza. Prze jaja.
|
| |
SQ9MCS | 21.01.2011 15:24:30 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Kraków - KO00AC
Posty: 602 #634513 Od: 2008-7-29
| Problem tutaj nie polega na braku instrukcji w kwestii obsługi. Bardzo ładną informację dostaliśmy od Panów z UKE w czasie kontroli radiotelefonów. Otóż w przypadku nieszczęśliwego porażenia prądem z takiego przykładowo wspomnianego zasilacza. Brak instrukcji obsługi spowoduje poniesienie odpowiedzialności przez sprzedawcę na wskutek nie poinformowania klienta o prawidłowym użytkowaniu i niebezpieczeństwach. Zresztą wystarczy usiąść kilka wieczorów i instrukcja do trxa jest gotowa. Z zasilaczem będzie jeszcze krócej. Pozdrawiam _________________ PGA: KM01, LOC: KO00AC, QSX: 144.550MHz-FM, 3.581MHz-PSK31.
SPPA: MKM, EPC #3065 |
| |
sp5twa | 05.03.2011 08:26:16 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Lodz JO91QT
Posty: 751 #660097 Od: 2010-10-20
Ilość edycji wpisu: 3 | Ciąg dalszy. Pomimo deklaracji do dnia dzisiejszego nie otrzymałem dowodu sprzedaży lub jego kopii (choć jak pisałem nie było go w pudełku), karty gwarancyjnej - choć zgodnie z swoim własnym regulaminem sklep deklaruje udzielenie pisemnej gwarancji, o instrukcji w języku polskim nie wspomne. Moja ocena - nierzetelny sprzedawca i polecam rozwagę przy zakupach, aby nie mieć takich niespodzianek jak ja oraz totalnego lekceważenia kupującego (nie odpowiada na korespondencje w formie pisemnej). Bo nie wiadomo jak zachowa się sklep, gdy dojdzie do jakiś problemów ze sprzętem. Spodziewam się wielkiego oburzenia, ale zabawa i sprzęt krótkofalarski są na tyle drogie, że należy wymagać obsługi na odpowiednim poziomie stąd postanowiłem podzielić się swoim przykrym doświadczeniem.
Tak przy okazji - brak gwarancji na nowy sprzęt dla mnie nie jest błahostką. _________________ 73 !!! Michał SP7TWA (ex SP5TWA) |
| |
SQ7ACP | 29.03.2011 06:36:06 |
Grupa: Użytkownik
QTH: KO01am / Tomaszów Maz.
Posty: 1090 #673937 Od: 2009-12-30
| Serdecznie polecam zakupy w RadioKF.pl - miłe i profesjonalne podejście do klienta, zamawiałem towar którego nie było w sklepie, wpłaciłem pieniążki poczekałem i mam , sprzedawca mi go sprowadził chociaż żaden inny sklep nie chciał. Wysyłka ekspresowa , kontakt bardzo dobry. POLECAM ! _________________ Wykaz oddziałów OT PZK ułożonych numerycznie
Spis klubów, grup i stowarzyszeń krótkofalarskich w SP
Mapa klubów krótkofalarskich w SP
sq7acp.pl
FB:SQ7ACP
Pozdrawiam |
| |
sp5twa | 29.03.2011 09:35:21 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Lodz JO91QT
Posty: 751 #673967 Od: 2010-10-20
Ilość edycji wpisu: 4 | Otrzymałem dokumenty. Lepiej późno niż wcale.......
_________________ 73 !!! Michał SP7TWA (ex SP5TWA) |
| |
SP5QIR | 14.04.2011 09:37:15 |
Grupa: Użytkownik
QTH: SP, KO02DF
Posty: 1062 #683562 Od: 2009-8-31
Ilość edycji wpisu: 1 | Czasmi tak jest że trafi się uciążliwy klient, niekoniecznie sklep Ja kupowałem Trx w tym sklepie i jak większość kolegów jestem bardzo zadowolony z profesjonalnej obsługi. Czasami realizacja jest uzależniona od dostawcy o czym powinniśmy pamiętać, ale kontakt i informacja co się dzieje ok. Gorąco polecam ten sklep. _________________ Pzdr 73 de SP5QIR, Artur |
| |
Electra | 21.11.2024 13:40:46 |
|
|
| |
sp5twa | 14.04.2011 09:45:23 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Lodz JO91QT
Posty: 751 #683567 Od: 2010-10-20
Ilość edycji wpisu: 1 | Rozumiem, że uciążliwy klient to taki, który pragnie otrzymać gwarancję i dowód zakupu wraz z towarem. Widzę, że zakupy w radiokf to jakiś rodzaj nobilitacji i szczęściem każdego hamsa w Polsce jest zostawić tam swoją kasę. Zrobię tam jeszcze jakiś zakup, żeby przekonać się czy obsługa jest profesjonalna, może był to jednak jednorazowy przypadek. _________________ 73 !!! Michał SP7TWA (ex SP5TWA) |
| |
sp5px | 14.04.2011 10:21:22 |
Grupa: Użytkownik
QTH: radiowa pustynia
Posty: 964 #683580 Od: 2009-1-23
| sp5twa pisze:
Zrobię tam jeszcze jakiś zakup, żeby przekonać się czy obsługa jest profesjonalna, może był to jednak jednorazowy przypadek.
