| |
SP8BJU | 08.10.2015 16:53:41 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Puławy
Posty: 14 #2185913 Od: 2009-9-22
| Czy ktoś opanował ustawienia by działała aktualizacja Loggera32 pod WIN10 ? Po uruchomieniu programu w trybie administratora i zatwierdzeniu aktualizacji, pojawia się komunikat " I could not stop Logger32 and CW Machine" i po zabawie.
|
| |
Electra | 07.02.2025 08:50:38 |
![poziom 5](star_icon5.gif)
![oczka](oczka.png) |
|
| |
SP8LBK | 08.10.2015 17:44:56 |
![poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)](star_icon7.gif)
Grupa: Użytkownik
QTH: Kraśnik KO10CX
Posty: 5366 #2185933 Od: 2010-8-3
| Ostatnia wersja Loggera mam nr 3.50.0 i jak pisze Bob K4CY pracuje jeszcze pod Win 8.1. Prawdopodobnie musi ukazać się kolejna wersja Loggera obejmująca Win 9 i 10 a której jak wiemy na razie nie ma. W moim QRLu jest oficjalny zakaz instalowania WIN10 a kilka osób, które nieświadomie to zrobiły dostały ostro po łapach i trzeba było robić reinstalacje do poprzedniego systemu, 10-ka nie chciała współpracować z wieloma zakładowymi aplikacjami. _________________ Vy 73 Andrzej SP8LBK |
| |
SP8BJU | 08.10.2015 17:58:29 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Puławy
Posty: 14 #2185936 Od: 2009-9-22
| Witaj Andrzeju, U mnie wszystkie aplikacje działają pod WIN10. Tylko ta aktualizacja Loggera. Spokojnie można będzie poczekać bo wprowadzane zmiany nie są specjalnie istotne. Pozdrawiam Włodek SP8BJU |
| |
SP2BPD | 08.10.2015 17:59:29 |
![poziom 6](star_icon6.gif)
Grupa: Użytkownik
Posty: 833 #2185937 Od: 2012-1-25
Ilość edycji wpisu: 1 | SP8BJU pisze:
Po uruchomieniu programu w trybie administratora i zatwierdzeniu aktualizacji, pojawia się komunikat " I could not stop Logger32 and CW Machine" i po zabawie.
To samo zdarza się od pewnego czasu i pod Windows 7.
Rozwiązanie:
Po (nieudanej) próbie aktualizacji należy skopiować pliki z folderu "updateFiles" do folderu głównego Logger32. W ten sposób stare pliki zostaną zamienione na aktualne. Po takiej operacji Looger32 działa, czasem następne aktualizacje przyjmuje sam, czasami zaś odmawia i wyświetla ww komunikat. Wtedy cierpliwie przenoszę pliki w sposób wyżej opisany. _________________ pozdr. Piotr |
| |
usuniety20161013 | 08.10.2015 19:01:38 |
![poziom 5](star_icon5.gif)
Grupa: Użytkownik
Posty: 613 #2185948 Od: 2009-8-4
UŻYTKOWNIK ZABLOKOWANY | u mnie na dwóch komputerach pod Win10 wszystko działa i samodzielnie się aktualizuje. Instalowałem nowego loggera na Win 10 i przeszedł już 3 aktualizacje. |
| |
SP8BJU | 08.10.2015 19:10:03 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Puławy
Posty: 14 #2185953 Od: 2009-9-22
| Dzięki Piotr, Czy ten myk robisz przy każdej aktualizacji, czy to potem już idzie bez problemu ? U mnie na trzech komputerach był ten sam problem. SP8BJU
|
| |
SP2BPD | 08.10.2015 19:59:34 |
![poziom 6](star_icon6.gif)
Grupa: Użytkownik
Posty: 833 #2185972 Od: 2012-1-25
| SP8BJU pisze:
Czy ten myk robisz przy każdej aktualizacji, czy to potem już idzie bez problemu ?
U mnie bywa tak na dwóch komputerach. Jakiś czas było bez problemu, potem znowu na chwilę problem się zjawił. Rozwiązanie zawsze takie same: przenoszeni plików. Nie jest to trudne ani czasochłonne więc się już z takim sposobem na życie pogodziłem. _________________ pozdr. Piotr |
| |
SP8LBK | 17.10.2015 13:55:30 |
![poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)](star_icon7.gif)
Grupa: Użytkownik
QTH: Kraśnik KO10CX
Posty: 5366 #2189855 Od: 2010-8-3
| SP8BJU pisze:
Witaj Andrzeju, U mnie wszystkie aplikacje działają pod WIN10. Tylko ta aktualizacja Loggera. Spokojnie można będzie poczekać bo wprowadzane zmiany nie są specjalnie istotne. Pozdrawiam Włodek SP8BJU
Jak piszą należy wykasować lub przenieść w inne miejsce zawartości katalogów logger32\updates oraz loger32\updateFiles z obecnej wersji Loggera. Następnie zrobić aktualizację. _________________ Vy 73 Andrzej SP8LBK |
| |
SP8BJU | 17.10.2015 17:17:42 |
Grupa: Użytkownik
QTH: Puławy
Posty: 14 #2189938 Od: 2009-9-22
| Dzięki Andrzeju, Z tą dzisiejszą wersją 218 był jakiś inny problem niż poprzednio, ale Twoja recepta zadziałała. Vy 73 Włodek SP8BJU |
| |
SP8LBK | 17.10.2015 17:55:49 |
![poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)](star_icon7.gif)
Grupa: Użytkownik
QTH: Kraśnik KO10CX
Posty: 5366 #2189959 Od: 2010-8-3
| SP8BJU pisze:
Dzięki Andrzeju, Z tą dzisiejszą wersją 218 był jakiś inny problem niż poprzednio, ale Twoja recepta zadziałała. Vy 73 Włodek SP8BJU
I o to chodzi ![wesoły](/emot/icon_smile.gif) _________________ Vy 73 Andrzej SP8LBK |
| |
Electra | 07.02.2025 08:50:38 |
![poziom 5](star_icon5.gif)
![oczka](oczka.png) |
|