NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » INNE » TO NIE RADIO ALE TEŻ NADAJE I ODBIERA MODEM UMOWA I T-MOBILE POTRZEBNA POMOC

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 2>>>    strony: [1]2

To nie radio ale Też nadaje i odbiera modem umowa i t-mobile potrzebna pomoc

  
cokolwiek
03.10.2012 23:51:02
poziom 3



Grupa: Użytkownik

Posty: 155 #1022187
Od: 2011-11-6


Ilość edycji wpisu: 2
Na poczatku Przepraszam za nie temat. ale mam mega problem

dnia .26.09.2012 Podpisalłem umowe na internet mobilny z siecią t-mobile w salonie, juz w 1 dniu internet strasznie wolno działal, dziś mamy 03.10.2012 po wielu probach ustalenia co się dzieje oddałem modem na gwarancje gdyż sie grzał i zrywal polaczenia aplikacja samoczynnie sie restartowala modem oddalem w czoraj 02.10.2012
dostalem modem zastępczy co sie okazuje ze dalej internet działa z predoscia nawet, 5kb/s ponizej tego 16kb/s po wykozystaniu limintu, piszac 11 emaili do t-mobile dostawalem ciagle informacje ze maja problemy techniczne, kogo to obchodzi ? w salonie przed podpisaniem umowy wyraznie pytalem czy działa internet bez problemu gdyz taki potrzebuje juz nawet nie chodzi o predkosci zbytnio bo juz bym przebolal ze w zasiegu 3G+ max raz w nocy mi sie zdarzylo mialem 700kb/s /1MB
chodzi o plynnosc, działania uslugi, nie wywiazuja sie z tego co oferuja, internet stoi w miejscu nawet gdy mam maksyymalny zasieg, google, potrafi ladowac sie mierzylem to z stoperem, ponad 20s, o facebooku nie pisze bo szkoda slow zrobienie czego kolwiek w ciagu dnia graniczy z cudem,
czy w tym 7-8 dniu moge zrezygnowac z ich zakichanej uslugi nie placac kary ?
marnuje 90% dnia na oczekiwanie milosierne az ruszy sie net, albo noce zarywam bo odziwo momentami kolo 1-2 w nocy zaczyna działac,
dostalem to (Uprzejmie informuję, iż aktualnie w miejscowości ............. mogą występować utrudnienia w korzystaniu z transmisji danych. W podanej lokalizacji nastąpiło zmniejszenie transferu w sieci 3G. Na chwilę obecną nie jest nam znana data zakończenia utrudnień. Z chwilą gdy to nastąpi, zostanie Pan poinformowany sms-em. ) to co po 5 latach rusza sie i naprawia za co ja mam placic, ???????????????????????????????????????????????????????????????
za marnowany czas ??

nawet jeszcze nie doszla aktywacja ni nic do mnie moze mam czas ?? jakos to zalatwic, wieloma programimi stronami sprawdzalem poprawnosci dzialania internetu jak nie maja pingow od 2000ms w gore na max zasiegu to znowu nawet przy pingach zedu 20-40 gdzie internet-usluga powina dzialac jak marzenie nie dziala, mam zdjecia pomiarow predkosci internetu przez wszelakie strony do tego celu lacznie z menadzerem internetu gdzie widac 3G+ i zasieg max.

to jest porazka koejna odpowiedz Dziękuję za nadesłaną korespondencję. Problem z działaniem sieci w technologii 3G w ............. jest nadal aktualny, o rozwiązaniu problemu poinformujemy smsem.
Ufam, iż podane informację okażą się pomocne.


i tak w koło !! nic bym nie mowil na mniejsze predkosci anizeli oferuja bo too dla mnie logiczne lecz na calkowity stopppp i tak codzienie, jak to moge zalatwic,

szukam np. wniosku o zerwanie rozwiazanie umowy ale nic nie widze w tych googlach 6,4kb bardzo szczęśliwy smutny

