| |
sp7ukl | 15.04.2014 11:40:10 |
Grupa: Użytkownik
QTH: JO91RR37NB, Łódź
Posty: 2756 #1815063 Od: 2008-9-11
| SQ6GIT pisze: Ale jako sprzedawca przyjmujesz od wszystkich i oddajesz do producenta? Czy tylko od tych, co u Ciebie kupili?
Cześć, produkty pochodzące z mojej dystrybucji sa oznaczone - nie potrzebuję dokumentu zakupu aby to stwierdzić. Poza tym jest jeszcze karta gwarancyjna z datą jej wystawienia co rozwiązuje problem. Odpowiadając na Twoje pytanie - do serwisu gwarancyjnego tylko to co kupione u mnie, do pogwarancyjnego wszystko. _________________ Cezary sp7ukl (ex sp2ukl) Sklep dla krótkofalowców: https://www.HamRadioShop.pl Autoryzowany dystrybutor Nagoya, AnyTone, Baofeng, Zastone, Wouxun, TYT ---------------- "Alea iacta est" |
| |
Electra | 27.11.2024 15:03:11 |
|
|
| |
sp9uxy | 15.04.2014 12:15:20 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Gliwice
Posty: 2075 #1815089 Od: 2009-8-25
| Ja zawsze proszę o fakturę jak kupuję urządzenie powyżej 100zł, mam prawo to biorę. Czy zawsze na wszystko musi być racjonalne wytłumaczenie? |
| |
sp7ukl | 15.04.2014 12:36:50 |
Grupa: Użytkownik
QTH: JO91RR37NB, Łódź
Posty: 2756 #1815099 Od: 2008-9-11
| ok - dziękuję - szukałem właśnie racjonalnego wyjaśnienia - teraz widzę, że go zwyczajnie nie ma. Proszę o zamnknięcie tematu.
Swoją drogą przydała by się mozliwość zamknięcia tematu przez jego autora, żeby nie prosic każdorazowo o to adminów. _________________ Cezary sp7ukl (ex sp2ukl) Sklep dla krótkofalowców: https://www.HamRadioShop.pl Autoryzowany dystrybutor Nagoya, AnyTone, Baofeng, Zastone, Wouxun, TYT ---------------- "Alea iacta est" |
| |
HekTor | 15.04.2014 14:21:50 |
Grupa: Użytkownik
QTH: KO13AE
Posty: 513 #1815289 Od: 2009-9-3
| Witajcie Zacni Koledzy,
Króciuteńko spróbuje odnieść się do pytań: - UUO okazała się stosownym dokumentem, - nie widziałem niczego zdrożnego ani mi uwłaczającego w Jej pytaniach, - UUO wiedziała na czym polegają prawa krótkofalowca konstruktora, - nie miałem też ani instrukcji, schematu ani nawet manuala do okazywanych urządzeń, - mnie nie interesował jakoś wcale zegarek UUO, nie wpadłem na to... :-))), - mniemam, że UUO a ja na pewno doskonale odróżniamy róznice między radiostacją a zegarkiem, - w protokole nie wzmiankowano o braku czy też posiadaniu takich dokumentów, Uważam, że faktura jest wręcz niezbędna w wielu sytuacjach, np. ubezpieczeniach. To jest bardzo racjonalne podejście dla ustalenia wartości przedmiotu obrotu, handlu, wymiany, darowizny itp-itd..
Serdecznie pozdrawiam - Henryk SP4CMW _________________ ex SP37215 |
| |
SP9ANC | 15.04.2014 22:12:06 |
Grupa: Użytkownik
QTH: JO90NE / APRS
Posty: 104 #1815935 Od: 2011-11-3
| sp7ukl pisze:
ok - dziękuję - szukałem właśnie racjonalnego wyjaśnienia - teraz widzę, że go zwyczajnie nie ma. Proszę o zamnknięcie tematu.
Swoją drogą przydała by się mozliwość zamknięcia tematu przez jego autora, żeby nie prosic każdorazowo o to adminów.
