NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » INNE » FAKTURA DLA OSOBY PRYWATNEJ

Przejdz do dołu strony<<<Strona: 3 / 3    strony: 12[3]

Faktura dla osoby prywatnej

  
sp7ukl
16.04.2014 14:59:12
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Użytkownik

QTH: JO91RR37NB, Łódź

Posty: 2707 #1816456
Od: 2008-9-11
Hmm, sam nie raz korzystałem z takiej mozliwosci np w hipermarkecie - na kasie nie wydrukował się paragon (papier się zaciął) i otrzymałem wydrukowaną kopię w BOK-u
_________________
Cezary sp7ukl (ex sp2ukl)
Sklep dla krótkofalowców: https://www.HamRadioShop.pl
Autoryzowany dystrybutor Nagoya, AnyTone, Baofeng, Zastone, Wouxun, TYT
----------------
"Alea iacta est"
  
Electra28.04.2024 19:37:35
poziom 5

oczka
  
SQ6GIT
16.04.2014 16:39:29
poziom 5



Grupa: Użytkownik

QTH: JO80TU

Posty: 406 #1816515
Od: 2014-1-1
    sp7ukl pisze:

    Zdecydowanie zmień sprzedawców - i Tobie, i im wyjdzie to na zdrowie.
    A kopia paragonu to na prawdę żaden kłopot.

Jestem zadowolonym z większości swoich sprzedawców, ńie wiem czemu miałbym ich zmieniać.

Możesz rozwinąć myśl, że im (dotychczasowym) to też wyjdzie na zdrowie? Chciałbym dokładnie wiedzieć, co i dlaczego masz na myśli.
Z góry dziękuję.
_________________
siemdiesiat tri de SQ6GIT
145.550 / SOTA
http://sq6git.blogspot.com | http://twitter.com/sq6git
  
sp7ukl
16.04.2014 17:36:57
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Użytkownik

QTH: JO91RR37NB, Łódź

Posty: 2707 #1816545
Od: 2008-9-11
No cóż, pisałeś o sprzedawcach, którzy starali się wykrecić od napraw gwarancyjnych, narzekałeś na paragony.

Dla mnie podstawą jest zadowolenie i satysfakcja klienta z dokonanych wyborów podczas zakupu - bo ten zadowolony wart jest kilku kolejnych klientów.
Jeden niezadowolony klient potrafi popsućc skutecznie mozolnie budowane zaufanie klientów do mnie jako sprzedawcy.
Może dlatego, że to moja firma, może dlatego że firmuję to własnym znakiem, a może dlatego, że tak mnie nauczono w domu - a może wszystko po trochu.

Pracowałem chwilę w firmie, w której "nawijano klientowi makaron na uszy" i wypuszczano ze zbędnym sprzętem z kredytem na ten sprzęt - mierziło mnie to. Wiem - to amerykańskie metody urabiania klienta - ale inteligentny klient drugi raz do takiego sklepu nie przyjdzie po zorientowaniu się, że padł ofiarą manipulacji (to odpowiednie słowo) sprzedawcy.

Wolę aby klient nic nie kupił niż wyszedł i był rozczarowany z dokonanych zakupów - nic na siłę.

Na marginesie - dodaj może imię w stopce.
_________________
Cezary sp7ukl (ex sp2ukl)
Sklep dla krótkofalowców: https://www.HamRadioShop.pl
Autoryzowany dystrybutor Nagoya, AnyTone, Baofeng, Zastone, Wouxun, TYT
----------------
"Alea iacta est"
  
sp3qfe
16.04.2014 17:54:57
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Użytkownik

QTH: JO92he

Posty: 5098 #1816557
Od: 2009-11-11
    sp7ukl pisze:

    wystarczy dobra wola sprzedającego.


Jeżeli kupujący nie ma paragonu (np.zgubił, zniszczył etc.), to dlaczego sprzedawca ma mu wydać kopię paragonu i na jakiej podstawie? A jak klienta nie pamięta?

