| |
SP7UDB | 21.06.2010 22:49:41 |
Grupa: Administrator
QTH: Kielce - KO00HU
Posty: 2466 #549379 Od: 2007-5-10
| Chciałem przedstawić moją ostatnią przygodę z Inradio. Otóż wczoraj zamówiłem u nich radio. Tak, tego słynnego Kenwooda TM-D710 za 1019zł Dostałem od nich potwierdzenie przyjęcia zamówienia i czekałem na to jaka będzie reakcja na tą ich ewidentną pomyłkę, no chyba że mają promocje lepsze niż w sklepie "dla idiotów" Dzisiaj zaraz po godzinie 8 rano dostałem od nich maila następującej treści:
Szanowny Panie,
Dziękujemy za zainteresowanie naszymi radiostacjami Kenwood "second hand - po zwrocie od klienta".
Niestety urządzenie zostało już sprzedane.
Zamówienia realizujemy w kolejności ich napłynięcia. Dostaliśmy wiele zamówień, ale mogliśmy zrealizować tyko jedno.
W ofercie "second hand" dysponujemy jeszcze Icom'em IC703Plus w cenie 2200 zł.
Dziękujemy i zapraszamy ponownie.
Zbigniew Błaszczyk
W związku z tym, chciałem zapytać czy Inradio stało się firmą handlującą sprzętem second-hand? Może powinni nakleić sobie dużą naklejkę SECOND-HAND na szybie. Niestety chyba jest to prawdą, ponieważ ostatni nasz zakup, czyli wzmacniacz, za ponad 1000zł okazał się wielką lipą bez gwarancji i za naprawę, która powinna być gwarancyjna musięliśmy słono zapłacić
_________________ - Mariusz - Kielce - Temperatura za oknem
|
| |
Electra | 28.11.2024 16:19:02 |
|
|
| |
SQ9MCS | 21.06.2010 22:53:14 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Kraków - KO00AC
Posty: 602 #549383 Od: 2008-7-29
| Sprzęt używany tzn. Second hand, musi być oznaczony jako używany. W innym wypadku jest to nadużycie. _________________ PGA: KM01, LOC: KO00AC, QSX: 144.550MHz-FM, 3.581MHz-PSK31.
SPPA: MKM, EPC #3065 |
| |
SQ7OFD | 21.06.2010 22:55:27 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Łódź
Posty: 518 #549385 Od: 2009-9-11
| No ładnie... prawdę mówiąc kupuję u nich , kupowałem sporo bo znam tą firmę od dawna i mam ją dosłownie pod nosem, ale nigdy nic z tzw... używek mi nie zaproponowali a cały sprzęt działa wyśmienicie. No ale jak widać w życiu bywa różnie.. to dla nich powinna być żółta kartka na przebudzenie. _________________ Artur. D-STAR ŁÓDŹ TEAM.
|
| |
HekTor | 21.06.2010 22:55:43 |
Grupa: Użytkownik
QTH: KO13AE
Posty: 513 #549386 Od: 2009-9-3
| Chyba tak to już jest z takimi transakcjami. Coś za coś - nie ma nic za darmo... A łapią się pewnie za to, co jest im opłacalne.
A swoją drogą też mnie zaintersował tem Kenwood. Teraz też już wiem - "w czym się rzecz ma cała"...
73! HekTor _________________ ex SP37215 |
| |
SP7UDB | 21.06.2010 23:10:50 |
Grupa: Administrator
QTH: Kielce - KO00HU
Posty: 2466 #549396 Od: 2007-5-10
Ilość edycji wpisu: 1 | Oczywiście sprzęt nie był w żaden sposób oznaczony jako używany, po prostu kolejna ściema tej firmy. Chociaż jak się lepiej zastanowić to jeden nasz kolega kupił kiedyś u nich radio Yaesu ft-897d i okazało się, że wkładka w mikrofonie była zamieniona na jakiś szrot. Ten mikrofon, który był miał straszną modulację. Myślę, że zwykła wkładka W-66 była by po tysiąckroć lepsza. Oczywiście kolega nie wiedział o tym, dopiero jak przyszedł ze sprzętem do klubu okazało się co ma w mikrofonie. Nie wiem niestety jak się sprawa zakończyła. Mam nadzieję, że dobrze.
