| Strona: 1 / 1 strony: [1] |
Ktokolwiek słyszał, ktokolwiek wie... ;)MH370 czy nieznany pilot uprowadził samolot ? ;) | |
| | SQ3PMM | 17.03.2014 22:50:21 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Mobil- gdzieś w afryce...
Posty: 339 #1781992 Od: 2011-3-14
| Witam, przeglądając internety wpadłem na ciekawy artykuł dotyczący lotu MH370, może ktoś z Was przez przypadek słyszał w eterze głos pilota uprowadzonego samolotu ?
http://technoblog.computerworld.pl/2014/03/17/samolotowe-teorie-spiskowe/
Pozdrawiam Michał _________________ Strona naszej wyprawy http://www.rainbowtruck.pl Blog- zdjęcia i opisy http://www.rainbowtruck.blogspot.com MAPA APRS http://aprs.fi/#!mt=roadmap&z=11&call=a%2FSQ3PMM-9&timerange=604800&tail=604800 Mój krótkofalarski twitter http://twitter.com/sq3pmm
Do spotkania na pasmach ! 73! | | | Electra | 23.11.2024 15:07:17 |
|
| | | SP6OPF | 18.03.2014 00:03:02 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Lubin/JO81CJ
Posty: 403 #1782042 Od: 2011-2-25
| Witam....
W Lubinie rozmawialiśmy z pilotem na cymbał radio na podstawie (chłopisko miał nędznie ustawione zera, chyba na ucho), bo jak tu człowiekowi nie pomóc kiedy całą ładownię ma wyładowaną szlachetnym kruszcem i szuka zbytu, a jak wiadomo, w Lubinie jest giełda to i towarzystwo szemrane, a co za tym idzie kupi i sprzeda wszystko, lecz chłopisko stwierdził, że wybierze Wrocław, bo tam ma znajomego któremu puści zajumane złoto po lepszym kursie... I tak oto nie tylko Śląsk nas wydudkał ale i Abdul stoi mu lacha (ponoć tak zwał się pilot).... | | | SP8LBK | 18.03.2014 07:26:37 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Kraśnik KO10CX
Posty: 5366 #1782146 Od: 2010-8-3
| bc211 pisze:
Może być najciemniej pod latarnią... A to ciekawe kurcze nie wiedziałem o tym, że mają na pokładzie wypasione CB radio COLLINS HFS-900D.
SPECIFICATIONS Size 6 MCU per ARINC 719, 600 Weight 27.7 lbs maximum Power 115 V ac, 3 phase Frequency range 2.0 to 29.9999 MHz Number of channels 280,000 in 100-Hz increments Frequency stability +/- 20 Hz (OXCO standard) Channel selection Serial (ARINC 429) or reentrant Channel change time 1 second maximum Types of emission RX: AM, USB/LSB/AME, DATA, CW TX: USB/LSB/AME, DATA, CW Interconnecting wiring Per ARINC 753, 600 Cooling Per ARINC 600 with internal blower Temperature range -40 °C to +70 °C operating Altitude 50,000 ft Front panel jacks/ Antenna coupler keyline indicators interlock lamp, LRU status lamp, self-test lamp, control status lamp, phone, mic jacks TRANSMITTER CHARACTERISTICS RF power output SSB: 400 W pep, 125 W average, nominal +1.0 dB, -1.5 dB @ 30% modulation AME: 125 W average, nominal +1.0 dB, -1.5 dB CW: 125 W RF output impedance 50 ohms nominal Modulation response 6 dB maximum 350 to 2500 Hz
Ja też nie wiedziałem, że COLLINS HFS-900D jest CB radiem pracującyjm emisjami USB/LSB/AME, DATA i CW w zakresie 2.0 do 29.9999 MHz.
_________________ Vy 73 Andrzej SP8LBK | | | sp3suz | 18.03.2014 19:27:53 |
Grupa: Użytkownik
QTH: JO72SV
Posty: 3407 #1782933 Od: 2011-3-19
| No dobra! Powiem jak było naprawdę, a co mi tam. -hi Według mnie to naprawdę nastapiła tam awaria i ktoś próbował naprawić. Chciał naprawić i... popsuł do reszty. Wysiadło wszystko nawet radiobusola i GPS. Potem samolot dotarł aż do Korei Płn i jakiś dziarski artylerzysta go zrąbał na ziemię lub do wody. Ponieważ "naszą gazetę" czytają słuzby mam prosbe.- Powiedzcie chłopakom z Pentagonu niech przestawią te satelity szpiegowskie nad "jedyne demokratyczne państwo swiata" i przewąchają "do spodu" - jak to się w służbach mówi bo mamy 21 wiek a samolot to nie igła a wszyscy źle szukacie. Żadne złoto,żadne diamenty, jedynie pomyłka techniczna i głupota techniczna przy naprawie.Bo kto mądry wysyła 10 ton złota bez konwoju rejsowym samolotem? Ludzie zejdzcie na Ziemię. Jak czytam te komentarze z Internetu to mnie śmiech zbiera. Ale...(!) Podobno Antoni M. ma zebrać komisje "ekspertóf" i sprawę wyjasnić Tak naprawdę , nie ma śmiechu jest tragedia. Szkoda ludzi _________________ Pijmy piwo jedzmy śledzie , będziem silni jak niedzwiedzie! |
| Strona: 1 / 1 strony: [1] |
<< Pierwsza | < Poprzednia | Następna > | Ostatnia >> |
Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!! |
|