| Gwiazdy POLSKICH DX-ów |
sp9fys pisze: Naciągasz fakty do postawionej tezy i jedno mogę powiedzieć: mydlenie oczu masz opanowane top level. A stacja dp0pol jest /mm, co łatwo sprawdzić na qrz'cie gdzie notabene występuje z takim wpisem (przytaczam w całości zamieszczony tekst w tłumaczeniu): Prosimy pamiętać, że ta stacja jest obsługiwana ze statku tylko podczas rejsu na wodach międzynarodowych, dlatego sygnał wywoławczy zawsze brzmi DP0POL/mm . Wszystkie dane przesyłane do LotW będą przesyłane w formacie DP0POL/mm ( nie DP0POL ). W razie potrzeby prosimy o odpowiednią modyfikację logu. Papierowe karty QSL są dostępne za pośrednictwem DL4BBH (biuro lub bezpośrednio, wymagana jest wysyłka zwrotna). Możesz śledzić działalność badawczą statku w naszej aplikacji Polarstern Web App . Aktualną pozycję statku można sprawdzić na portalu SEAICE . Teraz mam nadzieję wiesz dlaczego słychać ich tam gdzie innych nie powinno być słychać Okej. sprawdziłem. Są tam gdzie byli wczoraj. Dxmaps nie kłamie. I chyba jak ktoś podaje znak do dxmaps to chyba wie co podaje. A tematem było 16 tyś km w paśmie 1,8 MHZ oraz to, że jak większość pracowała w ramach Europy to kilka stacji szwindlowało i robiło łaczności w poprzek, prawie przez cała kulę ziemską. Przez przypadek coś mi przypomniałeś, Pamiętasz Radio Gdynia, radio z ulicy radiowej w Warszawie Bemowie. O innych nie wspomnę bo są (chyba) jeszcze czynne. A anteny logarytmiczno periodyczne obrotowe na wybranych lotniskach? A może sam podsłuchiwałeś radio Gdynia i/lub Radio Szczecin na RBM1. A może pamiętasz relacje z Radioamatora i Krótkofalowca? A wracając do tematu to uważasz, że ta szacowna strona szwindluje? A tam często pojawiają się dziwne pojedyncze łączności na blank zamkniętym paśmie? A na koniec stary dowcip. Warszawska przekupka wracając z Krakowa do Warszawy skarży się w pociągu. Ale te krakowskie przekupki to gaduły. Ich była trzy a ja jedna ledwo je przegadałem. Pyrsk Ludkowie JAK |