| |
SQ7BCE | 05.11.2009 14:58:16 |
Grupa: Administrator
QTH: Kielce
Posty: 2174 #356292 Od: 2007-5-10
| Proszę o zamieszczanie opinii o jakości obsługi oraz ofercie RafioKF Warszawa.
http://radiokf.pl
_________________ Pozdrawiam |
| |
Electra | 30.01.2025 19:04:40 |
|
|
| |
sp1rfc | 05.11.2009 14:59:26 |
Grupa: Użytkownik
QTH: DOLICE
Posty: 99 #356293 Od: 2009-5-27
| Bardzo dobra polecam serdecznie. Szybko sprawnie i z rabatem. _________________ SP1RFC ---> SN1C Op. Szymon "Simon"
www.simonnn.wordpress.com |
| |
SQ4KBH | 05.11.2009 17:14:55 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Suwałki
Posty: 147 #356366 Od: 2009-9-4
Ilość edycji wpisu: 1 | Choć nie kupiłem w tej firmie niczego,nie podoba mi się jedna rzecz. Skoro firma jest zarejestrowana w Polsce,sprzedaje dla Polaków,to dlaczego informacje np o antenach (oczywiście nie wszystkich -część jest w j.polskim) są w j.angielskim? To,że spora część naszych kolegów włada tym językiem nie upoważnia tej firmy do maltretowania nas anglojęzycznymi treściami. Jak będę chciał poczytać po angielsku to wejdę sobie na GB lub USA i dowiem się tego samego. _________________ Marcin SQ4KBH
|
| |
SQ3OGP | 05.11.2009 18:02:32 |
Grupa: Użytkownik
QTH: JO81VQ
Posty: 1377 #356388 Od: 2009-5-25
| Szybko sprawnie i bezproblemowo załatwiłem zakupy u nich. _________________ Łukasz SQ3OGP http://www.qrz.com/db/sq3ogp |
| |
SQ7OTJ | 05.11.2009 20:00:41 |
Grupa: Użytkownik
QTH: JO91RR
Posty: 261 #356461 Od: 2008-8-24
Ilość edycji wpisu: 1 | Sklep nie posiada "zapasów magazynowych" sprzedawanego sprzętu. Radia są przez nich zamawiane dopiero po zakupie i przelaniu pieniędzy co wiąże się z co najmniej dwutygodniowym oczekiwaniem na sprzęt - przynajmniej tak było w moim przypadku. Kupiłem tam ic7000. Radio zamówiłem 24.09 i tego samego dnia przelałem na ich konto całą sumę. Przesyłka została do mnie wysłana 12.10. Sprzedawca skontaktował się ze mną po upływie wcześniej deklarowanego dziesięciodniowego terminu realizacji. Przeprosił za zwłokę próbując ją uzasadnić problemami z dostawcą, które nawiasem mówiąc nie muszą - moim zdaniem - obchodzić kupującego. W końcu jednak dobrze zapakowany sprzęt został mi dostarczony przez firmę kurierską. Resumując - mimo opóźnienia wrażenie mam pozytywne i być może coś jeszcze tam kupię. _________________ 73 - SQ7OTJ Robert
|
| |
sp5px | 05.11.2009 20:02:11 |
Grupa: Użytkownik
QTH: radiowa pustynia
Posty: 964 #356462 Od: 2009-1-23
Ilość edycji wpisu: 1 | chyba chodzi o www.radiokf.pl
Kiedy tylko pojawil sie na rynku, okazal sie praktycznie jedynym sklepem w ktorym dokonuje swych skromnych zakupow. Zawsze podczas zakupow - i niewazne, ze to jest wtyczka za 7 zloty, PA za 5 tys. czy duzy TRX, jestem obslugiwany przez sprzedawcow w sposob mozna rzec profesjonalny. Ogolnie zawsze mozna porozmawiac o rabatach i przy okazj dowiedziec sie wielu rzeczy co owocuje innym, przewaznie lepszym zakupem od planowanego. Hi.
Najwieksza zaleta terminowosc i rzetelnosc z jaka sie mozna spotkac w owym sklepie. Polecam.
