witam Co koledzy myślą o tym konkretny modelu?Niski nr seryjny więc sądzę że z początku produkcji.Stan nie najlepszy ale i cena w miarę...Proszę o opinie.
za duzo powiadacie?a ile można dać za taką zabawkę?co do tego konkretnego egz z linku,który to może być rok prod patrząc po ser no?Przepraszam za laickie pytania ale nie chciałbym ,,wtopić",jedocześnie więcej kaski nie mogę zainwestować.Trx do auta.
za duzo powiadacie?a ile można dać za taką zabawkę?co do tego konkretnego egz z linku,który to może być rok prod patrząc po ser no?Przepraszam za laickie pytania ale nie chciałbym ,,wtopić",jedocześnie więcej kaski nie mogę zainwestować.Trx do auta.
Najlepiej by ci spasił ft-817 tylko jeszcze ceny nie te,zależy jakich głównie pasm potrzebujesz w samochodzie Napisz do niego,że masz jakąś sumę może się zgodzi,gość jest z Lokalizacja: Działoszyce ................................................................................
SP1AP pisze:
603mariusz pisze:
Już sprzedany.
Nie sprzedany, tylko sprzedaż zakończona z braku ofert kupna
witam Co koledzy myślą o tym konkretny modelu?Niski nr seryjny więc sądzę że z początku produkcji.Stan nie najlepszy ale i cena w miarę...Proszę o opinie.
Dla mnie tak samo dobry (radiowo) jak Ft-857. W icom-ie chyba ciut więcej funkcji na wierzchu (w aucie lepiej). 2 lata jeździłem z tym radiem. Chwilami nawet dx na 20 m się udawały (z anteną mfj1620, czyli ampro). Pod jednym względem TS-480 bije na głowę wszystkie podbnej wielkości (z odłączanym przednim panelem) - w ts'ie świetnie działa noise blanker (NB). W dieslach, które używałem ani 706, ani 7000, ani 857 nie radziły sobie z odgłosami przeowdów sterujących wtryskiwaczami. magiczny przycisk NB w kenwoodzie załatwiał wszystko. Trzaski (w rytm obrotów silnika) prawie uniewmożliwiały pracę na 10 m. Na 20 i 17 dało się już pracować. Najlepiej byłoby przetestować, jak się zachowuje 706 w Twoim aucie. 706 jeśli bez oznaczenia MKIIG, to chyba nie ma pasma 70 cm.
Podsumowując - mimo trzasków na 10 m - to bardzo lubiłem to radio w aucie. Po prostu się sprawdzało. Co do tego konkretnego egzemplarza, to ciężko się wypowiedzieć tylko po zdjęciu.
Woziłem jakiś czas 706mk2g w aucie - i musze powiedzieć, że się sprawowało bardzo dobrze. Co prawda używałem tylko 80/2m/70cm ale podczas jazdy dało się normalnie prowadzić łączność na 80ce, więc polecam. _________________ vy, 73 op.Agi,SQ5RDE
To jest IC 706 - czyli bez 70cm, dołożysz 300-500zł i masz Yaesu FT100 ze wszystkimi pasmami, fajniejszy od 857 bo masz więcej funkcji pod ręką, ale nie możesz nadawać nazw zaprogramowanym częstotliwością, fajniejszy od 817 bo jednak na KF ma te 100W, na 2m -50W a na 70cm-25W, a 817 to jednak jest QRP. FT100 nawet jest na a......o za 2200zł, wydaje mi się że można spokojnie 100zł z tego urwać, a może nawet za 2 by poszedł. _________________ Pozdrawiam Mariusz - SQ6OCR - 73! http://www.sq6ocr.bnx.pl
Za 706 (nie MK2G) w takim stanie nie dałbym więcej niż 1,5k
Popieram jeśli mówimy o 706. Już lepiej polować ma MkII bo ten przynajmniej ma możliwość montażu 2 filtrów a o MkII G to już nie wspomnę. Ja mam właśnie MKII i uważam ze jest całkiem fajnym radyjkiem _________________ Wracałem sobie wczoraj pieszo z pracy do domu i koleś wbijający na dachu gwoździe nazwał mnie 'małym paranoidalnym dziwakiem'... Kodem Morse'a.
Porównanie Mariusza byłoby jeszcze bardziej miarodajne, gdyby audio szło przez przełączany jeden głośnik. Chyba, że tak było. Mylę się? Bogusław ma rację: poszukaj MKII (G). W samochodzie różnice między 706 a 857 są niewyczuwalne. Co komu pasuje w sensie gałkologii. _________________ 73 Hubert
Trochę poza tematem ale nie będę zakładał nowego.Otóź pojawiła się jeszcze opcja kenwoda ts 50,cena podobna jak 706 ok1600-1700 wizualnie dużo ładniejszy.2m mogę przeboleć.Który z tych dwóch jest lepszym wyborem do auta głównie?
W dieslach, które używałem ani 706, ani 7000, ani 857 nie radziły sobie z odgłosami przeowdów sterujących wtryskiwaczami.
Kolego czy możesz rozwinąć? Chodzi mi głownie o porównanie względem mobila 706mk2 i 7000 jeśli chodzi o zakłócenia odbiór itd. Aha i przy okazji, u mnie NB w 706mk2 nie działa w ogóle, czy czegoś w nim nie ma (filtry?) czy coś nie tak z radiem?
7000 bardzo dobrze działający podwójny "notch". Poza tym na KF bardzo podobnie. NB działał niezauważalnie w obydwu transceiverach, czyli prawie nie działał. Nie woziłem 7000 w aucie długo, bo mikrofon miałem przed modyfikacjami icoma, więc na 2 i 70 korespondenci mieli siłę sygnału 9+ natomiast ledwo mnie słyszeli. 2 i 70 w 706 bez zarzutu.
Z Twoim egzemplarzem może być coś nie tak, ale ja dowiedziałem się nausznie jak działa NB dopiero używając TS-480 (NB w nowym 857 też tylko pokazywał, że jest włączony, a silnik słyszałem bez zmian).
witam Co koledzy myślą o tym konkretny modelu?Niski nr seryjny więc sądzę że z początku produkcji.Stan nie najlepszy ale i cena w miarę...Proszę o opinie.
7000 bardzo dobrze działający podwójny "notch". Poza tym na KF bardzo podobnie. NB działał niezauważalnie w obydwu transceiverach, czyli prawie nie działał. Nie woziłem 7000 w aucie długo, bo mikrofon miałem przed modyfikacjami icoma, więc na 2 i 70 korespondenci mieli siłę sygnału 9+ natomiast ledwo mnie słyszeli. 2 i 70 w 706 bez zarzutu.
Z Twoim egzemplarzem może być coś nie tak, ale ja dowiedziałem się nausznie jak działa NB dopiero używając TS-480 (NB w nowym 857 też tylko pokazywał, że jest włączony, a silnik słyszałem bez zmian).
Pozdrowienia
Wiem wiem, kolega również ma ts-480 i tam DSP działa bardzo ładnie. Z tym, że nie wiem czy zakładać nowy wątek. Bo u mnie NB nie działa w ogóle, nie regulowane lub automatyczne DSP z menu, tylko NB. Zero reakcji przy jakiejkolwiek modulacji paśmie itd.