NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » ZAKUPY SPRZETU KRÓTKOFALARSKIEGO » OPINIE O CONSPARK GDYNIA

Przejdz do dołu strony<<<Strona: 6 / 9>>>    strony: 12345[6]789

Opinie o Conspark Gdynia

sklep / serwis
  
HF1D
08.11.2017 09:11:07
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Użytkownik

QTH: Szczecin JO73hi

Posty: 2299 #2484672
Od: 2015-1-28
Jeżeli komuś pomoże moja opinia to w sierpniu kupowałem u nich rotor.
Pani w sklepie bardzo miła. Szybko, sprawnie załatwiliśmy formalności.
Miło zaskoczyło mnie gdy następnego dnia pani zadzwoniła z przeprosinami, że kurier nie zdążył zabrać mojej przesyłki i dostawa opóźni się o jeden dzień.
Następnego dnia rotor był na miejscu, więc chyba wszystko w porządku. wesoły

_________________
Pozdrawiam
Jurek
HF1D

Obrazek
  
Electra28.03.2024 15:30:21
poziom 5

oczka
  
SP2LIG
08.11.2017 10:03:00
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Użytkownik

QTH: GDYNIA

Posty: 12994 #2484676
Od: 2009-3-16
    HF1D pisze:


    .......Następnego dnia rotor był na miejscu, więc chyba wszystko w porządku. wesoły



Zawsze było w porządku lub lepiej jak w porządku.
_______________
Greg SP2LIG
  
SP7H
08.11.2017 10:15:25
poziom 5

Grupa: Użytkownik

QTH: SIERADZ

Posty: 566 #2484679
Od: 2009-7-6
Potwierdzam, jedzie do mnie już chyba 4 radio w mojej karierze z Consparku. Zawsze szybko, miło i bez problemów wesoły
  
usuniety_30.12.2018
08.11.2017 11:45:58
poziom 4

Grupa: Użytkownik

Posty: 339 #2484700
Od: 2016-9-8



UŻYTKOWNIK ZABLOKOWANY
A ja omijam szerokim łukiem Conspark jak i YAESU i oby się wam nic nie psuło. Bo pomoc serwisowa jaką kiedyś od nich otrzymałem zawierała się w ich słowach które zacytuję: Ten typ tak ma...po czym nie naprawiony towar wrócił do mnie i tak zakończyłem przygodę z Yaesu i CONSPARK raz na zawsze, a radio naprawiłem u kolegi w SP9.
  
sp3nyu
08.11.2017 11:59:56
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Użytkownik

QTH: Iłowa JO71OL

Posty: 2536 #2484705
Od: 2011-2-8
    Ares pisze:

    (...)Ten typ tak ma...(...)

Radio czy użytkownik... ?
_________________
vy 73! Janek SP3NYU
------------------------------------------------------
Obrazek Warto przeczytać...
  
usuniety_30.12.2018
08.11.2017 13:16:36
poziom 4

Grupa: Użytkownik

Posty: 339 #2484735
Od: 2016-9-8



UŻYTKOWNIK ZABLOKOWANY
    sp3nyu pisze:


    (...)Ten typ tak ma...(...)

    Radio czy użytkownik... ?


Do twojego komentarza idealnie pasuje inny temat:

http://sp7pki.iq24.pl/default.asp?grupa=3538&temat=465093

Oby Ci się twój wspaniały leciwy FT-1000MP nie zepsuł ( a latka swoje już ma ) i nie życzę ci takich przejść jakie ja miałem.
Aczkolwiek seria FT-1000 to jak dla mnie jedna z ostatnich porządnych serii TRX-ów od YAESU.

Pozdrawiam
  
sp3nyu
08.11.2017 18:35:45
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Użytkownik

QTH: Iłowa JO71OL

Posty: 2536 #2484816
Od: 2011-2-8
    Ares pisze:

    (...)
    Pozdrawiam

... i wzajemnie wesoły

Twoja opowieść, to typowy przykład o jakich mówią na szkoleniach marketingowych.
Możesz mieć sklep, warsztat, czy inną firmę. Obsłużysz 100 klientów w standardowy sposób i nawet "dziękuję" ci nie powiedzą. Znajdzie się jeden niezadowolony, to dla 100 osób wokół tyłek ci obrobi...