Teraz juz wiem jak zdenerwowac sprzedawce, czesto to stosuje jak parkuje samochodem na chodnikowym parkingu typu 5 PLN/h na kilka chwil. Jestem gotow zaplacic za dwie godziny z gory ale na FV, najczesciej parkuje za darmo. Przyjacielu nie rozumie jaki jest problem z wystawieiem tej FV na zakup czegokolwiek za kilkadziesiat czy kilkaset PLN .... Przeciez "KLIENT TO TWOJ PAN" placi i zada. Koszty papieru, tonera i tak wpadna Ci w koszty, napisz ze co dziesiaty artykul bedzie z 10% rabatem co dwudziesty z 15% na paragonie tego nie napiszesz... bo miejsca malo. Kiedys prowadzac dzialalnosc (15 lat temu)kazdy klient dostawal FV czy chcial czy nie... Pozdrawiam _________________ I tylko na to wszystko czasu brak.... Pozdrawiam Robert
|
| |
sq6ade | 15.04.2014 22:25:49 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Wrocław (Breslau) Party-n
Posty: 15172 #1815952 Od: 2008-3-21
| Nie pojmuję tych żali sprzedawcy. Może je wyjaśni dokładniej ?. Dziś ciężko cokolwiek sprzedać a jak duża sprzedaż to tym bardziej nie pojmuję. Taki sprzedawca (mało chodliwych artykułów - "radyjka i osprzęt") powinien się cieszyć że wystawia dużo dokumentów sprzedaży a jak ich ma za dużo to się znajdzie pomoc.
_________________ Wiosna się budzi w całej naturze Witana rzewnym słowików pieniem, W zielonym gaju, ponad strumieniem, Kwitną prześliczne dwie róże.
|
| |
SP9ANC | 15.04.2014 23:27:52 |
Grupa: Użytkownik
QTH: JO90NE / APRS
Posty: 104 #1815998 Od: 2011-11-3
| sp7ukl pisze:
Odpowiadając na Twoje pytanie - do serwisu gwarancyjnego tylko to co kupione u mnie, do pogwarancyjnego wszystko.
Absatrachujac od glownego tematu to dlaczego tak jest ze naprawiasz tylko "swoje" sprzedane urzadzenia? pewnie odbywa sie to na zasadzie wymiany. (znam to z autopsji, ciagle mam nowe urzadzenie bo sa wymieniane i z 2-letnia gwarancja) Autoryzacja na sprzedaz i serwis powinna obejmowac caly rynek no chyba ze jestem "starej daty" _________________ I tylko na to wszystko czasu brak.... Pozdrawiam Robert
|
| |
sq6ade | 15.04.2014 23:48:26 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Wrocław (Breslau) Party-n
Posty: 15172 #1816005 Od: 2008-3-21
| sq9anc pisze: sp7ukl pisze:
Odpowiadając na Twoje pytanie - do serwisu gwarancyjnego tylko to co kupione u mnie, do pogwarancyjnego wszystko.
Absatrachujac od glownego tematu to dlaczego tak jest ze naprawiasz tylko "swoje" sprzedane urzadzenia? pewnie odbywa sie to na zasadzie wymiany. (znam to z autopsji, ciagle mam nowe urzadzenie bo sa wymieniane i z 2-letnia gwarancja) Autoryzacja na sprzedaz i serwis powinna obejmowac caly rynek no chyba ze jestem "starej daty"
Złośliwy wpis - taka chłodna analiza i wynik jej.