Co do angielskiego, mi nie przeszkadza bo wole miec taniej i "po angielsku", a nie drozej i "po polsku". _________________ Bernard SP5PX http://www.qrz.com/db/sp5px |
| |
SQ5AAG | 07.11.2009 20:23:24 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 1624 #358286 Od: 2009-5-10
| Kupiłem w tym sklepie kilka rzeczy. TRX-y oraz akcesoria. Zawsze wszystko załatwione szybko profesjonalnie i sympatycznie. Pan Marek zawsze uśmiechnięty i gotowy doradzić. Kupowałem we wszystkich sklepach, które tu są zaopiniowane. Zdecydowanie w tym sklepie są najlepsze ceny. Że trzeba zaczekać!!!! Trudno, ale w moim przypadku zakup za kilka tyś PLN wart był czekania by zaoszczędzić 1/3 gotówki gdybym kupował w innym sklepie. ZDECYDOWANIE POLECAM.
|
| |
Janek_Wielgus | 17.11.2009 09:06:28 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 3 #366960 Od: 2009-11-17
Ilość edycji wpisu: 1 | Odwiedziłem "sklep", widziałem, wyszedlem zbulwersowany . Straciłem cenny czas..
Wypowiedzi jak powyżej, typu: "Kiedy tylko pojawil sie na rynku, okazal sie praktycznie jedynym sklepem ..." są niepoważne i wprowadzają forumowiczów w błąd.
Uważajcie, aby nie skończyć tak jak klienci Super Sklepu ten-tech, zresztą bardzo polecanego na tym forum.
|
| |
RadioKF.PL | 17.11.2009 10:15:22 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 8 #366988 Od: 2009-11-17
| Panie Wielgus,
Cóż to Pan widział takiego strasznego w naszej firmie ? Nasza firma prowadzi sklep internetowy, nie prowadzi sklepu stacjonarnego, o czym każdy z naszych klientów jest poinformowany. Żaden z naszych klientów, nigdy i nigdzie nie skarżył się także na to że zamówionego towaru nie otrzymał. Owszem, nie przeczę, zdarzają się czasem małe opóźnienia spowodowane przez firmy kurierskie.
Nie przypominam sobie aby Pan coś kupił u nas, więc jakie ma Pan prawo do wypowiadania się w tym temacie ? Skoro nie dokonał Pan zakupu u nas, co ma Pan do powiedzenia na temat cen, dostaw i poziomu obsługi oferowanego przez naszą firmę ? Rzucanie inwektyw w naszą stronę to jedyny cel jaki Pan sobie postawił - wnioskuje to z Pańskich wypowiedzi na tym forum.
Określanie naszej firmy w innym wątku jako "niby-firma" kwalifikuje się do skierowania przeciwko Panu sprawy o zniesławienie.
Nasza firma jest legalnie zarejestrowana, posiada siedzibę, telefon, numer NIP, REGON i zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej. Odprowadza także podatki do US, płaci składki na ZUS.
Kto dał Panu prawo do publicznego obrażania naszej firmy i zarzucania publicznie naszej firmie nieuczciwości, bez żadnego powodu ?
Klienci, którzy zakupili u nas sprzęt mogą zawsze się tutaj wypowiedzieć i takie komentarze będą zawsze podstawą do wyrobienia sobie opinii o naszej firmie.