Bez urazy...
_________________
vy 73! Janek SP3NYU
------------------------------------------------------
Obrazek Warto przeczytać...
  
sq6ade
08.11.2017 18:40:10
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Użytkownik

QTH: Wrocław (Breslau) Party-n

Posty: 15107 #2484818
Od: 2008-3-21
Może to rzeczywiście był jakiś wredny egzemplarz wesoły Ja u nich kupuję tylko części i od tej strony są super. Ceny ok i terminy znośne.

A swoją drogą rasowy radiowiec zna cw i umi samemu naprawić swój transilwerek wesoły
_________________
Wiosna się budzi w całej naturze
Witana rzewnym słowików pieniem,
W zielonym gaju, ponad strumieniem,
Kwitną prześliczne dwie róże.

Obrazek
  
malcolm
08.11.2017 18:47:01
poziom 6



Grupa: Użytkownik

QTH: Kepler-186f

Posty: 1060 #2484820
Od: 2013-10-1
    sq6ade pisze:

    A swoją drogą rasowy radiowiec zna cw i umi samemu naprawić swój transilwerek wesoły



Obrazek

pan zielony



_________________
Obrazek
Żółtą nić ściężnicy kaźń ryje rysę w twoją jaźń...

...i kiedy widzisz dno gardło ściska ta toń...

Ultra szybki elektron!!!

8-go dnia bogowie stworzyli Malcolma a niebiosa zatańczyły... 😁,

Naucz się w końcu lutować! LINK

Pozdro Malcolm

  
sq6ade
08.11.2017 18:55:28
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Użytkownik

QTH: Wrocław (Breslau) Party-n

Posty: 15107 #2484823
Od: 2008-3-21
Wydaje ci sie że rezystor null to kawał gwoździa albo gruba ścieżka na pcb ?
_________________
Wiosna się budzi w całej naturze
Witana rzewnym słowików pieniem,
W zielonym gaju, ponad strumieniem,
Kwitną prześliczne dwie róże.

Obrazek
  
malcolm
08.11.2017 19:06:57
poziom 6



Grupa: Użytkownik

QTH: Kepler-186f

Posty: 1060 #2484826
Od: 2013-10-1
    sq6ade pisze:

    Wydaje ci sie że rezystor null to kawał gwoździa albo gruba ścieżka na pcb ?


Nie chodzi o rezystor 0 Ohm. (rezystory zerowe sa i wiadomo z jakich powodow sie je stosuje a jest ich kilka)
Ale ja bynajmniej transilwerka nie potrafie naprawic. Napisz jak sie to robi ,)
_________________
Obrazek
Żółtą nić ściężnicy kaźń ryje rysę w twoją jaźń...

...i kiedy widzisz dno gardło ściska ta toń...

Ultra szybki elektron!!!

8-go dnia bogowie stworzyli Malcolma a niebiosa zatańczyły... 😁,

Naucz się w końcu lutować! LINK

Pozdro Malcolm

  
Electra28.03.2024 15:30:21
poziom 5

oczka
  
sq6ade
08.11.2017 19:10:47
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Użytkownik

QTH: Wrocław (Breslau) Party-n

Posty: 15107 #2484827
Od: 2008-3-21
Transilwerek to potoczna nazwa radyjka , kataryny itd. do bicia piany i klepania deiksów na kaefach wesoły

Język ewoluuje. Miodka zapytać niedowiarki. wesoły
_________________
Wiosna się budzi w całej naturze
Witana rzewnym słowików pieniem,
W zielonym gaju, ponad strumieniem,
Kwitną prześliczne dwie róże.

Obrazek
  
malcolm
08.11.2017 19:47:13
poziom 6



Grupa: Użytkownik

QTH: Kepler-186f

Posty: 1060 #2484833
Od: 2013-10-1
Transciwer ok ale nie transilwer ,)

Conspark- kupowalem tam reczniaka (Yaesu VX-7R) odbior osobisty-odczucia z obslugi jak najbardziej pozytywne.
_________________
Obrazek
Żółtą nić ściężnicy kaźń ryje rysę w twoją jaźń...

...i kiedy widzisz dno gardło ściska ta toń...

Ultra szybki elektron!!!

8-go dnia bogowie stworzyli Malcolma a niebiosa zatańczyły... 😁,

Naucz się w końcu lutować! LINK

Pozdro Malcolm

  
SP9QQE
12.01.2018 10:22:05
Grupa: Użytkownik

QTH: Kraków

Posty: 17 #2506040
Od: 2018-1-10
Dziwna polityka serwisowa sort klientów.