Cezary sprzedaje to co zamówił z Chin i tylko na to co sprzedał w SP daje gwarancję. Nikt nie ma "autoryzacji" na "radyjka" z Chin. _________________ Wiosna się budzi w całej naturze Witana rzewnym słowików pieniem, W zielonym gaju, ponad strumieniem, Kwitną prześliczne dwie róże.
|
| |
sp7ukl | 15.04.2014 23:48:37 |
Grupa: Użytkownik
QTH: JO91RR37NB, Łódź
Posty: 2756 #1816006 Od: 2008-9-11
| Robert - to bardzo proste - umowa z producentami obejmuje NAPRAWĘ (bardzo rzadko) wymianę urządzeń z oficjalnego importu i dystrybucji - a że zaopatruję cały kraj, to wiekszość urządzeń i task trafia do mojego (nieprzepracowanego) serwisu. Jeśli ktoś sam sobie sprowadza sprzęt, to i sam go serwisuje (we własnym zakresie) - tak jest na całym rynku - nie tylko radiowym ale i np. samochodowym - sprzęt pochodzi z poza UE, więc czegoś takiego jak gwarancja EU nie ma.
_________________ Cezary sp7ukl (ex sp2ukl) Sklep dla krótkofalowców: https://www.HamRadioShop.pl Autoryzowany dystrybutor Nagoya, AnyTone, Baofeng, Zastone, Wouxun, TYT ---------------- "Alea iacta est" |
| |
sp7ukl | 15.04.2014 23:53:02 |
Grupa: Użytkownik
QTH: JO91RR37NB, Łódź
Posty: 2756 #1816007 Od: 2008-9-11
| sq6ade pisze:
Nie pojmuję tych żali sprzedawcy. Może je wyjaśni dokładniej ?. Dziś ciężko cokolwiek sprzedać a jak duża sprzedaż to tym bardziej nie pojmuję. Taki sprzedawca (mało chodliwych artykułów - "radyjka i osprzęt") powinien się cieszyć że wystawia dużo dokumentów sprzedaży a jak ich ma za dużo to się znajdzie pomoc.
Nie o to chodzi - pytałem, bo ostatnio nasilił się trend brania FV przez osoby orywatne - byłe zwyczajnie ciekaw czy czegoś nie przeoczyłem związanego - jak mi już koledzy wyjaśnili - np. z ubezpieczeniami. Swoją drogą to muszą być ciekawe towarzystwa ubezpieczeniowe - ubezpieczam i firmę, i mieszkanie ( z "zawartością") i choć miałem ostanio "zdarzenie", to nikt nie wołał ode mnie dokumentów - wystarczyło oświadczenie o wartości "ubytków".
Już zupełnie na marginesie - nie sprzedaję radyjek - chętnych do kupna radyjek odsyłam do sklepu ze sprzetem na 11m _________________ Cezary sp7ukl (ex sp2ukl) Sklep dla krótkofalowców: https://www.HamRadioShop.pl Autoryzowany dystrybutor Nagoya, AnyTone, Baofeng, Zastone, Wouxun, TYT ---------------- "Alea iacta est" |
| |
SP2LTR | 15.04.2014 23:53:28 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Kuj.-pomorskie
Posty: 493 #1816008 Od: 2009-3-26
| sp7ukl pisze:
a że zaopatruję cały kraj, to wiekszość urządzeń i task trafia do mojego (nieprzepracowanego) serwisu.
ojoj, chyba warto trochę rozwiać te dość wysokie chmurki Poza Tobą jest kilku dużych dystrybutorów tego sprzętu w naszym kraju i nie mówię tu o zwykłych sklepach _________________ Pozdrawiam Jarek http://www.qrz.com/db/SP2LTR
DUŻO FAJNYCH OGŁOSZEŃ KF / CB: >>>>>http://www.cb-radio.com.pl<<<<< |
| |
Electra | 27.11.2024 15:03:11 |
|
|
| |
sq6ade | 16.04.2014 00:01:13 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Wrocław (Breslau) Party-n
Posty: 15172 #1816013 Od: 2008-3-21
| SP2LTR pisze: sp7ukl pisze:
a że zaopatruję cały kraj, to wiekszość urządzeń i task trafia do mojego (nieprzepracowanego) serwisu.
ojoj, chyba warto trochę rozwiać te dość wysokie chmurki Poza Tobą jest kilku dużych dystrybutorów tego sprzętu w naszym kraju i nie mówię tu o zwykłych sklepach
Kol. LTR - trzymaj się tematu - zawsze naciskasz na to - czyż nie ?