Choć masz rację w sklepach dbających o klienta, jeśli sprzedawca pamięta nawet jak przez mgłę klienta to idzie mu na rękę, nawet bez paragonu.... wówczas muszę przyznać z przyjemnością się tam wraca.
_________________
Armand, SP3QFE, (SWL: SP3 27 235)
PS. Z osobami, które nie chcą mi się przedstwić (nawet prywatnie) i "ukrywają swoja toższamość" nie dyskutuję. Nie chcesz publicznie, to przedstaw się poza forum.

Do U want to be HAM? Remember: Play fair on the air.
  
SP9O
16.04.2014 18:02:26
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Użytkownik

QTH: `A-ów`

Posty: 3699 #1816566
Od: 2008-9-26
W 2007r. kupiłem TV paragon dałem do książki,książkę do pudełka i mimo ciemnego miejsca po tylu latach widoczność w 25% jest,do gwarancji 2letniej wytrzymał.
_________________
Kenwood,Icom,Yaesu: 1980r.--2005r.Pierwsza klasa.
Mariusz// VY 73 ALL


  
SQ8OQE
16.04.2014 18:49:40
poziom 6

Grupa: Użytkownik

Posty: 1074 #1816625
Od: 2013-4-8
    sp7ukl pisze:

    Hmm, sam nie raz korzystałem z takiej mozliwosci np w hipermarkecie - na kasie nie wydrukował się paragon (papier się zaciął) i otrzymałem wydrukowaną kopię w BOK-u


Taka sytuacja jak piszesz nie może nastąpić z punktu widzenia ordynacji podatkowej. Jeśli kasa nie wygenerowała paragonu (z dowolnego powodu) to sprzedaży nie ma - jeśli kasjer pobierze pieniądze i wyda towar a nie wręczy klientowi paragonu to popełnia przestępstwo karne skarbowe (art 62 kks). Nie wiem jak to robią markety - możliwe, że jest jakaś furtka prawna, ale nie wyobrażam sobie sytuacji, żeby market fiskalizował sprzedaż dwukrotnie - w BOKu (gdzie paragon wydrukował się na kasie fiskalnej) i w kasie (gdzie paragon się nie wydrukował bo się zaciął papier - ale fiskalizacja nastąpiła).
_________________
Tomek SQ8OQE
  
sp7ukl
16.04.2014 19:17:32
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Użytkownik

QTH: JO91RR37NB, Łódź

Posty: 2707 #1816666
Od: 2008-9-11
Nie fiskalizuje dwukrotnie - w kasie fiskalnej jest opcja - wydrukuj kopię paragonu - to nie jest ponowne fiskalizowanie tej samej sprzedaży.
Na tak wydrukowanym "dokumencie" jest napisane "kopia paragonu".
_________________
Cezary sp7ukl (ex sp2ukl)
Sklep dla krótkofalowców: https://www.HamRadioShop.pl
Autoryzowany dystrybutor Nagoya, AnyTone, Baofeng, Zastone, Wouxun, TYT
----------------
"Alea iacta est"
  
sp7ukl
16.04.2014 19:30:02
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Użytkownik

QTH: JO91RR37NB, Łódź

Posty: 2707 #1816693
Od: 2008-9-11


Ilość edycji wpisu: 1
Trochę z przerażeniem przeczytałem wasze priv-y.
Doliczanie opłat za płatność karta kredytową, nie wydawanie paragonów przez duże i znane firmy - przyznam, że mi się to w głowie nie mieści. To się nadaje do jakiegoś programy typu UWAGA albo innej sprawy dla reportera.

Klient przychodzi - ustalamy cenę niezależnie od sposobu płatności (prowizja od płatności czy to kartą, paypal-em czy innymi przelewami elektronicznymi to moje a nie klienta zmartwienie).

Jeden z Was mi napisał, ze zaproponowanu Mu fv zamiast paragonu - ale sprzedając osobie fizycznej i tak trzeba NAJPIERW wystawic paragon, a dpoiero do niego fv.
Nie chciano, bo pobrano prowizję za płatność kartą - a tego nie można ująć nijak na paragonie.

