NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » NASŁUCHY, SKANERY, TRUNKING - YAESU, AOR, ICOM, UNIDEN » PRESIDENT USA IN POLAND

Przejdz do dołu strony<<<Strona: 2 / 2    strony: 1[2]

President USA in Poland

czyli skanery w dłoń....
  
sp3qfe
27.05.2011 17:41:37
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Użytkownik

QTH: JO92he

Posty: 5236 #704769
Od: 2009-11-11


Ilość edycji wpisu: 1
Dla informacji, łaczność pilotów z samolotu pod znakiem AirForeceOne słyszałem wesoły

Obrazek


Na koniec ładnie naszym podziękowali za kontakt.

PS. Ciekawe czy potwierdzą mi QSL-ke nasłuchową ?


_________________
Armand, SP3QFE, (SWL: SP3 27 235)
PS. Z osobami, które nie chcą mi się przedstwić (nawet prywatnie) i "ukrywają swoja toższamość" nie dyskutuję. Nie chcesz publicznie, to przedstaw się poza forum.

Do U want to be HAM? Remember: Play fair on the air.
  
Electra25.11.2024 09:25:40
poziom 5

oczka
  
SQ5PGL
27.05.2011 21:09:36
poziom 3



Grupa: Użytkownik

QTH: Warszawa

Posty: 125 #704868
Od: 2011-2-12
    sp3qfe pisze:

    Fajnie by było nagrać takie QSO pilota z Ziemią ze znakiem AF1 wesoły
    Myślicie, że ten samolot będzie widoczny na:
    http://www.flightradar24.com/#!/planes.php

    A przy podejściu będą używać do łączności ustalonych w SP freq. naziemnych do normalnego ruchu lotniczego cywilnego?

    W Warszawie zaczęła się ulewa
    zdziwiony




jak bede mial chwilke czasu to moge zapodac bo mam AF1 na APP i TOWER
_________________
Zbyszek SQ5PGL
  
sp3suz
27.05.2011 21:36:51
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)

Grupa: Użytkownik

QTH: JO72SV

Posty: 3408 #704878
Od: 2011-3-19
Według mnie to raczej QSL-ką nie potwierdzą. A może być nie przyjemnie, bo wystarczy że sie któryś z naszych albo Ich nie daj Boże rozwali to przyznanie sie do słuchania może mieć odmienny finał od zamierzonego. Swego czasu pamietny MIG sie rozwalił z powodu wody w paliwie ( jak mniemam) a chłopaczek co słuchał zebrał sporo jobów. Panowie ! Naprawdę nie warto! Szkoda życia na użeranie się potem z ABW cool
_________________
Pijmy piwo jedzmy śledzie , będziem silni jak niedzwiedzie!
  
SQ2KAC
27.05.2011 22:19:22
poziom 2



Grupa: Użytkownik

QTH: JO93IB

Posty: 62 #704901
Od: 2011-2-13


Ilość edycji wpisu: 1
Na zywo mozna EPWA Warszawa posłuchac. Jutro koło 17:50 bedzie siadał na Okenciu, napewno bedzie go słychac.bardzo szczęśliwybardzo szczęśliwy
_________________
Pozdrawiam
Mirek SQ2KAC
  
sp3qfe
27.05.2011 22:21:46
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Użytkownik

QTH: JO92he

Posty: 5236 #704904
Od: 2009-11-11
    sp3suz pisze:

    ... Naprawdę nie warto! Szkoda życia na użeranie się potem z ABW cool


Dziękuję za szczere ostrzeżenie. Masz racje nie warto się z nikim szarpać, jednak usłyszeć AF1 to jednak coś w nasłuchach.

Przypomnę, wszystkim, że zgodnie z polskim prawem słuchać każdy może, tylko nie można nadawać i przekazywać informacji dalej. warto też nasłuchów wykonywać na skanerach, a nie nadajnikach.

