Koszt naprawy stopnia końcowego w Yaesu FTDX10
    SQ8NGV pisze:

    SP8UFM gdybyś choć przez chwilę pomyślał to już byś miał naprawione radio na gwarancji .Zamiast pisć post na tym forum wystarczyło spakowac radio i wysłać z zgłoszeniem naprawy gwarancyjnej bo nie działa i wyświetla komunikat o zbyt wysokim SWR .Tyle w temacie .Cała reszta wpisów nie ma sensu ,zapewne dystrybutor przeczytał post i teraz być może odmówi gwarancji ze względu na niewłaściwe użytkowanie. Aczkolwiek moim skromnym zdaniem nie ma ku temu powodów .Wyślij jako naprawę gwarancyjną ,bez uzgadniania ewentualnych kosztów przy odmowie naprawy gwarancyjnej nikt nie wykonan naprawy.Nic nie tracisz jedynie czas.


Czyli tak zrobię. Spakuję radio i najdalej po świętach wyślę je do naprawy.
Postanowienia typu Nadane na nasz adres, ale nie uzgodnione wcześniej przesyłki mogą zostać nieodebrane i zostaną automatycznie zwrócone do nadawcy, są niczym innym jak utrudnianiem prawa konsumentom do składania reklamacji. Mogę napisać tylko tyle, że doskonale orientuję się co w tej sytuacji mogę zrobić, do kogo się zwrócić i co na tym zyskam (bo nic nie stracę). Niech no tylko spróbują nie odebrać przesyłki.


  PRZEJDŹ NA FORUM