| |
SQ6DX | 18.08.2016 23:59:33 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 21 #2322231 Od: 2016-4-23
| Witam serdecznie wszystkich kolegów !
Mam problem z Hrd Logbookiem w wersji 5.24 czyli ostatniej darmowej. Program po zalogowaniu kilku łączności przestaje działać - zawiesza się. Posiadam Win 7 - po przeinstalowaniu systemu oraz wymianie dysku na SSD problem przez jakiś czas nie występował - wcześniej również go miałem ( dane importowałem przez ADI ) . W momencie zalogowania kilku łączności program przestaje odpowiadać po kliknięciu w szczegóły występuje taki komunikat :
problem spowodował, że ten program przerwał interakcję z systemem Windows.
Podpis problemu: Nazwa zdarzenia problemu: AppHangB1 Nazwa aplikacji: HRDLogbook.exe Wersja aplikacji: 5.24.0.38 Sygnatura czasowa aplikacji: 508f676d Podpis zawieszenia: 74e8 Typ zawieszenia: 0 Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.768.3 Identyfikator ustawień regionalnych: 1045 Dodatkowy podpis zawieszenia 1: 74e88d2a61575ce4cff71acfd04390a4 Dodatkowy podpis zawieszenia 2: 4f2b Dodatkowy podpis zawieszenia 3: 4f2b112d217a16ceb6d42b8732a93e6b Dodatkowy podpis zawieszenia 4: 74e8 Dodatkowy podpis zawieszenia 5: 74e88d2a61575ce4cff71acfd04390a4 Dodatkowy podpis zawieszenia 6: 4f2b Dodatkowy podpis zawieszenia 7: 4f2b112d217a16ceb6d42b8732a93e6b
Nie jest istotne czy główny moduł Ham Radio Deluxe jest włączony oraz czy radio jest podłączone . Problem ewidentnie leży po stronie HRD Logbooka .
Jestem do HRD przyzwyczajony od lat - problem ten występuje od jakiegoś czasu - czy rozwiązaniem jest downgrade po poprzednich wersji ??( nie potrafię sobie przypomnieć czy problem występuje od momentu aktualizacji do wersji 5.24 . Może już ktoś przerabiał podobny temat - będę wdzięczy za jakiekolwiek wskazówki - Logger 32 jednak nie jest dla mnie rozwiązaniem .
pozdrawiam
SQ6DX
|
| |
Electra | 26.04.2024 21:32:36 |
|
|
| |
usuniety8_02_2021 | 19.08.2016 14:04:01 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Suszec JO90JB
Posty: 9221 #2322418 Od: 2008-10-24
| Moja propozycja jest taka:
Zainstaluj wersję 5.0 ale w danych aplikacji usuń katalog Simon Brown |
| |
SQ6DX | 20.08.2016 19:15:36 |
Grupa: Użytkownik
Posty: 21 #2322854 Od: 2016-4-23
| Witam Wielkie dzięki za pomoc - pomogło zejście do wersji 5.0. Katalogu Simon Brown nie usuwałem - wszystkie ustawienia zostały z wyjątkiem LOTW . Jeszcze raz dzięki za odpowiedź !
pozdrawiam |