| |
sp2qou | 23.05.2012 11:33:09 |
Grupa: Użytkownik
QTH: IO91TV - Luton UK
Posty: 335 #944565 Od: 2008-11-4
| Witam Mam pytanie. Szukałem opinii natemat anteny Atas. Niestety mało ich jest. Co możecie o nich powiedzieć. Zastosowanie. Mobilne. Dużo czasu w podróży. Multi pasmowa antena. _________________ Teraz kupuje na www.gieldakrotkofalarska.pl |
| |
Electra | 28.11.2024 06:45:59 |
|
|
| |
sp9hqi | 23.05.2012 11:55:04 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Marek Bielsko-Biała
Posty: 538 #944573 Od: 2008-9-18
| Antena tania nie jest więc i popularność w Polsce mała. Osobiście gdybym miał w aucie FT-857 to bym się zastanowił czy nie warto do bagażnika wrzucić FC-40 i do tego podłączyć jakiś dłuższy pręt antenowy (2 do 2.5m) z zaadaptowanej anteny CB. Strojenie w takim układzie byłoby znacznie szybsze a i jak zakoszą antenę to mniejsza strata. FC-40 z Atasem jest porównywalna cenowo a do tego jak się znudzi w aucie to i na bazie się przyda. |
| |
SP2QBI | 23.05.2012 11:58:38 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Hiszpania, Valladolid
Posty: 121 #944577 Od: 2009-4-16
| Ja mam ATAS-120 i na bazie się gorzej sprawuje niż zwykły dipol na 14Mhz. W sierpniu bede jechł autem do Polski mam nadzieje ja zamontować w aucie zobaczymy jak bedzie w trasie sie spisywać.
_________________ Tomasz SP2QBI EA1IHV www.codificauto.es www.allprog.es
|
| |
ei4jt | 23.05.2012 12:10:28 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Irlandia
Posty: 48 #944589 Od: 2011-3-2
| sp2qou pisze:
Witam Mam pytanie. Szukałem opinii natemat anteny Atas. Niestety mało ich jest. Co możecie o nich powiedzieć. Zastosowanie. Mobilne. Dużo czasu w podróży. Multi pasmowa antena.
Witam, Miałem Atas 120, pracowała z IC 706 MK2G. Dwa lata temu jeździłem po Europie przez miesiąc z tym sprzętem. Sprawowała się super. Do niej najlepiej dokupić mały kontroler połączony z radiem i dopasowywuje się ona w trakcie jazdy autem do min SWR.( nie jest to zalecane w trakcie jazdy ale można). Miałem ją na dachu Toyoty Avensis na podstawie magnetycznej o 3-ch magnesach o śr. ok 10 cm każdy. Nie było problemu z jazdą w Niemczech na autostradzie z prędkością 200 km/H. Polecam ją chociaż jest troche droga. Pozdr. 73' Wiesław.
_________________ 73 ! Pozdrawiam Wiesław EI4JT ( SP8NFA ) TRX TS 570 D, ATU MFJ 945E, GG 765737
|
| |
SP2QBI | 23.05.2012 12:18:00 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Hiszpania, Valladolid
Posty: 121 #944594 Od: 2009-4-16
| Nie wiedziałem ze ta antena wspułpracuje z Icom-em _________________ Tomasz SP2QBI EA1IHV www.codificauto.es www.allprog.es
|
| |
sp8gcb | 23.05.2012 12:30:05 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Lublin
Posty: 70 #944601 Od: 2011-9-18
| Ja mam od 6-7 lat Atas-100. Na wakacyjne wyjazdy montuję ją do kampera, a na co dzień sterczy na balkonie. Z anteną współpracuje Yaesu FT-100D. Jestem z tego zestawu zadowolony i mam miłe doświadczenia. Słyszałęm że 120 jest gorsza pomimo tego że to nowsza konstrukcja ale testować nie miałem okazji. Atasa100 mogę polecić. Nie jest tania ale jako samochodówka bardzo dobra a i jako "balkonówka" jest do przyjęcia. _________________ Vy'73 Robert SP8GCB
Yaesu FT-100D + ATAS100; ICOM IC-7000 + IT-100 & CG-3000; Yaesu FT-90R; Yaesu FT-51R; Yaesu VX-2; Motorola GP380; Yaesu VR-5000; ICOM PCR1000; Alan-1; Sony ICF-SW100; SDR-FunCube Dongle Pro Plus; AirNav RadarBox; Fax207; Alan 28; Midland Alan 44; Stabo Twinstar; |
| |
usuniety | 23.05.2012 15:14:55 |
Grupa: Użytkownik
QTH: JO90FC
Posty: 420 #944677 Od: 2011-5-23
UŻYTKOWNIK ZABLOKOWANY | ei4jt pisze: sp2qou pisze:
Witam Mam pytanie. Szukałem opinii natemat anteny Atas. Niestety mało ich jest. Co możecie o nich powiedzieć. Zastosowanie. Mobilne. Dużo czasu w podróży. Multi pasmowa antena.
