No tak tylko, pytanie jest takie, ile czasu spędzają na rozwinięcie i późniejsze zwijanie anten chyba z takimi nie jeżdzą , w trakcie kręcenia pauzy trochę to kłopotliwe , a gdzie odpoczynek, kierowcę zmęczonego możemy spotkać na zakręcie .Ale reklama dźwignią handlu , syn jeździ tirem i daję rękę uwalić że nie bardzo odpocznie bez hobby w trasie !!! . _________________ SP8ILF Marian Roman Wszyscy młodzi, piękni i mądrzy za lat 50-siąt będziecie starzy , pomarszczeni , łysi i psu na budę Wasza dzisiejsza wiedza . Pamiętajcie !!! I błagam piszcie jeśli macie coś konkretnego do powiedzenia, jeśli nie to włóżcie palec w ... a nie stukajcie w klawiaturę !!! 73 mni dx
Ja podziwiam Damiana za wytrwałość, bo on tam w trasie rozwija anteny i nadaje kosztem odpoczynku. Mój syn jeździ TIR'em i wiem jak bardzo te trasy dają im w kość, więc gdy mu automat robi przerwę, to się wali na koję i od razu chrapie, zwłaszcza że jeździ nocą. Ale i ci, co jeżdżą w dzień też odczuwają ogromne zmęczenie. Tym bardziej Damian zasługuje na pochwały. Brawo! ,)
Super. To jest właśnie zamiłowanie do hobby, na dużą skalę. Tylko SP8D uważa na autostopowiczki. Może trafić na kogoś kto w równym stopniu dzieli jego pasję, jak w tym teledysku:
_________________ (((73))) Marcin. Słucham na DMR TG-26056 i 2605 i FM SR5RR. ID: 2605142-portable lub 2605153-home Warszawa KO02OE, VOT PZK 73 KF: FTDX101D, FT-817ND, FT897, IC735, IC706, FT991, IC7000, UNIDEN2020, HM: QCX, Forty-9er,uBitX, Pilgrim, Kacper 40m, Taurus 40m, UKF: Motorola MCX100, Radmor FM315K, IC211E, Intek HR2040, TM-218, QYT KT-8900 i KT8900D, TYT DM380, RT320. Baofengi UV-5R, UV-B6, UV82. FT-817ND, Radioddity GD-77, TYT DM-9600, TYT DMUV380, Anytone D868UV, Anytone D578UV PRO, Anytone D878UV, FT290RII, PA: IC2KL(500W), Tuner: LDG600 ProII, LDG11ZPro. ANT: Multiband InVee, GP7DX, Slooper 160m, Lafayette UV300 i uv200, InV L na samochodzie. ((( NIGDY NIE PRZEKRACZAM MOCY LICENCYJNEJ ))) Niema głupich pytań, spotyka się niezbyt mądre odpowiedzi.
Ja podziwiam Damiana za wytrwałość, bo on tam w trasie rozwija anteny i nadaje kosztem odpoczynku. Mój syn jeździ TIR'em i wiem jak bardzo te trasy dają im w kość, więc gdy mu automat robi przerwę, to się wali na koję i od razu chrapie, zwłaszcza że jeździ nocą. Ale i ci, co jeżdżą w dzień też odczuwają ogromne zmęczenie. Tym bardziej Damian zasługuje na pochwały. Brawo! ,)
Jak Cię grzmotnie ze zmęczenia też powiesz brawo !!??? _________________ SP8ILF Marian Roman Wszyscy młodzi, piękni i mądrzy za lat 50-siąt będziecie starzy , pomarszczeni , łysi i psu na budę Wasza dzisiejsza wiedza . Pamiętajcie !!! I błagam piszcie jeśli macie coś konkretnego do powiedzenia, jeśli nie to włóżcie palec w ... a nie stukajcie w klawiaturę !!! 73 mni dx
Ja podziwiam Damiana za wytrwałość, bo on tam w trasie rozwija anteny i nadaje kosztem odpoczynku. Mój syn jeździ TIR'em i wiem jak bardzo te trasy dają im w kość, więc gdy mu automat robi przerwę, to się wali na koję i od razu chrapie, zwłaszcza że jeździ nocą. Ale i ci, co jeżdżą w dzień też odczuwają ogromne zmęczenie. Tym bardziej Damian zasługuje na pochwały. Brawo! ,)
Jak Cię grzmotnie ze zmęczenia też powiesz brawo !!???