Ponadto informacyjnie powiem, że strumień z łączności jest nadawany przez internet. Wybaczcie, ale linku nie podam.
_________________
Armand, SP3QFE, (SWL: SP3 27 235)
PS. Z osobami, które nie chcą mi się przedstwić (nawet prywatnie) i "ukrywają swoja toższamość" nie dyskutuję. Nie chcesz publicznie, to przedstaw się poza forum.

Do U want to be HAM? Remember: Play fair on the air.
  
sq6ade
27.05.2011 22:27:04
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Użytkownik

QTH: Wrocław (Breslau) Party-n

Posty: 15172 #704907
Od: 2008-3-21
Ale KAC już zapodał wesoły
_________________
Wiosna się budzi w całej naturze
Witana rzewnym słowików pieniem,
W zielonym gaju, ponad strumieniem,
Kwitną prześliczne dwie róże.

Obrazek
  
SQ2KAC
27.05.2011 22:37:37
poziom 2



Grupa: Użytkownik

QTH: JO93IB

Posty: 62 #704912
Od: 2011-2-13


Ilość edycji wpisu: 1
    sp3qfe pisze:

    Fajnie by było nagrać takie QSO pilota z Ziemią ze znakiem AF1 wesoły
    Myślicie, że ten samolot będzie widoczny na:
    http://www.flightradar24.com/#!/planes.php

    A przy podejściu będą używać do łączności ustalonych w SP freq. naziemnych do normalnego ruchu lotniczego cywilnego?

    W Warszawie zaczęła się ulewa
    zdziwiony


Nie bedzie ich widac ale słychac napewno.

_________________
Pozdrawiam
Mirek SQ2KAC
  
sp3qfe
27.05.2011 23:00:47
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Użytkownik

QTH: JO92he

Posty: 5236 #704919
Od: 2009-11-11


Jak to wynika z mojego późniejszego posta w temacie tej mapy radarowej

    sp3qfe pisze:

    (...)
    Common aircraft models that are NOT visible on the map (no ADS-B):
    (...)
    * "Air Force One"
    * Most military airplanes


_________________
Armand, SP3QFE, (SWL: SP3 27 235)
PS. Z osobami, które nie chcą mi się przedstwić (nawet prywatnie) i "ukrywają swoja toższamość" nie dyskutuję. Nie chcesz publicznie, to przedstaw się poza forum.

Do U want to be HAM? Remember: Play fair on the air.
  
sq6ade
27.05.2011 23:56:32
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Użytkownik

QTH: Wrocław (Breslau) Party-n

Posty: 15172 #704938
Od: 2008-3-21
Aproposos tego trakera netowego (nawet dokładnie to pokazuje).
Ktoś wie jak dane z obiektu latającego trafiają do neta?
Z ACARSu RF via lokalne lotniska czy jak ?

(pewnie w necie można znaleźć ale może ktoś tu napisze)

_________________
Wiosna się budzi w całej naturze
Witana rzewnym słowików pieniem,
W zielonym gaju, ponad strumieniem,
Kwitną prześliczne dwie róże.

Obrazek
  
ebc41
31.05.2011 23:19:41
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)

Grupa: Użytkownik

QTH: Bielsko-Biała

Posty: 2019 #706962
Od: 2010-9-18



UŻYTKOWNIK ZABLOKOWANY


Ilość edycji wpisu: 1
flightradar zbiera dane podobnie jak aprs.fi. W całej europie jest sieć odbiorników ADS uruchomionych przez "uderzonych skrzydłem" które przez specjalny program na obsługującym je PC wysyłają dane do FL. Z tego co wiem to w celach bezpieczeństwa specjalnie jest wprowadzany pewien delay.