Sam padłem 2 dni temu ofiarą takiego działania - kupiłem silnik do wiertarki bosch - wybrałem płatność oferowanym systemem multiprzelewów (specjalnie nie podaję nazwy) a sklep doliczył mi "prowizję" za płatność elektroniczną.
Nastepnym razem u nich nie kupię.
_________________
Cezary sp7ukl (ex sp2ukl)
Sklep dla krótkofalowców: https://www.HamRadioShop.pl
Autoryzowany dystrybutor Nagoya, AnyTone, Baofeng, Zastone, Wouxun, TYT
----------------
"Alea iacta est"
  
SP5TZY
16.04.2014 19:50:31
poziom 5

Grupa: Użytkownik

QTH: Warszawa

Posty: 784 #1816714
Od: 2011-9-30
Cezary,

gratuluję podejścia do klienta, które prezentujesz :-).
Ale jak sam piszesz, doświadczyłeś różnych hmmm... "ciekawych" rozwiązań anty klienckich.
ja nawet jestem w stanie zrozumieć, że np. mała firma nie chce ponosić kosztów (dość wysokich)
obsługi kart elektronicznych. Ale w takim wypadku, ja oczekiwałbym informacji takiej:
- cena towaru: xxxPLN
- przy płatności gotówką (cash ;-)) -n% :-)
Niby to samo, ale dla mnie o wiele bardziej elegancko :-).
A nie w ostatniej chwili dowiaduję się, że... tak ta cena podana na stronie (etykiecie) to tylko prz\y płatności gotówką, a jeśli karta to np. +2,5% więcej...

Pozdrawiam świątecznie,
Jurek, SP5TZY
_________________
Jurek, SP5TZY
  
sp3qfe
16.04.2014 20:32:53
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Użytkownik

QTH: JO92he

Posty: 5098 #1816774
Od: 2009-11-11
To o czym Jurku napisałeś o podawaniu innej ceny przy rożnych formach płatności, spotykam już od kilku lat w wielu sklepach internetowych. Niestety jest też i wiele takich sprzedawców co nie podają opłat "ukrytych" za płatność lub odbiór/dostarczenie towaru. Są też tacy co preferuję TYLKO płatność gotówką przy odbiorze u kuriera, a nie przyjmują przedpłat (bo za dużo mają z tym pracy????).
_________________
Armand, SP3QFE, (SWL: SP3 27 235)
PS. Z osobami, które nie chcą mi się przedstwić (nawet prywatnie) i "ukrywają swoja toższamość" nie dyskutuję. Nie chcesz publicznie, to przedstaw się poza forum.

Do U want to be HAM? Remember: Play fair on the air.
  
SP5TZY
16.04.2014 21:06:21
poziom 5

Grupa: Użytkownik

QTH: Warszawa

Posty: 784 #1816817
Od: 2011-9-30
Armandzie,

tak jak piszesz... Wg mnie wynika to z ogólnej niskiej kultury niestety ;-). Podejście typu: lepiej jak mam niższą cenę, jak klient się już pojawi, to może "łyknie" towar nawet gdy się dowie, że musi dopłacić za to czy za tamto... A jak wyjdzie, no trudno, będzie następny. Kilku sklepom sugerowałem takie bardziej eleganckie (wg. mnie ;-)) rozwiązanie, które nie zwiększa im kosztów, ale tylko kiwali głowami, a efekt żaden ;-).

No ale nie tylko w sklepach mamy informację "pisaną czcionka 4 pkt." ;-).

Pozdrawiam świątecznie,
Jurek, SP5TZY
_________________
Jurek, SP5TZY
  
Electra28.04.2024 19:37:35
poziom 5

oczka

Przejdz do góry strony<<<Strona: 3 / 3    strony: 12[3]

  << Pierwsza     < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » INNE » FAKTURA DLA OSOBY PRYWATNEJ

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

TestHub.pl - opinie, testy, oceny