Opinie o RadioKF
sklep / serwis
Ciąg dalszy. Pomimo deklaracji do dnia dzisiejszego nie otrzymałem dowodu sprzedaży lub jego kopii (choć jak pisałem nie było go w pudełku), karty gwarancyjnej - choć zgodnie z swoim własnym regulaminem sklep deklaruje udzielenie pisemnej gwarancji, o instrukcji w języku polskim nie wspomne.
Moja ocena - nierzetelny sprzedawca i polecam rozwagę przy zakupach, aby nie mieć takich niespodzianek jak ja oraz totalnego lekceważenia kupującego (nie odpowiada na korespondencje w formie pisemnej). Bo nie wiadomo jak zachowa się sklep, gdy dojdzie do jakiś problemów ze sprzętem.
Spodziewam się wielkiego oburzenia, ale zabawa i sprzęt krótkofalarski są na tyle drogie, że należy wymagać obsługi na odpowiednim poziomie stąd postanowiłem podzielić się swoim przykrym doświadczeniem.

Tak przy okazji - brak gwarancji na nowy sprzęt dla mnie nie jest błahostką.


  PRZEJDŹ NA FORUM