Witam, Miałem Atas 120, pracowała z IC 706 MK2G. Dwa lata temu jeździłem po Europie przez miesiąc z tym sprzętem. Sprawowała się super. Do niej najlepiej dokupić mały kontroler połączony z radiem i dopasowywuje się ona w trakcie jazdy autem do min SWR.( nie jest to zalecane w trakcie jazdy ale można). Miałem ją na dachu Toyoty Avensis na podstawie magnetycznej o 3-ch magnesach o śr. ok 10 cm każdy. Nie było problemu z jazdą w Niemczech na autostradzie z prędkością 200 km/H. Polecam ją chociaż jest troche droga. Pozdr. 73' Wiesław.
Szanowny Panie Kolego Jam mam na podstawie własnego doświadczenia mieszane uczucia co do jazdy z wielkimi szybkościami mobilem na którego dachu jest "patyk' W moim przypadku był to "patyk" dł. ok 135 cm. Używałem swego czasu anteny Sirio DV-27 zamontowaną zaraz za przednia szybą, zamiast fabrycznej antenki na dachu Renault 19 Chamade. Moje doznania kiedy moją Szamadą na Gierkówce rozpędzałem się do 120-140 km/godz. Efekt akustyczny był taki jakbym odrzutowcem "zapychał" Drgania z patyka DV przeniesione na dach mobila dawały odczucia jakby cały dach miał sie za chwilę usamodzielnić od reszty mobila. Na dodatek przegub tuż nad izolatorem choć solidnie skręcony i miał ząbkowaną kostrukcję, naporu "ciętego" powietrza nie wytrzymywał i kładł się do tyłu na dach. Od razu zajefajne efekty akustyczne ustawały co było sygnałem aby nie brać "gruchy" do łapy i nie naciskać PTT. Być może mały patyk na trzech magnesach na dachu, choć wpadnie w wibracje przy dużych szybkościach, nie przeniesie tych wibracji w takim stopniu jak długi patyk mocowany jedo puktowo. Wiem jedno. Gdyby DVkę sztywno zamocować, to przy szybkości 200km/godz wygnie się w łuk albo sie "usamodzielni" Wiele anten w opisie konstruktora, podaje odporność na maksymalną szybkość wiatru. I nie ma znaczenia czy wiatr jest "naturalny" czy wywołany efektem pędzącego mobila z szybkością 200km/godz. W naturze "wiaterek" o szybkości 200km/godz występuje raczej sporadycznie w naszych strefach geograficznych. A jak juz wystąpi to niszczy wszystko dokumentnie HI I na koniec. Ktoś może powiedzieć. Ale ja sobie mały patyczek multibandowy zastosuję. To ja na to ? A jaką sprawność przy niższych częśtotliwościach sie uzyska. Usilnie proszę aby moich dywagacji nie brać jako złośliwość starego pierdziela. Ja się tylko podzieliłem moim skromniutkim doświadczeniem i odczuciami towarzyszącymi tym doświadczeniom, moim doświadczeniom które nie muszą być obiektywne bo to 20 lat temu było HI Kłaniam się wszystkim a szczególnie tym którzy wożą na dachach swoich mobili "jakieś patyki" _________________ Życie nie powinno być podróżą do grobu, w trakcie której tracimy czas na to, aby dotrzeć do niego cało i zdrowo, z atrakcyjnym, dobrze zachowanym ciałem. Znacznie lepiej poruszać się po tej drodze z piwem i chipsami w ręku, z dużą ilością seksu i nad grób dotrzeć wycieńczonym i zużytym, ale z okrzykiem: Było warto! Stanisław Rybnik SP9-5094KA |
| |
sq5hue | 23.05.2012 16:56:54 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Warszawa - KO02LE
Posty: 139 #944734 Od: 2010-3-24
| Witam ATAS 120 jest zbytnio drogi zastanów się nad anteną WA27, na 12m i 10m polecam, albo jakieś AMPRO to zależy jakie pasmo Ciebie interesuje _________________ Sebastian SQ5HUE |
| |
ei4jt | 23.05.2012 16:58:38 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Irlandia
Posty: 48 #944735 Od: 2011-3-2
| sp8gcb pisze:
Ja mam od 6-7 lat Atas-100. Na wakacyjne wyjazdy montuję ją do kampera, a na co dzień sterczy na balkonie. Z anteną współpracuje Yaesu FT-100D. Jestem z tego zestawu zadowolony i mam miłe doświadczenia. Słyszałęm że 120 jest gorsza pomimo tego że to nowsza konstrukcja ale testować nie miałem okazji. Atasa100 mogę polecić. Nie jest tania ale jako samochodówka bardzo dobra a i jako "balkonówka" jest do przyjęcia.