Myślałem nawet odpalić coś takiego u siebie, ale zapał ostudziła wiadomość że nie da się tego odebrać przy pomocy Kenwooda TH-F7 i soundmodemu, a dedykowany odbiornik trochę kosztuje (plus do tego zewnętrzna antena)
_________________
Mateusz Lubecki SP8EBC -- https://www.youtube.com/watch?v=HNZd2JIhYbE
  
sp3suz
01.06.2011 16:36:52
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)

Grupa: Użytkownik

QTH: JO72SV

Posty: 3408 #707266
Od: 2011-3-19
Jak powiedziałes to opóźnienie jest celowo wprowadzone aby " przeciętny Kowalski" nie zechciał kierować ruchem lotniczym lub co gorsza nie zaczaił sie ze stingerem. Dla " wybranych" czyli kontrolerów jest to kasowane. Można odbierać obecny stan ale tylko zainteresowane służby jest do tego " troche inna " organizacja" przesyłu sygnału. Bo oprócztego że biegnie " tam" to jest jeszcze link "nazad". Aleo tym cicho sza! - hi. Wszystkie liczące się lotniska maja takie połączenia.cool
_________________
Pijmy piwo jedzmy śledzie , będziem silni jak niedzwiedzie!
  
Electra25.11.2024 09:25:40
poziom 5

oczka
  
SQ6IUV
01.06.2011 16:40:56
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Użytkownik

QTH: JO80VS

Posty: 2299 #707269
Od: 2010-1-13



UŻYTKOWNIK ZABLOKOWANY
... dobrze, że Helu nie rozpylili przed lądowaniem kolosa.
  
SQ5AM
19.06.2011 10:49:27
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)

Grupa: Użytkownik

QTH: KO02LG

Posty: 2240 #718423
Od: 2009-2-3



UŻYTKOWNIK ZABLOKOWANY
    sp3qfe pisze:


    Common aircraft models that are NOT visible on the map (no ADS-B):

    * ATR-42
    * ATR-72
    * Boeing 707
    * Boeing 717
    * Boeing 727
    * Boeing 737-200
    * Boeing 747-100
    * Boeing 747SP
    * All CASA models
    * All Bombardier Dash models
    * All Bombardier CRJ models
    * Dornier 328
    * All Embraer models
    * Jetstream 32
    * Fokker 50
    * McDonnell Douglas DC-9
    * McDonnell Douglas MD-8x
    * McDonnell Douglas MD-9x
    * Saab 340
    * Saab 2000
    * "Air Force One"
    * Most military airplanes


Armand, nie wiem skąd to info wziąłeś, ale nie pokrywa się z rzeczywistością. ATR, Embrarery, Bombardiery mają nadajniki na pokładzie i widać je na radarze.
Co do innych to nie zagłębiałem się ale warto zerknąć. Wojskowe transporty również często są widoczne na radarze.
_________________
Adrian
  
sp3suz
19.06.2011 13:50:24
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)

Grupa: Użytkownik

QTH: JO72SV

Posty: 3408 #718534
Od: 2011-3-19
Wojskowe oznaczone sa tylko samymi cyframi - bez liter. Za to w nomenklaturze fliht controll mają okreslenie " obiekt". Np. obiekt 423 ... itd. itp. cool Tylko że te internetowe informacje nie ukazuja np. motolotni , awionetek i " rolników" ( opryski) ale i bez tego jest niezły tłok. Popatrzcie na internetowy radar i wyobraźcie sobie w każdej maszynie po jakichś 300 ludzi lecacej w błogiej nieświadomości do celu. Zaraz przestaniecie się dziwić wszystkim agencjom rządowym że trzęsą sie nad tym jak nad jajkiem. Tylko nad Morzem Cerwonym potrafi naraz lecieć do pięćdziesięciu maszyn. Nad Niemcami w godzinach szczytu średnio 400 !! Naprawdę nie ma się co wygłupiać i przeszkadzać. Wyobraź sobie że tam leci ktoś z twojej rodziny a jakiś " spec od pociagów" wykręci jakiś numer... Zgroza!!!cool
_________________
Pijmy piwo jedzmy śledzie , będziem silni jak niedzwiedzie!

Przejdz do góry strony<<<Strona: 2 / 2    strony: 1[2]

  << Pierwsza     < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » NASŁUCHY, SKANERY, TRUNKING - YAESU, AOR, ICOM, UNIDEN » PRESIDENT USA IN POLAND

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

TestHub.pl - opinie, testy, oceny