Ja jednak nic, nigdy w tej firmie nie kupię. Ode mnie czerwona kartka w ich stronę. _________________ - Mariusz - Kielce - Temperatura za oknem
|
| |
SQ8CBF | 21.06.2010 23:26:48 |
Grupa: Użytkownik
QTH: KN09VQ KROSNO
Posty: 533 #549403 Od: 2010-5-30
| WitamBardzo ciekawe uwagi ostrzegawcze przed pseudo uczciwymi sprzedawcami. VY73!! |
| |
SP2LIG | 22.06.2010 08:59:07 |
Grupa: Użytkownik
QTH: GDYNIA
Posty: 13101 #549435 Od: 2009-3-16
| Koledzy,wszem i każdemu z osobna wiadomo jaką reputacją cieszy sie ów sklep,dziwi mnie bardzo że Wy doświadczeni na polu krótkofalarstwa mimo istnienia tylu innych solidnych i tańszych sklepów robicie tam dalej zakupy.Im(Inradio)już całkowicie nie zależy na kliencie i mają go(klienta )w głębokim poważaniu.Na stronie Inradio nie ma żadnej wzmianki o tym że handlują sprzętem z odzysku(sh).Trzeba się zastanowić czy ta działalność jest aby zgodna z prawem. Avanti ma oficjalnie na swojej stronie zakładkę KOMIS i już jest sprawa jasna. Pozdrawiam ___________ Greg,SP2LIG |
| |
sp9hqi | 22.06.2010 09:08:47 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Marek Bielsko-Biała
Posty: 538 #549441 Od: 2008-9-18
| Odnośnie cen to akurat nie mogę się zgodzić. Na sprzęt Yaesu w Inradio zawsze mi dawali lepsze ceny niż Conspark. Ja się po prosztu nie patrzę na ceny ze strony tylko zawsze negocjuję. |
| |
SP8SIW | 22.06.2010 09:25:28 |
Grupa: Administrator
QTH: przemek kielce
Posty: 656 #549447 Od: 2007-5-10
Ilość edycji wpisu: 1
Ilość edycji Admina: 1 | dobrze ze Mariusz przypomniał mi sprawe wzmacniacza , dwuletnia gwarancja ,tylko sie pytam na co ??? uwazajcie na tych kretaczy i pseudo sprzedawców , pojde dalej :to co zrobili z Kenwoodem TM-D710 mozna nazwac OSZUSTWEM !!!!! sprzedaja sprzet z "gwarancja " której nie ma , sprzedają nowy -uzywany sprzet ,w ofercie jest wersja europejska a kupuje sie wersje USA , jako jedyni chwalą sie stanem magazynowym na stronie www i okazuje sie to jest fikcja
troche za duzo wpadek i dziwnych przypadków jak na firme z 20 letnim stazem
_________________ https://www.facebook.com/RemoteSP/ |
| |
HekTor | 22.06.2010 09:49:09 |
Grupa: Użytkownik
QTH: KO13AE
Posty: 513 #549465 Od: 2009-9-3
| Panowie zacni, a jeśli przesadzacie z tymi już bardzo zaawansowanymi epitetami? Uważam, że wystarczy na FORUM tylko opisać sytuację jaka nas dotknęła i zaoszczędzić lawiny przymiotników... Nie znam wcale tej Firmy i sobie tak myślę, że możecie mieć rację - ale czy ogłoszenie na WWW jest aby na pewno ofertą w rozumieniu prawa handlowego? Ja wiem, że nie zawsze, tylko zaraz pojawi się 11 i pół komentarzy, że jednak tak!
Podkreślam - niepokoi mnie tylko ten radykalny ton komentarzy, nie odejmuję Panom prawa do żalu, gniewu czy innego rodzaju dyskomfortu psychicznego, ale...
73! HekTor _________________ ex SP37215 |
| |
SP2LIG | 22.06.2010 10:10:09 |
Grupa: Użytkownik
QTH: GDYNIA
Posty: 13101 #549476 Od: 2009-3-16
| HekTor!!!