Koledzy, jeżeli miałbym doradzać jaka antene wybrać do samochodu na KF to trzeba zastanowić się jak ta antena ma być używana. Niema to nic wspólnego ze sprawnością bo i tak trzeba stroić to na najmniejsze SWR w paśmie ( czy automatycznie czy ręcznie ) ale tylko chodzi o wygodę przechodzenia z pasma na pasmo. W ruchu miejskim i po dużych aglomeracjach ( Śląsk, Trójmiasto itd. ) kiedy jeździ się zwykle w korkach taka Atas 120 jest idelana. Natomiast przy większych prędkościach wygina się ( część górna anteny dł. ok. 1 m ) praktycznie do poziomu tak jak pisze kolega wcześniej. Ja ostatnio zamontowałem na klapie bagażnika Opla Omega antenę Watson wielopasmową przełączaną zworkami na jej długości i z wysuwanym promiennikiem. Wadą jest to że za każdym razem kiedy trzeba zmienić pasmo to trzeba się zatrzymać i przełączyć zworkę i zmienić dł. promiennika. Zaletą jest to że antena jest zamontowana na stałe do karoserii samochodu i dobrze pracuje. Jest sztywna i nie wygina się w trakcie jazdy. Nie pamiętam typu ale łatwo takie anteny znaleźdź w Google. Jadąc kiedyś autostradą z Dublina do Limerick w Irlandi miałem łączność ze stacjami z VK(Australia) z raportami 55. Inną sprawą jest że za kierownicą jak się prowadzi to lepiej zajmować się autem i drogą a nie gadaniem przez radio. Wiem co mówię bo jeżdże po drogach różnych krajów od 1976 roku. To tyle, życze dobrego wyboru. Może to jakoś pomoże w wyborze anteny 73's Wiesław
_________________ 73 ! Pozdrawiam Wiesław EI4JT ( SP8NFA ) TRX TS 570 D, ATU MFJ 945E, GG 765737
|
| |
sp8gcb | 23.05.2012 17:05:22 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Lublin
Posty: 70 #944736 Od: 2011-9-18
| Faktycznie promiennik atasa jest "miękki". U mnie na kamperku dawała radę ale ja nie szleję. Uprawiam turystykę i moja średnia prędkość to ok. 70km/h. Przyznam że faktycznie już podczas tych prędkości dawało się odczuć "pracę mechaniczną" anteny na KF. Ale było to jeszcze powiedzmy do przyjęcia. Jednak przypuszczam, że przy większych prędkościach praca była by niemożliwa... ale to są jedynie moje domniemania ponieważ nie miałem okazji sprawdzić. I tak powiem szczerze, że zazwyczaj z radia korzystałem na postojach i przypadki rozmów w trakcie jazdy były jednostkowe i sporadyczne. Pomimo wszystko ja polecam tą antenę. Przede wszystkim komfort używania. Nie trzeba koło niej skakać i operować manualnie. Skuteczność jak na mobila dobra. _________________ Vy'73 Robert SP8GCB
Yaesu FT-100D + ATAS100; ICOM IC-7000 + IT-100 & CG-3000; Yaesu FT-90R; Yaesu FT-51R; Yaesu VX-2; Motorola GP380; Yaesu VR-5000; ICOM PCR1000; Alan-1; Sony ICF-SW100; SDR-FunCube Dongle Pro Plus; AirNav RadarBox; Fax207; Alan 28; Midland Alan 44; Stabo Twinstar; |
| |
ei4jt | 23.05.2012 17:17:22 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Irlandia
Posty: 48 #944740 Od: 2011-3-2
Ilość edycji wpisu: 1 | ei4jt pisze: sp8gcb pisze:
Ja mam od 6-7 lat Atas-100. Na wakacyjne wyjazdy montuję ją do kampera, a na co dzień sterczy na balkonie. Z anteną współpracuje Yaesu FT-100D. Jestem z tego zestawu zadowolony i mam miłe doświadczenia. Słyszałęm że 120 jest gorsza pomimo tego że to nowsza konstrukcja ale testować nie miałem okazji. Atasa100 mogę polecić. Nie jest tania ale jako samochodówka bardzo dobra a i jako "balkonówka" jest do przyjęcia.
