Znaki kontestowe z prefiksem SN -> kto ma szanse na jego utrzymanie. |
Myślałem Andrzeju SP3IYM & SO3Z, że przynajmniej Ty nie będziesz pisał takich bzdur. Ludzie z licencjami na 50W miewali GS35 i 1,5kW A jakim prawem zabronisz komuś mieć GS35 i 1,5kW. Ja mam samochód, który na liczniku mam 280 km/h. Żadne prawo nie zabroniło mi go zarejestrować a tym bardziej poruszać się po drogach publicznych. Podczas kontroli drogowej też nie mam żadnego problemu. I praktyka pokazuje, że jak ktoś ma znak kontestowy zmienia tylko kategorię z Single na Multi dopisuje operatorów i równie dobrze startuje całym zespołem pod tym samym znakiem. Bo jeszcze ktoś w to uwierzy i zrobi z tego wielkie Alooo. Jeśli jednak takie przypadki się gdzieś zdażyły świadczy to o braku rozumu i minimalnej wyobraźni u posiadacza pozwolenia. Co innego jeśli masz na myśli stację klubową. W tym przypadku jest to zgodne z warunkami pozwolenia. Dla przykładu znak SN2B wydany jest dla klubu SP2PIK a nie dla Kazika SP2FAX o czym chyba mało kto wie. Tak samo jak SN3R dla SP3KEY a nie np Bogdana SP3RBR. |