  
Electra01.12.2024 07:59:15
poziom 5

oczka
  
SP4I
04.10.2012 00:02:49
poziom 5



Grupa: Użytkownik

QTH: jo93xq

Posty: 771 #1022195
Od: 2010-12-11
A podpisaną umowę masz? Poczytaj, napewno są w niej zwarte warunki rozwiązania umowy. Ewentualnie ja bym poszedł do salonu gdzie to kupiłeś i zrobił dym i bym nie wyszedł dopóki by mi nie anulowali tej umowy.
_________________
KF: Yaesu FTDX 3000, GP7DX, HEXBEAM 5 BANDS, dipol inV 80-40
UKF: ICOM IC-5100, Diamond X-510, YAESU FT3D

http://www.shservice.pl/
https://minilink.pl/
Maciej
  
cokolwiek
04.10.2012 00:05:52
poziom 3



Grupa: Użytkownik

Posty: 155 #1022196
Od: 2011-11-6


Ilość edycji wpisu: 1
Do tego się szykuje bardzo szczęśliwy lecz chcialem przed tem wyjasnic wszelkie okolicznosci dlaczego itd. na nowym laptopie nawet system postawilem od nowa z mysla ze moze cos sie zatkalo gdyz uzywam rozne programy sieciowe itd. a tu nic.

no robią ludzi w bambuko. Moja umowa to 1 A4
  
sp5mnj
04.10.2012 00:09:32
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)

Grupa: Użytkownik

Posty: 3965 #1022198
Od: 2009-12-19
Warunki masz w umowie.
jeżeli nie przekroczyłeś ustalonego terminu zwrotu (np:niezadowolenie).
Poniesiesz tylko koszty aktywacji modemu.

Jednak w salonie dowiesz się zapewne więcej i konkretnie na temat.
Tu na forum będzie piana.


Andrzej
  
SQ9KEL
04.10.2012 00:22:35
poziom 5



Grupa: Użytkownik

QTH: DX Katowice

Posty: 400 #1022203
Od: 2010-10-12
Do 10 masz prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny.
_________________
www.sq9kel.qrz.pl
FS-G707 + Diamond X50
TS-590S + GPE-27 5/8 + LW 40m
APRSdroid: SQ9KEL-9
SEE YOU ON WATERFALL, DE SQ9KEL 73!
  
SP9Z
04.10.2012 00:39:52
poziom 6

Grupa: Użytkownik

QTH: Sosnowiec JO90NF

Posty: 1048 #1022208
Od: 2009-11-18
    SQ9KEL pisze:

    Do 10 masz prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny.


Nie byłbym tego pewien. Sebastian nie zamawiał tego przez internet, a kupował bezpośrednio w salonie więc chyba te 10 dni jego nie dotyczy.
_________________
Jacek
  
sp9mav
04.10.2012 00:44:04
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Posty: 668 #1022211
Od: 2009-4-26
No niestety wystarczy troche pogooglować i dowiesz sie ze problemy z internetem maja prawie wszyscy. Co ciekawe zadna z firm nie określa jasno warunków zerwania umowy ,ze względu na niedotrzymanie umowy przez strone jaką jest dostawca internetu. Oferowane prędkości sa tylko w folderach reklamowych a naga prawda jest nieco inna. Firmy nigdy nie gwarantuja w 100 procentach jakiejkolwiek prędkości i zawsze jest tysiąc ciekawych historyjek dlaczego akurat Tobie internet chodzi wolno.
Zmieniłem trzy firmy oferujące internet ze względu na szybkość i zaniki, oczywiście najpierw uparcie zgłaszałem problem , potem dawałem czas na naprawę lub poprawę i podpisywałem umowę z inną firmą. Oczywiście każda firma żadała zwrotu kosztów lub karę umowną itp..... w odpowiedzi dostawali pismo z opisem moich i ich działań i był spokój. Z tym ze kazda nowa firma też była do dupy.Efekt jest taki ze pogodziłem sie z tym ze internet jest jaki jest bo nigdzie nie jest cudowny/ przynajmniej w mojej okolicy/.
Nie wiem co Ci poradzić ale ja na Twoim miejscu najpierw znalazłbym kogoś z takim internetem i zapytał a potem dopiero podpisywał umowę.
_________________
Janusz SP9MAV
  
cokolwiek
04.10.2012 00:45:17
poziom 3



Grupa: Użytkownik

Posty: 155 #1022213
Od: 2011-11-6


Ilość edycji wpisu: 1
Też mi się tak zdaje w umowie nic konkretnego nie widze, napisalem wlasna reklamcje/rezygnacje na boa jestem ciekaw co odpisza jutro i tak pojde do 2 wszak milych pań z salonu ale czy wszystko wiedzących jesli chodzi o swoją prace i aktualny stan zeczy to watpie.

cyt. nam mowili ze wszystko dziala. znaczy sie panie z salonu dostaly odpowiedz z gory.. ze nie ma problemow

wiec umowe podpisalem na miejscu w salonie.

ktos ma czołg bardzo szczęśliwy ?? wesoły pojade do stolicy. Wlasnie udalo mi się o dziwo zmierzyc predkosci ping 450/700 download bu haha 45kb/s
  