Cezary - "radyjko" to nie tylko CB ale i transilwerek _________________ Wiosna się budzi w całej naturze Witana rzewnym słowików pieniem, W zielonym gaju, ponad strumieniem, Kwitną prześliczne dwie róże.
|
| |
sp7ukl | 16.04.2014 00:33:36 |
Grupa: Użytkownik
QTH: JO91RR37NB, Łódź
Posty: 2756 #1816026 Od: 2008-9-11
| sq6ade pisze: Cezary - "radyjko" to nie tylko CB ale i transilwerek
Tego jeszcze nie słyszałem - dobre- musze zapamiętac.
Co do innych dystrybutorów - masz rację - wiem o nich - nie wchodzimy sobię w drogę, częstokroć pomagamy - ot takie (trochę niepolskie) podejście. _________________ Cezary sp7ukl (ex sp2ukl) Sklep dla krótkofalowców: https://www.HamRadioShop.pl Autoryzowany dystrybutor Nagoya, AnyTone, Baofeng, Zastone, Wouxun, TYT ---------------- "Alea iacta est" |
| |
SP9ANC | 16.04.2014 01:35:41 |
Grupa: Użytkownik
QTH: JO90NE / APRS
Posty: 104 #1816038 Od: 2011-11-3
| sp7ukl pisze:
Robert - to bardzo proste - umowa z producentami obejmuje NAPRAWĘ (bardzo rzadko) wymianę urządzeń z oficjalnego importu i dystrybucji - a że zaopatruję cały kraj, to wiekszość urządzeń i task trafia do mojego (nieprzepracowanego) serwisu. Jeśli ktoś sam sobie sprowadza sprzęt, to i sam go serwisuje (we własnym zakresie) - tak jest na całym rynku - nie tylko radiowym ale i np. samochodowym - sprzęt pochodzi z poza UE, więc czegoś takiego jak gwarancja EU nie ma.
Jednak pomimo mlodego wieku jestem "starej daty" pracowalem kilkanscie lat w autoryzowanych serwisach i naprawialismy wszystkie produkty danej marki, bez znaczenia czy pochodzily z zagranicy, czy sprzedal je "kowalski czy nowak" mozna powiedziec ze sztuka jest sztuka, platnikiem byl producent danej marki. Troche nie rozumie jak to teraz wyglada takie czasy. Widac to po ogloszeniach jedynych autoryzowanych sprzedawcow i serwisantow danej marki jest kilku... to jakas paranoja. Jeden jest jeden. Na jakich zasadach podpisuje sie takie umowy, (autoryzacja to pakiet, pelna dokumentacja, wsparcie techniczne itd,itp...) teraz to chyba zakup kontenera (ilosc)jest warukiem autoryzacji Pytalem "naszych" autoryzowanych handlowcow z serwisem czy maja pojecie o upgrade poczciwego TS570 do wersji DG robili wielkie oczy, przeciez ten TRX juz nie jest w produkcji....o co pytam, moze trzeba kupic 590-tke...rece opadaja, "My" w Serwisie zarabialismy krocie na obsludze "dziadkow".....Ale czasy chyba sie zmienily _________________ I tylko na to wszystko czasu brak.... Pozdrawiam Robert
|
| |
SQ6GIT | 16.04.2014 13:42:01 |
Grupa: Użytkownik
QTH: JO80TU
Posty: 406 #1816390 Od: 2014-1-1
Ilość edycji wpisu: 3 | sp7ukl pisze:
Cześć, produkty pochodzące z mojej dystrybucji sa oznaczone - nie potrzebuję dokumentu zakupu aby to stwierdzić. Poza tym jest jeszcze karta gwarancyjna z datą jej wystawienia co rozwiązuje problem. Odpowiadając na Twoje pytanie - do serwisu gwarancyjnego tylko to co kupione u mnie, do pogwarancyjnego wszystko.