Kupiłem nowe radio Yaesu FT-857d w Polskiej firmie (Con-spark) żeby nie nabijać kabzy szarej strefie i dostaje taki prezent.

Telefonując do firmy Con-spark zapytałem miłą panią czy można zerwac plombę gwarancyjną bo chcę zamontować tcxo-9. W odpowiedz usłyszałem tak tyko muszę napisać prośbę do serwisu o zerwanie plomby gwarancyjnej i otrzymanie nowej.... i padło od pani pytanie czy zakupiłem tcxo-9 u nich w firmie bo jeżeli nie to radio trzeba do nich radio wysłać i zapłacić 60pln+koszt wysyłek poruszony .

Czym się różni produkt tcxo-9 Yaesu EU od tcxo-9 Yaesu PL ?
W Instrukcji obsługi oryginalnej i tłumaczonej nie ma nic na temat utraty gwarancji w przypadku instalacji tcxo-9 a istnieje takowy rozdział z całą procedurą montażu.

Ja osobiście czuje niechęć i wstręt do takich praktyk i myślę że to był ostatni produkt który kupiłem w firmie Con-spark.

  
canis_lupus
12.01.2018 10:49:00
poziom najwyższy i najjaśniejszy :-)



Grupa: Użytkownik

QTH: Kraków

Posty: 7446 #2506043
Od: 2013-7-18
    SP9QQE pisze:

    Dziwna polityka serwisowa sort klientów.

    Kupiłem nowe radio Yaesu FT-857d w Polskiej firmie (Con-spark) żeby nie nabijać kabzy szarej strefie i dostaje taki prezent.

    Telefonując do firmy Con-spark zapytałem miłą panią czy można zerwac plombę gwarancyjną bo chcę zamontować tcxo-9. W odpowiedz usłyszałem tak tyko muszę napisać prośbę do serwisu o zerwanie plomby gwarancyjnej i otrzymanie nowej.... i padło od pani pytanie czy zakupiłem tcxo-9 u nich w firmie bo jeżeli nie to radio trzeba do nich radio wysłać i zapłacić 60pln+koszt wysyłek poruszony .

    Czym się różni produkt tcxo-9 Yaesu EU od tcxo-9 Yaesu PL ?
    W Instrukcji obsługi oryginalnej i tłumaczonej nie ma nic na temat utraty gwarancji w przypadku instalacji tcxo-9 a istnieje takowy rozdział z całą procedurą montażu.

    Ja osobiście czuje niechęć i wstręt do takich praktyk i myślę że to był ostatni produkt który kupiłem w firmie Con-spark.



Sprawdź czy masz w warunkach gwarancji cokolwiek na temat plomby. Jeśli nie, to moim zdaniem spokojnie możesz ją zerwać nie tracąc gwarancji. Pytanie jak bardzo będzie Ci się chciało potem przepychać z serwisem.
_________________
"Prezydium zapoznało się z wnioskiem Marka SP9UO, w którym domaga się podjęcia przez Prezydium działań przeciwko osobom szkalującym PZK, a szczególnie przeciwko członkom organizacji. Takie działania będą podjęte po zasięgnięciu opinii prawnej."

To mówiłem ja, "unlis i ukrywający coś, wstydzący się swojego znaku, człowiek z ulicy, losowa osoba z internetu, element, ignorant i darmozjad, anonimowy pirat, konfident, donosiciel, do d**y".
  
sq6ade
12.01.2018 20:14:30
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Użytkownik

QTH: Wrocław (Breslau) Party-n

Posty: 15107 #2506181
Od: 2008-3-21


Ilość edycji wpisu: 1
Wiele specjalistycznych urządzeń ma wewnątrz zworki do konfiguracji sprzętu. Są dostępne dla użytkownika czy instalatora więc nie może być mowy o plombach. Podobnie z akcesoriami montowanymi extra do wnętrza.
Rozumiem jednak podejście firm handlowych od gratów hams w PL wesoły
Jeszcze troche cebula i cwaniactwo zdaża się w Wolsce. Jeszcze parę lat i może plomby znikną.

_________________
Wiosna się budzi w całej naturze
Witana rzewnym słowików pieniem,
W zielonym gaju, ponad strumieniem,
Kwitną prześliczne dwie róże.

Obrazek
  
tonino
25.04.2018 03:01:59
Grupa: Użytkownik

Posty: 1 #2538463
Od: 2018-4-12


Ilość edycji wpisu: 4
Miałem niestety możliwość korzystania z tego sklepu.
Niestety bo o ile obsługa bardzo miła, bardzo szybkie realizacje zamówień to problemy zaczynają się gdy sprzęt zaczyna szwankować.