|
| |
SQ9APD | 02.02.2010 21:36:44 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Kraków, KO 00 AC
Posty: 1600 #437993 Od: 2008-3-17
| Stosunkowo nie dawno zakupiłem antenę AMPRO-80 Moonraker'a. Przed zakupem upewniłem się u sprzedawcy czy oby jest to oryginalna antena (niektórzy na tym forum powątpiewali). Kontakt e-mail właściwie natychmiastowy, towar porządnie zapakowany, antena dotarła do mnie wciągu 3-4 dni. Generalnie polecam, a sam mam zamiar zakupić jeszcze parę rzeczy w tym sklepie. _________________ Pozdrawiam nasłuch: FM 145.550 MHz |
| |
SP5QWK | 03.02.2010 08:47:48 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Łowicz/Warszawa
Posty: 1084 #438863 Od: 2009-2-19
| Kupowałem akcesoria, radio. Warunki lepsze niż u innych dostawców, kontakt bardzo dobry. Z góry wiadomo ile co będzie kosztowało, oraz czas dostawy (nie tak jak np w realnym sklepie w Warszawie, gdzie na zamówioną rzecz trzeba czekać 2-3 tygodnie, a potem okazuje się, że jednak 3 miesiące, a często i dłużej, a cena znana po dostawie). _________________ Artur Łowicz JO92XC/ Warszawa KO02KF SR5UVA Team http://www.sr5uva.org/ http://sp5.jestok.com/ FM-Link Team: http://fm-link.pl/
|
| |
Electra | 30.01.2025 19:04:40 |
|
|
| |
SQ9APD | 27.04.2010 23:50:19 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Kraków, KO 00 AC
Posty: 1600 #525998 Od: 2008-3-17
| Jeszcze raz się okazało, że warto kupować w tym sklepie. Zamówiłem części do Yaesu. Miały być sprowadzone w ciągu 10 dni roboczych. I tu miła niespodzianka, bo paczkę otrzymałem po... 5 dniach. _________________ Pozdrawiam nasłuch: FM 145.550 MHz |
| |
sq6kix | 17.05.2010 22:43:51 |
Grupa: Użytkownik
QTH: JO90CI Kędzierzyn-Koźle
Posty: 12 #533651 Od: 2010-5-14
| Pozwolę sobie na zabranie głosu w sprawie w/w sprzedawcy. Moja małżonka zakupiła dla mnie w tej firmie sprzęt na UKF i jedyne co można powiedzieć to obsługa, kontakt jak i sposób przeprowadzenia transakcji na najwyższym poziomie. Zawsze służą pomocą - tak było przynajmniej w moim przypadku, a raczej mojej żony Z czystym sumieniem mogę polecić i wiem, że przyszłościowo jeszcze pewnie będę u nich robił zakupy jak tylko będą mieli to czego będę potrzebował |
| |
SP5PY | 24.05.2010 08:55:43 |
Grupa: Użytkownik
QTH: JO21ul
Posty: 852 #537481 Od: 2008-6-29
UŻYTKOWNIK ZABLOKOWANY | Ostatnie zakupy w radiokf.pl i w zasadzie same pozytywy. Akcesoria do omasztowania w dobrane do moich potrzeb mimo iż potrzeby zmieniały się dość dynamicznie. Wymiana bezproblemowa. Jeśli coś jest w magazynie, jest o tym informacja na stronie, jeśli nie ma-również. Kontakt z obsługą bezproblemowy, konkretny inie wymagający uporczywego dopominania się o swoje. O wszelkich zmianach statusu moich zamówień byłem informowany na bieżąco. Zamówione ft-950 w najlepszej cenie i w ciągu dwóch dni od dokonania przelewu było do odebrania w siedzibie firmy.
_________________ '73 de Tomek Do... Or do not. There is no try - Master Yoda http://www.sp5py.pl http://www.PZK.info.pl http://www.sp5prf.pl http://ot37.pzk.org.pl 439.600MHz
|
| |
sp5vr | 17.08.2010 00:24:45 |
Grupa: Użytkownik
QTH: KO02li
Posty: 405 #566765 Od: 2010-2-28
| Jakiś czas temu zmówiłem w sklepie przejściówkę do anteny Moonraker. Za dwa dni kurier przyniósł przesyłkę. Po rozpakowaniu okazało się, że nie taką jak zamawiałem. I co teraz...?! Lekko zdenerwowany zadałem pytanie sprzedawcy. I...następnego dnia miły Pan przywiózł mi zamawiany towar osobiście pod dom a przy okazji ucięliśmy sobie sympatyczną pogawędkę. Nie tego się spodziewałem. Pomijając slogany "klient nasz pan", konkurencję, prawa rynku itp. szczęka mi opadła. Myślałem, że takie rzeczy to tylko w E.... Ogromny szacunek! _________________ "Lepiej nic nie mówić i wydawać się głupim, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości" Mark Twain http://sp5vr.blogspot.com/ Krzysztof Warszawa
|
| |
sp5twa | 20.01.2011 20:08:51 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Lodz JO91QT
Posty: 751 #634169 Od: 2010-10-20
Ilość edycji wpisu: 1 | Czynię to niechętnie, ale moja cierpliwość się niestety wyczerpała. Postanowiłem zakupić zasilacz z oferty na stronie internetowej, która zresztą okazała się wirtualna. Ale to jakoś można przeżyć, bo to nic szczególnego. Kiedy w końcu otrzymałem przesyłkę (notabene po terminie na który umawiałem się z prowadzącym sklep) to poza zasilaczem nie otrzymałem nic:
- brak dowodu sprzedaży - brak gwarancji - instrukcja w języku hiszpańskim
Jeżeli tak samo wygląda sprawa z trancieverami czy też antenami to radzę dobrze zastanowić się przed zakupem.