Koledzy, jeżeli miałbym doradzać jaka antene wybrać do samochodu na KF to trzeba zastanowić się jak ta antena ma być używana. Niema to nic wspólnego ze sprawnością bo i tak trzeba stroić to na najmniejsze SWR w paśmie ( czy automatycznie czy ręcznie ) ale tylko chodzi o wygodę przechodzenia z pasma na pasmo. W ruchu miejskim i po dużych aglomeracjach ( Śląsk, Trójmiasto itd. ) kiedy jeździ się zwykle w korkach taka Atas 120 jest idelana. Natomiast przy większych prędkościach wygina się ( część górna anteny dł. ok. 1 m ) praktycznie do poziomu tak jak pisze kolega wcześniej. Ja ostatnio zamontowałem na klapie bagażnika Opla Omega antenę Watson wielopasmową przełączaną zworkami na jej długości i z wysuwanym promiennikiem. Wadą jest to że za każdym razem kiedy trzeba zmienić pasmo to trzeba się zatrzymać i przełączyć zworkę i zmienić dł. promiennika. Zaletą jest to że antena jest zamontowana na stałe do karoserii samochodu i dobrze pracuje. Jest sztywna i nie wygina się w trakcie jazdy. Nie pamiętam typu ale łatwo takie anteny znaleźdź w Google. Jadąc kiedyś autostradą z Dublina do Limerick w Irlandi miałem łączność ze stacjami z VK(Australia) z raportami 55. Inną sprawą jest że za kierownicą jak się prowadzi to lepiej zajmować się autem i drogą a nie gadaniem przez radio. Wiem co mówię bo jeżdże po drogach różnych krajów od 1976 roku. To tyle, życze dobrego wyboru. Może to jakoś pomoże w wyborze anteny 73's Wiesław
Przykładowa antena Watson : http://www.radioworld.co.uk/catalog/watson_multi-ranger-200_10-band_mobile_antenna-p-6787.html
_________________ 73 ! Pozdrawiam Wiesław EI4JT ( SP8NFA ) TRX TS 570 D, ATU MFJ 945E, GG 765737
|
| |
Electra | 28.11.2024 06:45:59 |
|
|
| |
sp2qou | 23.05.2012 17:43:38 |
Grupa: Użytkownik
QTH: IO91TV - Luton UK
Posty: 335 #944747 Od: 2008-11-4
| Ok. Nie chodzi mi o straszne prędkości bo moje auto to max pociagnie 160 i to z górki. Jest przystosowane bardziej do wjechania wszędzie i wyjechania w razie potrzeby. A ze mam tam zainstalowane ft857 z Tunerem na antenie CB z dużą cerką spręzynową, to myslalem o takim wynalazku jak ATAS. Niestety nie ma na aukcjach 100. są tylko 120tki. zobaczymy c sie napatoczy. _________________ Teraz kupuje na www.gieldakrotkofalarska.pl |
| |
sq1bhk | 23.05.2012 21:21:18 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Olek Warzymice JO73FJ
Posty: 2581 #944873 Od: 2009-3-30
| ei4jt pisze: sp2qou pisze:
Witam Mam pytanie. Szukałem opinii natemat anteny Atas. Niestety mało ich jest. Co możecie o nich powiedzieć. Zastosowanie. Mobilne. Dużo czasu w podróży. Multi pasmowa antena.
