NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » INNE » PROŚBA O FACHOWĄ POMOC

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 2>>>    strony: [1]2

Prośba o fachową pomoc

  
SP6IWX
05.07.2014 21:03:22
poziom 5



Grupa: Użytkownik

QTH: Wałbrzych, JO80DS

Posty: 564 #1881634
Od: 2010-12-11
Koledzy informatycy pomóżcie proszę. Mój problem polega na tym, że ostatnio musiałem się wziąć za uporządkowanie mojego komputera i wyproszeniu nieproszonych gości, których jak się okazało było dość sporo, a ściślej biorąc było całkiem pokaźne stado trojanów. W trakcie sprzątania owej "stajni Augiasza" użyłem opcji sprawdzania dysku w poszukiwania błędów i po tej czynności pozostała mi irytująca pamiątka. Otóż zaznaczyłem obie opcje, tj. "Automatycznie napraw błędy systemu plików" i "Skanuj dysk i próbuj odzyskać uszkodzone sektory". System oczywiście wyświetlił komunikat o tym, że pełne sprawdzenie dysku będzie możliwe po restarcie komputera, ponieważ system musi uzyskać wyłączny dostęp do dysku C i od tego momentu zaczęły się schody. Otóż po restarcie komputera, w trakcie ładowania się Windowsów pojawił się niebieski ekran i komunikat:
Sprawdzanie systemu plików na C. System plików NTFS.
Nie można otworzyć woluminu do bezpośredniego dostępu.
Zakończono sprawdzanie dysku.
........

Niestety ten komunikat pojawia się przy każdym uruchomieniu kompa pan zielony. Próbowałem się go pozbyć, ale niestety bezskutecznie i dlatego wołam P O M O C Y !!!

-------------------
System: Windows XP Professional SP3
Antywirus: Ad Aware

_________________
Vy 73's es best DX
Wojtek SP6IWX ex SP6-3963
  
Electra25.11.2024 22:47:16
poziom 5

oczka
  
sp4msu
05.07.2014 21:33:32
poziom 6

Grupa: Użytkownik

QTH: KO12KR

Posty: 873 #1881661
Od: 2009-5-5
Zobacz F-8 czy się da , a i jaki to system XP ??? czy co ??
Wszystko sie da tyle że nerwów to trochę będzie kosztowało .
_________________
73 Rysiek
  
sp4msu
05.07.2014 21:37:51
poziom 6

Grupa: Użytkownik

QTH: KO12KR

Posty: 873 #1881665
Od: 2009-5-5
    EI3HMB pisze:

    Sprobuj zrobic pelne skanowanie dysku, mozliwe ze cos siedzi w takim miejscu ze sie opiera probom dostepu.. Jesli mozesz, wyjmij dysk i podlacz jako drugi do innego komputera (z programem antywirusowym) i zrob ponownie pelne skanowanie na wirusy, a potem dopiero naprawiaj system plikow. Pewnie tez przyda sie defragmentacja.


Jacek jeśli juz to czytaj .
On pisze ze niebieski ekran ma . to o skanowaniu może se zapomnieć , czyżby nie ????

_________________
73 Rysiek
  
SP6IWX
05.07.2014 21:48:01
poziom 5



Grupa: Użytkownik

QTH: Wałbrzych, JO80DS

Posty: 564 #1881676
Od: 2010-12-11
Obie te rzeczy, o których piszesz już robiłem i kilkakrotnie. Niestety nic to nie dało. Po zainstalowaniu Ad Aware. Pełne skanowanie musiałem wykonać kilkakrotnie, ponieważ po natrafieniu na pierwszego trojana program się zawieszał i wyłączał. Dopiero piąte lub szóste uruchomienie wykonało pełny skan wszystkich dysków (partycji).
Po którymś ze skanów komunikat zniknął ale oprócz tego zniknął również AutoCAD 2010. Niestety zachciało mi się sprawdzić błędy na dysku i komunikat wrócił, AutoCAD - nie, ale to nie problem zainstaluję go ponownie.
Pytanie gdzie siedzi instrukcja wykonująca sprawdzanie dysku. WinThruster i CCleaner nie znajdują błędów w rejestrze, a przynajmniej takich związanych z uruchamianiem checkdiska, a to zapewne on usiłuje ciągle sprawdzać dysk.
Narazie nie mam możliwości podpięcia dysku do innego kompa. Spróbuję odpalić Windowsy z płyty CD. Może to pozwoli usunąć ten błędny wpis.
_________________
Vy 73's es best DX
Wojtek SP6IWX ex SP6-3963
  