Ujmujesz się za firmą,którą cyt "Nie znam wcale tej Firmy" koniec cyt,zrób zakupy w niej i zobaczysz jak szybko dołączysz do tego zacnego grona,Twój komentarz bedzie tak somo radykalny jak innych. Pozdrawiam ___________ Greg,SP2LIG |
| |
Electra | 28.11.2024 16:19:02 |
|
|
| |
SP8SIW | 22.06.2010 10:14:05 |
Grupa: Administrator
QTH: przemek kielce
Posty: 656 #549479 Od: 2007-5-10
| mnie oszukali wiec moge sie pożalic ??? czy lepiej nic nie pisac i niech innych robia w bolka ???? i nie było to ogłoszenie tylko sklep na www _________________ https://www.facebook.com/RemoteSP/ |
| |
SQ8CBF | 22.06.2010 10:25:53 |
Grupa: Użytkownik
QTH: KN09VQ KROSNO
Posty: 533 #549485 Od: 2010-5-30
Ilość edycji wpisu: 1 | Masz prawo pisać i pisząc o tym fakcie ostrzegać innych przed oszustami.Nierzetelnych trzeba tępic i ostrzegać przed nimi by jak najmniej było oszukanych.Osrzegłeś kogoś ktos osrzeże ciebie.VY73!! |
| |
HekTor | 22.06.2010 10:35:24 |
Grupa: Użytkownik
QTH: KO13AE
Posty: 513 #549493 Od: 2009-9-3
Ilość edycji wpisu: 2 | Dziękuję Ci Greg za za odniesienie do mojej wypowiedzi. A jeśli dopasowujesz ją do swojego stanowiska i nieco przesadzasz? Nie wypowiadałem się przecież o Firmie - a o sposobie naszego komentowania na FORUM.
Podchodzę do tego nieco inaczej: Gdyby racja była po stronie klienta, to zapewne protestowałby wniósłby pozew a wtedy przegrany poniósłby jeszcze dodatkowo koszty procesowe. Ponieważ podawane są w postach dość znaczące kwoty, mam takie domniemanie.
Nikt jednak dotychczas nie napisał o takim rozstrzygnięciu. Można to skomentować też tak, że "nie chciało mu się", woli poszaleć na FORUM. Może jednak nie całkiem tak było i nasz rozsierdzony Kolega woli tutaj smalić różne epitety!
Znów nadmieniam, opisujmy w miarę obiektywnie, chociaż jednostronnie, zaistniałe sytuacje. Starajmy się powstrzymać od dość daleko idących niepochlebnych komentarzy. Nikogo nie zamierzam krytykować, tylko po co tyle jadu? W tym wątku czytuję przecież i pochlebne wręcz komentarze.
Ja nie starałem sie stawać po niczyjej stronie, jak widać nie udało mi się to prawie wcale... No i cóż począć, jeśli różnimy się tak pięknie?
Miłego lata - HekTor
_________________ ex SP37215 |
| |
SP2LIG | 22.06.2010 10:44:37 |
Grupa: Użytkownik
QTH: GDYNIA
Posty: 13101 #549495 Od: 2009-3-16
| Uawżam że wypowiedzi kolegów na forum dotyczące w/w firmy mają bardziej charakter ostrzegawczy dla potencjalnych klientów niż bezefektowne bicie piany w zastępstwie procesu sądowego. ___________ Greg,SP2LIG |
| |
HekTor | 22.06.2010 11:02:29 |
Grupa: Użytkownik
QTH: KO13AE
Posty: 513 #549501 Od: 2009-9-3
Ilość edycji wpisu: 1 | Greg - 100% racji! Chyba najtrafniej to teraz oddałeś! Pozdrawiam
Nadal życzę Wszystkim Forumowiczom miłego lata - HekTor _________________ ex SP37215 |
| |
sq6ade | 22.06.2010 11:07:04 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Wrocław (Breslau) Party-n
Posty: 15172 #549502 Od: 2008-3-21
Ilość edycji wpisu: 1 | Typowy chwyt "markjetingowy". Sklep ogłasza w gazetce mega tani produkt którego jest 1 , 2 szt. na magazynie albo wogóle. Miłośnicy taniochy przybywają masowo do sklepu - zawsze jest szansa że kupią coś innego. Nie ma się co irytować Był czas przywyknąć. _________________ Wiosna się budzi w całej naturze Witana rzewnym słowików pieniem, W zielonym gaju, ponad strumieniem, Kwitną prześliczne dwie róże.