Marian, przestań wszystko widzieć na czarno. Mój syn też gania TIR'em po świecie i widzę(Skype) jak się męczy na koju, czekając po 2...3 dni na załadunek. I tu jest czas na hobby.
Wydaje mi się ,że podczas krótkiej pauzy to mu się nie opłaca anten rozkładać(SP8D).
_________________ Lepiej, siedzieć pod lipą i pisać, niż pisać lipę i.... siedzieć.
Ja podziwiam Damiana za wytrwałość, bo on tam w trasie rozwija anteny i nadaje kosztem odpoczynku. Mój syn jeździ TIR'em i wiem jak bardzo te trasy dają im w kość, więc gdy mu automat robi przerwę, to się wali na koję i od razu chrapie, zwłaszcza że jeździ nocą. Ale i ci, co jeżdżą w dzień też odczuwają ogromne zmęczenie. Tym bardziej Damian zasługuje na pochwały. Brawo! ,)
Jak Cię grzmotnie ze zmęczenia też powiesz brawo !!???
Marian, przestań wszystko widzieć na czarno. Mój syn też gania TIR'em po świecie i widzę(Skype) jak się męczy na koju, czekając po 2...3 dni na załadunek. I tu jest czas na hobby.
Wydaje mi się ,że podczas krótkiej pauzy to mu się nie opłaca anten rozkładać(SP8D).
Ja widzę na różowo tylko statystyki są czarne znajomemu tir wjechał do chałupy koleś się przyznał 20 h woził buraki za kasę . 73 [/quote] _________________ SP8ILF Marian Roman Wszyscy młodzi, piękni i mądrzy za lat 50-siąt będziecie starzy , pomarszczeni , łysi i psu na budę Wasza dzisiejsza wiedza . Pamiętajcie !!! I błagam piszcie jeśli macie coś konkretnego do powiedzenia, jeśli nie to włóżcie palec w ... a nie stukajcie w klawiaturę !!! 73 mni dx
Fajny pomysł Yasiu na dorobienie paru złotych do cienkiej emeryturki. Tylko nie wiem, czy tam emerytów przyjmują choćby na pół etatu. Byłoby na podwyższone składki i dalej bym mógł do PZK należeć.
Tylko Yanek, ja nie mam wykształcenia
Pytanie do SP8ILF: Romku kto mnie grzmotnie, Damian? Co ty chłopie, Damian to spoko gościu jest.
Dla Henia SQ3SKV też robiłem anteny jeździł beczkowozem. Jak robił pauzę to też bawił się na KF-ie, zainstalowane w aucie IC7600 oraz inne radia na 145 i 430 MHz. Zabawa przednia jak jest trochę czasu i to przynosi fraidę.
Zbig TACHOGRAF a nie tempomat . A swoja drogą dobra robota. Jestem przekonany że jak kręci weekendową pauze to wtedy rozwija sprzęt. Bo przy 45 - cio minutowej to nie ma szans aby to wszystko rozłożyć. Więc ci co piszą bzdury że nie odpoczywa to niech się ze 3 razy zastanowią zanim coś chlapną.
Zbig TACHOGRAF a nie tempomat . ,) A swoja drogą dobra robota. Jestem przekonany że jak kręci weekendową pauze to wtedy rozwija sprzęt. Bo przy 45 - cio minutowej to nie ma szans aby to wszystko rozłożyć. Więc ci co piszą bzdury że nie odpoczywa to niech się ze 3 razy zastanowią zanim coś chlapną.
He, he, jak zwał, tak zwał, nie jestem fachowcem, ale chyba wiadomo, o co mi chodziło, nie? Niech będzie, że tachograf, jam człowiek niewykształcony i już niemłody, to nie wiem.