Niespełna po 1.5 miesiąca od kupna sprzętu, ujawniła się wada.
Pierwsza naprawa serwisowa (na zasadach gwarancji) trwała ok. 1 miesiąca.
Wada niestety nie została usunięta, zatem pomimo szczerej sympatii do pracujących tam Państwa, zgłosiłem kolejną reklamację tylko tym razem na zasadach rękojmi, z prośbą o wymianę na nowy sprzęt wolny od wad.

Niestety Ci Państwo nie rozumieją przepisów i dokonali kolejnej naprawy, wymieniając stosowny moduł w transciwerze, pomimo pisma w którym jasno i rzeczowo prosiłem o wymianę na nowy zamiast naprawy.
Sprawą musiał się zająć rzecznik konsumentów, który to wyjaśnił przedsiębiorcy na czym polega gwarancja, a na czym rękojmia i dlaczego nie dokonuje się samodzielnie wyboru sposobu usunięcia wady.
Sprawa jest jeszcze w toku, ale jak na tak szanującą się firmę, istniejącą od wielu lat, liczyłem na pełen profesjonalizm, tym bardziej, że jest to nowa radiostacja i była używana zaledwie ok. 1.5 miesiąca a tam leży już łącznie prawie 3 miesiące.

Tego właśnie brakuje w polskich firmach - to przedsiębiorca powinien informować konsumenta o możliwościach w usunięciu wad, a nie narzucać.
Z tego też powodu muszę niestety ocenić negatywnie sklep/serwis Con-Spark. Bo co komu po opinii kiedy wszystko działa jak należy, o całości świadczy przede wszystkim podejście do klienta przed i PO ZAKUPIE.
  
SP2LIG
25.04.2018 10:13:37
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Użytkownik

QTH: GDYNIA

Posty: 12994 #2538538
Od: 2009-3-16
Cyt " Niespełna po 1.5 miesiąca od kupna sprzętu, ujawniła się wada.
Pierwsza naprawa serwisowa (na zasadach gwarancji) trwała ok. 1 miesiąca.
Wada niestety nie została usunięta, zatem pomimo szczerej sympatii do pracujących tam Państwa, zgłosiłem kolejną reklamację tylko tym razem na zasadach rękojmi, z prośbą o wymianę na nowy sprzęt wolny od wad." koniec cytatu.

SP6IT vel tonino.

Możesz szanowny kolego przytoczyć przepis który nakazuje producentowi/sprzedawcy wymienić jakikolwiek sprzęt po pierwszej naprawie gwarancyjnej na nowy w ramach rękojmi skoro gwarancja obejmuje okres 36 miesięcy?

Może ja mylę pojęcia to bądź łaskaw i oświeć mnie w tej materii.
O ewentualną odpowiedz proszę kolegę SP6IT vel tonino, wszyscy inni niech wrzucą sobie na luz.
_________________
Greg SP2LIG
  
usuniety_30.12.2018
25.04.2018 11:49:05
poziom 4

Grupa: Użytkownik

Posty: 339 #2538577
Od: 2016-9-8



UŻYTKOWNIK ZABLOKOWANY


Ilość edycji wpisu: 4
    SP2LIG pisze:



    Możesz szanowny kolego przytoczyć przepis który nakazuje producentowi/sprzedawcy wymienić jakikolwiek sprzęt po pierwszej naprawie gwarancyjnej na nowy w ramach rękojmi skoro gwarancja obejmuje okres 36 miesięcy?

    Może ja mylę pojęcia to bądź łaskaw i oświeć mnie w tej materii.
    O ewentualną odpowiedz proszę kolegę SP6IT vel tonino, wszyscy inni niech wrzucą sobie na luz.
    _________________
    Greg SP2LIG


Jesteś na forum i sprawę poruszasz publicznie i każdy może odpisywać. Kolega wyraził swoja opinie i uszanuj to.
Jak masz sprawę prywatną tylko do niego to napisz ładnie na priva do niego.

https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/

Rękojmia to podstawa jednej z dwóch możliwych dróg składania reklamacji przez konsumenta (obok gwarancji). Jest to tryb dochodzenia odpowiedzialności od przedsiębiorcy w związku z ujawnioną wadą fizyczną (niezgodnością z umową) lub prawną kupionego towaru konsumpcyjnego.

Ważne!