SP6IWX
05.07.2014 21:51:16
poziom 5



Grupa: Użytkownik

QTH: Wałbrzych, JO80DS

Posty: 564 #1881680
Od: 2010-12-11


Ilość edycji wpisu: 2
Koledzy,
w pierwszym poscie, pod kreską napisałem: Windows XP Professional SP3.
Niebieski ekran i ten irytujący komunikat znika po kilkunastu sekundach i komp pracuje normalnie.
_________________
Vy 73's es best DX
Wojtek SP6IWX ex SP6-3963
  
sp4msu
05.07.2014 21:52:38
poziom 6

Grupa: Użytkownik

QTH: KO12KR

Posty: 873 #1881681
Od: 2009-5-5
[quote=SP6IWX]Obie te rzeczy, o których piszesz już robiłem i kilkakrotnie. Niestety nic to nie dało. Po zainstalowaniu Ad Aware. Pełne skanowanie musiałem wykonać kilkakrotnie, ponieważ po natrafieniu na pierwszego trojana program się zawieszał i wyłączał. Dopiero piąte lub szóste uruchomienie wykonało pełny skan wszystkich dysków (partycji).
Po którymś ze skanów komunikat zniknął ale oprócz tego zniknął również AutoCAD 2010. Niestety zachciało mi się sprawdzić błędy na dysku i komunikat wrócił, AutoCAD - nie, ale to nie problem zainstaluję go ponownie.
Pytanie gdzie siedzi instrukcja wykonująca sprawdzanie dysku. WinThruster i CCleaner nie znajdują błędów w rejestrze, a przynajmniej takich związanych z uruchamianiem checkdiska, a to zapewne on usiłuje ciągle sprawdzać dysk.
Narazie nie mam możliwości podpięcia dysku do innego kompa. Spróbuję odpalić Windowsy z płyty CD. Może to pozwoli usunąć ten błędny wpis.[/quot

Spróbuj , jeśli wejdziesz w tryb awaryjny to może zrób przywracanie systemu z daty wcześniejszej .
i jak sie uruchomi to juz nic nie kombinuj .
a może juz robiłeś .

_________________
73 Rysiek
  
SQ5TDZ
05.07.2014 21:59:07
poziom 4

Grupa: Użytkownik

QTH: Warka

Posty: 288 #1881684
Od: 2013-2-16
nie wiem czy masz oryginał ale jeśli tak zrób opcję naprawy tak jak byś chciał zainstalować system(włóż płyę do napędu ) prawdopodobnie program usunął zbyt wiele plików systemowych i czegoś mu teraz brakuje
_________________
Andrzej SQ5TDZ
Log4Om v.2.FlDigi.Jtdx
Kenwood Ts590sg + Hex-Beam + 2 Dipole 80m,40m
  
sp4msu
05.07.2014 22:15:46
poziom 6

Grupa: Użytkownik

QTH: KO12KR

Posty: 873 #1881699
Od: 2009-5-5
    SQ5TDZ pisze:

    nie wiem czy masz oryginał ale jeśli tak zrób opcję naprawy tak jak byś chciał zainstalować system(włóż płyę do napędu ) prawdopodobnie program usunął zbyt wiele plików systemowych i czegoś mu teraz brakuje


I bardzo słuszna uwaga , ale z tą naprawą to też nie zawsze wychodzi .
I za drugim napraw , znaczy za drugim pytaniem , w innym razie d.....pa zimna .
Jak masz inny komputer to skopiuj to co Ci potrzebne i se głowy nie zawracaj .
Rysiek



_________________
73 Rysiek
  
sq9mda
05.07.2014 22:17:21
poziom 6



Grupa: Użytkownik

Posty: 1551 #1881701
Od: 2008-12-1
Pomóc pewnie nie pomogę, ale napiszę jak u mnie skończyła się podobna awaria. Po kilkukrotnym "niebieskim alercie" mogłem uruchomić komp tylko w trybie awaryjnym. Nie bawiąc się już w jakiekolwiek naprawy, zrobiłem archiwizację danych (co zajęło mi 12 godzin) i zrobiłem reset. Komp już nie wstał. Nie dało się postawić nowego systemu z partycji ratunkowej, ani też z płyt ratunkowych, ani też z osobnej płyty z systemem. Nie można było przeprowadzić formatowania ani żadnej innej operacji na dysku. Dopiero po kilku godzinach szukania na forach specjalistycznych, doczytałem że można spróbować procedury "zerowania" dysku twardego (o ile nie jest uszkodzony) I to pomogło, ale "zerowanie" usuwa wszystkie dane z dysku (ale naprawdę) A potem już z górki, nowy system z netu, aktywacja przez telefon na podstawie klucza z nalepki na obudowie.
Robert
Ps. Mój system to Win7
_________________
Pozdrawiam
Sq9mda Robert
  
sp4msu
05.07.2014 22:32:08
poziom 6

Grupa: Użytkownik

QTH: KO12KR

Posty: 873 #1881703
Od: 2009-5-5
1. Zerowanie dysku spowoduje bezpowrotną utratę danych
To co Ty wydumał ???
Znaczy zerowanie Format .
Tak czytam i ni grooma nie widze .
Aż dopiero Ty żeś mnie oświecił .

_________________
73 Rysiek
  
sq9mda
05.07.2014 22:37:13
poziom 6



Grupa: Użytkownik

Posty: 1551 #1881707
Od: 2008-12-1


Ilość edycji wpisu: 1
    sp4msu pisze:

    1. Zerowanie dysku spowoduje bezpowrotną utratę danych
    To co Ty wydumał ???
    Znaczy zerowanie Format .
    Tak czytam i ni grooma nie widze .
    Aż dopiero Ty żeś mnie oświecił .


