Łączność kryzysowa - badanie |
SQ9ITP pisze: Szanowni Koledzy, przeprowadzam badanie na temat oceny łączności kryzysowej w celach naukowych. Poniżej podaję pytania i proszę o udzielenie odpowiedzi na nie: 1) Jak oceniasz działalność łączności kryzysowej w Polsce ? 2) Czy uważasz, że można poprawić działanie łączności kryzysowej w Polsce ? 3) Jak byś poprawił łączność kryzysową w Polsce ? 4) Czy uważasz, że łączność kryzysowa jest potrzebna ? 5) Jakie masz doświadczenia z łącznością kryzysową ? Jak ktoś nie chce wysyłać tutaj to może wysłać odpowiedzi do arkuszu google, link: https://forms.gle/Ec19CW1B5jtutAQS8 Pozdrawiam, 73 Michał Grymowicz SQ9ITP Szanowni Koledzy, po tragedii 1997 roku, dzięki kontynuacji inicjatywy nas, krótkofalowców, zgodnie z postanowieniami Statutu Polski Klub UKF – Stowarzyszenie Miłośników Radiowych Łączności na Falach Ultrakrótkich, stworzony został przyjazny klimat, między innymi dla rozwoju, popierania i ochrony amatorskiej służby radiowej, a w szczególności wspierania administracji publicznej i służenia pomocą społeczeństwu w ustanawianiu łączności radiowej w przypadkach zagrożeń życia i mienia. Wprawdzie USTAWA O OCHRONIE LUDNOŚCI I OBRONIE CYWILNEJ dość "wybiórczo" traktuje sprawy dotyczące naszych zadań w systemie ochrony ludności, niemniej jednak, podejmując się prowadzenia badań w sferze, którą jesteśmy (mam nadzieję) żywotnio zainteresowani, wypadałoby określić to, co jest niezbędne, dla każdych badań naukowych. Określenie celu badań, to kluczowy element każdego procesu badawczego. To zapewnia kierunek dla badań i pomaga zdefiniować pytania badawcze, a także wstępne określenie oczekiwanych rezultatów, ustalenie konkretnych celów i zidentyfikowanie grupy docelowej (kto ma odpowiadać na pytania i na jakiej podstawie (doświadczenia). Dzięki temu można prowadzić skuteczne badania, które przyczynią się do rozwoju wiedzy i jakiegokolwiek postępu w tej dziedzinie. Jeśli cel badania, będzie konkretny, mierzalny, osiągalny, realistyczny i czasowo określony, to przyniesie właściwe efekty. Wydaje się, że brakuje właśnie: 1. jasnego zdefiniowania celu badania (cel badania powinien być precyzyjnie określony i prowadzić do odpowiednich pytań, które pozwolą zebrać potrzebne informacje) 2. na jego podstawie sformułowanie pytań (warto przeanalizować swoje poglądy, pytania badawcze i hipotezy) Ale testować każdy może .... Pozdrawiam |