Witam, Nie wiem czy ktoś tu jeszcze zagląda ale mam pytanko. Jaka kolejność połączenia: C1 MIC 2200 MDX 2600 FBQ 1502 DI BOX TRX
Bo widzę różnie to mają. I często w MDX2600 koledzy stosują kanał 1 wstępna kompresja a na 2 kanale ostra kompresja i bramka szumów. Jak to prawidłowo ugryźć i nie spędzić pół nocy na kombinowaniu.
No są 2 szkoły. Widzę u jednych lewy kanał i koniec. A u 2 prawy kanał się nie marnuje i też wykorzystują go. Szczególnie z MDX 2600 podając sygnał obróbce kompresji 2 razy, najczęściej jankesi tak mają Na początek polecę po 1 kanale bo za małą wiedzę mam na mixy ;P
Albo 2 szkoła 1 kanał na DXy a 2 na Hi Fi. Szczególnie na korektorach to widzę taką praktykę. _________________ Łukasz SQ3OGP http://www.qrz.com/db/sq3ogp
Sądzę, że większym problemem jest właściwe ustawienie EQ (co często słychać na pasmach) a nie kompresja. M _________________ You can't have too many antennas...
Witam wszystkich. Dopiero co zaczynam w tym ciekawym dziele z góry zaznaczam że przeczytałem dział od deski do deski jednak nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie. Pytanie dotyczące właściwego podłączenia mikrofonu z pre amp do TRX. Wiem już jedno że to wszystko zależy od rodzaju zastosowanego sprzętu. Posiadam MXL 990 + Behringer MIC 200 podłączone do TS 850 bez Di Box. Wszystko pracuje przyzwoicie bynajmniej tak wygląda z odsłuchu i opinii korespondentów. Nagranie mojego audio przez innego kolegę też jest ok bardzo wyraźiste. Wiem że to dopiero preludium do ESSB jednak od czegoś trzeba zacząć. Proszę o opinie czy: 1. w tej konfiguracji da się coś jeszcze poprawić? 2 czy jeżeli nie ma HUM potrzebny mi di Box? a jeżeli tak co on poprawi. 3. Czy ktoś stosował takie podłączenie i jakie ma doświadczenia w tej sprawie.
Podpinając PR781 pod ICOMA IC 7600 na domowej roboty kablu jaki muszę dać na kabel sygnałowy kondensator. W przelotkach heila jest niby 1uF tantalowy. Pod ręką mam 10uF może być. Czy za duży i zmieni tonacje audio.
Podpinając PR781 pod ICOMA IC 7600 na domowej roboty kablu jaki muszę dać na kabel sygnałowy kondensator. W przelotkach heila jest niby 1uF tantalowy. Pod ręką mam 10uF może być. Czy za duży i zmieni tonacje audio.
Masz tu do czynienia z reaktancją pojemnościową. Czyli pozorna oporność kondensatora jest odwrotnie proporcjonalna do częstotliwości. Zatem im większa wartość tego kondzia tym więcej basów puszcza
Dałem co miałem czyli dałem 10uF. Jestem ciekaw, jaka różnica by była 1uF VS. 10uF VS. 100uF. W tonacji modulacji ile by tego basu mniej czy więcej było. Generalnie działa i nic złego się nie dzieje. _________________ Łukasz SQ3OGP http://www.qrz.com/db/sq3ogp