| |
artubitu73 | 30.04.2017 02:27:01 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 291 #2422273 Od: 2013-5-23
| Jaki mikrofony dobrze pracuja z Shark DSP110 |
| |
Electra | 28.11.2024 13:45:39 |
|
|
| |
sp9kn | 30.04.2017 08:38:29 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Myszków
Posty: 269 #2422292 Od: 2012-10-11
| Przetestowałem Heil Gold, kilka mikrofonów shure wszystkie chodziły doskonale. Pamiętaj jednak że to jest przede wszystkim bramka szumów. Korekcję audio robi albo radio albo zewnętrzny korektor. _________________ SP9KN |
| |
sq9orf | 30.04.2017 08:39:16 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Locator- JO90RE
Posty: 404 #2422293 Od: 2011-3-4
| Z Sharkiem prawie wszystkie , i pojemnościowe (Shark ma 48V na mikrofony pojemnościowe ) i dynamiczne . Np dynamiczne https://www.infomusic.pl/test/44492,mikrofony-prodipe-sb21-m85-i-tt1-pro-na-testach-w-infomusic-pl Proponuje wersję TT1 - miałem i dobrze się sprawdza , ponieważ ma podbite tony w okolicach 2,5 - 4 khz co podnosi czytelność modulacji . Np pojemnościowe https://muzyczny.pl/105323_Audio-Technica-AT2020-mikrofon.html Np przełącznik PTT http://www.hesta.com.pl/sklep/product.php?id_product=17 _________________ Janusz ***** ***
|
| |
sq3kkv | 30.04.2017 10:44:21 |
Grupa: Użytkownik
QTH: WĘDRZYN /SULĘCIN
Posty: 98 #2422310 Od: 2013-6-18
| Może jakieś "sprawdzone" ustawienia Shark DSP110? _________________ Piotr sq3kkv@wp.pl |
| |
sq9orf | 30.04.2017 22:24:43 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Locator- JO90RE
Posty: 404 #2422442 Od: 2011-3-4
| Ustawienia z Yaesu FTDX 3000D : Tylna ścianka ; Mic Gain 70-80% wzmocnienia , wyjście i wejście przełaczniki w pozycji MIC , Phantom wyłączony (mikrofon Prodipe TT1 Lanen PRo) Przednia ścianka od lewej : Filtr górnoprzepustowy Low Cut na 120 Hz , bramka szumów Gate -60 dB (dobrać do warunków poziomu tła w pokoju ) , kompresja Compressor czas ataku na 10ms i poziom na 70% , pokrętło Clip Level w połowie . Filtrów antysprzężeniowych nie ustawiałem . Konkretne dokładne ustawienia zależą od zastosowanego mikrofonu , czułości wejścia w radiu , osobistego modulatora i sposobu mówienia do mikrofonu . Do mikrofonu trzeba mówić blisko , maks 10 cm usta od mikrofonu , lekko z boku , aby wyeliminować ewentualność wystąpienia zakłóceń tzw pop , czyli zniekształceń od zgłosek wybuchowych : P , B , T . Starać się mówić spokojnie i bez krzyku , obserwować wskazania ALC w radiu . Maksymalny efekt wierności i czystości modulacji u mnie występował przy takim ustawieniu ALC , aby wskazania oscylowały w okolicach 1/4 , 1/3 wskazań ALC . Pomocą mi służyła strona http://www.k6jrf.com/ft2k_main.html _________________ Janusz ***** ***
|
| |
sq9orf | 30.04.2017 23:19:14 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Locator- JO90RE
Posty: 404 #2422452 Od: 2011-3-4
| Jeden i drugi ma zalety i wady . Pojemnościowy jest wierniejszy , ale i czulszy . Dynamiczny za odpowiednia kasę też może być wierny i super jakości , ale nigdy nie będzie miał czułości pojemnościowego w praktyce. W naszej zabawie w moim mniemaniu lepsze sa mikrofony dynamiczne , właśnie z powodu niższej czułości i mniejszych kłopotów z tłem . Jeśli zależy nam na jakości możemy pokusić o mikrofony dynamiczne z wyższej półki np Rode Procaster (ok 700zł) chwalony przez maniaków ESSB , lub Shure SB7 (ok 1600zł) z powodzeniem stosowany w studiach radiowych polskich nadawców (np RMF FM ) . Generalnie pojemnościowe mikrofony wysokiej klasy to raczej nagrywanie wokali w studiach nagraniowych , gdzie trzeba wychwycić i zarejestrować każdy niuans brzmienia . _________________ Janusz ***** ***
|
| |
SQ3OGP | 01.05.2017 05:56:06 |
Grupa: Użytkownik
QTH: JO81VQ
Posty: 1377 #2422488 Od: 2009-5-25
Ilość edycji wpisu: 2 | Każdy jaki podłączysz, czy to pojemność czy dynamik. Radio to nie studio i zapinanie pod trx'a takich wypasionych mic nie ma większego sensu. Ale jak masz nadmiar gotówki nikt Cię nie ogranicza. Dynamiczny spokojnie starczy. BDB spisuje się Behringer XM8500 a nie kosztuje majątku, a efekt z niego jak majków 10 razy droższych. Shark jest ok, ale nie cuda nie licz. Ma niezłą bramkę szumów, kompresor też niczego sobie. I na tym koniec. Do ukształtowania audio w danym kierunku i tak przydało by się jakieś EQ. Ale nie wiem co chcesz osiągnąć finalnie. _________________ Łukasz SQ3OGP http://www.qrz.com/db/sq3ogp |
| |
artubitu73 | 01.05.2017 12:49:53 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 291 #2422551 Od: 2013-5-23
| >SQ3OGP Muwisz ze xm8500 jest ok, ale mi niespodzianke zrobiles- mam ten mikrofon (kiedys dziecku kupilem go z mixerem do karaoke) myslalem ze to bryndza jesli 100zl kosztuje, to wraz z sharkiem bedzie odczuwalniej mocniejsza modulacja niz na fabrycznym mikrofonie tak |
| |
SQ3OGP | 01.05.2017 13:06:35 |
Grupa: Użytkownik
QTH: JO81VQ
Posty: 1377 #2422553 Od: 2009-5-25
| Hi, BDB mic za BDB cene. Działa podobnie jak Prodipe TT1 a jest trochę tańszy. Porównując do innych mic za klika stów więcej różnica w eterze żadna lub niewielka a jednak w kieszeni zostaje kupa kasy. Radio to nie studio nagrań nie ma sensu ładować w mic tyle kasy. XM8500 ma podbicie góry wiec sam już zapięty pod trx działa ok. _________________ Łukasz SQ3OGP http://www.qrz.com/db/sq3ogp |
| |
Electra | 28.11.2024 13:45:39 |
|
|