NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » PROGRAMY DLA KRÓTKOFALOWCÓW » UR5EQF - PROBLEM Z LOTW I EQSL.CC

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

UR5EQF - Problem z LOTW i eqsl.cc

  
SP8UFM
10.06.2021 21:04:27
poziom 3

Grupa: Użytkownik

QTH: Lublin

Posty: 129 #7829809
Od: 2014-6-3
Witam serdecznie!

UR5EQF od jakiegoś czasu nie wyświetla potwierdzeń QSO z LOTW i eqsl.cc
Pobieranie trwa, ale w dzienniku żadne QSO nie widnieje jako potwierdzone.

Przejrzałem niniejsze forum w poszukiwaniu sposobu rozwiązania problemu. Przeinstalowałem więc UR5EQF, ale problem pozostał.

Czy ktoś z kolegów spotkał się z takim problemem i umiałby mi doradzić jak go rozwiązać?

Vy 73!
  
Electra28.03.2024 21:46:23
poziom 5

oczka
  
SP8UFM
13.06.2021 13:29:24
poziom 3

Grupa: Użytkownik

QTH: Lublin

Posty: 129 #7830438
Od: 2014-6-3


Ilość edycji wpisu: 1
Udało mi się rozwiązać problem. Zostawię tu informację jak to zrobiłem, bo może komuś się przyda.

1. W przypadku LOTW uruchomiłem program TQSL, wybrałem "Podpisz dziennik i ponownie wyślij do LOTW" i po przejściu całej procedury wybrałem przycisk "Prześlij ponownie QSO". To rozwiązało problem.

2. W przypadku eqsl.cc problem wynikał z tego, że datę ważności licencji miałem ustawioną na 31 maja br.
Wchodzimy do Profile i wybieramy Callsign/QTH End Date, którą ustawiamy na jak datę ważności licencji. To rozwiązało problem.

Mam nadzieję, że komuś ta informacja się przyda.

Vy 73!

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » PROGRAMY DLA KRÓTKOFALOWCÓW » UR5EQF - PROBLEM Z LOTW I EQSL.CC

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

TestHub.pl - opinie, testy, oceny