Opinie o Avanti Radiokomunikacja Warszawa
sklep / serwis
    SQ9KEJ pisze:

    Co prawda poprzedni post to zapewne post właściciela lub pracownika Avanti, albo post zamówiony (konto stworzone dla napisania powyższego wpisu), a ponadto nie podpisany, ale co mi tam.

    Nie widzę tutaj żadnego "plucia" w poprzednich wypowiedziach. Ktoś został źle obsłużony - tak jak ja - i wyraził swoją opinię ku przestrodze innych. Elementarna zasada handlu: jeden niezadowolny klient zrazi 10-ciu następnych. Jak ktoś chce prowadzić profesjonalny biznes, to nie ma miejsca na "gorsze dni" i "incydenty".

    I jeszcze jedno: takie sprawy można załatwiać w urzędach czy nawet sądach, ale, zwłaszcza w Polsce, jest to zdecydowanie długa droga. Lepiej zagłosować nogami i omijać z daleka taki sklep!


Witam,

Przepraszam kolegów za usunięcie swoich wcześniejszych wątków na temat opinii sklepu z tego wątku ale wypowiedzi innych ludzi stały się już niesmaczne. Poprawiłem też niniejszy post kilka razy ponieważ widać że wiele osób nie czyta tego co piszę a szkoda.

Kolego SQ9KEJ – zastanawia mnie fakt jaki udział w tej dyskusji ma kolega Piotr SP5MG?..

    SP5MG pisze:

    2013-12-05 23:43:34 - "Byłem 2 krotnie klientem Avanti Radiokomunikacja i niestety nie jestem zadowolony. Sklep nagminnie dolicza dodatkową opłatę w wysokości 6 zł dla klientów płacących kartą oraz nie wydaje paragonów fiskalnych przy płatności kartą "

    Czy to kolega Grzesiek proszę o potwierdzenie ?


- wydaje mi się że sklep wyjawił koledze SP5MG dane kupującego a on sam zaczyna prowadzić prywatne dochodzenie. Jeśli tak jest naprawdę to jest to zachowanie chamskie mające na cel zniszczenie osoby która odważyła się napisać opinię o sklepie. Ponadto źle świadczy o sklepie.


Opiszę swoją historię ponieważ mam do tego prawo.

Zrobiłem zakupy w tym sklepie zakupy ponad tydzień temu ponieważ nie uśmiechało mi się kupowanie anteny w innym mieście. Pojechałem, otrzymałem produkty a następnie okazałem sprzedawcy kartę przy regulowaniu płatności co spotkało się z tekstem: ale muszę Panu doliczyć 6 zł. Poczekałem chwilę i otrzymałem raport z terminala płatniczego który nazywał się paragonem klienta.

Wiele razy płaciłem kartą ale po raz pierwszy spotkałem się ze zdarzeniem że na raporcie z terminala jest wpis: "paragon klienta" oraz imię i nazwisko. Nie można takich informacji umieszczać na takich dokumentach i pozwolę sobie kolegom zaprezentować 2 raporty z innych sklepów gdzie owych informacji nie ma:



Zanim opublikowałem informację na forum – sprawdziłem u źródła jak być powinno z dodatkowymi opłatami za płatność kartą i jak winien wyglądać paragon fiskalny.


Jeśli ktoś chce zobaczyć na własne oczy raport z terminala płatniczego nazwany paragonem klienta to zapraszam do spotkania. Obejdzie się wtedy od tekstów że cała historia jest po prostu zmyślona mająca na cel obrzucenie błotem dobrego sklepu…

W przeciwnym wypadku wychodzi na to że tutaj nie można złego słowa napisać na temat sklepu który KLIENTA traktuje niepoważnie i zamiast załatwić sprawę jak KRÓTKOFALOWCY posługują się ludźmi których nikt nie skojarzy ze sklepem.


Co do polubownego rozwiązania sprawy to ja od kilku dni pisałem do sklepu a ten nawet nie raczył odpisać tylko dzwoniono do mnie z numerów nie związanych ze sklepem zupełnie tak jakby sprzedawcy wiedzieli że wysłany e-mail stanowi dowód więc lepiej zadzwonić z byle jakiego numeru bo w razie draki - nie będzie można zidentyfikować nadawcy.

Tak ciężko jest sklepowi wyciągnąć rolkę z dobowego raportu dnia i skserować owy paragon fiskalny?...

Oto obowiązki sprzedawcy posiadający kasę fiskalną:
http://www.kasyfiskalne.com.pl/porady.htm

Prowadząc ewidencję przy zastosowaniu kas rejestrujących, trzeba:

1.- Rejestrować na niej każdą sprzedaż i drukować do każdej sprzedaży paragon fiskalny, i wydawać go nabywcy;
2.- Po zakończeniu sprzedaży zadany dzień, nie później jednak niż przed dokonaniem pierwszej sprzedaży w dniu następnym, sporządzić raport fiskalny dobowy;
3.- Sporządzać raporty fiskalne za poszczególne miesiące po zakończeniu sprzedaży w ostatnim dniu miesiąca, nie później jednak niż przed rozpoczęciem sprzedaży w następnym miesiącu.
4.- Z posiadaniem urządzenia fiskalnego związany jest obowiązek prowadzenia wpisów w książce kasy rejestrującej. Musi być ona przechowywana w miejscu jej użytkowania i udostępniania na żądanie kontrolujących, a także służby serwisowej.


JAK BYK JEST NAPISANE - Po zakończeniu sprzedaży zadany dzień, nie później jednak niż przed dokonaniem pierwszej sprzedaży w dniu następnym, sporządzić raport fiskalny dobowy;

Skoro więc sklep oferuje mi fakturę to co ja mam myśleć?... sklep nie sporządza raportów fiskalnych dobowych...


Miło że bronicie koledzy owy sklep ale faktem jest że to ja zapłaciłem za produkty i na potwierdzeniu transakcji znajduje się coś, czego być tam nie powinno.


A do kolegi „Stefan91” mam jedno pytanie i proszę o odpowiedź bez teoretyzowania: dlaczego w tym wątku mają być wyłącznie dobre opinie?..

Gdy będziesz się zastanawiał nad rzeczową odpowiedzią zacytuję ci twoje słowa:

    Stefan91 pisze:

    nie chce mi się wierzyć, że firma, która jest na rynku z 10 lat (jak nie lepiej) chciała cię orżnąć na 6 zł.


a na sam koniec piszesz:

    Stefan91 pisze:

    Do doliczania za kartę się nie czepiam. Już się z taką praktyką spotkałem (ostatnio w Komputroniku w Złotych Tarasach).


Wytłumacz mi jak dziecku – jak zrozumieć twój wpis?...


Na koniec zacytuję słowa kolegi SQ9KEJ:
Jak ktoś chce prowadzić profesjonalny biznes, to nie ma miejsca na "gorsze dni" i "incydenty"..


Dziękuję za uwagę.



  PRZEJDŹ NA FORUM