Koszt naprawy stopnia końcowego w Yaesu FTDX10
    SP8UFM pisze:

      sq6ade pisze:

      Producenci sprzętu dla amatorów już dawno zauważyli że użytkownicy są coraz mniej świadomi zagrożeń głównie przez braki wiedzy tech . Dlatego zaawansowana auto diagnostyka w tych kolorowych zabawkach powinna dziś odciążać użytkownika od błędów użytkowania. Trzeba reklamować na gwarancji.


    Tak zrobię. Kilka dni temu napisałem do ErcomeR, gdzie kupiłem radio. Do dzisiaj mi nie odpisali. Dzisiaj dzwoniłem do nich kilkukrotnie na obydwa podane numery. Nikt się nie zgłaszał. Jutro i w następnych dniach będę próbował dalej.

    Wolę się z nimi umówić na naprawę niż wysyłać radio w ciemno, gdyż na stronie internetowej, w zakładce "Serwis" jest takie zdanie: Nadane na nasz adres, ale nie uzgodnione wcześniej przesyłki mogą zostać nieodebrane i zostaną automatycznie zwrócone do nadawcy.

    Przypuszczam, że to postanowienie regulaminowe niezgodne z prawem i może być tzw. praktyką godzącą w zbiorowe interesy konsumentów. No, ale ja nie zamierzam iść z kimkolwiek na udry. Rozumiem, że pewnie pracy mają oni dużo, a pracowników mało. Pozostaje mi więc czekać smutny


ErComer jakoś ich milczenie mnie nie dziwi chciałem zakupić u nich małe co nieco .Brak odpowiedzi na e-mail , telefon to chyba w szufladzie schowany nikt nie odbiera .Gratuluje jedynie ładnej strony cała reszta czyli obsługa klienta leży i kwiczy .


  PRZEJDŹ NA FORUM