a jednak ciągnie do dobrego? Hi. _________________ Bernard SP5PX http://www.qrz.com/db/sp5px |
| |
darekmarta1975 | 27.04.2011 17:17:35 |
Grupa: Użytkownik
QTH: JO83PG
Posty: 149 #690494 Od: 2010-12-25
| A ja nie polecam brak jakichkolwiek odpowiedzi do dnia dzisiejszego a zadalem pytanie 2 tygodnie temu 2 maile na temat zakupu IC 7000. _________________ KENWOOD TS 2000 :) |
| |
usuniete3 | 27.04.2011 18:26:42 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 666 #690545 Od: 2009-8-29
UŻYTKOWNIK ZABLOKOWANY | darekmarta1975 Co to za opinia .E-mail mógł nie dotrzeć , znaleźć się w spamie itp. itd. Zadzwoń Pan nawiąż kontakt ,a później pisz opinię. |
| |
sp5twa | 27.04.2011 18:32:32 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Lodz JO91QT
Posty: 751 #690551 Od: 2010-10-20
| Ciekawe, moje maile też rzekomo nie dochodziły........ _________________ 73 !!! Michał SP7TWA (ex SP5TWA) |
| |
sp5px | 27.04.2011 18:39:05 |
Grupa: Użytkownik
QTH: radiowa pustynia
Posty: 964 #690555 Od: 2009-1-23
| ale to tyle roboty, aby zadzwonic widac sami telegrafisci/sms-owcy Hi nie chce im sie juz rozmawiac,
swoja droga dogadajcie sie na priv, moze macie tego samego providera mejlowego, ktorego umieszczono w spam liscie i nigdy nie beda dochodzily Wasze mejle. _________________ Bernard SP5PX http://www.qrz.com/db/sp5px |
| |
michu6 | 04.05.2011 11:04:22 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Katowice
Posty: 87 #693778 Od: 2011-1-13
| Witam
Wprawdzie jeszcze nic nie kupiłem w tym sklepie ale wydaje mi się ta oferta najbardziej podoba i jest przejrzysta. Co do cen rzeczywiście są niższe. Pozdrawiam _________________ sq6boh/9 Michał Yaesu FT 857D, FT 60, FT 8800R ATAS 120, NAGOYA NL-77BH |
| |
Cris131 | 04.07.2011 16:07:22 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 91 #727938 Od: 2011-3-10
| Ja tez nic nie kupilem ale.....uczucia mam mieszane ! Wyslalem dwa e-maile i raz dzwonilem z zapytaniem dlaczego na stronie sklepu nie moxna zobaczyc radiotelefonow firmy Icom chociaz w spisie jest ze sa i za kazdym razem tlumaczono mi ze strona jest uzupelniana. Oczywiscie podawano mi terminy kiedy bedzie juz gotowa. Niestety minelo ponad dwa tygodnie i nadal na stronie nie mozna zobaczyc urzadzen firmy Icom. W sumie sklep dziala na zasadzie.....mam radia ale nikt ich nie zobaczy i nikt ich nie kupi wiec mam pytanie.....po co taki sklep ? Pozdrawiam. Krzysztof |
| |
SP5PY | 07.07.2011 06:40:27 |
Grupa: Użytkownik
QTH: JO21ul
Posty: 852 #729762 Od: 2008-6-29
UŻYTKOWNIK ZABLOKOWANY | To znaczy że kolega kupuje radio za 10 klocków na podstawie obrazka? Pogratulować. _________________ '73 de Tomek Do... Or do not. There is no try - Master Yoda http://www.sp5py.pl http://www.PZK.info.pl http://www.sp5prf.pl http://ot37.pzk.org.pl 439.600MHz
|
| |
Electra | 21.11.2024 13:40:46 |
|
|