Zasilacz Inradio IN 9250 |
SP1AP pisze: W samochodzie??? A po co jest tam "regler"??? Regulator napięcia jest w aucie po to, aby ci odbiorniki nie odpaliły. A tu macie koledzy http://darmowa-energia.eko.org.pl/pliki/prad/altern.html link do danych technicznych alternatorów produkowanych dla FSO i FSC alternatorów moc 1kW jest normą i to było kiedyś, a teraz ja mam w Nissanie Patrolu 3.0 alternator o mocy 1,5kW i nie ma się co dziwić bo mam akumulator 95Ah, ale o prądzie rozruchowym 830A!. A wątpiącym polecam eksperyment z amperomierzem cęgowym, lub bocznikiem i oscyloskopem, no i osoba do pomocy,zobaczycie ile akumulatorek potrafi pobrać prądu, zwłaszcza taki rozładowany. I koniec, bo chodziło o zasilacz, ja ze swej strony polecam GSV3000 lub ZS 20, oba się bardzo dobrze spisują, tylko do GSV dorobiłem podświetlenie wskaźników-tego mi brakowało. |