SP8LBK
04.10.2012 07:31:39
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)

Grupa: Użytkownik

QTH: Kraśnik KO10CX

Posty: 5366 #1022271
Od: 2010-8-3
Zamiast kombinować przeczytaj to
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php

_________________
Vy 73
Andrzej SP8LBK
  
SQ6DST
04.10.2012 07:35:34
poziom 2



Grupa: Użytkownik

QTH: Paweł J@B@ StrzelinJO80MS

Posty: 70 #1022275
Od: 2012-4-16
Hej!
Więc tak przewertuj umowę powinno w niej być że masz 7dni na odstąpienie.
Prędkość jako że też zajmuje się "dostawą internetu" to prawda jest tak że w zasadzie wszytstkie umowy - oprócz "drogiego internetu" który ma gwarantowaną prędkość -nie będę się tu rozpisywał- mają wyraźnie napisane transfer do xx kb/s czy xx mb/s. Więc od tej strony nic nie zdziałasz w sensie prawnym, patrząc że to jest usługa mobilna to teoretycznie też nie możesz nic im zarzucić bo tu nie ma a 5m obok może być. Technik do Ciebie nie przyjedzie co najwyżej na twoją reklamację wyślą kogoś, on stanie pod "nadajnikiem" sprawdzi i odp. będziesz że wszytko jest ok.
Więc tak jak pisałem na początku masz prawdopodobnie 7dni od odstąpienia od umowy albo - możesz spróbować reklamować jako niezgodność towaru z umową. Tylko jak rozmawiasz to grzecznie nawet po uzgodnieniach z BOA zaraz wysyłaj pismo poleconym za potw. odbioru i powołuj się na rozmową z tym konsultantem. Chociaż w/g mnie znajdź (nie napisałeś miejscowości) salon tmobile z bokiem, tzn. żaden partnerski (firmy współpracujące) tylko prawdziwy salon t-mobile i tam załatwisz wszytko od ręki.
Na koniec - wejdź w ustawienia modemu -w aplikacji i testowo ustaw tylko gprs a później tylko 3g (nie pamiętam aplikacji od tmobile więc "te napisy" mogą się różnić, chodzi o to aby modem nie przełączał ci się automatycznie -może jesteś w zasięgu obu nadajników i on głupieje.
pozdrawiam
_________________
www.radio-strzelin.pl - Strzelińskie Radio
www.bestnet.net.pl - Obsługa Informatyczna firm oraz instytucji

ZamienięSię.pl - Polski Katalog Bezpłatnych Ogłoszeń

Chcesz mieć pewność czym jedziesz i w jakich warunkach:
||
\ /
||
www.taxistrzelin.pl - Strzelińska Taksówka
www.taxiwroclaw.com.pl - Wrocławska Taksówka
TEL: 519-619-319

"Vanitas vanitatum et omnia vanitas "
  
sp3hbf
04.10.2012 07:37:34
poziom 5

Grupa: Użytkownik

QTH: świebodzin

Posty: 574 #1022278
Od: 2012-6-15
Podobne sprawy miałem z NEOSTRADĄ teraz niby ORANGE.Ja zrobiłem to w taki sposób zrobiłem zdjęcia z komputera przy włączonej neostradzie,włączyłem Test i ponownie zrobiłem zdjęcia.Zaniosłem umowę do punktu wraz z podaniem rozwiązującym umowę w trybie natychmiastowym z przyczyn operatora,dołączyłem zrobione zdjęcia zażądałem potwierdzenia i wyszedłem.Po sprzęt jaki miałem od nich przyszedł pracownik,udostępniłem jemu podłączenie i stwierdził że mam rację.Zabrał modem i tak się skończyła moja umowa z Neostradą.Zmieniłem operatora na DIALOG i jestem zadowolony.
Pozdrawiam Ryszard SP3HBF.
  
Electra01.12.2024 07:59:15
poziom 5

oczka
  
SP7F
04.10.2012 08:16:02
poziom 4

Grupa: Użytkownik

QTH: JO91DG US02 CZASTARY

Posty: 214 #1022291
Od: 2009-8-31
    VESP pisze:

    Też mi się tak zdaje w umowie nic konkretnego nie widze...


Witam Sebastian

Umowę sporządzają prawnicy i są to bardzo przemyślane zapisy. Przeważnie jest tak, że nam(laikom) zdaje się coś innego, ale w świetle prawa jest zupełnie inaczej. Potem zaczynają się przepychanki. Umowa, to rzecz święta. Nie sądzę, aby można ją było zerwać ot tak, bo się rozczarowałem. Myślę, że udowodnianie swojej będzie bardzo trudne.