Witam, Miałem Atas 120, pracowała z IC 706 MK2G. Dwa lata temu jeździłem po Europie przez miesiąc z tym sprzętem. Sprawowała się super. Do niej najlepiej dokupić mały kontroler połączony z radiem i dopasowywuje się ona w trakcie jazdy autem do min SWR.( nie jest to zalecane w trakcie jazdy ale można). Miałem ją na dachu Toyoty Avensis na podstawie magnetycznej o 3-ch magnesach o śr. ok 10 cm każdy. Nie było problemu z jazdą w Niemczech na autostradzie z prędkością 200 km/H. Polecam ją chociaż jest troche droga. Pozdr. 73' Wiesław.
Jakim cudem ATAS-120 Yaesu pracował z Icom-em --dla mnie to nie wyobrażalne. nie znalazłem takowego opisu -adaptacja na 80m , zmiana promiennika na inny ale praca z IC-kie ---- tego nie było !!
. _________________ vy73! op.Olek..... D-STAR 2/70... FM,FMN,SSB- 2/70... APRS-144.800/net KF..3.5-52Mhz "FUN Dipol" + ATU |
| |
ei4jt | 24.05.2012 00:23:27 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Irlandia
Posty: 48 #944954 Od: 2011-3-2
| [quote=sq1bhk]ei4jt pisze: sp2qou pisze:
Witam Mam pytanie. Szukałem opinii natemat anteny Atas. Niestety mało ich jest. Co możecie o nich powiedzieć. Zastosowanie. Mobilne. Dużo czasu w podróży. Multi pasmowa antena.
Witam, Miałem Atas 120, pracowała z IC 706 MK2G. Dwa lata temu jeździłem po Europie przez miesiąc z tym sprzętem. Sprawowała się super. Do niej najlepiej dokupić mały kontroler połączony z radiem i dopasowywuje się ona w trakcie jazdy autem do min SWR.( nie jest to zalecane w trakcie jazdy ale można). Miałem ją na dachu Toyoty Avensis na podstawie magnetycznej o 3-ch magnesach o śr. ok 10 cm każdy. Nie było problemu z jazdą w Niemczech na autostradzie z prędkością 200 km/H. Polecam ją chociaż jest troche droga. Pozdr. 73' Wiesław.
Jakim cudem ATAS-120 Yaesu pracował z Icom-em --dla mnie to nie wyobrażalne. nie znalazłem takowego opisu -adaptacja na 80m , zmiana promiennika na inny ale praca z IC-kie ---- tego nie było !!
. [/quote]
IC 706 ma z tyłu gniazdo 4 pin ( polecam zobaczyć w oryginale lub na zdjęciach ).Dokupiłem do tej anteny tzw. control box na którym był przełącznik wysuwania anteny góra / dół oraz dwa gniazda UC1 , do jednego podłączyłem kabel pomiędzy IC a skrzynką a do drugiego kabel anteny ATAS. Od skrzynki wychodził kabel do sterowania do IC ( 4 żyłowy ). Zapłaciłem za to 40 euro. Jak masz dokładniejsze pytania to polecam stronę www.sec.ie a tam jest kontakt do właściciela firmy od którego to kupiłem - wykonaj tel. do niego. Pozdr. Wiesław.
_________________ 73 ! Pozdrawiam Wiesław EI4JT ( SP8NFA ) TRX TS 570 D, ATU MFJ 945E, GG 765737
|
| |
sq1bhk | 24.05.2012 21:45:49 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Olek Warzymice JO73FJ
Posty: 2581 #945395 Od: 2009-3-30
| Dzieki za info - nie bede dzwonił ponieważ mam radio dedykowane do tej anteny ale zainteresowała mnie adaptacja IC-ka do ATASa.
Myslałem ze to działa w automacie ale niestety tylko manual UP/DOWN.
