| |
antek | 21.10.2023 14:16:03 |

Grupa: Użytkownik
Posty: 1071 #8124817 Od: 2014-3-2
| Jak w temacie, od kilku dni nie mam synchronizacji na żadnym komputerze w żadną stronę. To mój odosobniony przypadek czy też tak macie? Aplikacja pisze, że Onedrive jest aktualne, ale nie przesyła plików ani z chmury ani do chmury. Restarty nic nie pomagają. Nie działa na trzech kompach + android. Można jakoś zrestartować proces w chmurze MS? _________________ Kod Q - nie mów do mnie kotku HAMie jeden! |
| |
Electra | 26.08.2025 14:33:43 |

 |
|
| |
VSS | 21.10.2023 14:28:03 |


Grupa: Użytkownik
QTH: POZnan*
Posty: 4016 #8124821 Od: 2009-12-24
Ilość edycji wpisu: 1 | chińczyki nie nadążają przeglądać chmury, trzeba czekać.
sprawdzaj na tej stronie stan usług:
https://downdetector.pl/status/microsoft-365/ _________________ Artur VSS https://sp3vss.eu PZK - Piraci Z Karaibów
Udostępniający link nie odpowiada z automatu za treść: https://tiny.pl/tqrng http://hudoc.echr.coe.int/eng?i=001-187930
|
| |
Cyb0rg | 22.10.2023 22:25:46 |

Grupa: Użytkownik
Posty: 79 #8125096 Od: 2014-6-26
| Zmień swoje DNS-y czasami pomaga. |
| |
antek | 23.10.2023 19:21:44 |

Grupa: Użytkownik
Posty: 1071 #8125387 Od: 2014-3-2
| MS zaktualizował klientów i nie działa to do końca dobrze. Reinstalacja do starszej wersji pomaga. _________________ Kod Q - nie mów do mnie kotku HAMie jeden! |