Jeżeli konsument składa reklamację na podstawie rękojmi, podmiotem odpowiedzialnym za powstałe wady jest sprzedawca – i to do niego należy skierować pismo reklamacyjne.
Jego dane znajdują się m.in. na paragonie fiskalnym, który kupujący powinien – co do zasady – otrzymać wraz z towarem.

Rękojmia jest ustawowo uregulowanym sposobem dochodzenia roszczeń. Przedsiębiorca nie może w żaden sposób odmówić przyjęcia reklamacji, jeżeli nie wynika to wprost z przepisów.


Podstawa prawna: art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego

===================================


Sprzedawca odpowiada wobec konsumenta za sprzedany towar, jeżeli wada zostanie stwierdzona w okresie 2 lat od momentu jego wydania (wyjątek dotyczy nieruchomości, w przypadku których okres odpowiedzialności to 5 lat).

Terminu tego nie można skrócić, z wyjątkiem towarów używanych, przy których sprzedawca może ograniczyć okres swojej odpowiedzialności maksymalnie do roku. O skróceniu terminu konsument powinien zostać poinformowany przed zawarciem umowy.

Ważne!

Przez rok trwania odpowiedzialności sprzedawcy istnieje domniemanie, że stwierdzona wada lub jej przyczyna istniała już w momencie sprzedaży. Taka sytuacja ułatwia złożenie reklamacji, gdyż to przedsiębiorca musi udowodnić, że wada powstała z winy konsumenta.

W przypadku zauważenia wady w późniejszym terminie, czyli między 12. a 24. miesiącem od wydania towaru, to konsument powinien wykazać, że wada towaru istniała w momencie zakupu – np. jest wynikiem zastosowania materiałów niskiej jakości, nieprawidłowej produkcji czy też niepoprawnej instrukcji obsługi lub konserwacji. Na poparcie swoich twierdzeń może (ale nie musi) skorzystać z pomocy specjalistów, w tym z opinii i analiz niezależnych rzeczoznawców.


Podstawa prawna: art. 5562, 557 §1 i 568 Kodeksu cywilnego
  
SP2LIG
25.04.2018 12:00:17
moc !!!
wydawało się ze wiecej już sie nie da ale jednak !



Grupa: Użytkownik

QTH: GDYNIA

Posty: 12994 #2538581
Od: 2009-3-16
    Ares pisze:

      SP2LIG pisze:



      Możesz szanowny kolego przytoczyć przepis który nakazuje producentowi/sprzedawcy wymienić jakikolwiek sprzęt po pierwszej naprawie gwarancyjnej na nowy w ramach rękojmi skoro gwarancja obejmuje okres 36 miesięcy?

      Może ja mylę pojęcia to bądź łaskaw i oświeć mnie w tej materii.

      _________________
      Greg SP2LIG


    https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/

    Rękojmia to podstawa jednej z dwóch możliwych dróg składania reklamacji przez konsumenta (obok gwarancji). Jest to tryb dochodzenia odpowiedzialności od przedsiębiorcy w związku z ujawnioną wadą fizyczną (niezgodnością z umową) lub prawną kupionego towaru konsumpcyjnego.

    Ważne!

    Jeżeli konsument składa reklamację na podstawie rękojmi, podmiotem odpowiedzialnym za powstałe wady jest sprzedawca – i to do niego należy skierować pismo reklamacyjne.
    Jego dane znajdują się m.in. na paragonie fiskalnym, który kupujący powinien – co do zasady – otrzymać wraz z towarem.

    Rękojmia jest ustawowo uregulowanym sposobem dochodzenia roszczeń. Przedsiębiorca nie może w żaden sposób odmówić przyjęcia reklamacji, jeżeli nie wynika to wprost z przepisów.







Nie wychodz przed orkiestrę, Ty jak zwykle masz problemy ze zrozumieniem prostego tekstu pisanego. Twoje rewelacje są bez problemu do zdobycia w internecie.
O odpowiedz prosiłem konkretną osobę tj SP6IT vel tonino, czyżby to był Twój znak i kolejna Twoja ksywa na tym forum ?????
_______________
Greg SP2LIG
  
Electra28.03.2024 15:30:21
poziom 5

oczka

Przejdz do góry strony<<<Strona: 6 / 9>>>    strony: 12345[6]789

  << Pierwsza     < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » ZAKUPY SPRZETU KRÓTKOFALARSKIEGO » OPINIE O CONSPARK GDYNIA

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

TestHub.pl - opinie, testy, oceny