| |
sp5rdu | 28.07.2010 08:36:43 |
![poziom 2](star_icon2.gif)
Grupa: Użytkownik
QTH: Brwinów KO02ID
Posty: 64 #561360 Od: 2009-7-20
| Witaj szanowne grono. Niestety będę musiał wysłać radio do serwisu w stanach (TenTec) , w związku z tym pytanko czy ktoś przerabiał ten temat , jakie papierki są potrzebne, itd. Pozdrówko _________________ Pozdrówko SP5RDU Wojtek T-T Jupiter ; IC-706MK2G ; FT-450 ; FT-817ND ; KX-3 (z 4m) CP-6 ; FD-4 ; M0PLK (nie kręci się) D-STAR : 2820 ; 880 (uszkodzony :-( ) ; 91E ; 80E DMR : CS700 ; HYTERA 785G ALL MODE : 7100 (mobil) |
| |
Electra | 17.02.2025 08:58:00 |
![poziom 5](star_icon5.gif)
![oczka](oczka.png) |
|
| |
SQ9MCS | 28.07.2010 08:51:38 |
![poziom 5](star_icon5.gif)
![](avatar.asp?id_zdjecia=17051)
Grupa: Użytkownik
QTH: Kraków - KO00AC
Posty: 602 #561364 Od: 2008-7-29
| Wysyłasz normalnie pocztą do USA. Z powrotem jak stanie na celnym to musisz przesłać dokumenty z jego poprzedniej odprawy. Jeśli nie to policzą ci cło. _________________ PGA: KM01, LOC: KO00AC, QSX: 144.550MHz-FM, 3.581MHz-PSK31.
SPPA: MKM, EPC #3065 |
| |
sp5rdu | 28.07.2010 09:28:04 |
![poziom 2](star_icon2.gif)
Grupa: Użytkownik
QTH: Brwinów KO02ID
Posty: 64 #561384 Od: 2009-7-20
| Jurku, Temat z UK niestety już nie jest aktualny jak wejdziesz na stronę TenTec DIRECT UK przywita cię ona informacją że się zwineli , a naprawa jest nie gwarancyjna tylko płatna :-( . Jeszce w zeszłym roku w UK można było naprawić pogwarancyjnie. Poza tym radio nie było nigdy oficjalnie dostępne w EU. (Argonaut V). _________________ Pozdrówko SP5RDU Wojtek T-T Jupiter ; IC-706MK2G ; FT-450 ; FT-817ND ; KX-3 (z 4m) CP-6 ; FD-4 ; M0PLK (nie kręci się) D-STAR : 2820 ; 880 (uszkodzony :-( ) ; 91E ; 80E DMR : CS700 ; HYTERA 785G ALL MODE : 7100 (mobil) |
| |
sp9ikf | 28.07.2010 11:09:15 |
![poziom 6](star_icon6.gif)
Grupa: Użytkownik
QTH: JO90GC, Rybnik
Posty: 1201 #561422 Od: 2010-3-17
| Witam, istnieje chyba jeszcze instrument tzw odprawy warunkowej albo innej zgody na wywóz, tzn że przed wywozem urządzenia zgłosisz ten fakt w UC i otrzymasz stosowny dokument potwierdzający. z tym papierem możesz potem dysponowac urządzeniem jak ci się podoba tzn do i z SP. W razie kontroli/odprawy celnej legitymujesz w/w dokumentem. jeden z kolegów z naszej okolicy bodajze w ub.r wywyłał coś do ELEKRAFTA. zadzwon do informacji celnej. pozdro. jacek sp9ikf |
| |
SP7WT | 28.07.2010 21:57:52 |
![poziom 5](star_icon5.gif)
Grupa: Użytkownik
Posty: 536 #561711 Od: 2009-5-12
| Warto napisac do TenTec i zapytac kto po zamnknieciu warsztatu w Wielkiej Brytanii bedzie naprawial ich sprzet w przyszlosci na terenie Europy.Jesli sa powazna firma to nalezy ozcekiwac jakiegos sensownego rozwiazania.Nie kazdy moze sobie pozwolic na wydawanie setek dolarow na przesylke lotnicza do i z USA. Jesli da sie ustalic w jakiej czesci radia jest problem to mozna ewentualnie wyslac jeden czy dawa moduly (jesli radio ma modulowa konstrukcje). Szefem dzialu napraw w TenTec jest Paul Clinton (service@tentec.com) ktorego mozna zapytac o ewentualne sugestje gdzie tkwi problem z radiem.Chetnie o obszernie odpowiada na pytania.
Wojciech, SP7WT |
| |
sp5rdu | 28.07.2010 22:31:33 |
![poziom 2](star_icon2.gif)
Grupa: Użytkownik
QTH: Brwinów KO02ID
Posty: 64 #561729 Od: 2009-7-20
| SP7WT > Owszem Paul odpowiada chętnie przypadek mojego radia jest nawet na Youtube (Argonaut trouble) niestety radio pomimo wieku jest nawet jak na dzisiejsze czasy nowoczesne (full DSP) i to co się z nim dzieje bez warsztatu i oprzyrządowania nie jest łatwe do diagnozy(objawy są niby podobne lockuot,ale nie regularne w funkcji czasu i mają inne objawy). SP9IKF > Właśnie o warunkową odprawę mi chodziło (nie zachowałem dokumentów z odprawy przesyłki). Trzeba się będzie udać na Łączyny i wysłać.
_________________ Pozdrówko SP5RDU Wojtek T-T Jupiter ; IC-706MK2G ; FT-450 ; FT-817ND ; KX-3 (z 4m) CP-6 ; FD-4 ; M0PLK (nie kręci się) D-STAR : 2820 ; 880 (uszkodzony :-( ) ; 91E ; 80E DMR : CS700 ; HYTERA 785G ALL MODE : 7100 (mobil) |
| |
Electra | 17.02.2025 08:58:00 |
![poziom 5](star_icon5.gif)
![oczka](oczka.png) |
|