Prośba o fachową pomoc
[quote=SP6IWX]Obie te rzeczy, o których piszesz już robiłem i kilkakrotnie. Niestety nic to nie dało. Po zainstalowaniu Ad Aware. Pełne skanowanie musiałem wykonać kilkakrotnie, ponieważ po natrafieniu na pierwszego trojana program się zawieszał i wyłączał. Dopiero piąte lub szóste uruchomienie wykonało pełny skan wszystkich dysków (partycji).
Po którymś ze skanów komunikat zniknął ale oprócz tego zniknął również AutoCAD 2010. Niestety zachciało mi się sprawdzić błędy na dysku i komunikat wrócił, AutoCAD - nie, ale to nie problem zainstaluję go ponownie.
Pytanie gdzie siedzi instrukcja wykonująca sprawdzanie dysku. WinThruster i CCleaner nie znajdują błędów w rejestrze, a przynajmniej takich związanych z uruchamianiem checkdiska, a to zapewne on usiłuje ciągle sprawdzać dysk.
Narazie nie mam możliwości podpięcia dysku do innego kompa. Spróbuję odpalić Windowsy z płyty CD. Może to pozwoli usunąć ten błędny wpis.[/quot

Spróbuj , jeśli wejdziesz w tryb awaryjny to może zrób przywracanie systemu z daty wcześniejszej .
i jak sie uruchomi to juz nic nie kombinuj .
a może juz robiłeś .


  PRZEJDŹ NA FORUM