NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » RADIA - TRANSCEIVERY - RADIOTELEFONY - ICOM, YAESU, KENWOOD » SHARK DSP110

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

Shark DSP110

  
artubitu73
30.04.2017 02:27:01
poziom 4

Grupa: Użytkownik

Posty: 291 #2422273
Od: 2013-5-23
Jaki mikrofony dobrze pracuja z Shark DSP110
  
Electra24.11.2024 16:35:12
poziom 5

oczka
  
sp9kn
30.04.2017 08:38:29
poziom 4

Grupa: Użytkownik

QTH: Myszków

Posty: 269 #2422292
Od: 2012-10-11
Przetestowałem Heil Gold, kilka mikrofonów shure wszystkie chodziły doskonale. Pamiętaj jednak że to jest przede wszystkim bramka szumów. Korekcję audio robi albo radio albo zewnętrzny korektor.
_________________
SP9KN
  
sq9orf
30.04.2017 08:39:16
poziom 5



Grupa: Użytkownik

QTH: Locator- JO90RE

Posty: 404 #2422293
Od: 2011-3-4
Z Sharkiem prawie wszystkie , i pojemnościowe (Shark ma 48V na mikrofony pojemnościowe ) i dynamiczne .
Np dynamiczne https://www.infomusic.pl/test/44492,mikrofony-prodipe-sb21-m85-i-tt1-pro-na-testach-w-infomusic-pl
Proponuje wersję TT1 - miałem i dobrze się sprawdza , ponieważ ma podbite tony w okolicach 2,5 - 4 khz co podnosi czytelność modulacji .
Np pojemnościowe https://muzyczny.pl/105323_Audio-Technica-AT2020-mikrofon.html
Np przełącznik PTT http://www.hesta.com.pl/sklep/product.php?id_product=17
_________________
Janusz
***** ***
  
sq3kkv
30.04.2017 10:44:21
poziom 2

Grupa: Użytkownik

QTH: WĘDRZYN /SULĘCIN

Posty: 98 #2422310
Od: 2013-6-18
Może jakieś "sprawdzone" ustawienia Shark DSP110?
_________________
Piotr sq3kkv@wp.pl
  
sq9orf
30.04.2017 22:24:43
poziom 5



Grupa: Użytkownik

QTH: Locator- JO90RE

Posty: 404 #2422442
Od: 2011-3-4
    sq3kkv pisze:

    Może jakieś "sprawdzone" ustawienia Shark DSP110?

Ustawienia z Yaesu FTDX 3000D :
Tylna ścianka ; Mic Gain 70-80% wzmocnienia , wyjście i wejście przełaczniki w pozycji MIC , Phantom wyłączony (mikrofon Prodipe TT1 Lanen PRo)
Przednia ścianka od lewej : Filtr górnoprzepustowy Low Cut na 120 Hz , bramka szumów Gate -60 dB (dobrać do warunków poziomu tła w pokoju ) , kompresja Compressor czas ataku na 10ms i poziom na 70% , pokrętło Clip Level w połowie . Filtrów antysprzężeniowych nie ustawiałem . Konkretne dokładne ustawienia zależą od zastosowanego mikrofonu , czułości wejścia w radiu , osobistego modulatora i sposobu mówienia do mikrofonu . Do mikrofonu trzeba mówić blisko , maks 10 cm usta od mikrofonu , lekko z boku , aby wyeliminować ewentualność wystąpienia zakłóceń tzw pop , czyli zniekształceń od zgłosek wybuchowych : P , B , T . Starać się mówić spokojnie i bez krzyku , obserwować wskazania ALC w radiu . Maksymalny efekt wierności i czystości modulacji u mnie występował przy takim ustawieniu ALC , aby wskazania oscylowały w okolicach 1/4 , 1/3 wskazań ALC .
Pomocą mi służyła strona http://www.k6jrf.com/ft2k_main.html
_________________
Janusz
***** ***
  
sq9orf
30.04.2017 23:19:14
poziom 5



Grupa: Użytkownik

QTH: Locator- JO90RE

Posty: 404 #2422452
Od: 2011-3-4
Jeden i drugi ma zalety i wady . Pojemnościowy jest wierniejszy , ale i czulszy . Dynamiczny za odpowiednia kasę też może być wierny i super jakości , ale nigdy nie będzie miał czułości pojemnościowego w praktyce. W naszej zabawie w moim mniemaniu lepsze sa mikrofony dynamiczne , właśnie z powodu niższej czułości i mniejszych kłopotów z tłem . Jeśli zależy nam na jakości możemy pokusić o mikrofony dynamiczne z wyższej półki np Rode Procaster (ok 700zł) chwalony przez maniaków ESSB , lub Shure SB7 (ok 1600zł) z powodzeniem stosowany w studiach radiowych polskich nadawców (np RMF FM ) . Generalnie pojemnościowe mikrofony wysokiej klasy to raczej nagrywanie wokali w studiach nagraniowych , gdzie trzeba wychwycić i zarejestrować każdy niuans brzmienia .
_________________
Janusz
***** ***
  
SQ3OGP
01.05.2017 05:56:06
poziom 6

Grupa: Użytkownik

QTH: JO81VQ

Posty: 1377 #2422488
Od: 2009-5-25


Ilość edycji wpisu: 2
    artubitu73 pisze:

    Jaki mikrofony dobrze pracuja z Shark DSP110

Każdy jaki podłączysz, czy to pojemność czy dynamik.
Radio to nie studio i zapinanie pod trx'a takich wypasionych mic nie ma większego sensu. Ale jak masz nadmiar gotówki nikt Cię nie ogranicza. Dynamiczny spokojnie starczy. BDB spisuje się Behringer XM8500 a nie kosztuje majątku, a efekt z niego jak majków 10 razy droższych. pan zielony
Shark jest ok, ale nie cuda nie licz. Ma niezłą bramkę szumów, kompresor też niczego sobie. I na tym koniec. Do ukształtowania audio w danym kierunku i tak przydało by się jakieś EQ. Ale nie wiem co chcesz osiągnąć finalnie.
_________________
Łukasz SQ3OGP
http://www.qrz.com/db/sq3ogp
  
artubitu73
01.05.2017 12:49:53
poziom 4

Grupa: Użytkownik

Posty: 291 #2422551
Od: 2013-5-23
>SQ3OGP Muwisz ze xm8500 jest ok, ale mi niespodzianke zrobiles- mam ten mikrofon (kiedys dziecku kupilem go z mixerem do karaoke) myslalem ze to bryndza jesli 100zl kosztuje, to wraz z sharkiem bedzie odczuwalniej mocniejsza modulacja niz na fabrycznym mikrofonie tak
  
SQ3OGP
01.05.2017 13:06:35
poziom 6

Grupa: Użytkownik

QTH: JO81VQ

Posty: 1377 #2422553
Od: 2009-5-25
Hi, BDB mic za BDB cene. Działa podobnie jak Prodipe TT1 a jest trochę tańszy. Porównując do innych mic za klika stów więcej różnica w eterze żadna lub niewielka a jednak w kieszeni zostaje kupa kasy. Radio to nie studio nagrań nie ma sensu ładować w mic tyle kasy. XM8500 ma podbicie góry wiec sam już zapięty pod trx działa ok.
_________________
Łukasz SQ3OGP
http://www.qrz.com/db/sq3ogp
  
Electra24.11.2024 16:35:12
poziom 5

oczka

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » RADIA - TRANSCEIVERY - RADIOTELEFONY - ICOM, YAESU, KENWOOD » SHARK DSP110

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

TestHub.pl - opinie, testy, oceny