Zanim coś zrobisz, przeczytaj jeszcze kilka razy umowę jaką podpisałeś.

Mimo wszystko, trzymam kciuki i życzę powodzenia w walce.oczko
_________________
Pozdrawiam
Paweł SP7F ex. SP7FI


  
SQ9KFW
04.10.2012 08:29:24
poziom 6



Grupa: Użytkownik

QTH: JO90QN

Posty: 1071 #1022300
Od: 2011-2-22
Będąc w salonie operatora na rozmowie złóż pisemną rezygnację i weź sobie jej kserokopię. Do pisma będą musiali się odnieść, nie będą mogli też Ci zarzucić przekroczenia ewentualnego terminu, bo jak im udowodnisz, że zgłaszałeś cokolwiek telefonicznie? Biling nie zawiera przecież treści rozmów.
Żeby ustalić jakie masz prawa najlepiej zadzwoń do najbliższego biura rzecznika praw konsumenta - uzyskasz tam bezpłatnie poradę prawną.
_________________
Pozdrawiam.
Mirek SQ9KFW
  
sq2rbz
04.10.2012 08:58:27
poziom 1

Grupa: Użytkownik

QTH: Bydgoszcz

Posty: 45 #1022316
Od: 2011-12-29


Ilość edycji wpisu: 1
Nie jestem pewien czy już weszło prawo, że dostawca internetu musi zagwarantować 90% prędkości łącza z umowy. W każdym razie taki projekt był.

_________________
SQ2RBZ



Michał, Bydgoszcz
  
sp3aok
04.10.2012 09:12:02
poziom 6



Grupa: Użytkownik

QTH: LUBIN

Posty: 1051 #1022325
Od: 2009-10-19
    sp3hbf pisze:

    Podobne sprawy miałem z NEOSTRADĄ teraz niby ORANGE.Ja zrobiłem to w taki sposób zrobiłem zdjęcia z komputera przy włączonej neostradzie,włączyłem Test i ponownie zrobiłem zdjęcia.Zaniosłem umowę do punktu wraz z podaniem rozwiązującym umowę w trybie natychmiastowym z przyczyn operatora,dołączyłem zrobione zdjęcia zażądałem potwierdzenia i wyszedłem.Po sprzęt jaki miałem od nich przyszedł pracownik,udostępniłem jemu podłączenie i stwierdził że mam rację.Zabrał modem i tak się skończyła moja umowa z Neostradą.Zmieniłem operatora na DIALOG i jestem zadowolony.
    Pozdrawiam Ryszard SP3HBF.


Witaj
Nie lamentowałeś,ale zrobiłeś,postąpiłeś jak przystało na PRAWDZIWEGO FACETA. W myśl zasdy najlepszą obroną jest atak. Umowa obowiązuje dwie strony.Płacisz i wymagasz.
Serdecznie pozdrawiam.
Rysiek sp3aok Lubin
_________________
SP9-1166
  
SQ9KFW
04.10.2012 09:13:47
poziom 6



Grupa: Użytkownik

QTH: JO90QN

Posty: 1071 #1022327
Od: 2011-2-22
    sq2rbz pisze:

    Nie jestem pewien czy już weszło prawo, że dostawca internetu musi zagwarantować 90% prędkości łącza z umowy. W każdym razie taki projekt był.


Niestety jeszcze nie obowiązuje smutny
_________________
Pozdrawiam.
Mirek SQ9KFW
  
sp3aok
04.10.2012 09:16:56
poziom 6



Grupa: Użytkownik

QTH: LUBIN

Posty: 1051 #1022341
Od: 2009-10-19
    sp3aok pisze:

      sp3hbf pisze:

      Podobne sprawy miałem z NEOSTRADĄ teraz niby ORANGE.Ja zrobiłem to w taki sposób zrobiłem zdjęcia z komputera przy włączonej neostradzie,włączyłem Test i ponownie zrobiłem zdjęcia.Zaniosłem umowę do punktu wraz z podaniem rozwiązującym umowę w trybie natychmiastowym z przyczyn operatora,dołączyłem zrobione zdjęcia zażądałem potwierdzenia i wyszedłem.Po sprzęt jaki miałem od nich przyszedł pracownik,udostępniłem jemu podłączenie i stwierdził że mam rację.Zabrał modem i tak się skończyła moja umowa z Neostradą.Zmieniłem operatora na DIALOG i jestem zadowolony.
      Pozdrawiam Ryszard SP3HBF.