. _________________ vy73! op.Olek..... D-STAR 2/70... FM,FMN,SSB- 2/70... APRS-144.800/net KF..3.5-52Mhz "FUN Dipol" + ATU |
| |
SP3S | 29.05.2012 07:30:03 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 120 #947694 Od: 2011-12-2
| Witam Miałem ATAS'a 120 wraz z FT-857D w aucie (T5 VW) przez 4 lata. Procowało to dobrze pod warunkiem że pogodzisz się z pewnymi założeniami : - brak 80m - strojenie w większości jednak manual na dobry SWR , bywa że się system w automacie gubi - przy montażu w części dachowej z uwagi na wykonanie anteny należy wzmocnić od strony wewnętrznej auta najlepiej zużytą piłą do ceramiki o średnicy 125mm, jak całość skręcisz jest super stabilne - dąż do osadzenia anteny najlepiej w części środkowej dachu ( w busie nie miałem problemu) - chodzi o możliwie najlepsze wykonanie przeciwwag stąd konieczność dokupienia takowych przy używaniu anteny w domu, - super praca anteny od 14- ki w górę - zanim się zrazisz dobrze przeczytaj instrukcję ustawień radia dedykowanych do anteny - jak dużo jeździsz autem to i info drogowe sobie załatwisz tym zestawem ( CB ) Reasumując polecam cały zestaw , nie proponuje innych bo i pytanie dotyczyło ATAS'a a nie doradztwa innych zestawów Pozdrawiam Jerzy |
| |
maciektcz | 22.06.2012 15:32:59 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 1 #961612 Od: 2012-6-18
| WITAM .Jestem posiadaczem yaesu ft 100 oraz atas 100 i muszę powiedzieć iż pracuje naprawdę zadowalająco tak i antena jak i radio ,stroi sie dość szybko czasami potrwa to około minuty ale to tylko przy zmianie np z 26mhz na 144 ale nie trwa więcej niż minute ,nie wiem jak wam ale mi radio sie nie grzeje przy odbiorze jak to piszą niektórzy może dobrze trafiłem ,jedyną wadą jak mozna to nazwać wadą jest wentylator gdyż go słychać ale mi osobiscie to nie przeszkadza . Jesli ktoś jest zainteresowany kupnem takiego zestawu to proszę podesłać na mail propozycje ? W zestaw wchodzi Radio yaesu ft 100,w kartonie instrukcja oraz wszelkie schematy radia ,antena yaesu atas 100 ,mocowanie anteny samochodowe na rynienke org, duplexer diamond mx62m nowy,zasilacz yaesu fp757gx,oraz antena stacjonarna diamond f23,radio w stanie idealnym praktycznie jak nowe ,reszta również.Tylko poważne oferty. |
| |
ei4jt | 22.06.2012 23:43:32 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Irlandia
Posty: 48 #961807 Od: 2011-3-2
| maciektcz pisze:
WITAM .Jestem posiadaczem yaesu ft 100 oraz atas 100 i muszę powiedzieć iż pracuje naprawdę zadowalająco tak i antena jak i radio ,stroi sie dość szybko czasami potrwa to około minuty ale to tylko przy zmianie np z 26mhz na 144 ale nie trwa więcej niż minute ,nie wiem jak wam ale mi radio sie nie grzeje przy odbiorze jak to piszą niektórzy może dobrze trafiłem ,jedyną wadą jak mozna to nazwać wadą jest wentylator gdyż go słychać ale mi osobiscie to nie przeszkadza . Jesli ktoś jest zainteresowany kupnem takiego zestawu to proszę podesłać na mail propozycje ? W zestaw wchodzi Radio yaesu ft 100,w kartonie instrukcja oraz wszelkie schematy radia ,antena yaesu atas 100 ,mocowanie anteny samochodowe na rynienke org, duplexer diamond mx62m nowy,zasilacz yaesu fp757gx,oraz antena stacjonarna diamond f23,radio w stanie idealnym praktycznie jak nowe ,reszta również.Tylko poważne oferty.
Witam, mam kilka pytań ale na e-mailu. Moj e-mail : sp8nfa@yahoo.co.uk
_________________ 73 ! Pozdrawiam Wiesław EI4JT ( SP8NFA ) TRX TS 570 D, ATU MFJ 945E, GG 765737
|
| |
sp209147 | 28.02.2013 15:48:46 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 10 #1220823 Od: 2011-2-20
| [quote=maciektcz]WITAM .Jestem posiadaczem yaesu ft 100 oraz atas 100 i muszę powiedzieć iż pracuje naprawdę zadowalająco tak i antena jak i radio ,stroi sie dość szybko czasami potrwa to około minuty ale to tylko przy zmianie np z 26mhz na 144 ale nie trwa więcej niż minute ,nie wiem jak wam ale mi radio sie nie grzeje przy odbiorze jak to piszą niektórzy może dobrze trafiłem ,jedyną wadą jak mozna to nazwać wadą jest wentylator gdyż go słychać ale mi osobiscie to nie przeszkadza . |
| |
sp209147 | 28.02.2013 15:50:49 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 10 #1220824 Od: 2011-2-20
| ogloszenie napisane powyzej jest NIEAKTUALNE. |
| |
Electra | 28.11.2024 06:45:59 |
|
|