No to nie jest to starndardem w Polsce, prawda? Wiekszosc sprzedawcow wymaga faktury/paragonu, itp. Wg mnie faktura lepsza, bo jak zgubie paragon, to jestem na nielasce Sprzedawcy - uzna albo i nie. Zas jak jest FV, to moge poprosic o duplikat kiedy chce i mam dowod zakupu odzyskany. Paragon to niestety jak w czarna dziure - przepadlo. PS. Nie ukrywam, ze nie czuje sie komfortowo slyszac lub widzac, ze Sprzedawca kwestionuje moja decyzje i/lub jej logike. Nic mu do tego, z jakich powodow chce FV. To taka informacja zwrotna dla Ciebie, od niejako potencjalnego klienta... _________________ siemdiesiat tri de SQ6GIT 145.550 / SOTA http://sq6git.blogspot.com | http://twitter.com/sq6git |
| |
sp7ukl | 16.04.2014 14:05:31 |
Grupa: Użytkownik
QTH: JO91RR37NB, Łódź
Posty: 2756 #1816422 Od: 2008-9-11
| A od kiedy nie mozna otrzymac kopii paragonu? Przecież kasy fiskalne oferuja taką mozliwość - wystarczy dobra wola sprzedającego. _________________ Cezary sp7ukl (ex sp2ukl) Sklep dla krótkofalowców: https://www.HamRadioShop.pl Autoryzowany dystrybutor Nagoya, AnyTone, Baofeng, Zastone, Wouxun, TYT ---------------- "Alea iacta est" |
| |
VSS | 16.04.2014 14:10:01 |
Grupa: Użytkownik
QTH: POZnan*
Posty: 3899 #1816427 Od: 2009-12-24
|
której czasem brakuje... _________________ Artur VSS https://sp3vss.eu PZK - Piraci Z Karaibów
Udostępniający link nie odpowiada z automatu za treść: https://tiny.pl/tqrng http://hudoc.echr.coe.int/eng?i=001-187930
|
| |
SQ6GIT | 16.04.2014 14:14:55 |
Grupa: Użytkownik
QTH: JO80TU
Posty: 406 #1816429 Od: 2014-1-1
| sp7ukl pisze:
A od kiedy nie mozna otrzymac kopii paragonu? Przecież kasy fiskalne oferuja taką mozliwość - wystarczy dobra wola sprzedającego.
Nie spotkalem sie jeszcze i pierwsze slysze o takiej mozliwosci. Natomiast znacznie czesciej widzialem w swoich doswiadczeniach zadowolonego z siebie sprzedawce, ze znalazl mozliwosc nieuwzglednienia reklamacji... _________________ siemdiesiat tri de SQ6GIT 145.550 / SOTA http://sq6git.blogspot.com | http://twitter.com/sq6git |
| |
sp7ukl | 16.04.2014 14:22:07 |
Grupa: Użytkownik
QTH: JO91RR37NB, Łódź
Posty: 2756 #1816436 Od: 2008-9-11
| Zdecydowanie zmień sprzedawców - i Tobie, i im wyjdzie to na zdrowie. A kopia paragonu to na prawdę żaden kłopot. _________________ Cezary sp7ukl (ex sp2ukl) Sklep dla krótkofalowców: https://www.HamRadioShop.pl Autoryzowany dystrybutor Nagoya, AnyTone, Baofeng, Zastone, Wouxun, TYT ---------------- "Alea iacta est" |
| |
SQ8OQE | 16.04.2014 14:23:42 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 1074 #1816438 Od: 2013-4-8
| Właściwe Rozporządzenie Ministra Finansów wręcz nie dopuszcza stworzenia i wydania kopii paragonu - jedyna kopia jaka istnieje to ta na rolce kopii której wydawać nie wolno albo od niedawna 'kopia elektroniczna'. Można wygenerować raport szczegółowy z kasy i wyciąć z rolki odpowiedni paragon - ale nie jest to ani kopa ani duplikat.
pozdrawiam _________________ Tomek SQ8OQE |
| |
Electra | 27.11.2024 15:03:11 |
|
|