|
| |
sp7xft | 24.06.2010 20:35:09 |
Grupa: Użytkownik
QTH: KO00HU
Posty: 645 #550745 Od: 2008-3-28
| Panowie, Trzeba też znać swoje prawa. Kupując cokolwiek (jako konsument nie firma) możecie nie korzystać z gwarancji (gwarancja to warunki na jakich producent zechce rozpatrzyć Twoje roszczenia) tylko z ochrony jaką daje ustawa "o sprzedaży konsumenckiej". Np. ustawa chroni konsumenta przez dwa lata, podczas gdy gwarancja może być tylko na rok. W ustawie występuje pojęcie "zgodności towaru z umową". Niezgodnością może być uszkodzenie, ale także to, że właśnie towar "miał być nowy, a był używany", albo że miał wybielać zęby a te po jego użyciu wypadły... I jeszcze jedna ważna uwaga: wcale nie trzeba od razu iść do sądu (zresztą takimi sprawami zajmują się sądy polubowne przy Państwowej Inspekcji Handlowej) w przypadku problemów na styku sprzedający-kupujący. Dobrą instytucją jest Rzecznik Praw Konsumenta (miejski dla mieszczuchów, powiatowych dla tych spoza miast) lub np. Federacja Konsumentów. Ja miałem w swoim życiu konsumenta trzy przypadki sprzedawców (w tym jeden z Allegro), którzy mnie wkurzyli. Napisałem do nich, co mi nie pasuje i czego żądam. Ponieważ odpowiedzi albo nie było, albo były idiotyczne złożyłem informacje do Rzecznika, a ten wysłał stosowne pismo do opornych. W piśmie tym była informacja, że w przypadku braku reakcji ze strony sprzedawcy Rzecznik ma prawo nałożyć na nich grzywnę w wysokości 2 tys. (chyba, nie pamiętam dokładnie wysokości) i sprawa może pójść do sądu. I za chwilę sprzedawcy kontaktowali się ze mną pytając czy oddać pieniążki, czy może nowy towar podesłać? Więc naprawdę egzekwowanie swoich praw jako konsumenta nie jest wcale trudne. I wszystkie opisane tutaj przypadki były do załatwienia właśnie tą drogą, ale widzę, że niektórzy koledzy nie są świadomi swoich praw, więc postanowiłem wtrącić swoje trzy gorsze do tematu. Pozdrawiam, Paweł SP7XFT |
| |
sq7bcb | 25.06.2010 17:37:56 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Aleksy - Kielce
Posty: 65 #551094 Od: 2007-5-16
| " I wszystkie opisane tutaj przypadki były do załatwienia właśnie tą drogą, ale widzę, że niektórzy koledzy nie są świadomi swoich praw, więc postanowiłem wtrącić swoje trzy grosze do tematu". Jako ten nieświadomy, za sprzedanie nowego FT897D z zamontowaną nieorginalną wkładką mikrofonu daję tej firmie OLBRZYMIĄ CZERWONĄ KARTKĘ. Pragnę nadmienić, że żadne moje monity nie były skuteczne, a drugi raz nie miałem zamiaru fatygować się do sklepu - widząc niechęć ze strony sprzedającego. |
| |
SP8SIW | 28.06.2010 10:32:01 |
Grupa: Administrator
QTH: przemek kielce
Posty: 656 #551810 Od: 2007-5-10
| postapiłem wg wskazówek kolegi sp7xft i oto rezultat :
odpowiedz z uokik
Szanowny Panie
Z przedstawionych przez Pana okoliczności wynika, że oczywiście racja leży po Pańskiej stronie. Jednakże jeżeli Pański kontrahent nie wykazuje dobrej woli, najpierw należy zwrócić się do lokalnego rzecznika konsumentów, a gdyby jego interwencja nie przyniosła rezultatu, konieczne będzie wniesienie sprawy na drogę sądową przez wniesienie pozwu o wydanie rzeczy.
Z poważaniem
i tu podpis _________________ https://www.facebook.com/RemoteSP/ |
| |
Electra | 28.11.2024 16:19:03 |
|
|