problem z zasilaniem trx a aucie
Ja się podłączyłem do rozdzielnicy z bezpiecznikami, bez żadnej modyfikacji instalacji samochodu (plus, natomiast minus z karoserii).
Użyłem do tego rozgałeźnika bezpiecznika (do kupienia na znanych portalach aukcyjnych w Polsce i Chinach). Są trzy rozmiary bezpieczników, u mnie ten namniejszy (mikro). Jest to rozgałęźnik który wciska się w miejsce bezpiecznika. Do pierwszego jego gniazda wkłada się wyjęty lokalny bezpiecznik a do drugiego swój bezpiecznik który zabezpiecza radiostację. W moim przypadku wykorzystałem nieużywany bezpiecznik do szyberdachu którego nie mam.

Załączam trzy zdjęcia:
- co należy zakupić
- wygląd rozdzielnicy z rozgałęźnikiem, po prawej zielonym kolorem zazanaczone oczko lutownicze M6 i dodatkowa nakrętka (podłączenie minusa do karoserii)
- zaciski laboratoryjne do których podłączam radiostację. Przykręciłem je do kawałka tworzywa odciętego ze starej deski do krojenia chleba. Ten kawałek został potem przypięty paskami do ramki glośnika którą przykręciłem dwoma wkrętami do plastikowej osłony. Zamiast tego można zrobić jakieś inne złącze, np T60.
Mam auto-stop, żadnych problemów. Demontaż takiej instalacji w razie potrzeby to chwila moment.

Pozdrawiam,
Artek, SP3LOZ

https://www.dropbox.com/scl/fi/zog7vo0tep6zaitjyjvna/CarPwr_rozgaleznikMikro.png?rlkey=k7iwjyiypgkwqq6fhaetl2gsc&dl=0
https://www.dropbox.com/scl/fi/uyugdha8i7uaxjne7jv5h/CarPwrConn_p1.jpg?rlkey=tqzgu3sqxe7xxp1uft643e4qj&dl=0
https://www.dropbox.com/scl/fi/z5moi4jtepfdmzd5wycfe/CarPwrConn_p2.jpg?rlkey=8xoazxnqgr6fotzcu4m55kyjo&dl=0


  PRZEJDŹ NA FORUM