Faktura dla osoby prywatnej
    sp7ukl pisze:

    Robert - to bardzo proste - umowa z producentami obejmuje NAPRAWĘ (bardzo rzadko) wymianę urządzeń z oficjalnego importu i dystrybucji - a że zaopatruję cały kraj, to wiekszość urządzeń i task trafia do mojego (nieprzepracowanego) serwisu.
    Jeśli ktoś sam sobie sprowadza sprzęt, to i sam go serwisuje (we własnym zakresie) - tak jest na całym rynku - nie tylko radiowym ale i np. samochodowym - sprzęt pochodzi z poza UE, więc czegoś takiego jak gwarancja EU nie ma.

Jednak pomimo mlodego wieku jestem "starej daty" pracowalem kilkanscie lat w autoryzowanych serwisach i naprawialismy wszystkie produkty danej marki, bez znaczenia czy pochodzily z zagranicy, czy sprzedal je "kowalski czy nowak" mozna powiedziec ze sztuka jest sztuka, platnikiem byl producent danej marki. Troche nie rozumie jak to teraz wyglada takie czasy. Widac to po ogloszeniach jedynych autoryzowanych sprzedawcow i serwisantow danej marki jest kilku... to jakas paranoja. Jeden jest jeden. Na jakich zasadach podpisuje sie takie umowy, (autoryzacja to pakiet, pelna dokumentacja, wsparcie techniczne itd,itp...) teraz to chyba zakup kontenera (ilosc)jest warukiem autoryzacjilol Pytalem "naszych" autoryzowanych handlowcow z serwisem czy maja pojecie o upgrade poczciwego TS570 do wersji DG robili wielkie oczy, przeciez ten TRX juz nie jest w produkcji....o co pytam, moze trzeba kupic 590-tke...rece opadaja, "My" w Serwisie zarabialismy krocie na obsludze "dziadkow".....Ale czasy chyba sie zmienily


  PRZEJDŹ NA FORUM