Poczytaj np tu http://forum.purepc.pl/topic/307714-uszkodzone-sektory-bledy-odczytu-naprawa-dysku/
Kilka dni poświęciłem na uratowanie dysku więc wiem co piszę.
Robert
Edit.
Formatowanie nie usuwa danych z dysku.
_________________
Pozdrawiam
Sq9mda Robert
  
Electra25.11.2024 22:47:16
poziom 5

oczka
  
sp4msu
05.07.2014 22:41:46
poziom 6

Grupa: Użytkownik

QTH: KO12KR

Posty: 873 #1881708
Od: 2009-5-5
[quote=EI3HMB]
    sp4msu pisze:

      EI3HMB pisze:

      Sprobuj zrobic pelne skanowanie dysku, mozliwe ze cos siedzi w takim miejscu ze sie opiera probom dostepu.. Jesli mozesz, wyjmij dysk i podlacz jako drugi do innego komputera (z programem antywirusowym) i zrob ponownie pelne skanowanie na wirusy, a potem dopiero naprawiaj system plikow. Pewnie tez przyda sie defragmentacja.


    Jacek jeśli juz to czytaj .
    On pisze ze niebieski ekran ma . to o skanowaniu może se zapomnieć , czyżby nie ????


No dlatego trzeba wyjac dysk i podlaczyc do innego kompa... czytaj.. wesoły[/quote]

o tym to nawet małe dzieci wiedzą .
a Ty chcesz żeby twoje było na wierzchu .

_________________
73 Rysiek
  
sp4msu
05.07.2014 22:43:40
poziom 6

Grupa: Użytkownik

QTH: KO12KR

Posty: 873 #1881710
Od: 2009-5-5

Robert wcale mnie do czytania .
Ale nie ma tu reguły .
Jak chcesz prowadzić dyskusje to zapraszam .
A , tu na forum to tylko o GDYBANIE .

_________________
73 Rysiek
  
sq6kby
05.07.2014 22:52:18
poziom 2

Grupa: Użytkownik

QTH: Syców JO81UH

Posty: 81 #1881713
Od: 2014-4-12
Rozwiązanie problemu kolegi SP6IWX?
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1670188.html
  
sq9mda
05.07.2014 22:56:27
poziom 6



Grupa: Użytkownik

Posty: 1551 #1881717
Od: 2008-12-1
    sp4msu pisze:


    Robert wcale mnie do czytania .
    Ale nie ma tu reguły .
    Jak chcesz prowadzić dyskusje to zapraszam .
    A , tu na forum to tylko o GDYBANIE .


Ja nie gdybam, opisałem tylko swój problem i sposób naprawy. Użyłem do tego programu MHDD. I tyle w temacie.
Robert
_________________
Pozdrawiam
Sq9mda Robert
  
sp4msu
05.07.2014 22:56:30
poziom 6

Grupa: Użytkownik

QTH: KO12KR

Posty: 873 #1881718
Od: 2009-5-5
Pisał i napisał że ma niebieski EKRAN
WIĘC skoro takie co czy , cuś jest to system się nie Uruchomi , więc po co pisać po raz kolejny DURNOTY , czy nie tak ?????
_________________
73 Rysiek
  
SP6IWX
05.07.2014 22:58:20
poziom 5



Grupa: Użytkownik

QTH: Wałbrzych, JO80DS

Posty: 564 #1881720
Od: 2010-12-11
Pliki z danymi mam na innych partycjach w związku z tym formatując dysk C nie tracę danych. Ale szczerze mówiąc perspektywa instalowania wszystkiego od początku raczej mnie nie rajcuje, ale cóż jeżeli nie będzie innego wyjścia trzeba będzie, zakląwszy szpetnie, wziąć się za robotę.
_________________
Vy 73's es best DX
Wojtek SP6IWX ex SP6-3963
  
SP6IWX
05.07.2014 23:01:20
poziom 5



Grupa: Użytkownik

QTH: Wałbrzych, JO80DS

Posty: 564 #1881723
Od: 2010-12-11

I to jest podpowiedź. Jeśli zadziała to będę Ci winien flaszkę jakiegoś dobrego preparatu do "czyszczenia styków" aniołek
_________________
Vy 73's es best DX
Wojtek SP6IWX ex SP6-3963
  
sp4msu
05.07.2014 23:02:43
poziom 6

Grupa: Użytkownik

QTH: KO12KR

Posty: 873 #1881729
Od: 2009-5-5
No właśnie , odpal w awaryjnym , co powie , bez tekstowego
o tym właśnie pisałem

_________________
73 Rysiek
  
sp4msu
05.07.2014 23:04:34
poziom 6

Grupa: Użytkownik

QTH: KO12KR

Posty: 873 #1881737
Od: 2009-5-5
Tu już zdurnieć można , bo nie wiadomo czy system padł czy dysk .


_________________
73 Rysiek
  
Electra25.11.2024 22:47:16
poziom 5

oczka

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 2>>>    strony: [1]2

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » INNE » PROŚBA O FACHOWĄ POMOC

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

TestHub.pl - opinie, testy, oceny