    Witaj
    Nie lamentowałeś,ale zrobiłeś,postąpiłeś jak przystało na PRAWDZIWEGO FACETA. W myśl zasady najlepszą obroną jest atak. Umowa obowiązuje dwie strony.Płacisz i wymagasz.
    Serdecznie pozdrawiam.
    Rysiek sp3aok Lubin

_________________
SP9-1166
  
zibix
06.10.2012 20:13:26
poziom 3



Grupa: Użytkownik

QTH: CHEŁMNO/JO93FI

Posty: 104 #1024250
Od: 2011-7-7
Mam internet z T-mobile już ponad 5 lat i nie narzekam.Bardzo szybki transfer dochodzący do 20mb/s,stabilnie.Posiadam w tej chwili 2 modemy,ja i moja żona na swoim laptopie + telefon z 3G.Wszystko pięknie śmiga.Kilku moich znajomych również ma net z T-mobile i nie narzeka.Powiedz gdzie Ty mieszkasz skoro nie masz zasięgu i transferu? Próbowałeś podłączyć modem pod antenę dodatkową lub zewnętrzną?Są takie i to wiele typów.Próbowałeś czy modem działa poprawnie w innych lokalizacjach?
_________________
zbyszek
  
sp3hbf
06.10.2012 22:59:12
poziom 5

Grupa: Użytkownik

QTH: świebodzin

Posty: 574 #1024389
Od: 2012-6-15
    zibix pisze:

    Mam internet z T-mobile już ponad 5 lat i nie narzekam.Bardzo szybki transfer dochodzący do 20mb/s,stabilnie.Posiadam w tej chwili 2 modemy,ja i moja żona na swoim laptopie + telefon z 3G.Wszystko pięknie śmiga.Kilku moich znajomych również ma net z T-mobile i nie narzeka.Powiedz gdzie Ty mieszkasz skoro nie masz zasięgu i transferu? Próbowałeś podłączyć modem pod antenę dodatkową lub zewnętrzną?Są takie i to wiele typów.Próbowałeś czy modem działa poprawnie w innych lokalizacjach?

O ile mi wiadomo to T-mobile oferuje prędkość łącza 100 Mb/s ale jeszcze nie spotkałem się z tym że ktoś osiągnął większą prędkość jak 20 Mb/s.Modemy spotykane na rynku mają duże możliwości ale firmy oferująca internet mają w nosie klienta i tym się nie przejmują.Dla nich tylko kasa się liczy i obyś szybko podpisał z nimi umowę a cała reszta to już tylko i wyłącznie twój problem. W powyższym tekście napisałem jak taki problem rozwiązałem u siebie,a cała sprawa dotyczy dostawy internetu przez firmę (niby zaufaną na polskim rynku)ale nie wywiązującą się ze swoich zobowiązań.
Pozdrawiam Ryszard SP3HBF.jęzorjęzor
  
sq8jmd
08.10.2012 14:18:56
poziom 5

Grupa: Użytkownik

Posty: 479 #1025417
Od: 2010-11-29
Prędkość internetu mobilnego nie zależy tylko od siły sygnału czy ilości stacji bazowych które słyszymy (i modem się przepina ciągle między nimi). Dużo też zależy od radiolinii którą jest doprowadzone łącze do danego BTS. Miałem raz przypadek kiedy to klient z Łomianek mający internet w Orange osiągał download nie większy niż 0.5Mbps. BTS miał od siebie w odległości około 300m. Siła sygnału bardzo mocna, pingi stabilne. Wg mapasieci.pl do tego BTS była dostarczona radiolinia 4x2Mbps. Przy innym BTS gdzie była dostarczona radiolinia xxMbps (nie pamiętam ile dokładnie ale liczone w dziesiątkach Mbps) internet chodził już prawidłowo. Sytuacja była powtarzalna u innych operatorów gdzie jest dużo skupisko ludzi zaś BTS ma radiolinie ze starych czasów. Warto przed wzięciem internetu mobilnego zobaczyć jakie BTS mamy najbliżej, jakie usługi one oferują oraz jaką radiolinią jest do nich dosył danych. To może już coś nam powiedzieć. No i oczywiście warto wziąć internet na próbę wesoły W końcu po coś to oferują operatorzy GSM.
_________________

  
Electra01.12.2024 07:59:15
poziom 5

oczka

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 2>>>    strony: [1]2

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » INNE » TO NIE RADIO ALE TEŻ NADAJE I ODBIERA MODEM UMOWA I T-MOBILE POTRZEBNA POMOC

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

TestHub.pl - opinie, testy, oceny