Monitowałem, sprzedający nie odpowiada na maile. Widocznie jestem upierdliwym klientem, bo śmiem prosić o dowód sprzedaży i gwarancję na towar, który zakupiłem. Duże rozczarowanie, tym gorsze, że właściciel jest też krótkofalowcem. _________________ 73 !!! Michał SP7TWA (ex SP5TWA) |
| |
RadioKF.PL | 20.01.2011 21:13:55 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 8 #634201 Od: 2009-11-17
Ilość edycji wpisu: 1 | Hmm , to co Pan tutaj opisuje jest trochę dziwne. Zasilacz Nissei sprowadzaliśmy na Pańskie specjalne zamówienie. Owszem nastąpiło opóźnienie w dostawie, spowodowane trudnymi warunkami atmosferycznymi panującymi w całej Europie. Paragon fiskalny włożyliśmy do wewnątrz opakowania. Gwarancję ma Pan naklejoną na zasilacz, numer seryjny zasilacza znajduje się w naszej bazie. Nie rozumiem więc zarzutu braku gwarancji. Otrzymał Pan nie tyle instrukcję co opis funkcji zasilacza oraz deklarację CE producenta, zgadza się był on w jęz. hiszpańskim. Ale nie bardzo wiem co instrukcja w przypadku tego zasilacza miałaby zawierać ? Przycisk ON ustaw w pozycji ON lub OFF ? Informuję, że nie otrzymaliśmy od Pana żadnego maila, nie bardzo wiem gdzie Pan wysłał te maile, bo napewno nie do nas. Jeśli jak Pan twierdzi, nie otrzymał Pan odpowiedzi na rzekomo wysłanego maila, dlaczego nie skorzystał Pan z możliwości kontaktu telefonicznego ? |
| |
sp5twa | 20.01.2011 21:30:02 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Lodz JO91QT
Posty: 751 #634215 Od: 2010-10-20
Ilość edycji wpisu: 4 | Paragonu fiskalnego nie było wewnątrz opakowania, gdyby był nie zawracałbym sobie głowy tym postem. Na zasialaczu istotnie jest plomba gwarancyjna - nie słyszałem natomiast by nalepka o powierzchni mniejszej niż 1 cm2 miała wagę karty gwarancyjnej. Gwoli ścisłości - towar sprzedawany w Polsce powinien mieć instrukcję w języku polskim. Nawet jeśli jest to on i off, ale mniejsza z tym, istotnie nie jest to potrzebne.. Dziwne ja wysłałem dwa razy zwrotnie na potwierdzenie zamówienia nr 285, które od Was dostałem (29.12.2010 godz. 20.02 i 18.01.2011 godz.18.21. Przed zakupem jakoś nie było problemu z odbiorem maili. Przepraszam, ale co ma do tego forma kontaktu - słowo pisane jest najpewniejsze - przez telefon umawialiśmy się na termin dostawy i nie został on dotrzymany.
Ocenę postępowania sklepu pozostawiam kolegom na forum.
_________________ 73 !!! Michał SP7TWA (ex SP5TWA) |
| |
sq8bwh | 20.01.2011 22:38:44 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 557 #634234 Od: 2009-5-31
Ilość edycji wpisu: 1 | Dla mnie jest raczej pozytywna choć by ze względu na to że sklep publiczne na forum przedstawia swoje argumenty i nawet jeśli ma potknięcia to się oficjalnie do tego przyznaje a nie pozostawia tego bez echa siedząc jak mysz pod miotłą.. PS. nic nie kupowałem u nich i nic mnie nie wiąże z w/w sklepem.. _________________ ***** PZK |
| |
sp5twa | 21.01.2011 06:31:15 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Lodz JO91QT
Posty: 751 #634301 Od: 2010-10-20
| No cóz ja bynajmniej z poziomu obsługi nie jestem zadowolony. Ale widocznie nie miałem szczęścia tak jak koledzy powyżej. _________________ 73 !!! Michał SP7TWA (ex SP5TWA) |
| |
Electra | 30.01.2025 19:04:40 |
|
|